Anuncios

Jardí Electrònic inaugura temporada al Parc Central de València amb Tinno, Elojet i Pomelo

VALÈNCIA, 21 (EUROPA PRESS)

Jardí Electrònic inaugurarà dissabte 1 de febrer la seua temporada al Parc Central de València, on se celebrarà per primera vegada este projecte que “aposta per activar els espais verds de la ciutat com a punts de trobada cultural i col·lectiva”.

Anuncios

Jardí Electrònic, –iniciativa impulsada per l’Agència Districte amb el suport de Cerveza Turia– proposa una vesprada de dissabte a l’aire lliure i amb entrada gratuïta “en un entorn natural únic, on la música i la naturalesa es combinen”.

En esta edició, els assistents podran gaudir de tres artistes de l’escena local, cadascun amb un estil propi. Així, el line-up inclou Tinno, que amb més de 25 anys en l’escena, domina la tècnica i l’energia darrere dels plats. La seua habilitat per a barrejar diferents estils i la seua experiència en gèneres com el drum and bass garantixen una sessió plena de dinamisme i precisió.

També actuaran Elojet, resident en els inicis d’Oven i Fayer, i col·laborador amb col·lectius com Thabasement i Muvement, combina el seu talent en cabina amb el seu projecte Discovery Vinyl; i Pomelo, una dj que convertix la pista en una autèntica gesta amb un estil que fusiona latin, afrobeat, funk, disc i pop experimental, una invitació directa al ball i a la connexió.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Les tempestes es generalitzen a Espanya amb xàfecs torrencials i risc de crescudes

Un tàlveg d'aire fred dispara la inestabilitat en quasi tota Espanya amb tempestes molt intenses al Mediterrani, registres torrencials a Alzira i risc de crescudes sobtades en la conca de l'Ebre.

La Diputació de València reforça el seu paper com a pont entre els municipis i la Unió Europea

La Diputació de València reivindica el paper dels governs intermedis en la construcció europea i detalla el reforç de la seua assistència tècnica i financera perquè els municipis accedisquen a fons comunitaris.

La Generalitat activa la preemergència hidrològica en el Magre després de fortes pluges a Guadassuar

La Generalitat activa el nivell groc del Pla Especial d'Inundacions en la conca del Magre després de superar els 50 l/m² a Guadassuar i deixar registres destacats en diverses localitats veïnes.

Una tempesta descarrega 72,4 l/m² en una hora a Alzira i activa avisos per pluja intensa

Una tempesta molt localitzada deixa 72,4 l/m² en poc més d'una hora a Alzira i obliga a mantindre avisos taronja i groc per pluja intensa en diverses comarques de la Comunitat Valenciana.

La Fiscalia manté la petició de 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual

La Fiscalia manté la seua petició de huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a pacients en la seua consulta privada. El juí queda vist per a conclusions finals el 21 de maig.

La Sindicatura de Comptes denuncia la deixadesa en ciberseguretat del sector públic valencià

La Sindicatura de Comptes qualifica d'inacceptable la governança de la ciberseguretat en la majoria d'entitats públiques i societats mercantils de la Generalitat, amb nivells de maduresa molt baixos i riscos significatius per a servicis i dades.

Bernabé acusa el PP d’abandonar la Malva-rosa i d’embossar els projectes del barri

Pilar Bernabé acusa el govern de María José Catalá de mantindre paralitzats projectes clau a la Malva-rosa, com la VPP i la biblioteca, i de tindre la ciutat embossada pels seus embolics interns.

La jutgessa conclou que l’És_Alert per la DANA va ser tardà i es va bloquejar per dubtes jurídics i lingüístiques

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA a València conclou que l'avís És_Alert es va enviar tard i amb un missatge erroni després d'hores d'indecisió, dubtes jurídics i canvis lingüístics.
Anuncios