Guadassuar presenta el cartell que serà la imatge de la Fira de 2022

Guaddasuar en fira | Ajuntament de Guadassuar

L’obra “Les emocions que tornen“, de Judit Camarasa, ha sigut la guanyadora del XIé Concurs de Cartells de Fira 2022 convocat per la Regidoria de Festes de l’Ajuntament de Guadassuar. El cartell representatiu de les festes d’hivern de Guadassuar es busca mitjançant este procés per obtenir una varietat de visions de la festa i fer partícip al veïnat perquè mostre la millor imatge del porrat de Sant Vicent Màrtir, el patró de la localitat.

Cartell Fira Guadassuar | Ajuntament Guadassuar

El jurat, elegit per la Regidoria de Festes, estava conformat per representants públics del consistori, persones guanyadores d’altres edicions i representants dels Festers de Sant Vicent i la Divina Aurora 2022. Este jurat ha deliberat i votat entre els diferents cartells presentats, sorgint el disseny premiat baix els criteris del jurat que ha valorat l’originalitat, la representativitat i les diferents possibilitats d’aplicacions del cartell.

L’obra “Les emocions que tornen” plasma a través del dibuix, i amb uns colors cridaners, una imatge reconeixible de la Fira de Guadassuar. A més, també s’ha confeccionat un cartell addicional, per a la cavalcada de la Repartició de la Carn, que se celebra la vesprada del 21 de gener pels carrers de la localitat. Este darrer cartell, des de fa dos anys, s’encomana a la mateixa persona guanyadora amb la finalitat d’aconseguir una línia gràfica uniforme, a banda de dotar de més protagonisme a un dels actes més importants de Guadassuar.

Cartell repartició de la carn Guadassuar | Ajuntament de Guadassuar

Salvador Montañana, alcalde de Guadassuar, declara que “este gener de 2022 intentarem tornar als carrers la històrica Fira de Guadassuar, sempre respectant les mesures i els protocols sanitaris, ja que, donades les circumstàncies provocades per la pandèmia de la COVID, no ens podem relaxar”.

Josep Martínez, regidor de Festes i Govern Obert, comenta que “l’any passat amb el cartell guanyador vam fer una menció especial a totes aquelles persones que fan possible la fira, i enguany mostrem eixa instantània firera tradicional que tant ens agrada i que ens fa sentir-nos ben vius cada inici de l’any”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.