Joan, l’agressor d’una dona amb bandera espanyola en Tarragona

 

ACTUALITZAT 15/10/2019 16.00 hores. Fa menys d’una hora, la Policia Nacional ha comunicat a través de les seues xarxes socials la detenció de Joan, el presumpte agressor de Maria Grima per dur una bandera espanyola ahir en Tarragona. Segons informacions policials, ha sigut detingut per un delicte contra l’exercici dels drets fonamentals i les llibertats públiques i un delicte lleu de lessions.

 

 

Un dels fets violents del dilluns de matí

Un dels pocs fets violents que s’han produït el dilluns de matí, 14 d’octubre, arran de la publicació de la sentència del Tribunal Suprem pels fets de la tardor de 2017, ha tingut lloc prop del Mercat Central de Tarragona. Una dona que exhibia una bandera espanyola ha sigut agredida per un dels manifestants en el carrer de Cristòfor Colom de la capital tarragonina.

 

Poques hores després dels fets, internet i diferents mitjans de comunicació, han identificat al presumpte agressor com Joan L. Ventura, treballador d’una empresa d’armadors de Tarragona. En el moment en què s’ha fet públic el seu nom, Leandro ha eliminat, majoritàriament, els seus perfils en les xarxes socials.

 

Segons avançava el diari ‘El Español, Joan va ser mariner en les costes africanes, tot i que algunes fonts també el relacionen amb un quiosc al barri mariner del Serrallo de Tarragona.

 

 

De la llista de CiU a candidata de VOX

La dona agredida és una persona ben coneguda en l’ambient polític tarragoní. El seu actual partit polític, VOX, ha fet públic el seu nom assegurant que Maria Grima ha hagut de ser atesa per una contusió i una crisi d’ansietat. Igualment, el partit ha avançat que «procedirem a la corresponent denúncia davant de la Policia Nacional de la terrible agressió».

 

Maria Grima va anar com a independent i suplent número quatre de les llistes de CiU en les municipals de Tarragona de l’any 2011. Quatre anys després, l’any 2015, i també com a independent, es presentà en les sigles del Partit Popular, en el lloc número 21 i amb VOX, enguany, ha sigut la número 14. Grima ha rebut el suport del president del Partit Popular català, el tarragoní Alejandro Fernández.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Les Corts tornen a suspendre el Dia de la Cambra del 25 d’abril per falta de consens

Les Corts Valencianes no celebraran per segon any consecutiu el seu dia institucional del 25 d'abril per la falta d'acord sobre com commemorar la data, decisió que ha deslligat crítiques de l'oposició.

Bernabé acusa a Catalá d’usar la regularització d’immigrants per a la confrontació política

Pilar Bernabé critica que María José Catalá use el procés de regularització d'immigrants per a l'enfrontament polític i defén l'ampli suport social i institucional a la iniciativa.

Reobert un carril de la A-3 després de més de 30 hores tallada pel xoc de dos camions a Conca

L'A-3 recupera parcialment la circulació en sentit Madrid a l'altura d'Honrubia, després de romandre més de trenta hores totalment tallada per la col·lisió de dos camions.

L’ampliació de l’Hospital Vega Baixa d’Orihuela estarà llesta abans de 2027

La Generalitat preveu culminar enguany l'ampliació de l'Hospital Vega Baixa d'Orihuela, amb dos nous edificis, més de 82 milions d'inversió i un fort augment de consultes i quiròfans.

Vox sosté que la prioritat nacional d’Extremadura ja està en el pacte amb Pérez Llorca

Vox defén que el concepte de prioritat nacional de l'acord a Extremadura ja s'aplica en el pacte d'investidura amb Juanfran Pérez Llorca, mentres PP, PSPV i Compromís discrepen sobre el seu abast.

El PSPV exigix l’expedient íntegre de la campanya institucional de Pérez Llorca

El PSPV-PSOE reclama a la Generalitat l'expedient complet de contractació de la campanya institucional que atribuïx al president Juanfran Pérez Llorca, a la qual acusa de ser propaganda personal pagada amb fons públics.

Pérez Llorca defén tancar ràpid els pactes i posa a la Comunitat Valenciana com a exemple

Juanfran Pérez Llorca sosté que retardar els acords de govern desatén als electors i reivindica la Comunitat Valenciana com a referència enfront del pacte a Extremadura.

Detinguda una persona pel robatori de maquinària agrícola en una finca d’Alcalà de Xivert

La Guàrdia Civil ha detingut a una persona per un robatori amb força en una finca d'Alcalà de Xivert, on es van sostraure maquinària i ferramentes agrícoles, i ha recuperat un motocultor venut a Benicarló.