11.9 C
València
Dimecres, 25 febrer, 2026

Jorge Martín, Topuria, Rodri Hernández i València, protagonistes dels Premis AS de l’Esport

MADRID, 3 (EUROPA PRESS)

El pilot Jorge Martín, el lluitador Ilia Topuria i el futbolista Rodri Hernández han sigut els grans protagonistes de la gala de la 18ª edició dels Premis AS de l’Esport, que s’ha celebrat a Madrid amb el lema ‘Amb València en el cor’, en solidaritat amb els afectats per la dana, i que ha homenatjat els millors esportistes de 2024.

La periodista Susana Guasch ha exercit com a presentadora d’una gala que ha obert el director del diari AS, Vicente Jiménez, amb unes paraules d’ànim per als damnificats per la barrancada.

“Sens dubte són moments difícils encara per a tots els llocs afectats per la dana, però, almenys, esta nit senten la calor del diari AS”, ha indicat.

Precisament, el premi Esport en Positiu d’enguany ha anat a parar a la Comunitat Valenciana. El València CD, el Llevant UD, el FC Paiporta, el València Basket i la Fundació Trinidad Alfonso han rebut el guardó.

El guanyador en la categoria internacional ha sigut el ciclista eslové Primoz Roglic, campió per quarta vegada de la Volta a Espanya.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Govern desclassifica este dimecres els papers del 23F: 153 documents disponibles en Moncloa

Quaranta-cinc anys després del 23F, l'Executiu difon 153 unitats documentals de Defensa, Interior i Exteriors, consultables lliurement en la web de Moncloa. La decisió arriba després de la seua aprovació en Consell de Ministres en considerar que ja no existix un risc real i present.

Tres menors de 14 i 15 anys detinguts per la presumpta violació d’una menor de 16 a València

La Policia ha detingut a tres menors de 14 i 15 anys per la presumpta violació d'una jove de 16 a València. Queden en llibertat vigilada i s'investiga la difusió d'imatges.

Tres menors de 14 i 15 anys han sigut detinguts per la violació d’una altra menor a València

Tres adolescents de 14 i 15 anys han sigut detinguts a València per la presumpta violació d'una menor de 16 anys. També han sigut investigats per difondre imatges de l'atac, i en els fets figura un altre menor de 13 anys, inimputable.

Cel buidat i descens de les màximes este dimecres en la Comunitat Valenciana

Este dimecres s'espera cel buidat o amb pocs núvols en la Comunitat Valenciana, amb mínimes quasi sense canvis i màximes en descens. El vent rolará a este al migdia i el dijous es mantindrà l'estabilitat, amb boira i maror en trams del litoral.

Els bombers de València superen 1.100 servicis per vent en menys de dos mesos

El Consorci ha atés 1.110 actuacions per ratxes i objectes desplaçats en un període molt curt, quasi el triple de la mitjana anual. La cadena de huit borrasques ha forçat reforços operatius.

Rescatats quinze migrants d’una pastera a cinc quilòmetres de la costa alacantina

Salvament Marítim ha rescatat a quinze hòmens que viatjaven en una pastera a uns cinc quilòmetres d'Arenals del Sol. Van arribar al port d'Alacant i van ser atesos per Creu Roja.

Una bandera ucraïnesa de 100 metres recorre Alacant en el quart aniversari de la guerra

Una bandera d'Ucraïna de 100 metres ha encapçalat una marxa pacífica a Alacant, amb lectura de manifest i lemes contra l'oblit. La província concentra el 17% de la diàspora a Espanya.

La Generalitat amplia al 20% l’aval de vivenda i eleva a 30 milions el programa de l’IVF

El Consell reforça el programa de l'IVF fins a 30 milions i eleva l'aval al 20% perquè jóvens de 18 a 45 anys accedisquen a finançament del 100% en la seua primera vivenda. La nova convocatòria amplia el preu màxim a 311.000 € i flexibilitza l'edat en municipis afectats per la dana.