Investiguen un conductor ebri en irrompre en una processó de Setmana Santa a Tous

Diumenge passat 09 d’abril, cap a les 12.00 hores, la central COTA del Subsector de Trànsit de la Guàrdia Civil de València, va rebre telefonada de sol·licitud de suport del personal de policia local de la localitat de Tous, alertant que un vehicle havia accedit a l’itinerari del seguici processional de la Santa Trobada, provocant perill per als ciutadans que participaven en la processó esmentada, ja que el seu conductor podria trobar-se begut.

Personada poc després la patrulla al lloc, comprova els fets, observant com el conductor, un home de 72 anys mostra símptomes evidents de trobar-se sota els efectes de begudes alcohòliques, llançant taxa positiva en les proves d’alcoholèmia, duplicant la taxa permesa.

De les declaracions obtingudes al lloc del fet, es conclou que havia produït un perill concret per a la integritat física de diverses persones que participaven en el seguici processional.

El conductor va irrompre a l’itinerari del seguici processional, sent un guarda rural i un regidor que s’hi trobaven, els qui van impedir en un primer moment, que el conductor arribara a provocar lesions en les persones.

Per tot això, efectius del Destacament de Trànsit d’Alzira van procedir a investigar el conductor per dos delictes contra la seguretat viària en conduir de manera manifestament temerària i fer-ho sota els efectes de begudes alcohòliques, remetent les diligències al Jutjat de Guàrdia dels d’Alzira.

Estos delictes poden comportar penes de fins a dos anys de presó, multa de fins a dotze mesos, feines en benefici de la comunitat per un màxim de 90 dies, i en tot cas, privació del dret a conduir que pot arribar fins als sis anys.

Així mateix, a conseqüència de la investigació dels fets, s’ha proposat este conductor per a un reconeixement extraordinari de l’autorització administrativa per conduir, a l’efecte de verificar-ne les condicions psicofísiques, per poder-ho fer amb seguretat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.

Màxim Quiles domina de nou a Jerez i passa a la Q2 amb el millor temps en Moto3

Màxim Quiles torna a marcar la referència en Moto3 en el Gran Premi d'Espanya, lidera la segona jornada de lliures a Jerez sobre asfalt mullat i accedix a la Q2 amb solvència.