Jardí Electrònic inaugura temporada al Parc Central de València amb Tinno, Elojet i Pomelo

VALÈNCIA, 21 (EUROPA PRESS)

Jardí Electrònic inaugurarà dissabte 1 de febrer la seua temporada al Parc Central de València, on se celebrarà per primera vegada este projecte que “aposta per activar els espais verds de la ciutat com a punts de trobada cultural i col·lectiva”.

Jardí Electrònic, –iniciativa impulsada per l’Agència Districte amb el suport de Cerveza Turia– proposa una vesprada de dissabte a l’aire lliure i amb entrada gratuïta “en un entorn natural únic, on la música i la naturalesa es combinen”.

En esta edició, els assistents podran gaudir de tres artistes de l’escena local, cadascun amb un estil propi. Així, el line-up inclou Tinno, que amb més de 25 anys en l’escena, domina la tècnica i l’energia darrere dels plats. La seua habilitat per a barrejar diferents estils i la seua experiència en gèneres com el drum and bass garantixen una sessió plena de dinamisme i precisió.

També actuaran Elojet, resident en els inicis d’Oven i Fayer, i col·laborador amb col·lectius com Thabasement i Muvement, combina el seu talent en cabina amb el seu projecte Discovery Vinyl; i Pomelo, una dj que convertix la pista en una autèntica gesta amb un estil que fusiona latin, afrobeat, funk, disc i pop experimental, una invitació directa al ball i a la connexió.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Redó i Morant se citen a València amb les dones vetades en la confraria de Sagunt

Les ministres Ana Redondo i Diana Morant es reunixen a València amb representants del col·lectiu Setmana Santa Inclusiva després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, una decisió que pot tindre conseqüències legals i turístiques.

Rajoy elogia la sensatesa de Pérez Llorca i la seua gestió al capdavant de la Generalitat

Mariano Rajoy presenta a Torrent el seu llibre 'L'art de governar' i reivindica la sensatesa i moderació de Juanfran Pérez Llorca al capdavant de la Generalitat, en un acte centrat en la defensa de la democràcia i les bones pràctiques de govern.

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.