Les Falles 2020 se suspenen definitivament

La 'meditadora' de la falla municipal 2020 se salva de les flames

Les Falles 2020 ja són història | Ajuntament de València

 

Les Falles 2020 ja són història. La Junta Central Fallera (JCF), que s’ha reunit este dimecres amb els col·lectius fallers en l’Ajuntament de València, ha decidit finalment posposar les festes a l’any 2021 a causa de la pandèmia del coronavirus.

 

En el moment de la seua cancel·lació, en un primer moment, des de l’Ajuntament de València, es va afirmar que es posposarien al mes de juliol i se celebrarien entre el 15 i el 19 d’eixe mes. A pesar d’això, la suspensió de les Fogueres, este dimarts, i de la Magdalena, hui mateixa, ja apuntaven a que les Falles no anaven a ser més.

 

També el fet que moltes Juntes Locals Falleres i ajuntaments hagen suspés ja les seues Falles en les últimes setmanes i els últims dies ha forçat a que la Junta Central Fallera prenga esta decisió. Una decisió que finalment el Consistori a deixat pràcticament en mans d’esta entitat encarregada de l’organització de la festa.

 

Ara, les comissions falleres hauran de decidir què fer amb els monuments que ja tenien preparats per a enguany, i que molts es troben guardats en Fira València o en la Marina, a demés d’amb els contractes de pirotècnia, il·luminació o festes i amb els seus representants. En este sentit, moltes comissions locals ja han decidit que seran els mateixos.

Últimes notícies

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.

Alboraia celebra el Dia de l’Orxata repartint més de mil litres i milers de gots

Alboraia ha celebrat la 57a edició del Dia de l'Orxata amb el repartiment gratuït de més de 1.000 litres d'orxata artesana, més de 3.000 gots i fartons, així com tallers, concursos i visites als camps de xufa.

Sanitaris de Villar del Arzobispo denuncien amenaces greus durant una guàrdia

Una infermera i altres professionals han patit una agressió verbal amb amenaces en el centre de salut de Villar del Arzobispo. SATSE reclama més seguretat, suport psicològic i jurídic i la implantació d’un botó del pànic.

El Suprem manté la regularització extraordinària de migrants i descarta portar-la a la UE

El Tribunal Suprem ha decidit no elevar al Tribunal de Justícia de la Unió Europea la regularització extraordinària de migrants ni suspendre cautelarment el reial decret que la desplega, impugnat per la Generalitat Valenciana i Aragó.

Dos treballadors d’un pub d’Alacant, detinguts per una presumpta agressió sexual a una menor i a una jove

Dos treballadors d’un pub d’Alacant han sigut detinguts per una presumpta agressió sexual a una menor de 17 anys i a una jove de 18, segons la Policia Nacional.