13.8 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Impedixen votar a un home amb incapacitat greu en Chiva

Urna de les eleccions 10-N.

Urna de les eleccions 10-N | Laia Solanellas

 

Este diumenge, un veí de la urbanització de Calicanto de Chiva, en la comarca de la Foia de Bunyol (València), ha estat quasi dos hores intentant dipositar els seus vots en les urnes de la seua mesa electoral corresponent.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, Santos D.T, que té una incapacitat greu, no ha pogut moure’s des del seu cotxe fins al lloc a on li corresponia votar. I es que l’home, que es mou amb cadira de rodes, ha caigut en terra i ha patit un colp fort en la cadera.

 

Acompanyat d’ell, la seua dona ha hagut de demanar que tragueren les urnes al carrer per a que l’home exercira el seu dret al vot, però els membres de la mesa electoral s’han negat. Posteriorment, el president d’una altra mesa, lloc a on no havia de votar este home, s’ha acostat per a ajudar-lo, però els membres de la mesa a on li corresponia votar li ho han impedit també.

 

Després d’estos fets, algunes persones que estaven en eixos moments en el lloc han cridat a la Guàrdia Civil i els agents han permés que el cotxe poguera accedir fins al col·legi i, d’esta manera, este veí introduïra els seus vots en les urnes.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Van der Poel domina a Benidorm i reforça el lideratge en la Copa del Món; Orts, tercer

Van der Poel va guanyar a Benidorm després de rodar en solitari des de la primera volta i va enfortir el seu lideratge. Nys va ser segon i Felipe Orts va acabar tercer, a 34 segons

Gayà rescata al València amb un gol en el 84 en el Coliseum

Un gol de José Luis Gayà en el minut 84 va donar al València un 0-1 clau en el Coliseum i va alleujar a Carlos Corberán. El Getafe va prolongar la seua mala ratxa.

Gayà decidix en el 84 i alleuja a Corberán en el 0-1 del València a Getafe

Un gol de José Luis Gayà en el 84 va donar al València la seua primera victòria a domicili de l'era Corberán, 0-1 davant el Getafe, i va tallar una ratxa negativa. El xoc, espés i amb poques ocasions, es va decidir per una passada de Ugrinic que va trencar línies.

0-1: el València s’imposa en el Coliseum amb un gol de Gayà

El València va guanyar 0-1 al Getafe en el Coliseum amb una miqueta de José Luis Gayà en el 84 i va eixir del descens. Suma 20 punts, un menys que el rival.

Lucinda Brand es proclama campiona de la Copa del Món de ciclocrós després de véncer a Benidorm

Lucinda Brand s'ha proclamat guanyadora de la Copa del Món de ciclocrós en imposar-se en la desena prova disputada a Benidorm. Alvarado va ser segona a 10 segons i Fouquenet tercera a 12; Sofía Rodríguez, millor espanyola, va acabar en el lloc 30.

Elx i Sevilla, urgits a guanyar per a frenar la seua mala ratxa i allunyar-se del descens

Elx i Sevilla se citen en el Martinez Valero amb l'obligació de sumar per a tallar la seua mala dinàmica i prendre aire respecte al descens. Baixes sensibles, retorns i pressió a les 21.00.

El PSPV acusa a Pérez Llorca de capitular davant Feijóo en el finançament

El PSPV sosté que Pérez Llorca torna del cim del PP sense compromisos ni fons per a la Comunitat i que el rebuig del PP frena 21.000 milions per a les autonomies.

Pérez Llorca destaca el suport del PP a l’excepcionalitat valenciana en el finançament

El PPCV celebra el suport unànime dels presidents autonòmics del PP a un tracte excepcional per a la Comunitat per la dana i a una reforma multilateral. Feijóo defén un model just i sense privilegis i rebutja pactes bilaterals.