Jardí Electrònic inaugura temporada al Parc Central de València amb Tinno, Elojet i Pomelo

VALÈNCIA, 21 (EUROPA PRESS)

Jardí Electrònic inaugurarà dissabte 1 de febrer la seua temporada al Parc Central de València, on se celebrarà per primera vegada este projecte que “aposta per activar els espais verds de la ciutat com a punts de trobada cultural i col·lectiva”.

Jardí Electrònic, –iniciativa impulsada per l’Agència Districte amb el suport de Cerveza Turia– proposa una vesprada de dissabte a l’aire lliure i amb entrada gratuïta “en un entorn natural únic, on la música i la naturalesa es combinen”.

En esta edició, els assistents podran gaudir de tres artistes de l’escena local, cadascun amb un estil propi. Així, el line-up inclou Tinno, que amb més de 25 anys en l’escena, domina la tècnica i l’energia darrere dels plats. La seua habilitat per a barrejar diferents estils i la seua experiència en gèneres com el drum and bass garantixen una sessió plena de dinamisme i precisió.

També actuaran Elojet, resident en els inicis d’Oven i Fayer, i col·laborador amb col·lectius com Thabasement i Muvement, combina el seu talent en cabina amb el seu projecte Discovery Vinyl; i Pomelo, una dj que convertix la pista en una autèntica gesta amb un estil que fusiona latin, afrobeat, funk, disc i pop experimental, una invitació directa al ball i a la connexió.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La pluja obliga l’Elx a entrenar en el Martínez Valero

L'equip va traslladar la sessió prevista en el Díez Iborra a l'estadi per les fortes pluges. La decisió va prioritzar la 'comoditat' i l'ús de més recursos.

Mercadona ha elevat el seu benefici un 24,9% en 2025 fins a 1.729 milions

Mercadona ha guanyat 1.729 milions d'euros en 2025, un 24,9% més, amb vendes de 41.900 milions i una quota del 28,5% a Espanya. El canal en línia va facturar 1.061 milions i la companyia obrirà un sèptim buc a Madrid amb 400 contractacions.

Tres victòries del Llevant a Vallecas, l’última en 2022

El Llevant visita este dilluns al Llamp amb un balanç de tres triomfs en set partits a Vallecas. El més recent va ser el 2-4 de maig de 2022.

El Vila-real no gana en Mendizorroza des de 2020 i encadena quatre visites sense véncer

L'equip groc visita a l'Alabés en la jornada 28 amb un balanç advers a Vitòria: 3 triomfs en 13 dols i quatre desplaçaments recents sense guanyar.

El València només va guanyar 7 de 38 visites a l’Oviedo i no venç en Primera allí des de fa més de trenta anys

El València visita a l'Oviedo en la jornada 28 amb un balanç molt desfavorable en el Carlos Tartiere: 7 victòries en 38 partits i més de trenta anys sense guanyar en Primera.

L’Elx visita el Bernabéu amb un historial sense victòries i un 4-0 com a últim precedent

L'Elx torna al Bernabéu després del 4-0 encaixat al febrer de 2023 i sense haver guanyat mai allí. En 24 visites només ha sumat quatre empats i va patir golejades històriques.

El Peníscola expulsa a dos abonats per la invasió de pista davant el Noia

El club ha retirat l'abonament a dos aficionats que van irrompre en la pista després del dol davant Noia: vetos de 5 i 2 anys i multa de 12.000 euros. L'entitat va anunciar que instarà la repetició de la sanció i va lamentar el mal esportiu, econòmic i reputacional.

Detingut un conductor drogat després d’atropellar a dos ciclistes quan fugia a Orihuela

Un jove de 22 anys va donar positiu en THC i va ser arrestat després d'atropellar a dos ciclistes en fugir d'una patrulla en la N-340, a l'altura d'Orihuela. Un dels ferits va rebre l'alta; l'altre seguix ingressat sense risc vital.