Anuncios

Ja es pot visitar l’Exposició del Ninot de Burjassot

Les falleres majors de les comissions de Burjassot en la inauguració de l'Exposició del Ninot

També han acudit les fallesres majors de les 13 comissions | Ajuntament de Burjassot

 

La Casa de Cultura de Burjassot, en la comarca de l’Horta Nord (València), acull, un any més, l’Exposició del Ninot de l’Agrupació de Falles del municipi. Les tretze comissions falleres ja han situat els seus ninots en la Sala d’actes de l’espai municipal per a la ciutadania, que podrà passar a visitar la mostra fins divendres que ve, 13 de març, en horari de 16.00 a 20.00 hores.

 

Moment de la inauguració de l'Exposició del Ninot 2020

Els representants de Burjassot en la inauguració de l’Exposició del Ninot 2020 | Ajuntament de Burjassot

Anuncios

 

Este cap de setmana s’ha celebrat la inauguració de l’Exposició, a càrrec de l’Alcalde de Burjassot, Rafa García, la Regidora de Falles, Estefanía Ballesteros, i el President de l’Agrupació de Falles, Iván Heredia Cortés. Els tres han tallat la cinta que dona la benvinguda a l’exposició i han rebut als màxims representants de cada comissió, que han rebut de mans d’Iván una xapa commemorativa del seu any faller i la caramba de l’Agrupació.

 

Després d’interpretar els himnes, que han tancat l’acte d’inauguració, cada representant ha tingut l’oportunitat de fer-se fotos amb els seus ninots i disfrutar d’una nova vesprada festiva en les Falles del 2020.

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Marcelino explica el seu adeu al Vila-real: diferències en el contracte i agraïment total

Marcelino García Toral confirma que no renova amb el Vila-real per divergències en la duració del contracte, però recalca la cordialitat i l'agraïment mutu després d'una etapa que considera exitosa.

Els tres alts funcionaris citats pel cas de les vivendes dels Naus no acudixen a declarar

Tres alts funcionaris de l'Ajuntament d'Alacant citats com a testimonis per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de les vivendes públiques dels Naus no s'han presentat a declarar, mentres quatre tècnics autonòmics sí han comparegut i han confirmat que va haver-hi expedients que degueren decaure.

Més de 200 conductors passen a disposició judicial a l’abril per delictes de seguretat viària en la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil va portar als tribunals a l'abril a 211 conductors en la Comunitat Valenciana per diferents delictes contra la seguretat viària, en la seua majoria relacionats amb alcohol i falta de permís.

Les festes de Moros i Cristians de Muro d’Alcoi eliminen la pirotècnia per a protegir els animals

Les Entrades de Moros i Cristians de Muro d'Alcoi suprimixen els castells de focs per a reduir l'estrés dels animals i reforcen mesures d'inclusió i seguretat.

Gran acolliment a la jornada de portes obertes de la EUIPO pel Dia d’Europa

La EUIPO organitza a Alacant una jornada de portes obertes pel Dia d'Europa amb gran resposta del públic, activitats per a famílies i actes culturals associats.

El Suprem delibera la sentència del cas Ábalos amb diverses incògnites obertes

El Tribunal Suprem prepara la sentència del cas Ábalos després d'un mes de vista oral, amb dubtes sobre l'existència d'una trama corrupta en Transports, els diners de les suposades mossegades i la credibilitat del delator Víctor de Aldama.

La renda familiar condiciona la mobilitat internacional dels universitaris a Espanya

Un informe de la Fundació BBVA i el Ivie revela que el nivell socioeconòmic determina qui accedix a la mobilitat internacional i que les universitats privades concentren més alumnat estranger de grau, mentres les públiques lideren en investigació.

Les pluges i les tempestes marcaran el temps del cap de setmana en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels molt coberts, ruixats que poden ser forts i amb tempesta, i un repunt de les temperatures a partir del diumenge.
Anuncios