Investiguen un conductor ebri en irrompre en una processó de Setmana Santa a Tous

Diumenge passat 09 d’abril, cap a les 12.00 hores, la central COTA del Subsector de Trànsit de la Guàrdia Civil de València, va rebre telefonada de sol·licitud de suport del personal de policia local de la localitat de Tous, alertant que un vehicle havia accedit a l’itinerari del seguici processional de la Santa Trobada, provocant perill per als ciutadans que participaven en la processó esmentada, ja que el seu conductor podria trobar-se begut.

Personada poc després la patrulla al lloc, comprova els fets, observant com el conductor, un home de 72 anys mostra símptomes evidents de trobar-se sota els efectes de begudes alcohòliques, llançant taxa positiva en les proves d’alcoholèmia, duplicant la taxa permesa.

De les declaracions obtingudes al lloc del fet, es conclou que havia produït un perill concret per a la integritat física de diverses persones que participaven en el seguici processional.

El conductor va irrompre a l’itinerari del seguici processional, sent un guarda rural i un regidor que s’hi trobaven, els qui van impedir en un primer moment, que el conductor arribara a provocar lesions en les persones.

Per tot això, efectius del Destacament de Trànsit d’Alzira van procedir a investigar el conductor per dos delictes contra la seguretat viària en conduir de manera manifestament temerària i fer-ho sota els efectes de begudes alcohòliques, remetent les diligències al Jutjat de Guàrdia dels d’Alzira.

Estos delictes poden comportar penes de fins a dos anys de presó, multa de fins a dotze mesos, feines en benefici de la comunitat per un màxim de 90 dies, i en tot cas, privació del dret a conduir que pot arribar fins als sis anys.

Així mateix, a conseqüència de la investigació dels fets, s’ha proposat este conductor per a un reconeixement extraordinari de l’autorització administrativa per conduir, a l’efecte de verificar-ne les condicions psicofísiques, per poder-ho fer amb seguretat.

Últimes notícies

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.

Del somni a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez cap al Real Madrid tanca una segona etapa al Valencia Basket marcada, com la primera, per l’eufòria inicial, els títols i una ruptura controvertida amb el club i l’afició.

De la il·lusió a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al València Basket

El València Basket ha confirmat l’eixida de Pedro Martínez cap al Real Madrid, un adeu que tanca el seu segon cicle al club, marcat de nou per l’èxit esportiu i una marxa polèmica.

Delirio taronja i final polèmic: així han sigut les dues etapes de Pedro Martínez al Valencia Basket

Pedro Martínez ha tancat la seua segona etapa al Valencia Basket rumb al Real Madrid, repetint un cicle d’il·lusió, èxits esportius i una eixida molt controvertida per a l’afició taronja.