Intoxicats diversos gossos en Petrer per menjar drogues en un parc caní

Diferentes significados de soñar con mascotas

Gossos en un parc | Cedida

Un gos ha hagut de ser atés en una clínica veterinària després d’intoxicar-se per ingerir haixix en un parc caní en el municipi de Petrer, en el Vinalopó Mitjà (Alacant). 

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’ l’incident va tindre lloc en el barri de Sant Jerònim. La propietària de l’animal va decidir portar-lo a la clínica després de què el gos començara a caminar de manera estranya i perdent l’equilibri. 

 

Ja en la clínica, el personal va comprovar que es tractava d’una intoxicació per haixix, motiu pel que l’animal va haver d’estar ingressat durant 24 hores i se li va subministrar diürètics i sèrum fisiològic, amb l’objectiu d’eliminar del seu organisme la presència del psicotròpic. 

 

No es tracta d’un incident aïllat, ja que han sigut diverses les mascotes del municipi que s’han vist intoxicades per este mateix motiu

 

Segons pareix, alguns usuaris del parc, que consumixen esta droga, abandonen restes d’este material en la instal·lació, provocant estes intoxicacions accidentals

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Aemet anuncia un canvi del temps des del dissabte: pluges i ambient desapacible en la Comunitat Valenciana

Aemet ha anunciat un gir del temps des del dissabte: més núvols, gregal i pluges, sobretot en sud de València i nord d'Alacant. La setmana vinent es preveu ambient desapacible, amb dies més frescos i nits menys fredes.

El Consell substituïx a la secretària autonòmica d’Emergències i al director d’Innovació

El Consell ha comunicat el cessament d'Irene Rodríguez i Raúl Quílez i ha nomenat a Fernando Lasheras i Miriam Gil. A més, cobrix una vacant en Innovació i Transformació Urbana.

La cap de premsa de Mazón ha admés que va informar per suposicions sobre la vesprada del 29-O

Maite Gómez ha declarat que la versió difosa sobre els moviments de Carlos Mazón la vesprada del 29-O es va basar en el que van considerar lògic i no en una verificació directa. La jutgessa ho ha considerat poc creïble en un dia de DANA amb 230 morts.

La cap de premsa de Mazón ha declarat que va informar per suposicions la vesprada del 29-O

La cap de premsa del llavors president Carlos Mazón ha declarat que les comunicacions a mitjans sobre la seua activitat la vesprada del 29-O es van basar en suposicions. La jutgessa ho va considerar poc creïble en una jornada amb 230 morts.

Iniciativa-Compromís demana una mobilització de suport a Mónica Oltra després de l’obertura de juí oral

Iniciativa-Compromís ha aprovat per unanimitat una resolució de suport a Mónica Oltra i ha anomenat a una mobilització política, ciutadana i social. L'Audiència Provincial de València ha ordenat l'obertura de juí oral i, d'altra banda, la formació ha renovat la seua Executiva a València amb més del 90% de suport.

Compromís calcula que la taxa turística a València aportaria quasi 3 milions en Falles

Compromís estima que l'absència de taxa turística priva a València de prop de 3 milions d'euros durant les Falles. Demana destinar eixos ingressos a servicis clau.

Marcelino refreda la idea d’un Barça distret per la Copa i exigix ambició al Vila-real

El tècnic del Vila-real va considerar poc probable que el Barça es desconcentre per la Copa i va reclamar màxima ambició per a competir al Camp Nou. Va confirmar la baixa de Gerard Moreno.

Arrestat en l’aeroport d’Alacant un fugitiu britànic per tràfic de cocaïna

L'home, de 43 anys, ha sigut localitzat quan acudia a arreplegar a un familiar. Estava ocult a la província i s'enfronta a cadena perpètua al Regne Unit.