13.3 C
València
Diumenge, 14 desembre, 2025

Joan, l’agressor d’una dona amb bandera espanyola en Tarragona

 

ACTUALITZAT 15/10/2019 16.00 hores. Fa menys d’una hora, la Policia Nacional ha comunicat a través de les seues xarxes socials la detenció de Joan, el presumpte agressor de Maria Grima per dur una bandera espanyola ahir en Tarragona. Segons informacions policials, ha sigut detingut per un delicte contra l’exercici dels drets fonamentals i les llibertats públiques i un delicte lleu de lessions.

 

 

Un dels fets violents del dilluns de matí

Un dels pocs fets violents que s’han produït el dilluns de matí, 14 d’octubre, arran de la publicació de la sentència del Tribunal Suprem pels fets de la tardor de 2017, ha tingut lloc prop del Mercat Central de Tarragona. Una dona que exhibia una bandera espanyola ha sigut agredida per un dels manifestants en el carrer de Cristòfor Colom de la capital tarragonina.

 

Poques hores després dels fets, internet i diferents mitjans de comunicació, han identificat al presumpte agressor com Joan L. Ventura, treballador d’una empresa d’armadors de Tarragona. En el moment en què s’ha fet públic el seu nom, Leandro ha eliminat, majoritàriament, els seus perfils en les xarxes socials.

 

Segons avançava el diari ‘El Español, Joan va ser mariner en les costes africanes, tot i que algunes fonts també el relacionen amb un quiosc al barri mariner del Serrallo de Tarragona.

 

 

De la llista de CiU a candidata de VOX

La dona agredida és una persona ben coneguda en l’ambient polític tarragoní. El seu actual partit polític, VOX, ha fet públic el seu nom assegurant que Maria Grima ha hagut de ser atesa per una contusió i una crisi d’ansietat. Igualment, el partit ha avançat que «procedirem a la corresponent denúncia davant de la Policia Nacional de la terrible agressió».

 

Maria Grima va anar com a independent i suplent número quatre de les llistes de CiU en les municipals de Tarragona de l’any 2011. Quatre anys després, l’any 2015, i també com a independent, es presentà en les sigles del Partit Popular, en el lloc número 21 i amb VOX, enguany, ha sigut la número 14. Grima ha rebut el suport del president del Partit Popular català, el tarragoní Alejandro Fernández.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les últimes pluges deixen 45 litres per metre quadrat a Pego i fins a 26 al Camp de Morvedre

Les precipitacions de les últimes quatre hores han acumulat 45,4 l/m² a Pego i fins a 26 en punts del Camp de Morvedre. No s'han registrat incidències rellevants, excepte una per caiguda de rebles a Castelló.

Bernabé critica el carroñerismo polític i defén la resposta del PSOE davant les denúncies d’assetjament

Bernabé ha defés que el PSOE ha sigut contundent davant les denúncies d'assetjament i ha creat canals interns. També ha censurat el carroñerismo polític.

València actualitzarà a les 18 h les mesures per al dilluns, incloses les de col·legis

L'Ajuntament manté les mesures per l'alerta roja i comunicarà a partir de les 18 h les decisions per al dilluns, amb especial atenció als col·legis. Parcs i el jardí del Túria continuen tancats i els CAUS operen de forma continuada.

Aemet advertix de tempestes en terra esta vesprada i matinada en el litoral de València

Aemet preveu que el tram més advers de l'episodi arribe esta tarde-nit i la pròxima matinada, amb tempestes en terra en zones costaneres de València. Ja es registren ruixats intensos i acumulats destacats.

Bernabé qüestiona a Feijóo després de la seua citació i posa en dubte que estiguera tan informat

Pilar Bernabé ha posat en qüestió que Alberto Núñez Feijóo estiguera informat en temps real de la DANA després de ser citat com a testimoni. També ha exigit al PP depuració de responsabilitats i ha demanat a Pérez Llorca reclamar l'acta de diputat a Carlos Mazón.

Ajornat el Llevant-Vila-real per l’alerta roja a València

El partit de la jornada 16 de LaLiga EA Sports, previst a les 18.30 en el Ciutat de València, ha sigut ajornat per l'alerta roja. L'RFEF dona cinc dies per a proposar una nova data.

The Hives i Ultralleugera, noves confirmacions del Low Festival 2026 a Torrevieja

The Hives, Ultralleugera i altres sis bandes se sumen al Low Festival 2026, que se celebrarà el 31 de juliol i l'1 i 2 d'agost a Torrevieja. Els abonaments ja estan a la venda i hi ha descompte per a empadronats.

La acb ajorna el València Basket-Casademont Zaragoza per alerta roja

La acb ha comunicat l'ajornament del València Basket-Casademont Zaragoza, de la jornada 10, per l'alerta roja a la ciutat. Les entrades tindran validesa i el club retornarà l'import si no es pot assistir.