Un futbolista valencià, arruïnat pel segrestador del seu germà

gUARDIA CIVIL

Els agents van registrar el domicili del detingut en la Pobla de Vallbona | Guàrdia Civil

 

Agents de la Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Cullera, en la Ribera Baixa (València), han detingut a un home que presumptament va extorsionar a una persona per un deute. Com que no li va pagar, l’ara detingut va segrestar al deutor en Madrid. L’acusat també va extorsionar al germà del segrestat i li va exigir fins a 170.000 euros.

 

Els efectius van iniciar l’operació, batejada com a ‘NUMAN’, el mes d’agost passat, després de conéixer que una persona estava extorsionant a una altra per un deute contret en setembre del 2018, per valor de 45.000 euros, segons ha explicat l’institut armat.

 

Pel que pareix, davant l’impagament del deute econòmic, el presumpte autor dels fets es va desplaçar fins a Madrid juntament amb altres tres individus i, en localitzar al deutor, el van introduir en un vehicle contra la seua voluntat i el van amenaçar, amb una escopeta, de causar-li danys físics a ell o la seua família. 

 

La víctima de l’extorsió és un futbolista valencià

La víctima, a causa de la pressió, els va contar que tenia un germà amb un gran poder adquisitiu i que podia fer front al deute. Els sospitosos el van cridar i, baix amenaces, el van obligar a assumir el deute, més interessos, per un valor de 95.000 euros.

 

Segons ha avançat ‘Las Provincias’, el germà del segrestat és un futbolista valencià que ha jugat en diferents equips de futbol com són el CD Numancia, El Cadis CF o el Recreatiu de Huelva.

 

Els autors van traslladar a la víctima des de Madrid fins a la localitat valenciana a on residia. Van accedir al domicili de la víctima, des d’on van cridar per telèfon al germà per a fer-li vore que tenien controlat l’entorn familiar de les seues víctimes en cas que s’incomplira l’«acord».

 

Pagaments i cotxes d’alta gamma

Però l’extorsió no va acabar ací i la víctima va vore com el deute incrementava fins als 170.000 euros. Els diners eren entregats en mà per la víctima o ingressats en comptes bancaris dels familiars del detingut. Fins i tot, com a part del pagament, la víctima va haver de comprar un vehicle d’alta gamma que prèviament havia elegit el detingut, amb un valor de 65.000 euros, a més d’una moto per la que va pagar 10.000 euros.

 

Fruit de les investigacions, el passat 24 d’octubre, els agents van entrar i van registrar el domicili de l’ara detingut, en la localitat valenciana de la Pobla de Vallbona, en el Camp de Túria, i el van detindre per la seua presumpta participació en un delicte d’extorsió, detenció il·legal i blanqueig de capitals.

 

Durant el registre, van trobar 1.000 euros en metàl·lic, una escopeta i una pistola (simulades) utilitzades en la detenció il·legal, a més de documentació de moviments de capital i transmissió de vehicles. Igualment, van recuperar el cotxe d’alta gamma i una moto. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat d’Instrucció núm. 28 de Madrid.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

De la Font reivindica als golejadors d’Espanya després del 3-0 a Sèrbia

Luis de la Font defén que a Espanya no li falten golejadors després del 3-0 a Sèrbia i destaca el doblet de Oyarzabal, l'estrena golejadora de Víctor Muñoz i l'alt nivell dels seus porters.

Louzán insistix que Espanya ha d’acollir la final del Mundial 2030

Rafael Louzán celebra el bon nivell de la selecció espanyola davant Sèrbia i defén que la final del Mundial 2030 es dispute a Espanya, encara que recorda que la decisió correspon a la FIFA.

Víctor Muñoz i Christian Mosquera celebren un debut somiat amb Espanya davant Sèrbia

Víctor Muñoz marca en la seua estrena amb la selecció absoluta i destaca el suport del vestuari, mentres Christian Mosquera celebra un debut molt especial prop de casa en el 3-0 a Sèrbia.

Víctor Muñoz celebra el seu debut somiat amb Espanya davant Sèrbia

Víctor Muñoz debuta amb la selecció espanyola marcant en el 3-0 a Sèrbia i destaca el suport dels seus companys i la confiança del seleccionador en ple camí cap al Mundial 2026.

Espanya s’exhibix davant Sèrbia amb un 3-0 i encarrila el seu camí cap al Mundial

La selecció espanyola va firmar un convincent 3-0 davant Sèrbia a Vila-real amb doblet de Oyarzabal i estrena golejadora de Víctor Muñoz, reforçant les seues sensacions abans del Mundial.

Les pèrdues condemnen al València Basket en la segona pròrroga davant el Partizan

El València Basket malgasta diversos avantatges de fins a deu i dotze punts en la pista del Partizan i cedix 110-104 en la segona pròrroga, frenant la seua baralla pel play in de l'Eurolliga.

Espanya es lluïx davant Sèrbia amb un 3-0 i consolida el seu camí cap al Mundial

La selecció espanyola va firmar un sòlid 3-0 davant Sèrbia en un amistós que De la Font va plantejar com a part del Mundial, amb doblet de Oyarzabal i debut golejador de Víctor Muñoz.

Les 22 pèrdues condemnen al València Basket en la segona pròrroga davant el Partizan

Les 22 pèrdues de pilota impedixen al València Basket tancar un dol que va dominar durant molts minuts i acaba perdent 110-104 davant el Partizan en la segona pròrroga.