El nou ‘carxot’ de Luis Enrique a Robert Moreno

Luis Enrique

Luis Enrique | EFE

 

Luis Enrique és d’eixes persones de caràcter irreductible. L’actual seleccionador espanyol no es va mossegar la llengua a l’hora d’afirmar que Robert Moreno havia sigut «deslleial» amb ell a l’haver intentat fer-li vore que volia ser l’entrenador d’Espanya durant l’Eurocopa. Moreno, en vore-ho, va convocar una roda de premsa d’urgència per a explicar la seua versió i per a donar a entendre a Luis Enrique que havia optat per la via més dràstica de totes.

 

I fins ací, a priori, la polèmica. Però este passat cap de setmana el tècnic asturià va tornar a referir-se al conflicte durant el sorteig de l’Eurocopa de 2020. «No estic ací per a jugar un partit de tenis o de pàdel. Se’m dona bé, però no jugaré», deia quan era preguntat per l’assumpte mentres, al fil de la qüestió, explicava: «El dimecres vaig fer una excepció i vaig exposar els meus motius de manera molt clara. Estaria bé entrar en este joc, però no ho faré. Només hi ha una versió, la que jo em crec».

  

Luis Enrique tanca la polèmica

No va voler anar més lluny d’estes declaracions. En vore la reiteració de preguntes dels periodistes en Bucarest, a on es va fer el sorteig que va enquadrar Espanya amb Suècia i Polònia, el tècnic va assegurar: «Ara mateix només em preocupa fer un seguiment exhaustiu de l’equip. La resta és un tema que ja no va a cap lloc i que jo no em dedicaré a alimentar. No dec ser tan cruel perquè la majoria de gent em tracta amb molta estima, més de la que em meresc».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El PSPV porta al Constitucional el dictamen de la comissió de la dana a Les Corts

El PSPV-PSOE ha presentat un recurs d’empara davant del Tribunal Constitucional per deixar sense efecte el dictamen de la comissió d’investigació sobre la dana a Les Corts, aprovat només amb els vots de PP i Vox. Els socialistes denuncien vulneració de drets, irregularitats en la tramitació i un intent de blindar políticament les responsabilitats del president Mazón i del Consell del Ventorro.

Mutxamel acollirà el primer homenatge institucional a les víctimes del terrorisme

La Generalitat ha triat Mutxamel per a celebrar este dimecres, 16 de setembre, el primer acte institucional del Dia de les Víctimes del Terrorisme en la Comunitat Valenciana, en record de les 44 víctimes mortals i dels valencians assassinats fora del territori. La jornada buscarà mantindre viva la memòria de les víctimes i reforçar el compromís democràtic de la societat valenciana.

Mutxamel serà la seu del primer Dia de les Víctimes del Terrorisme a la Comunitat

La Generalitat ha triat Mutxamel per a celebrar el primer acte institucional del Dia de les Víctimes del Terrorisme en la Comunitat Valenciana, coincidint amb l’aniversari de l’atemptat més mortífer d’ETA al territori. La jornada, presidida per Juanfran Pérez Llorca, ret homenatge a les 44 víctimes mortals i als valencians assassinats fora de la Comunitat.

El Villarreal busca a la Ceràmica la primera victòria davant un Betis en ratxa

El Villarreal rep este dilluns un Betis en plena eufòria, després de tres derrotes seguides, sense poder fallar més en Lliga. El conjunt verd-i-blanc arriba amb molta moral després de batre el Real Madrid i el Lille en Champions.

Noves ajudes de 5,6 milions per a comprar més de 1.200 vehicles elèctrics

Ivace+i ha concedit 5,6 milions d’euros per a la compra de 1.249 vehicles elèctrics dins del programa Moves 2025, amb subvencions de fins a 7.000 euros per vehicle. La Conselleria d’Indústria destaca que el transport és el sector amb més consum d’energia a la Comunitat Valenciana.

Nou servici a Dénia per a controlar el dolor agut després de grans cirurgies

L’Hospital Universitari de Dénia ha posat en marxa una Unitat de Dolor Agut per a pacients hospitalitzats després de cirurgies majors, amb tècniques avançades de control del dolor i seguiment personalitzat durant l’ingrés.

El Castelló signa el millor inici lluny de Castalia en 104 anys

El CD Castellón ha guanyat els tres primers partits com a visitant en LaLiga Hypermotion, fita inèdita en els seus 104 anys, i es manté líder en solitari abans de rebre el Tenerife a Castalia.

Morcillo assegura que l’Elx competirà sense por davant el Madrid

Javier Morcillo, migcampista de l’Elx, garantix que l’equip competirà al màxim davant el Real Madrid este dimarts al Martínez Valero i agraïx el suport incondicional de l’afició franjiverda.