Un futbolista valencià, arruïnat pel segrestador del seu germà

gUARDIA CIVIL

Els agents van registrar el domicili del detingut en la Pobla de Vallbona | Guàrdia Civil

 

Agents de la Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Cullera, en la Ribera Baixa (València), han detingut a un home que presumptament va extorsionar a una persona per un deute. Com que no li va pagar, l’ara detingut va segrestar al deutor en Madrid. L’acusat també va extorsionar al germà del segrestat i li va exigir fins a 170.000 euros.

 

Els efectius van iniciar l’operació, batejada com a ‘NUMAN’, el mes d’agost passat, després de conéixer que una persona estava extorsionant a una altra per un deute contret en setembre del 2018, per valor de 45.000 euros, segons ha explicat l’institut armat.

 

Pel que pareix, davant l’impagament del deute econòmic, el presumpte autor dels fets es va desplaçar fins a Madrid juntament amb altres tres individus i, en localitzar al deutor, el van introduir en un vehicle contra la seua voluntat i el van amenaçar, amb una escopeta, de causar-li danys físics a ell o la seua família. 

 

La víctima de l’extorsió és un futbolista valencià

La víctima, a causa de la pressió, els va contar que tenia un germà amb un gran poder adquisitiu i que podia fer front al deute. Els sospitosos el van cridar i, baix amenaces, el van obligar a assumir el deute, més interessos, per un valor de 95.000 euros.

 

Segons ha avançat ‘Las Provincias’, el germà del segrestat és un futbolista valencià que ha jugat en diferents equips de futbol com són el CD Numancia, El Cadis CF o el Recreatiu de Huelva.

 

Els autors van traslladar a la víctima des de Madrid fins a la localitat valenciana a on residia. Van accedir al domicili de la víctima, des d’on van cridar per telèfon al germà per a fer-li vore que tenien controlat l’entorn familiar de les seues víctimes en cas que s’incomplira l’«acord».

 

Pagaments i cotxes d’alta gamma

Però l’extorsió no va acabar ací i la víctima va vore com el deute incrementava fins als 170.000 euros. Els diners eren entregats en mà per la víctima o ingressats en comptes bancaris dels familiars del detingut. Fins i tot, com a part del pagament, la víctima va haver de comprar un vehicle d’alta gamma que prèviament havia elegit el detingut, amb un valor de 65.000 euros, a més d’una moto per la que va pagar 10.000 euros.

 

Fruit de les investigacions, el passat 24 d’octubre, els agents van entrar i van registrar el domicili de l’ara detingut, en la localitat valenciana de la Pobla de Vallbona, en el Camp de Túria, i el van detindre per la seua presumpta participació en un delicte d’extorsió, detenció il·legal i blanqueig de capitals.

 

Durant el registre, van trobar 1.000 euros en metàl·lic, una escopeta i una pistola (simulades) utilitzades en la detenció il·legal, a més de documentació de moviments de capital i transmissió de vehicles. Igualment, van recuperar el cotxe d’alta gamma i una moto. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat d’Instrucció núm. 28 de Madrid.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.