Jardí Electrònic inaugura temporada al Parc Central de València amb Tinno, Elojet i Pomelo

VALÈNCIA, 21 (EUROPA PRESS)

Jardí Electrònic inaugurarà dissabte 1 de febrer la seua temporada al Parc Central de València, on se celebrarà per primera vegada este projecte que “aposta per activar els espais verds de la ciutat com a punts de trobada cultural i col·lectiva”.

Jardí Electrònic, –iniciativa impulsada per l’Agència Districte amb el suport de Cerveza Turia– proposa una vesprada de dissabte a l’aire lliure i amb entrada gratuïta “en un entorn natural únic, on la música i la naturalesa es combinen”.

En esta edició, els assistents podran gaudir de tres artistes de l’escena local, cadascun amb un estil propi. Així, el line-up inclou Tinno, que amb més de 25 anys en l’escena, domina la tècnica i l’energia darrere dels plats. La seua habilitat per a barrejar diferents estils i la seua experiència en gèneres com el drum and bass garantixen una sessió plena de dinamisme i precisió.

També actuaran Elojet, resident en els inicis d’Oven i Fayer, i col·laborador amb col·lectius com Thabasement i Muvement, combina el seu talent en cabina amb el seu projecte Discovery Vinyl; i Pomelo, una dj que convertix la pista en una autèntica gesta amb un estil que fusiona latin, afrobeat, funk, disc i pop experimental, una invitació directa al ball i a la connexió.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, després dels seus atacs a les denunciants d’assetjament sexual

El PSOE ha expulsat a Toni González, alcalde d'Almussafes, per declaracions contra les dones que li van denunciar per assetjament, qualificades de 'revictimación'. Al desembre va ser suspés i el 25 de febrer va afrontar un expedient per 'amenaça vetlada', 'menyspreu' i deslleialtat.

Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló

En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.

El Consell destina 854 milions al transport sanitari per quatre anys prorrogables a cinc

El Consell ha autoritzat este divendres el contracte del transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana: 853,9 milions per a 4+1 anys i 23 vehicles més, fins a 739.

El Consell denuncia que el Govern no ha pagat 4 de cada 5 ajudes de primera necessitat per la dana

El Consell ha denunciat que la majoria de les ajudes de primera necessitat per la dana no s'han abonat i ha atribuït el bloqueig a traves burocràtiques estatals. Alhora, ha destacat avanços del Pla Endavant.

El Consell aprova una deducció de fins a 150 € per formació musical i instruments en la Comunitat Valenciana

El Consell ha aprovat una nova deducció autonòmica de fins a 150 € en l'IRPF per gastos de foment i formació musical. La mesura serà efectiva en la campanya que arranca el 8 d'abril i té efecte retroactiu des de l'1 de gener de 2025.

Es normalitza la circulació en les línies 6 i 4 del tramvia de València després del trencament d’una catenària

La L6 va recuperar tot el seu recorregut i la L4 va restablir el tram entre Doctor Lluch i Pont d'Assot cap a les 15.00, després de reparar una catenària danyada. La incidència es va originar sobre les 12.30 pel colp d'un camió en l'avinguda de Catalunya.

La Policia Nacional busca al sospitós de violar a una menor de 16 anys a Xirivella

La UFAM de la Policia Nacional a Xirivella busca a un home sospitós d'haver violat a una menor de 16 anys. L'agressió es va produir el 26 de febrer i es reserven detalls per protecció de la víctima.

Sis autonomies pacten a València exigir una nova Llei de Costas que supere les partions

Sis comunitats litorals han acordat un manifest que reclama una nova llei, rebutja els reglaments del Govern i demana una reunió urgent amb Sara Aagesen. La II Cimera Nacional del Litoral ha reforçat un front comú per a revisar el model de gestió de la costa.