Impedixen votar a un home amb incapacitat greu en Chiva

Urna de les eleccions 10-N.

Urna de les eleccions 10-N | Laia Solanellas

 

Este diumenge, un veí de la urbanització de Calicanto de Chiva, en la comarca de la Foia de Bunyol (València), ha estat quasi dos hores intentant dipositar els seus vots en les urnes de la seua mesa electoral corresponent.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, Santos D.T, que té una incapacitat greu, no ha pogut moure’s des del seu cotxe fins al lloc a on li corresponia votar. I es que l’home, que es mou amb cadira de rodes, ha caigut en terra i ha patit un colp fort en la cadera.

 

Acompanyat d’ell, la seua dona ha hagut de demanar que tragueren les urnes al carrer per a que l’home exercira el seu dret al vot, però els membres de la mesa electoral s’han negat. Posteriorment, el president d’una altra mesa, lloc a on no havia de votar este home, s’ha acostat per a ajudar-lo, però els membres de la mesa a on li corresponia votar li ho han impedit també.

 

Després d’estos fets, algunes persones que estaven en eixos moments en el lloc han cridat a la Guàrdia Civil i els agents han permés que el cotxe poguera accedir fins al col·legi i, d’esta manera, este veí introduïra els seus vots en les urnes.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’Espanyol goleja el Llevant en l’estrena de la Lliga 2026-27

L’Espanyol ha debutat en la Lliga 2026-27 amb un contundent 3-0 contra el Llevant al RCDE Stadium, amb doblet de Roberto Fernández i un gol final de Dolan. El partit també ha deixat el debut del jove Marc Santos, que amb 15 anys s’ha convertit en el futbolista més jove de la història del club granota.

Fortes tempestes deixen fins a 62 l/m² a Castellfort en poques hores

Les fortes tempestes d’este diumenge han deixat fins a 62 litres per metre quadrat a Castellfort i han activat l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per intensitat de pluja, calamarsa i ratxes fortes de vent.

Compte arrere de 200 dies per a l’Europeu de pista curta a València

La fi de l’Europeu de Birmingham dona pas a un compte arrere de 200 dies per al Campionat d’Europa de pista curta de 2027 al Velòdrom Lluís Puig, que l’Ajuntament de València ja està adaptant amb obres i millores tècniques.

Corbalán afronta la Euroliga amb el València Basket com el gran repte de la seua carrera

L’escorta argentí Gonzalo Corbalán ha arribat a València per a incorporar-se al València Basket i ha assegurat que jugar la Euroliga i defensar el títol de la Lliga ACB és un repte molt gran en la seua trajectòria professional.

Arriaga es queda fora de la llista del Llevant i obri la porta a Bardeli i Manu Sánchez

Kevin Arriaga s ha quedat fora de la llista del Llevant davant l Espanyol i podria eixir prompte cap a l AEK d Atenes, fet que ha obert plaça per a Manu Sánchez i Enzo Bardeli.

Altea encapçala les màximes amb 38,3 graus en un diumenge de calor intensa

Altea ha registrat este diumenge la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, amb 38,3 graus, seguida per Callosa d'en Sarrià i diverses localitats de València i Castelló. Les capitals de província s'han mantingut per davall dels 34 graus, segons Avamet i Aemet.

Jóvens amb discapacitat intel·lectual d’Alacant i Castelló tindran formació per a l’ocupació a la universitat

Les universitats d’Alacant i Castelló participaran en un programa de la Fundació ONCE i el Fons Social Europeu Plus per a formar jóvens amb discapacitat intel·lectual i millorar-ne l’ocupabilitat de cara al curs 2025-26.

Metrovalencia guanya usuaris en juliol mentre el TRAM d’Alacant retrocedix

Metrovalencia ha transportat 6,6 milions de persones en juliol, un 6,22 % més que en 2025, mentres que el TRAM d’Alacant ha baixat fins a 1,7 milions, un 2,48 % menys. El TRAM de Castelló ha crescut un 9,63 % fins als 242.180 viatgers.