Joan, l’agressor d’una dona amb bandera espanyola en Tarragona

 

ACTUALITZAT 15/10/2019 16.00 hores. Fa menys d’una hora, la Policia Nacional ha comunicat a través de les seues xarxes socials la detenció de Joan, el presumpte agressor de Maria Grima per dur una bandera espanyola ahir en Tarragona. Segons informacions policials, ha sigut detingut per un delicte contra l’exercici dels drets fonamentals i les llibertats públiques i un delicte lleu de lessions.

 

 

Un dels fets violents del dilluns de matí

Un dels pocs fets violents que s’han produït el dilluns de matí, 14 d’octubre, arran de la publicació de la sentència del Tribunal Suprem pels fets de la tardor de 2017, ha tingut lloc prop del Mercat Central de Tarragona. Una dona que exhibia una bandera espanyola ha sigut agredida per un dels manifestants en el carrer de Cristòfor Colom de la capital tarragonina.

 

Poques hores després dels fets, internet i diferents mitjans de comunicació, han identificat al presumpte agressor com Joan L. Ventura, treballador d’una empresa d’armadors de Tarragona. En el moment en què s’ha fet públic el seu nom, Leandro ha eliminat, majoritàriament, els seus perfils en les xarxes socials.

 

Segons avançava el diari ‘El Español, Joan va ser mariner en les costes africanes, tot i que algunes fonts també el relacionen amb un quiosc al barri mariner del Serrallo de Tarragona.

 

 

De la llista de CiU a candidata de VOX

La dona agredida és una persona ben coneguda en l’ambient polític tarragoní. El seu actual partit polític, VOX, ha fet públic el seu nom assegurant que Maria Grima ha hagut de ser atesa per una contusió i una crisi d’ansietat. Igualment, el partit ha avançat que «procedirem a la corresponent denúncia davant de la Policia Nacional de la terrible agressió».

 

Maria Grima va anar com a independent i suplent número quatre de les llistes de CiU en les municipals de Tarragona de l’any 2011. Quatre anys després, l’any 2015, i també com a independent, es presentà en les sigles del Partit Popular, en el lloc número 21 i amb VOX, enguany, ha sigut la número 14. Grima ha rebut el suport del president del Partit Popular català, el tarragoní Alejandro Fernández.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El PSPV portarà a la Fiscalia el conseller de Sanitat per ocultar dades de la privatització

La portaveu de Sanitat del PSPV-PSOE en Les Corts, Yaissel Sánchez, ha anunciat que denunciarà el conseller de Sanitat, Marciano Gómez, per no facilitar dades detallades sobre contractacions i derivacions a la sanitat privada entre 2024 i 2026.

Dos joies espanyoles fan el pas definitiu cap al draft de la NBA

Aday Mara i Sergio de Larrea han confirmat la seua presència en la llista d'entrades anticipades del draft de la NBA del 23 i 24 de juny, en què també destaca el mallorquí Baba Miller.

Mor un home en caure d’un penya-segat a la cala Advocat de Benissa

Un home ha mort este dissabte a última hora de la vesprada en precipitar-se des d’un penya-segat a la cala Advocat, al terme municipal de Benissa. La Guàrdia Civil investiga les circumstàncies del succés i tracta d’identificar la víctima.

Oratge estable este diumenge a la Comunitat amb més calor a l’interior de València

Este diumenge l’oratge serà estable a la Comunitat Valenciana, amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i més calor a l’interior de València.

Les persones amb diversitat funcional tindran millor accés als jutjats d’Alacant

La Conselleria de Justicia, Transparencia y Participación ha finalitzat unes obres de 371.712 euros per a eliminar barreres i millorar l’accessibilitat a la seu judicial d’Alacant del carrer Pardo Gimeno.

Oratge tranquil este diumenge: temperatures a l’alça i cel poc núvol en la Comunitat

Este diumenge l’oratge serà estable en la Comunitat Valenciana, amb cel poc núvol, vent fluix i temperatures en lleuger ascens, sobretot les màximes a l’interior de la província de València.

Dubljevic penja les botes i el seu mític 14 quedarà retirat al València Basket

Bojan Dubljevic ha anunciat la seua retirada com a jugador professional i el València Basket retirarà el dorsal 14 de la primera plantilla masculina en homenatge al pivot montenegrí.

Crida de la UPV per a ajudar dues germanes de Gaza que han arribat a València

La Universitat Politècnica de València ha obert una campanya per arreplegar 12.000 euros i cobrir durant un any les despeses bàsiques de Nariman i Roba Irheem, dues germanes gazatines que han arribat a València per continuar estudiant.