8.1 C
València
Divendres, 19 desembre, 2025

La Fe de València edita una guia per al maneig i la prevenció del dolor crònic

Cada 17 d’octubre se celebra el Dia Mundial contra el dolor per a recordar la importància del tractament del dolor. Amb motiu d’este dia, la Unitat del Dolor de l’Hospital Universitari La Fe de València, ha editat una guia per al maneig i la prevenció del dolor crònic.

«Desafiar el dolor» és el lema amb el qual l’hospital ha publicat la guia de recomanacions per a prevenir o millorar la qualitat de vida dels pacients que senten dolor, una malaltia reconeguda per l’Organització Mundial de la Salut (OMS).

María Ángeles Canós, cap de la Unitat de Dolor de la Fe, ha assegurat que els pilars fonamentals de la guia i amb els quals el dolor disminueix o millora són, sense dubte, cuidar l’alimentació, detectar males postures, conrear relacions socials, dirigir les emocions o realitzar exercici periòdic entre molts altres.

Des de 1991 la Unitat del Dolor de l’Hospital de la Fe és referent en tota la Comunitat Valenciana. L’equip està compost per una gran quantitat d’especialistes que ofereixen un abordatge integral als pacients amb dolor. Des del mateix tractament de la malaltia, fins a la rehabilitació i la psicologia.

La radiofreqüència intradiscal coablática sense temperatura, tècniques regeneratives de patologies o la neuroestimulación medul·lar i perifèrica són moltes de les tècniques noves que utilitzen en els prop de 17.000 pacients anuals atesos en la Unitat.

Premi Best in Class 2020

La Unitat del Dolor de la Fe ha estat guardonada, un any més, amb el Premi ‘Best In Class’ (BIC) en l’última edició d’estos premis.

El dolor és la principal causa d’absentisme laboral a Espanya. Segons la Societat Espanyola del Dolor, un de cada sis ciutadans espanyols sofreix dolor crònic. Per això, des de la Unitat del Dolor de la Fe, continuen investigant per a tractar esta malaltia i que els pacients puguen viure més tranquils i tinguen millor qualitat de vida.

Últimes notícies

Centenars es manifesten a València pels drets dels migrants

Centenars de persones han recorregut València, des de la plaça de bous fins al CIE de Sapadors, per a denunciar exclusió i reclamar garanties per a la població migrant.

El PSPV presenta la proposta de gestora a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per denúncies d’assetjament sexual

La direcció provincial del PSPV ha proposat una gestora per a l'agrupació d'Almussafes després de la denúncia per assetjament sexual contra l'alcalde, ja expulsat. La llista, amb Jorge Vidal al capdavant, queda a l'espera del vistiplau intern i federal.

Centenars es manifesten a València per a reclamar drets de les persones migrants

Centenars de persones han recorregut València per a exigir garanties efectives de drets per a la població migrant. La marxa va culminar davant el CIE de Sapadors.

Imputat l’alcalde de Jérica per agressió sexual a dos menors; el PP demana suspendre-li de militància

Un jutjat de Segorbe investiga a l'alcalde de Jérica per dos presumptes delictes d'agressió sexual a menors. El PP li cessa com a assessor en la Diputació i demana suspendre la seua militància, mentres el PSPV exigix la seua dimissió.

Broseta deixa la secretaria autonòmica de representació davant la UE amb una dimissió irrevocable

Pablo Broseta ha presentat la seua dimissió irrevocable com a secretari autonòmic de Representació davant la UE i les CCAA. Va anunciar la renúncia en X sense donar motius.

Morant demana als edils d’Almussafes respectar a la denunciant i acatar el decidit pel PSPV

Diana Morant ha reclamat al grup socialista d'Almussafes respecte a la denunciant d'assetjament i obediència a les mesures del partit, que ja ha actuat contra l'alcalde.

El Port d’Alacant rescindix el contracte de l’estructura en la bocana i activa concursos de fred i hidrogen

El consell ha resolt el contracte de l'estructura fixa en la bocana per incompliment del contractista i ha llançat concursos per a una nau frigorífica i una planta d'hidrogen verd.

Creu Roja distribuïx més de 1.800 jocs i joguets a famílies vulnerables d’Alacant

Creu Roja ha iniciat a Alacant el lliurament de més de 1.800 jocs i joguets per a famílies vulnerables per Nadal. Les donacions es classifiquen i arriben directament a les llars.