Les Falles 2020 se suspenen definitivament

La 'meditadora' de la falla municipal 2020 se salva de les flames

Les Falles 2020 ja són història | Ajuntament de València

 

Les Falles 2020 ja són història. La Junta Central Fallera (JCF), que s’ha reunit este dimecres amb els col·lectius fallers en l’Ajuntament de València, ha decidit finalment posposar les festes a l’any 2021 a causa de la pandèmia del coronavirus.

 

En el moment de la seua cancel·lació, en un primer moment, des de l’Ajuntament de València, es va afirmar que es posposarien al mes de juliol i se celebrarien entre el 15 i el 19 d’eixe mes. A pesar d’això, la suspensió de les Fogueres, este dimarts, i de la Magdalena, hui mateixa, ja apuntaven a que les Falles no anaven a ser més.

 

També el fet que moltes Juntes Locals Falleres i ajuntaments hagen suspés ja les seues Falles en les últimes setmanes i els últims dies ha forçat a que la Junta Central Fallera prenga esta decisió. Una decisió que finalment el Consistori a deixat pràcticament en mans d’esta entitat encarregada de l’organització de la festa.

 

Ara, les comissions falleres hauran de decidir què fer amb els monuments que ja tenien preparats per a enguany, i que molts es troben guardats en Fira València o en la Marina, a demés d’amb els contractes de pirotècnia, il·luminació o festes i amb els seus representants. En este sentit, moltes comissions locals ja han decidit que seran els mateixos.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca reivindica els avanços del poble gitano i reforça l’aposta per les polítiques socials

Juanfran Pérez Llorca subratlla els avanços del poble gitano en la Comunitat Valenciana i reafirma el compromís del Consell amb la inclusió i les polítiques socials.

Aemet activa l’avís groc a Alacant per pluges intenses i a Castelló per vent fort

Aemet activa l'avís groc a l'interior i litoral sud d'Alacant per pluges de fins a 20 l/m² en una hora i en el nord de Castelló per ratxes de vent de 80 km/h.

Cepeda i Dituro rescaten a l’Elx davant un València superior però sense punteria

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació decisiva de Matías Dituro van donar oxigen a l'Elx davant un València que va generar més ocasions però va tornar a fallar en la definició.

Cepeda i Dituro sostenen a l’Elx i castiguen un València que perdona

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació excel·lent de Matías Dituro donen tres punts vitals a l'Elx davant un València amb moltes ocasions però sense punteria.

Empat sense gols al descans entre Elx i València en un derbi molt igualat

Elx i València arriben al descans amb empat sense gols en un derbi autonòmic molt equilibrat, amb fases de domini altern i l'ocasió més clara per a Lucas Beltrán.

Logronyo vibra amb una espectacular mascletà valenciana en la Plaça de l’Ajuntament

Més de 120 quilos de pólvora i milers d'assistents convertixen la Plaça de l'Ajuntament de Logronyo en un escenari faller amb música, pólvora i tradició valenciana.

Logronyo viu la seua primera falla per a acostar-se a la cultura valenciana

Logronyo estrena este cap de setmana la seua pròpia falla, una figura al·legòrica al vi de Rioja que es va plantar el divendres i cremarà el diumenge, acompanyada d'actes típics de la festa valenciana.

Més de 250 conductors passen a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes de trànsit

Un total de 257 conductors van ser posats a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes contra la seguretat viària, la majoria per alcohol i per conduir sense permís o llicència.