14.1 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

Joan, l’agressor d’una dona amb bandera espanyola en Tarragona

 

ACTUALITZAT 15/10/2019 16.00 hores. Fa menys d’una hora, la Policia Nacional ha comunicat a través de les seues xarxes socials la detenció de Joan, el presumpte agressor de Maria Grima per dur una bandera espanyola ahir en Tarragona. Segons informacions policials, ha sigut detingut per un delicte contra l’exercici dels drets fonamentals i les llibertats públiques i un delicte lleu de lessions.

 

 

Un dels fets violents del dilluns de matí

Un dels pocs fets violents que s’han produït el dilluns de matí, 14 d’octubre, arran de la publicació de la sentència del Tribunal Suprem pels fets de la tardor de 2017, ha tingut lloc prop del Mercat Central de Tarragona. Una dona que exhibia una bandera espanyola ha sigut agredida per un dels manifestants en el carrer de Cristòfor Colom de la capital tarragonina.

 

Poques hores després dels fets, internet i diferents mitjans de comunicació, han identificat al presumpte agressor com Joan L. Ventura, treballador d’una empresa d’armadors de Tarragona. En el moment en què s’ha fet públic el seu nom, Leandro ha eliminat, majoritàriament, els seus perfils en les xarxes socials.

 

Segons avançava el diari ‘El Español, Joan va ser mariner en les costes africanes, tot i que algunes fonts també el relacionen amb un quiosc al barri mariner del Serrallo de Tarragona.

 

 

De la llista de CiU a candidata de VOX

La dona agredida és una persona ben coneguda en l’ambient polític tarragoní. El seu actual partit polític, VOX, ha fet públic el seu nom assegurant que Maria Grima ha hagut de ser atesa per una contusió i una crisi d’ansietat. Igualment, el partit ha avançat que «procedirem a la corresponent denúncia davant de la Policia Nacional de la terrible agressió».

 

Maria Grima va anar com a independent i suplent número quatre de les llistes de CiU en les municipals de Tarragona de l’any 2011. Quatre anys després, l’any 2015, i també com a independent, es presentà en les sigles del Partit Popular, en el lloc número 21 i amb VOX, enguany, ha sigut la número 14. Grima ha rebut el suport del president del Partit Popular català, el tarragoní Alejandro Fernández.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Barcelona mana al descans davant l’Elx (1-2)

El Barcelona mana 1-2 al descans gràcies a Lamine Yamal i Ferran Torres; l'Elx va arribar a igualar per mitjà d'Álvaro Rodríguez. Els blaugranes han generat moltes ocasions i els pals han evitat un avantatge major.

Empat sense gols entre Llevant i Atlètic marcat per un xoc de caps

Llevant i Atlètic van empatar 0-0 en el Ciutat de València en un partit amb poques ocasions i condicionat per un fort xoc de caps entre Sorloth i Moreno. Luís Castro no va quedar satisfet malgrat la millora del seu equip després del descans.

0-0: Llevant i Atlètic, sense pegada després d’un fort xoc

Empat sense gols en el Ciutat de València en un dol amb poques arribades, marcat pel xoc de Sorloth i Matías Moreno i per les parades de Ryan i Oblak.

0-0: El Llevant domina a l’Atlètic però paga la seua falta de gol

El Llevant va millorar després del descans, va estrényer amb pressió alta i pilota parada i es va topar amb un Oblak brillant. L'Atlètic va generar molt poc i va rescatar un punt.

Nova manifestació per la dana exigix a Mazón entregar la seua acta de diputat

Centenars de persones han marxat per Benetússer, Sedaví i Alfafar per a exigir justícia i que Mazón entregue la seua acta i acudisca a declarar davant la jutgessa de Catarroja.

Sorloth, traslladat a l’hospital per una ferida incisocontusa en el Llevant-Atlètic

El davanter de l'Atlètic ha sigut retirat en llitera després d'un xoc de cap en el minut 24. El club confirma proves mèdiques i el rival queda en observació.

Sorloth, traslladat a l’hospital per una ferida incisocontusa després d’un xoc de cap

El davanter de l'Atlètic de Madrid ha sigut portat a un hospital per a sotmetre's a proves després d'abandonar en llitera el Ciutat de València per un xoc de cap. Matías Moreno també va ser substituït i continua en observació en l'estadi.

Llevant i Atlètic empaten al descans després d’un xoc entre Sorloth i Moreno (0-0)

El primer temps va acabar 0-0, amb una única ocasió clara: la cabotada de Nico González que Ryan va salvar. El dol va quedar marcat pel xoc Sorloth-Moreno i els canvis forçats.