Isabel Pantoja demana ajuda per quedar-se en ‘Supervivientes’

Isabel Pantoja demana als seus fans el suport per romandre a l'illa

Isabel Pantoja demana als seus fans el suport per romandre a l’illa | TELECINCO

 

Fa una setmana Isabel Pantoja es mostrava visiblement desanimada i insistia en la seua voluntat d’abandonar l’illa d’Hondures per a tornar a casa amb la seua família. Després d’este baixó d’ànims, pareix que la mare de Kiko Rivera ha recuperat forces i ha fet equip amb la seua companya de convivència, Chelo García Cortés.

 

Les dos concursants no tenen cap intenció d’integrar-se en la resta d’integrants del reality, i ara tornen a estar nominades. Amb el temps que porten sobrevivint a Hondures, fa la impressió que les dos siguen de manera perpètua les nominades de cada setmana.

 

Isabel i Chelo s'uneixen i no s'integren en el grup

Isabel i Chelo s’unixen i no s’integren en el grup | TELECINCO

 

Sent plenament conscient del seu poder d’influència sobre els seus fans i seguidors del programa, Isabel Pantoja està gastant este privilegi per a conseguir el suport necessari per a quedar-se en l’illa: «Este missatge és per als meus sers estimats, ma mare, els meus fills, tota la meua família, els meus amics –als quals estime amb tota la meua ànima… que són cinc o sis, però amb això, m’és suficient– als meus fans, a Espanya sencera perquè m’ha salvat… Que vos estime amb tot el meu cor, que vos estime, que vos porte en l’ànima», comentava la cantant a través d’unes paraules d’agraïment.

 

«Gràcies a vosaltres seguiré ací i intentaré no defraudar-vos, encara que faça de dinar, cante i balle, el que faça falta. Heu de continuar donant-me suport perquè ara no me’n vullc anar per moltes coses: Per vosaltres i per mi, perquè vull demostrar-me a mi mateixa que jo sí que puc», continuava dient Isabel Pantoja amb el seu caràcter propi.

 

Isabel Pantoja va tornar a ser nominada directament per Colate

Isabel Pantoja va tornar a ser nominada directament per Colate | TELECINCO

 

Esta crida als seus fans és fruit també del fet que la Pantoja coneix la seua implicació en el reality i, amb freqüència, el seu esforç durant les proves ha estat mínim a través d’excuses o, simplement, sense intentar-ho. Este desinterés en la realització dels reptes està sent molt criticat en les xarxes socials com una prova del seu favoritisme dins del programa.

 

D’altra banda, Isabel Pantoja sap que els espectadors i la productora de ‘Supervivientes 2019’ volen que continue sobrevivint en l’illa d’Hondures, tot i no haver demostrat massa entusiasme en els treballs de supervivència. «Potser no puc fer totes les proves, però jo sí que puc estar ací», afirmava la mare de Chabelita.

Últimes notícies

El Barça apallissa el Bidasoa a Alacant i alça la seua trentena Copa del Rei

El Barça d handbol revalida per tretzé any consecutiu la Copa del Rei després de destrossar el Bidasoa Irún al Centre de Tecnificació d Alacant amb un contundent 17-37 i un inici de partit demolidor.

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.

Castelló reunix 14 consolats en una jornada de convivència amb música i artesania al parc Ribalta

Castelló ha acollit en el parc Ribalta una jornada de la Mesa Consular amb 14 consolats, actuacions folclòriques, mostres artesanals i gastronomia per a visibilitzar la diversitat cultural de la ciutat. L’Ajuntament destaca que l’esdeveniment reforça la convivència i acostà l’atenció consular al veïnat d’origen estranger.

València celebra un Corpus de 700 anys amb cavalcada, mascletà i processó general

València celebra este diumenge un Corpus Christi extraordinari pel 700 aniversari de la Festa grossa, amb missa a la catedral, Cavalcada del Convit, mascletà i la tradicional processó general.

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.