Investiguen un conductor ebri en irrompre en una processó de Setmana Santa a Tous

Diumenge passat 09 d’abril, cap a les 12.00 hores, la central COTA del Subsector de Trànsit de la Guàrdia Civil de València, va rebre telefonada de sol·licitud de suport del personal de policia local de la localitat de Tous, alertant que un vehicle havia accedit a l’itinerari del seguici processional de la Santa Trobada, provocant perill per als ciutadans que participaven en la processó esmentada, ja que el seu conductor podria trobar-se begut.

Personada poc després la patrulla al lloc, comprova els fets, observant com el conductor, un home de 72 anys mostra símptomes evidents de trobar-se sota els efectes de begudes alcohòliques, llançant taxa positiva en les proves d’alcoholèmia, duplicant la taxa permesa.

De les declaracions obtingudes al lloc del fet, es conclou que havia produït un perill concret per a la integritat física de diverses persones que participaven en el seguici processional.

El conductor va irrompre a l’itinerari del seguici processional, sent un guarda rural i un regidor que s’hi trobaven, els qui van impedir en un primer moment, que el conductor arribara a provocar lesions en les persones.

Per tot això, efectius del Destacament de Trànsit d’Alzira van procedir a investigar el conductor per dos delictes contra la seguretat viària en conduir de manera manifestament temerària i fer-ho sota els efectes de begudes alcohòliques, remetent les diligències al Jutjat de Guàrdia dels d’Alzira.

Estos delictes poden comportar penes de fins a dos anys de presó, multa de fins a dotze mesos, feines en benefici de la comunitat per un màxim de 90 dies, i en tot cas, privació del dret a conduir que pot arribar fins als sis anys.

Així mateix, a conseqüència de la investigació dels fets, s’ha proposat este conductor per a un reconeixement extraordinari de l’autorització administrativa per conduir, a l’efecte de verificar-ne les condicions psicofísiques, per poder-ho fer amb seguretat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig