14.4 C
València
Diumenge, 28 desembre, 2025

El nou ‘carxot’ de Luis Enrique a Robert Moreno

Luis Enrique

Luis Enrique | EFE

 

Luis Enrique és d’eixes persones de caràcter irreductible. L’actual seleccionador espanyol no es va mossegar la llengua a l’hora d’afirmar que Robert Moreno havia sigut «deslleial» amb ell a l’haver intentat fer-li vore que volia ser l’entrenador d’Espanya durant l’Eurocopa. Moreno, en vore-ho, va convocar una roda de premsa d’urgència per a explicar la seua versió i per a donar a entendre a Luis Enrique que havia optat per la via més dràstica de totes.

 

I fins ací, a priori, la polèmica. Però este passat cap de setmana el tècnic asturià va tornar a referir-se al conflicte durant el sorteig de l’Eurocopa de 2020. «No estic ací per a jugar un partit de tenis o de pàdel. Se’m dona bé, però no jugaré», deia quan era preguntat per l’assumpte mentres, al fil de la qüestió, explicava: «El dimecres vaig fer una excepció i vaig exposar els meus motius de manera molt clara. Estaria bé entrar en este joc, però no ho faré. Només hi ha una versió, la que jo em crec».

  

Luis Enrique tanca la polèmica

No va voler anar més lluny d’estes declaracions. En vore la reiteració de preguntes dels periodistes en Bucarest, a on es va fer el sorteig que va enquadrar Espanya amb Suècia i Polònia, el tècnic va assegurar: «Ara mateix només em preocupa fer un seguiment exhaustiu de l’equip. La resta és un tema que ja no va a cap lloc i que jo no em dedicaré a alimentar. No dec ser tan cruel perquè la majoria de gent em tracta amb molta estima, més de la que em meresc».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Aemet ha elevat a roig l’avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha emés un És_Alert

Aemet ha elevat a roig l'avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha enviat un És_Alert. La previsió apunta a més de 180 l/m² en 12 hores.

La revolució festiva de farina i ous pren el poder a Ibi

Ibi ha celebrat la seua jornada de 'els enfarinats' amb una presa simbòlica del poder a base de farina i ous podrits, recaptació solidària i normes absurdes.

El temporal provoca desallotjaments a Alacant i desborda barrancs a València

El temporal ha obligat a desallotjaments preventius a Benferri i ha desbordat barrancs a La Safor i Orihuela. Es demana màxima precaució en A-7 i A-3.

Pluges torrencials colpegen la Comunitat Valenciana i sumen 113 l/m² en Simat

Les pluges descarreguen amb força en la Comunitat Valenciana i deixen 113 l/m² a Simat de la Valldigna, amb 44 en mitja hora. Aemet manté avís taronja en tota la província de València.

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen que la busca seguisca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han agraït el suport rebut i han demanat que l'operatiu continue sense descans. Membres de diverses famílies viatgen al país per a seguir de prop les gestions.

Emergències activa l’alerta hidrològica en la conca del Segura per l’augment del cabal

El Centre de Coordinació d'Emergències ha activat l'alerta hidrològica en municipis de la conca del Segura per la pujada del cabal. Aemet ha activat avís taronja per pluges a la província de València.

El futbol sala valencià tanca 2025 entre títols, ascensos i dificultats per la permanència

Peníscola va firmar un curs històric amb la Copa d'Espanya i el lideratge de la fase regular, mentres l'Alzira va pujar a Primera. El tancament d'any arriba amb el campió fora de la Copa i el debutant com a cuer.

La xiqueta rescatada en el naufragi d’Indonèsia viatjarà a València en els pròxims dies

La menor salvada del naufragi a l'illa de Padar tornarà a València amb el seu pare després d'obtindre el visat. La seua mare romandrà a Indonèsia per a seguir la busca.