Isabel Pantoja amenaça durament a la seua filla

Isabel Pantoja adverteix la seva filla del perill de continuar parlant d'ella a la televisió

Isabel Pantoja avisa a la seua filla del perill de continuar parlant d’ella en la televisió | València Diari

 

Chabelita continua amb la seua guerra oberta contra sa mare Isabel Pantoja i son germà Kiko Rivera. La filla de la ‘tonadillera’ no ha dubtat en carregar contra sa mare estes últimes setmanes fins que Isabel Pantoja, cansada de l’actitud de Chabelita, hauria arribat a l’extrem d’amenaçar-la i avisar-la del perill que corre si continua parlant d’ella en la televisió.

 

L’amenaça de la ‘tonadillera’

D’eixa manera ho afirma el col·laborador de ‘Sálvame’ Kiko Hernández, qui revelava que Isabel Pantoja, cansada dels atacs continus de la seua filla en els mitjans, li va fer un dur ultimàtum a la seua filla, dient-li: «A mi no em toques ni un pèl o no tornes a xafar un plató de televisió», una amenaça que, segons el col·laborador, significaria excloure-la de qualsevol programa del grup Mediaset.

 

No sabem si per eixa amenaça o per un altre motiu, estos últims dies, Chabelita s’ha oblidat un poc de sa mare i s’ha fixat un altre objectiu a qui atacar: el col·laborador Luís Rollán. Segons Kiko Hernández, Chabelita «és conscient que no pot amb sa mare, ni el germà, ni Irene; per tant, ha d’anar contra Luis Rollán, Raquel Bollo, etc.» ha assegurat, explicant d’eixa manera perquè ara Chabelita es dedica a tirar porqueria damunt de Luis Rollán sense que, aparentment, haja passat res entre els dos.

 

Imatge de Kiko Rivera i Chabelita a 'GH DÚO'

 

Sobre el poder que ostenta actualment Isabel Pantoja en Mediaset, Chabelita ja comentava fa uns dies en ‘El programa de Ana Rosa’, a on col·labora habitualment, que s’havia trobat amb un mur infranquejable en Mediaset a l’hora de parlar de sa mare, assegurant que «ma mare ha tocat a algunes persones d’eixa cadena i ells han remat a favor seu. Hi ha certes coses de les que no es pot parlar», afirmava en directe.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Policia Local de València frustra una nova quedada massiva de patinets elèctrics al parc de Capçalera

La Policia Local de València ha desmantellat una quedada massiva de patinets elèctrics al parc de Capçalera, amb 10 denúncies i huit vehicles immobilitzats per irregularitats tècniques.

Alicante reconeix les associacions en l’acte institucional del Dia de l’Orgull LGTBI

L’Ajuntament d’Alacant ha celebrat l’acte institucional del Dia de l’Orgull LGTBI, on ha destacat la tasca de les associacions i ha presentat el lema Orgull Alicante 2026: Son derechos humanos, no somos ideología.

Alan Matturro s’acomiada del Llevant amb un missatge que deixa la porta oberta

El central uruguaià Alan Matturro s’ha acomiadat del Llevant després d’una temporada cedit i torna al Genoa, tot agraint el suport de l’afició amb un significatiu ‘gràcies i fins prompte’.

Pepelu demana un objectiu clar per al Valencia des del primer dia de pretemporada

Pepelu ha defensat que el Valencia marque un objectiu ambiciós des de l’inici de la pretemporada i ha destacat el valor emocional de l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla.

Rescatades dues pateres amb 24 migrants davant la costa d’Alacant i detinguts dos patrons

Salvament Marítim ha rescatat 24 migrants en dues pateres davant la costa d’Alacant entre diumenge i dimarts, quatre d’ells menors, i la Policia Nacional ha detingut dos adults com a presumptes patrons.

Kameron Taylor continuarà al Valencia Basket com a mínim fins 2028

El Valencia Basket ha ampliat i millorat el contracte de l’aler nord-americà Kameron Taylor, clau en l’última temporada, fins a la campanya 2027-28.

Bolaños defensa la regularització d’immigrants i assegura que el decret és sòlid

Félix Bolaños manté la seua confiança absoluta en el decret de regularització d’immigrants, tot i la possible consulta del Suprem al Tribunal de Justícia de la UE. El ministre insistix que la norma respecta el dret europeu i rebutja que genere un efecte crida.

El Elche inicia la pretemporada amb quatre absències destacades al Martínez Valero

El Elche ha començat la pretemporada amb proves mèdiques al Martínez Valero sense Osorio, Affengruber, Sangaré ni Diaby, absents per diversos motius. El nou tècnic, Martín Anselmi, ha tingut la primera presa de contacte amb la plantilla.