17.4 C
València
Divendres, 9 gener, 2026

El nou ‘carxot’ de Luis Enrique a Robert Moreno

Luis Enrique

Luis Enrique | EFE

 

Luis Enrique és d’eixes persones de caràcter irreductible. L’actual seleccionador espanyol no es va mossegar la llengua a l’hora d’afirmar que Robert Moreno havia sigut «deslleial» amb ell a l’haver intentat fer-li vore que volia ser l’entrenador d’Espanya durant l’Eurocopa. Moreno, en vore-ho, va convocar una roda de premsa d’urgència per a explicar la seua versió i per a donar a entendre a Luis Enrique que havia optat per la via més dràstica de totes.

 

I fins ací, a priori, la polèmica. Però este passat cap de setmana el tècnic asturià va tornar a referir-se al conflicte durant el sorteig de l’Eurocopa de 2020. «No estic ací per a jugar un partit de tenis o de pàdel. Se’m dona bé, però no jugaré», deia quan era preguntat per l’assumpte mentres, al fil de la qüestió, explicava: «El dimecres vaig fer una excepció i vaig exposar els meus motius de manera molt clara. Estaria bé entrar en este joc, però no ho faré. Només hi ha una versió, la que jo em crec».

  

Luis Enrique tanca la polèmica

No va voler anar més lluny d’estes declaracions. En vore la reiteració de preguntes dels periodistes en Bucarest, a on es va fer el sorteig que va enquadrar Espanya amb Suècia i Polònia, el tècnic va assegurar: «Ara mateix només em preocupa fer un seguiment exhaustiu de l’equip. La resta és un tema que ja no va a cap lloc i que jo no em dedicaré a alimentar. No dec ser tan cruel perquè la majoria de gent em tracta amb molta estima, més de la que em meresc».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pactada la composició de la Comissió Mixta per la dana; primera reunió en setmanes

Generalitat i Govern han pactat la composició i el funcionament de la Comissió Mixta per a coordinar la reconstrucció després de la dana en la Comunitat Valenciana. La primera reunió es preveu en les pròximes setmanes, amb grups de treball reduïts i una agenda proposada pels ajuntaments.

Arriben a Madrid els cinc espanyols alliberats a Veneçuela

Els cinc espanyols alliberats a Veneçuela han aterrat a Barajas procedents de Bogotà i s'han retrobat amb les seues famílies. Albares celebra la seua arribada.

El Consell ha aprovat la creació de l’Acadèmia de Ciències Veterinàries per a reforçar la investigació i l’assessorament

El Consell ha aprovat la creació de la ACVCV, una corporació pública i científica per a impulsar la investigació, la divulgació i l'assessorament en veterinària. La mesura alinea la ciència valenciana amb l'enfocament 'One Health' i entrarà en vigor després de la seua publicació en el DOGV

Rovira afirma que el Govern no ha transferit fons a la Generalitat per a la reconstrucció

Rovira sosté que l'Executiu central no ha enviat diners per a la reconstrucció després de la DANA de 2024 i que només va autoritzar la Comunitat a endeutar-se. Respon així a Morant, que va denunciar que el Consell no va executar la mitat dels fons.

Vila-real i Alabés, xoc de dinàmiques oposades en La Ceràmica

Vila-real i Alabés arriben al dol en moments oposats: els locals miren a la zona alta i els visitants conviuen amb la pressió del descens. El partit es disputa el dissabte a les 16.15 en La Ceràmica.

El nou model de finançament autonòmic suma 3.670 milions per a la Comunitat Valenciana en 2027

La Comunitat Valenciana rebria 3.670 milions més en 2027 si s'aprova el nou model, quasi un 18% addicional, amb un fons climàtic que prioritza el Mediterrani.

Robles exigix disculpes a Feijóo per afirmar que l’UME no va estar en la DANA de València

Robles ha exigit a Feijóo que demane disculpes a l'Exèrcit i a la UME per afirmar que no van estar durant la DANA a València. Ha assenyalat que el líder del PP va admetre un error de dates davant la jutgessa, però ha sostingut que ha d'anar més enllà i rectificar de fons.

Feijóo ha assegurat que afronta tranquil la seua declaració davant la jutgessa per la gestió de la dana

Feijóo ha assegurat que afronta tranquil el seu deure i que declararà per videoconferència des del Congrés com a testimoni. La jutgessa centrarà la seua declaració en els missatges del 29 d'octubre amb Carlos Mazón, aportats per ell a la causa