El nou ‘carxot’ de Luis Enrique a Robert Moreno

Luis Enrique

Luis Enrique | EFE

 

Luis Enrique és d’eixes persones de caràcter irreductible. L’actual seleccionador espanyol no es va mossegar la llengua a l’hora d’afirmar que Robert Moreno havia sigut «deslleial» amb ell a l’haver intentat fer-li vore que volia ser l’entrenador d’Espanya durant l’Eurocopa. Moreno, en vore-ho, va convocar una roda de premsa d’urgència per a explicar la seua versió i per a donar a entendre a Luis Enrique que havia optat per la via més dràstica de totes.

 

I fins ací, a priori, la polèmica. Però este passat cap de setmana el tècnic asturià va tornar a referir-se al conflicte durant el sorteig de l’Eurocopa de 2020. «No estic ací per a jugar un partit de tenis o de pàdel. Se’m dona bé, però no jugaré», deia quan era preguntat per l’assumpte mentres, al fil de la qüestió, explicava: «El dimecres vaig fer una excepció i vaig exposar els meus motius de manera molt clara. Estaria bé entrar en este joc, però no ho faré. Només hi ha una versió, la que jo em crec».

  

Luis Enrique tanca la polèmica

No va voler anar més lluny d’estes declaracions. En vore la reiteració de preguntes dels periodistes en Bucarest, a on es va fer el sorteig que va enquadrar Espanya amb Suècia i Polònia, el tècnic va assegurar: «Ara mateix només em preocupa fer un seguiment exhaustiu de l’equip. La resta és un tema que ja no va a cap lloc i que jo no em dedicaré a alimentar. No dec ser tan cruel perquè la majoria de gent em tracta amb molta estima, més de la que em meresc».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Aubameyang remunta a Vila-real i deixa el Villarreal sense victòria

El Deportivo de A Coruña ha remuntat al camp del Villarreal (2-3) amb un Aubameyang decisiu, autor del gol final i de dues assistències.

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.

Uns 200 menors s’ajunten a Elx per a batalles de farmeo d’aura convocades per xarxes socials

Al voltant de 200 jóvens, la majoria menors d’edat, s’han reunit al centre d’Elx per a participar en batalles de farmeo d’aura convocades a través de les xarxes socials. La trobada, difosa en poques hores amb un cartell generat amb IA, ha reunit adolescents que busquen guanyar reputació imitant balls de videojocs.

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.