Fani afona a Christofer en confessar el que més li agrada de Rubén

 

Fa ja una setmana que Fani, Rubén i Christofer van acudir al plató de ‘Sábado Deluxe‘ per a parlar sobre com es trobava la seua relació i sotmetre’s a un polígraf. Fani i Rubén han tornat a repetir visita este dissabte, 17 d’octubre, després que la concursant reconeguera públicament que ja no estava enamorada de la seua actual parella. 

 

«No em vull casar, no vull ara mateix tindre cap fill, perquè si estic pensant en el meu futur i estic pensant en les meues coses no puc pensar en quedar-me embarassada, no puc pensar en casar-me», sentenciava Fani en el seu videoblog amb llàgrimes als ulls. 

 

Un 70% de compatibilitat

I és que cada vegada, Fani i Christofer pareixen estar més allunyats. Tant, que este dissabte el xic ha decidit no acompanyar a la seua parella a ‘Sábado Deluxe‘. Qui sí que ho ha fet és Rubén, el que mai falla, que acudia al plató disposat a sotmetre’s a un test de compatibilitat, que ha resultat ser del 70%. 

 

 

A pesar que el ‘feeling’ era evident al llarg de l’entrevista, Fani ha volgut deixar ben clar que no pensa tindre cap relació amb Rubén, encara que sí que ha reconegut que li pareix un home «molt atractiu».

 

Christofer, un home amb poca ambició

No obstant això, la part més dura per a Christofer de l’entrevista ha sigut quan la seua parella ha destacat el que més li havia agradat del que va ser el seu temptador en ‘La isla de las tentaciones‘.

 

«El que em va agradar d’ell, i em seguix agradant, perquè està en el seu caràcter, és que és un home molt ambiciós i molt treballador», assegurava després de confessar que Christofer porta des del mes de gener sense treballar. 

 

Sense cap dubte, es tracta d’un colp dur cap a, de moment, la seua parella. Tant és així que va ser un dels principals assumptes que haurien eixit a relluir en la històrica foguera de confrontació que van viure estos dos en la final de la primera temporada de ‘La isla de las tentaciones‘. En ella, la concursant acusava a Christofer de ser poc ambiciós. 

 

A pesar que esta conversa havia quedat oblidada, ara torna a estar més present que mai després que Fani haja tornat a traure a relluir el tema al plató de ‘Sábado Deluxe‘.

Últimes notícies

Aemet activa l’avís taronja per forts aiguats de matinada a l’interior de Castelló i València

Aemet ha activat per a la matinada de dimarts l’avís taronja per precipitacions de fins a 80 litres en 3 o 4 hores a l’interior de Castelló i nord de València, i manté diversos avisos grocs per pluges i tronades a l’interior valencià.

El ple d’Elx veta que xiquetes i dones participen en el Misteri

El ple municipal d’Elx ha tombat una moció de Compromís, amb el suport del PSPV-PSOE, que demanava obrir la Escolania i les representacions del Misteri d’Elx a xiquetes i dones. PP i Vox han votat en contra al·legant la defensa de la tradició i del caràcter religiós de la Festa.

La víctima de violència masclista de Benidorm no havia denunciat la seua parella

La dona assassinada amb arma blanca a Benidorm, la brasilera Meriane, no havia presentat cap denúncia per violència masclista contra la seua parella, també detingut, junt amb dos encobridors que haurien ajudat a traslladar el cadàver.

Demanen 7 anys de presó a un repartidor de congelats de Santa Pola per quedar-se gènere per 400.000 euros

Un repartidor d’una empresa de congelats de Santa Pola s’enfronta a 7 anys de presó acusat d’apropiació indeguda de quasi 400.000 euros en productes venuts a clients propis entre 2016 i 2018. El juí se celebrarà a la Secció Setena de l’Audiència Provincial d’Alacant, amb seu a Elx, a partir d’este dimarts.

València castiga 138 pisos turístics il·legals amb més d’1,5 milions en multes

L’Ajuntament de València ha imposat 138 sancions a vivendes turístiques il·legals en díhuit mesos, per un import superior a 1,5 milions d’euros, dins de la seua estratègia de tolerància zero contra l’activitat irregular.

Dos hòmens investigats per fingir robatoris violents a Vinaròs i Almassora

La Guàrdia Civil ha investigat dos hòmens a Vinaròs i Almassora per suposats delictes de simulació després de denunciar robatoris inexistents. Els agents han comprovat que un dels robatoris mai va passar i que, en l’altre cas, la cartera simplement s’havia perdut.

Les derrotes de Villarreal C i Torrent estrenyen la zona alta en Tercera Federació

Les primeres derrotes de Villarreal C i Torrent han deixat la Vall de Uxó com a nou líder en solitari de la Tercera Federació, en una quarta jornada marcada per resultats estrets i repartiment de punts. Ontinyent 1931 i Eldense B confirmen el bon moment amb victòries sòlides.

Investigen a Benidorm l’assassinat d’una dona com a possible crim masclista

Una dona ha sigut assassinada amb arma blanca a Benidorm i la Policia Nacional investiga el cas com un possible crim masclista, mentres la Delegación del Gobierno contra la Violencia de Género arreplega dades.