El nou ‘carxot’ de Luis Enrique a Robert Moreno

Luis Enrique

Luis Enrique | EFE

 

Luis Enrique és d’eixes persones de caràcter irreductible. L’actual seleccionador espanyol no es va mossegar la llengua a l’hora d’afirmar que Robert Moreno havia sigut «deslleial» amb ell a l’haver intentat fer-li vore que volia ser l’entrenador d’Espanya durant l’Eurocopa. Moreno, en vore-ho, va convocar una roda de premsa d’urgència per a explicar la seua versió i per a donar a entendre a Luis Enrique que havia optat per la via més dràstica de totes.

 

I fins ací, a priori, la polèmica. Però este passat cap de setmana el tècnic asturià va tornar a referir-se al conflicte durant el sorteig de l’Eurocopa de 2020. «No estic ací per a jugar un partit de tenis o de pàdel. Se’m dona bé, però no jugaré», deia quan era preguntat per l’assumpte mentres, al fil de la qüestió, explicava: «El dimecres vaig fer una excepció i vaig exposar els meus motius de manera molt clara. Estaria bé entrar en este joc, però no ho faré. Només hi ha una versió, la que jo em crec».

  

Luis Enrique tanca la polèmica

No va voler anar més lluny d’estes declaracions. En vore la reiteració de preguntes dels periodistes en Bucarest, a on es va fer el sorteig que va enquadrar Espanya amb Suècia i Polònia, el tècnic va assegurar: «Ara mateix només em preocupa fer un seguiment exhaustiu de l’equip. La resta és un tema que ja no va a cap lloc i que jo no em dedicaré a alimentar. No dec ser tan cruel perquè la majoria de gent em tracta amb molta estima, més de la que em meresc».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Trobe macabre a la platja de l’Arbre del Gos d’El Saler: localitzen mitat inferior d’un cos

La Guàrdia Civil investiga la troballa de la mitat inferior d’un cos humà en avançat estat de descomposició a la zona de l’Arbre del Gos, a la platja d’El Saler, i intenta identificar el cadàver i aclarir com s’ha produït la mort.

Aconseguir la competència plena en dos llengües

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre de la vaga docent com una protesta justa i necessària, però sobretot la utilitza per defensar una idea: sense una presència forta del valencià en l’escola pública, la llengua pot perdre ús social, oficial i públic de manera accelerada

El professorat valencià suspén la vaga indefinida però manté la pressió a Educació

STEPV, UGT i CCOO han acudit a la Mesa de Negociació amb Educació disposats a reobrir el diàleg després de suspendre la vaga indefinida, però amb l’avís que la lluita continuarà i la vaga es podrà reactivar en qualsevol moment.

Ingressat per un ictus l’exdirectiu de la Generalitat Jorge Bellver, imputat en el cas Azud

Jorge Bellver, que fins ahir era director general de Transparència de la Generalitat i exregidor del PP a València, ha sigut ingressat per un ictus hores després de posar el seu càrrec a disposició pel cas Azud.

Nova tenda de MediaMarkt a Sagunt amb 1.800 m², 40 especialistes i 6.000 productes

MediaMarkt ha obert una nova tenda al centre comercial VidaNova Parc de Sagunt, amb 1.800 metres quadrats, més de 40 especialistes i més de 6.000 productes, reforçant així la seua presència a la Comunitat Valenciana.

Casa Repinaldo s’emporta la millor fideuà del món en el concurs internacional de Gandia

El restaurant asturià Casa Repinaldo ha guanyat el 51é Concurs Internacional de Fideuà i Gastronomia de Gandia, en una edició nocturna que ha omplit el Moll dels Borja i ha repartit guardons a cuiners de la Comunitat Valenciana, d’Espanya i de Colòmbia.

Oratge estable en la Comunitat amb ruixats febles al sud i més calor a València

La Comunitat Valenciana espera este dijous un oratge majoritàriament estable, amb núvols alts, ruixats febles en la mitat sud i un lleu augment de les màximes a València.

El professorat en vaga alça la tenda de la plaça de la Verge després de suspendre la vaga indefinida

El professorat de l’ensenyament públic no universitari valencià ha decidit suspendre la vaga indefinida i ha posat fi a l’acampada de protesta a la plaça de la Verge de València després de déu dies d’acció reivindicativa.