La Fe de València edita una guia per al maneig i la prevenció del dolor crònic

Cada 17 d’octubre se celebra el Dia Mundial contra el dolor per a recordar la importància del tractament del dolor. Amb motiu d’este dia, la Unitat del Dolor de l’Hospital Universitari La Fe de València, ha editat una guia per al maneig i la prevenció del dolor crònic.

«Desafiar el dolor» és el lema amb el qual l’hospital ha publicat la guia de recomanacions per a prevenir o millorar la qualitat de vida dels pacients que senten dolor, una malaltia reconeguda per l’Organització Mundial de la Salut (OMS).

María Ángeles Canós, cap de la Unitat de Dolor de la Fe, ha assegurat que els pilars fonamentals de la guia i amb els quals el dolor disminueix o millora són, sense dubte, cuidar l’alimentació, detectar males postures, conrear relacions socials, dirigir les emocions o realitzar exercici periòdic entre molts altres.

Des de 1991 la Unitat del Dolor de l’Hospital de la Fe és referent en tota la Comunitat Valenciana. L’equip està compost per una gran quantitat d’especialistes que ofereixen un abordatge integral als pacients amb dolor. Des del mateix tractament de la malaltia, fins a la rehabilitació i la psicologia.

La radiofreqüència intradiscal coablática sense temperatura, tècniques regeneratives de patologies o la neuroestimulación medul·lar i perifèrica són moltes de les tècniques noves que utilitzen en els prop de 17.000 pacients anuals atesos en la Unitat.

Premi Best in Class 2020

La Unitat del Dolor de la Fe ha estat guardonada, un any més, amb el Premi ‘Best In Class’ (BIC) en l’última edició d’estos premis.

El dolor és la principal causa d’absentisme laboral a Espanya. Segons la Societat Espanyola del Dolor, un de cada sis ciutadans espanyols sofreix dolor crònic. Per això, des de la Unitat del Dolor de la Fe, continuen investigant per a tractar esta malaltia i que els pacients puguen viure més tranquils i tinguen millor qualitat de vida.

Últimes notícies

Castro ix reforçat de Pamplona: empat sense gols però amb bona imatge del Levante

El Levante ha empatat a zero al camp d’Osasuna però Luís Castro destacat que l’equip ha recuperat la identitat desitjada i confia a continuar millorant amb el pas de les jornades.

Ryan destaca el punt d’or davant Osasuna i el creiximent defensiu del Llevant

El porter australià Mathew Ryan ha remarcat les sensacions positives del Llevant després de l’empat sense gols contra Osasuna a El Sadar, on ha sigut clau sota pals.

Osasuna punxa davant un Llevant resistent en un empat sense gols

Osasuna ha empatat 0-0 amb el Llevant en un Sadar ple, després de dominar bona part del partit i topar una vegada i una altra amb un inspirat Ryan. Els granotes, molt sòlids arrere, s'han emportat un punt sense quasi crear perill en atac.

Kayne Van Oevelen reforça la porteria del València cedit per l’Ipswich Town

El València CF ha incorporat el porter neerlandés Kayne Van Oevelen cedit per l’Ipswich Town per a esta temporada i sense opció de compra. El jove guardameta arriba després de destacar amb el FC Volendam en l’Eredivisie 2023-24.

La Delegación del Govern descarta requisaments d’estelades en l’Elx-Barça i obri investigació

La Delegación del Govern en la Comunitat Valenciana ha obert una investigació interna sobre l’actuació policial en l’Elx-Barça i ha negat que s’hi requisaren estelades, malgrat les denúncies de partits i del FC Barcelona.

El Govern desmenteix la confiscació d’estelades en el partit Elx-Barça i obri una investigació

La Delegación del Gobierno nega que la Policia Nacional confiscara estelades en el partit Elx-Barcelona i ha obert una investigació interna per aclarir l’actuació dels agents, criticada per partits independentistes i pel FC Barcelona.

Els apartaments turístics de Benicalap continuen avant: l’Ajuntament garantix que tenen llicència

L’Ajuntament de València assegura que les obres per a convertir baixos de Benicalap en apartaments turístics compten amb llicència després d’una modificació del projecte. Urbanisme defensa que s’aplica una normativa molt exigent i recorda la reducció d’apartaments turístics a la ciutat.

Un nou pla millorarà l’atenció al dolor crònic a la Comunitat Valenciana

Sanitat ha dissenyat un pla específic per a unificar i millorar l’atenció al dolor en totes les etapes de la vida, amb especial focus en el dolor crònic i la coordinació entre nivells assistencials.