Impedixen votar a un home amb incapacitat greu en Chiva

Urna de les eleccions 10-N.

Urna de les eleccions 10-N | Laia Solanellas

 

Este diumenge, un veí de la urbanització de Calicanto de Chiva, en la comarca de la Foia de Bunyol (València), ha estat quasi dos hores intentant dipositar els seus vots en les urnes de la seua mesa electoral corresponent.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, Santos D.T, que té una incapacitat greu, no ha pogut moure’s des del seu cotxe fins al lloc a on li corresponia votar. I es que l’home, que es mou amb cadira de rodes, ha caigut en terra i ha patit un colp fort en la cadera.

 

Acompanyat d’ell, la seua dona ha hagut de demanar que tragueren les urnes al carrer per a que l’home exercira el seu dret al vot, però els membres de la mesa electoral s’han negat. Posteriorment, el president d’una altra mesa, lloc a on no havia de votar este home, s’ha acostat per a ajudar-lo, però els membres de la mesa a on li corresponia votar li ho han impedit també.

 

Després d’estos fets, algunes persones que estaven en eixos moments en el lloc han cridat a la Guàrdia Civil i els agents han permés que el cotxe poguera accedir fins al col·legi i, d’esta manera, este veí introduïra els seus vots en les urnes.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a aplicar la jornada setmanal de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària i al compliment de les regles de gasto estatals i europees.

El Consell dona llum verda a tres grans contractes sanitaris per més de 1.100 milions

El Consell autoritza tres grans contractes sanitaris per 1.106,8 milions per a neteja de centres, compra de medicaments i analítiques clíniques en La Fe, a més d'adaptar la normativa d'establiments de productes sanitaris.

El Consell obri la negociació per a aplicar la jornada de 35 hores a partir de 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a implantar la jornada de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària. Sindicats com a CCOO i UGT reclamen concreció, homogeneïtat i més rapidesa en Sanitat.

Arranca a Orihuela la Senda del Poeta més reivindicativa i polèmica

La Senda del Poeta dedicada a Miguel Hernández comença a Orihuela marcada per la retirada de fons de l'IVAJ, un reforç del suport estatal i un fort pols polític i memorialista.

La Fundació Bancaixa i ABANCA recorren un segle d’art a València amb un diàleg de 59 artistes

La Fundació Bancaixa i ABANCA presenten a València una exposició conjunta amb 86 obres de 59 artistes, que repassa més d'un segle d'art, de 1913 a 2023, des de les avantguardes fins a la pintura contemporània.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a implantar la jornada setmanal de 35 hores en l'Administració valenciana a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària.

València Basket i Reial Madrid afinen en la Lliga Endesa una possible semifinal d’Eurolliga

València Basket i Reial Madrid es mesuren en la jornada 28 de la Lliga Endesa en un duel entre primer i segon que servix com a assaig d'una possible semifinal d'Eurolliga, amb la lluita pel lideratge i la segona plaça de l'ACB en joc.

València i Girona es juguen un respir vital a Mestalla

València i Girona s'enfronten a Mestalla en un dol directe per la permanència, marcat per la igualtat en la taula i la pressió d'un tram final de Lliga al límit.