Un futbolista valencià, arruïnat pel segrestador del seu germà

gUARDIA CIVIL

Els agents van registrar el domicili del detingut en la Pobla de Vallbona | Guàrdia Civil

 

Agents de la Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Cullera, en la Ribera Baixa (València), han detingut a un home que presumptament va extorsionar a una persona per un deute. Com que no li va pagar, l’ara detingut va segrestar al deutor en Madrid. L’acusat també va extorsionar al germà del segrestat i li va exigir fins a 170.000 euros.

 

Els efectius van iniciar l’operació, batejada com a ‘NUMAN’, el mes d’agost passat, després de conéixer que una persona estava extorsionant a una altra per un deute contret en setembre del 2018, per valor de 45.000 euros, segons ha explicat l’institut armat.

 

Pel que pareix, davant l’impagament del deute econòmic, el presumpte autor dels fets es va desplaçar fins a Madrid juntament amb altres tres individus i, en localitzar al deutor, el van introduir en un vehicle contra la seua voluntat i el van amenaçar, amb una escopeta, de causar-li danys físics a ell o la seua família. 

 

La víctima de l’extorsió és un futbolista valencià

La víctima, a causa de la pressió, els va contar que tenia un germà amb un gran poder adquisitiu i que podia fer front al deute. Els sospitosos el van cridar i, baix amenaces, el van obligar a assumir el deute, més interessos, per un valor de 95.000 euros.

 

Segons ha avançat ‘Las Provincias’, el germà del segrestat és un futbolista valencià que ha jugat en diferents equips de futbol com són el CD Numancia, El Cadis CF o el Recreatiu de Huelva.

 

Els autors van traslladar a la víctima des de Madrid fins a la localitat valenciana a on residia. Van accedir al domicili de la víctima, des d’on van cridar per telèfon al germà per a fer-li vore que tenien controlat l’entorn familiar de les seues víctimes en cas que s’incomplira l’«acord».

 

Pagaments i cotxes d’alta gamma

Però l’extorsió no va acabar ací i la víctima va vore com el deute incrementava fins als 170.000 euros. Els diners eren entregats en mà per la víctima o ingressats en comptes bancaris dels familiars del detingut. Fins i tot, com a part del pagament, la víctima va haver de comprar un vehicle d’alta gamma que prèviament havia elegit el detingut, amb un valor de 65.000 euros, a més d’una moto per la que va pagar 10.000 euros.

 

Fruit de les investigacions, el passat 24 d’octubre, els agents van entrar i van registrar el domicili de l’ara detingut, en la localitat valenciana de la Pobla de Vallbona, en el Camp de Túria, i el van detindre per la seua presumpta participació en un delicte d’extorsió, detenció il·legal i blanqueig de capitals.

 

Durant el registre, van trobar 1.000 euros en metàl·lic, una escopeta i una pistola (simulades) utilitzades en la detenció il·legal, a més de documentació de moviments de capital i transmissió de vehicles. Igualment, van recuperar el cotxe d’alta gamma i una moto. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat d’Instrucció núm. 28 de Madrid.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Morante emociona Alacant però se’n va a peu en una vesprada de revolució taurina

Morante de la Puebla ha firmat una actuació de somni amb dos orelles a Alacant, però ha eixit a peu per la permissivitat del palco amb Talavante en una gran correguda de Santiago Domecq.

Incendi en un abocador de Caudete de las Fuentes amb diversos mitjans treballant per a controlar-lo

Un incendi declarat esta vesprada en un abocador de Caudete de las Fuentes obliga a desplegar mitjans aeris, terrestres i maquinària pesada, encara que la seua evolució és positiva.

Paco Roca brillara a Itàlia en el 60 aniversari del festival de còmic Lucca Comics & Games

El veterà dibuixant Paco Roca participarà en la 60 edició del prestigiós festival Lucca Comics & Games, a Itàlia, amb un cartell ple de grans figures del còmic, el manga i els videojocs.

Ferit un camioner en caure per un terraplén a Forcall amb més de 200 porcs

Un home de 68 anys ha resultat ferit en caure per un terraplén a Forcall (Castelló) amb un camió que transportava 205 porcs, molts dels quals han mort per l'accident.

Anna frega els 40 graus en una nova jornada de calor extrema a la Comunitat

L’ona de calor ha deixat este dimarts fins a 39,6 graus en Anna i més de 38 graus en diversos municipis de la província de València, segons Avamet i Aemet.

Inditex manté la millor reputació empresarial i Juan Roig encapçala els líders més valorats

Inditex ha revalidat el primer lloc com a empresa amb millor reputació a Espanya segons Merco 2026, mentre que el president de Mercadona, el valencià Juan Roig, lidera el llistat dels 100 directius millor valorats.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón deixe de ser aforat

Associacions de familiars de víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l'aforament de Carlos Mazón i que puga ser investigat a Catarroja pels fets del 29 d'octubre de 2024.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés la fi de l’aforament de Carlos Mazón

Familiars de les víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l’aforament a l’expresident Carlos Mazón i han defensat que ha de declarar com a investigat a Catarroja.