10.3 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Jardí Electrònic inaugura temporada al Parc Central de València amb Tinno, Elojet i Pomelo

VALÈNCIA, 21 (EUROPA PRESS)

Jardí Electrònic inaugurarà dissabte 1 de febrer la seua temporada al Parc Central de València, on se celebrarà per primera vegada este projecte que “aposta per activar els espais verds de la ciutat com a punts de trobada cultural i col·lectiva”.

Jardí Electrònic, –iniciativa impulsada per l’Agència Districte amb el suport de Cerveza Turia– proposa una vesprada de dissabte a l’aire lliure i amb entrada gratuïta “en un entorn natural únic, on la música i la naturalesa es combinen”.

En esta edició, els assistents podran gaudir de tres artistes de l’escena local, cadascun amb un estil propi. Així, el line-up inclou Tinno, que amb més de 25 anys en l’escena, domina la tècnica i l’energia darrere dels plats. La seua habilitat per a barrejar diferents estils i la seua experiència en gèneres com el drum and bass garantixen una sessió plena de dinamisme i precisió.

També actuaran Elojet, resident en els inicis d’Oven i Fayer, i col·laborador amb col·lectius com Thabasement i Muvement, combina el seu talent en cabina amb el seu projecte Discovery Vinyl; i Pomelo, una dj que convertix la pista en una autèntica gesta amb un estil que fusiona latin, afrobeat, funk, disc i pop experimental, una invitació directa al ball i a la connexió.

Últimes notícies

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en el Ciutat per la seua falta de gol

Empat 1-1 en el Ciutat de València amb els gols en un minut. Losada va respondre al punt de Carlos Romero i Puado es va retirar als tres minuts per un colp en el genoll.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 després de dos gols seguits i escàs encert

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en el Ciutat de València amb dos tants seguits. El domini local i la falta de rematada van marcar un dol que es va embossar al final.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en un dol sense pegada

Un gol de Carlos Romero i la rèplica immediata d'Iker Losada van deixar un 1-1 en el Ciutat de València. El Llevant va tornar a quedar-se sense el seu primer triomf a casa.

Llevant i Espanyol es repartixen els punts en un 1-1 decidit en un minut

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en un dol amb els dos gols en tot just un minut. Després de la igualada, el domini posterior no es va traduir en ocasions clares.

Protesta davant el Circ de Nadal contra l’ús d’animals en l’espectacle

Col·lectius animalistas protesten davant el Circ de Nadal a Alfafar contra l'ús d'animals i qüestionen el missatge a la infància. Vídeos en xarxes reaviven el debat i les entitats anuncien noves mobilitzacions.

El Llevant domina a l’Espanyol però es va al descans sense gol després d’un primer temps d’ocasions (0-0)

El Llevant va portar la iniciativa i va generar diverses ocasions clares, però l'encert de Dmitrovic i el desencert en la definició van mantindre el 0-0 al descans.

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.