Joan, l’agressor d’una dona amb bandera espanyola en Tarragona

 

ACTUALITZAT 15/10/2019 16.00 hores. Fa menys d’una hora, la Policia Nacional ha comunicat a través de les seues xarxes socials la detenció de Joan, el presumpte agressor de Maria Grima per dur una bandera espanyola ahir en Tarragona. Segons informacions policials, ha sigut detingut per un delicte contra l’exercici dels drets fonamentals i les llibertats públiques i un delicte lleu de lessions.

 

 

Un dels fets violents del dilluns de matí

Un dels pocs fets violents que s’han produït el dilluns de matí, 14 d’octubre, arran de la publicació de la sentència del Tribunal Suprem pels fets de la tardor de 2017, ha tingut lloc prop del Mercat Central de Tarragona. Una dona que exhibia una bandera espanyola ha sigut agredida per un dels manifestants en el carrer de Cristòfor Colom de la capital tarragonina.

 

Poques hores després dels fets, internet i diferents mitjans de comunicació, han identificat al presumpte agressor com Joan L. Ventura, treballador d’una empresa d’armadors de Tarragona. En el moment en què s’ha fet públic el seu nom, Leandro ha eliminat, majoritàriament, els seus perfils en les xarxes socials.

 

Segons avançava el diari ‘El Español, Joan va ser mariner en les costes africanes, tot i que algunes fonts també el relacionen amb un quiosc al barri mariner del Serrallo de Tarragona.

 

 

De la llista de CiU a candidata de VOX

La dona agredida és una persona ben coneguda en l’ambient polític tarragoní. El seu actual partit polític, VOX, ha fet públic el seu nom assegurant que Maria Grima ha hagut de ser atesa per una contusió i una crisi d’ansietat. Igualment, el partit ha avançat que «procedirem a la corresponent denúncia davant de la Policia Nacional de la terrible agressió».

 

Maria Grima va anar com a independent i suplent número quatre de les llistes de CiU en les municipals de Tarragona de l’any 2011. Quatre anys després, l’any 2015, i també com a independent, es presentà en les sigles del Partit Popular, en el lloc número 21 i amb VOX, enguany, ha sigut la número 14. Grima ha rebut el suport del president del Partit Popular català, el tarragoní Alejandro Fernández.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Tallada la L1 de Metrovalencia entre l’Alcúdia i Castelló per un incendi pròxim a les vies

Un incendi en un camp al terme de Villanueva de Castellón ha obligat a tallar la L1 de Metrovalencia entre l’Alcúdia i Castelló i a posar autobusos alternatius.

Brancou Badio, a un pas de deixar el València Basket rumb a Panathinaikos

Brancou Badio ja és a Atenes per a passar el reconeixement mèdic amb el Panathinaikos, que preveu pagar la seua clàusula d’eixida del València Basket.

L’IVAM mostra l’evolució de l’Albufera amb Sorolla, fotos i vídeos en una gran exposició

L’IVAM exhibix fins al 18 de juliol més de 200 obres sobre l’Albufera, amb peces de Sorolla, fotografia històrica i projectes artístics actuals.

Anna rebrà 200.000 € per a recuperar la seua illa a l’Albufera

La Diputació de València invertirà 200.000 euros en la recuperació de l’illa de l’Albufera d’Anna i finançarà també una sala multiusos amb més d’1,1 milions d’euros del Pla Obert.

El Consell Jurídic Consultiu demana que la llei d’Acompanyament arribe abans i alerta de la seua complexitat

La presidenta del Consell Jurídic Consultiu, Margarita Soler, considera desitjable que la llei d’Acompanyament es presente amb més antelació i adverteix que modificar moltes normes en una sola llei és una tècnica deficient.

Sato s’entrena a soles a Paterna en el seu primer dia com a jugador del València

El japonés Ryunosuke Sato ha fet treball individual a Paterna en el seu primer dia com a jugador del València CF i la seua incorporació al grup dependrà de com es trobe després d’un llarg viatge des de Tòquio.

Avisos reforçats a la Comunitat Valenciana per a evitar colps de calor en la faena

La Generalitat ha reforçat els avisos preventius a empreses, administracions i persones treballadores davant la continuïtat de l’ola de calor i el risc de colps de calor en la faena.

Més de 5.500 demandes per clàusules sòl poden quedar paralitzades a la Comunitat Valenciana

El CGPJ adverteix que la negativa de Justícia a reforçar els jutjats de clàusules sòl pot deixar sense resoldre 12.470 assumptes en mig any, més de 5.500 a la Comunitat Valenciana, el territori més afectat.