Eyong i Mbappé, intocables en les rotacions de Llevant i Reial Madrid

Eyong (3 gols en 5 partits) i Mbappé (5 en 5) partiran d’inici i es convertixen en les excepcions a les rotacions en Llevant i Reial Madrid. Els dos ariets sostenen el pla ofensiu dels seus equips i la seua continuïtat respon a la necessitat d’assegurar pegada des del primer minut.

Ajustos en els onces

Julián Calero modifica tres posicions en el Llevant i destaca l’estrena com a titular de Diego Pampín, un moviment que busca refrescar la banda i guanyar profunditat. En el Reial Madrid, Xabi Alonso introduïx quatre canvis amb l’entrada de Fran García i Dani Ceballos, una combinació que aporta cames per fora i control en la zona ampla. En els dos casos, la gestió de minuts marca el full de ruta sense tocar als seus màxims golejadors.

El Llevant forma amb Ryan; Toljan, Elgezabal, Dela, Pampín; Carlos Álvarez, Oriol Rey, Vencedor, Olasagasti; Eyong i Romero. L’aposta perfila un bloc sostingut per un centre del camp treballador i bandes que han de connectar amb Eyong i Romero per a explotar la saga rival.

El Reial Madrid ix amb Courtois; Asencio, Huijsen, Carreras, Fran García; Valverde, Ceballos; Vinícius, Güler, Mastantuono; Mbappé. Amb Ceballos i Valverde com a suport del joc, les aparicions entre línies de Güler i la velocitat de Vinícius apunten a un atac dinàmic que busca habilitar a Mbappé en posicions avantatjoses.

La continuïtat de Eyong i Mbappé, els dos en ratxa anotadora, incidix en un enfocament pragmàtic: girar sense perdre amenaça. Llevant i Reial Madrid blinden així la seua referència en l’àrea, assumint que el gol condiciona el pla de partit i pot inclinar el dol des de detalls en les àrees.

Últimes notícies

Castro ix reforçat de Pamplona: empat sense gols però amb bona imatge del Levante

El Levante ha empatat a zero al camp d’Osasuna però Luís Castro destacat que l’equip ha recuperat la identitat desitjada i confia a continuar millorant amb el pas de les jornades.

Ryan destaca el punt d’or davant Osasuna i el creiximent defensiu del Llevant

El porter australià Mathew Ryan ha remarcat les sensacions positives del Llevant després de l’empat sense gols contra Osasuna a El Sadar, on ha sigut clau sota pals.

Osasuna punxa davant un Llevant resistent en un empat sense gols

Osasuna ha empatat 0-0 amb el Llevant en un Sadar ple, després de dominar bona part del partit i topar una vegada i una altra amb un inspirat Ryan. Els granotes, molt sòlids arrere, s'han emportat un punt sense quasi crear perill en atac.

Kayne Van Oevelen reforça la porteria del València cedit per l’Ipswich Town

El València CF ha incorporat el porter neerlandés Kayne Van Oevelen cedit per l’Ipswich Town per a esta temporada i sense opció de compra. El jove guardameta arriba després de destacar amb el FC Volendam en l’Eredivisie 2023-24.

La Delegación del Govern descarta requisaments d’estelades en l’Elx-Barça i obri investigació

La Delegación del Govern en la Comunitat Valenciana ha obert una investigació interna sobre l’actuació policial en l’Elx-Barça i ha negat que s’hi requisaren estelades, malgrat les denúncies de partits i del FC Barcelona.

El Govern desmenteix la confiscació d’estelades en el partit Elx-Barça i obri una investigació

La Delegación del Gobierno nega que la Policia Nacional confiscara estelades en el partit Elx-Barcelona i ha obert una investigació interna per aclarir l’actuació dels agents, criticada per partits independentistes i pel FC Barcelona.

Els apartaments turístics de Benicalap continuen avant: l’Ajuntament garantix que tenen llicència

L’Ajuntament de València assegura que les obres per a convertir baixos de Benicalap en apartaments turístics compten amb llicència després d’una modificació del projecte. Urbanisme defensa que s’aplica una normativa molt exigent i recorda la reducció d’apartaments turístics a la ciutat.

Un nou pla millorarà l’atenció al dolor crònic a la Comunitat Valenciana

Sanitat ha dissenyat un pla específic per a unificar i millorar l’atenció al dolor en totes les etapes de la vida, amb especial focus en el dolor crònic i la coordinació entre nivells assistencials.