Isabel Pantoja amenaça durament a la seua filla

Isabel Pantoja adverteix la seva filla del perill de continuar parlant d'ella a la televisió

Isabel Pantoja avisa a la seua filla del perill de continuar parlant d’ella en la televisió | València Diari

 

Chabelita continua amb la seua guerra oberta contra sa mare Isabel Pantoja i son germà Kiko Rivera. La filla de la ‘tonadillera’ no ha dubtat en carregar contra sa mare estes últimes setmanes fins que Isabel Pantoja, cansada de l’actitud de Chabelita, hauria arribat a l’extrem d’amenaçar-la i avisar-la del perill que corre si continua parlant d’ella en la televisió.

 

L’amenaça de la ‘tonadillera’

D’eixa manera ho afirma el col·laborador de ‘Sálvame’ Kiko Hernández, qui revelava que Isabel Pantoja, cansada dels atacs continus de la seua filla en els mitjans, li va fer un dur ultimàtum a la seua filla, dient-li: «A mi no em toques ni un pèl o no tornes a xafar un plató de televisió», una amenaça que, segons el col·laborador, significaria excloure-la de qualsevol programa del grup Mediaset.

 

No sabem si per eixa amenaça o per un altre motiu, estos últims dies, Chabelita s’ha oblidat un poc de sa mare i s’ha fixat un altre objectiu a qui atacar: el col·laborador Luís Rollán. Segons Kiko Hernández, Chabelita «és conscient que no pot amb sa mare, ni el germà, ni Irene; per tant, ha d’anar contra Luis Rollán, Raquel Bollo, etc.» ha assegurat, explicant d’eixa manera perquè ara Chabelita es dedica a tirar porqueria damunt de Luis Rollán sense que, aparentment, haja passat res entre els dos.

 

Imatge de Kiko Rivera i Chabelita a 'GH DÚO'

 

Sobre el poder que ostenta actualment Isabel Pantoja en Mediaset, Chabelita ja comentava fa uns dies en ‘El programa de Ana Rosa’, a on col·labora habitualment, que s’havia trobat amb un mur infranquejable en Mediaset a l’hora de parlar de sa mare, assegurant que «ma mare ha tocat a algunes persones d’eixa cadena i ells han remat a favor seu. Hi ha certes coses de les que no es pot parlar», afirmava en directe.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.