Guadassuar presenta el cartell que serà la imatge de la Fira de 2022

Guaddasuar en fira | Ajuntament de Guadassuar

L’obra “Les emocions que tornen“, de Judit Camarasa, ha sigut la guanyadora del XIé Concurs de Cartells de Fira 2022 convocat per la Regidoria de Festes de l’Ajuntament de Guadassuar. El cartell representatiu de les festes d’hivern de Guadassuar es busca mitjançant este procés per obtenir una varietat de visions de la festa i fer partícip al veïnat perquè mostre la millor imatge del porrat de Sant Vicent Màrtir, el patró de la localitat.

Cartell Fira Guadassuar | Ajuntament Guadassuar

El jurat, elegit per la Regidoria de Festes, estava conformat per representants públics del consistori, persones guanyadores d’altres edicions i representants dels Festers de Sant Vicent i la Divina Aurora 2022. Este jurat ha deliberat i votat entre els diferents cartells presentats, sorgint el disseny premiat baix els criteris del jurat que ha valorat l’originalitat, la representativitat i les diferents possibilitats d’aplicacions del cartell.

L’obra “Les emocions que tornen” plasma a través del dibuix, i amb uns colors cridaners, una imatge reconeixible de la Fira de Guadassuar. A més, també s’ha confeccionat un cartell addicional, per a la cavalcada de la Repartició de la Carn, que se celebra la vesprada del 21 de gener pels carrers de la localitat. Este darrer cartell, des de fa dos anys, s’encomana a la mateixa persona guanyadora amb la finalitat d’aconseguir una línia gràfica uniforme, a banda de dotar de més protagonisme a un dels actes més importants de Guadassuar.

Cartell repartició de la carn Guadassuar | Ajuntament de Guadassuar

Salvador Montañana, alcalde de Guadassuar, declara que “este gener de 2022 intentarem tornar als carrers la històrica Fira de Guadassuar, sempre respectant les mesures i els protocols sanitaris, ja que, donades les circumstàncies provocades per la pandèmia de la COVID, no ens podem relaxar”.

Josep Martínez, regidor de Festes i Govern Obert, comenta que “l’any passat amb el cartell guanyador vam fer una menció especial a totes aquelles persones que fan possible la fira, i enguany mostrem eixa instantània firera tradicional que tant ens agrada i que ens fa sentir-nos ben vius cada inici de l’any”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.