Jorge Martín, Topuria, Rodri Hernández i València, protagonistes dels Premis AS de l’Esport

MADRID, 3 (EUROPA PRESS)

El pilot Jorge Martín, el lluitador Ilia Topuria i el futbolista Rodri Hernández han sigut els grans protagonistes de la gala de la 18ª edició dels Premis AS de l’Esport, que s’ha celebrat a Madrid amb el lema ‘Amb València en el cor’, en solidaritat amb els afectats per la dana, i que ha homenatjat els millors esportistes de 2024.

La periodista Susana Guasch ha exercit com a presentadora d’una gala que ha obert el director del diari AS, Vicente Jiménez, amb unes paraules d’ànim per als damnificats per la barrancada.

«Sens dubte són moments difícils encara per a tots els llocs afectats per la dana, però, almenys, esta nit senten la calor del diari AS», ha indicat.

Precisament, el premi Esport en Positiu d’enguany ha anat a parar a la Comunitat Valenciana. El València CD, el Llevant UD, el FC Paiporta, el València Basket i la Fundació Trinidad Alfonso han rebut el guardó.

El guanyador en la categoria internacional ha sigut el ciclista eslové Primoz Roglic, campió per quarta vegada de la Volta a Espanya.

Últimes notícies

El PP acusa el PSOE de viure de la corrupció i els pactes amb independentistes

El secretari general del PPCV, Carlos Gil, assegura que el PSOE només oferix un projecte basat en la corrupció i en pactes amb forces que volen trencar Espanya, i vincula a Diana Morant amb diversos casos sota sospita.

Morant crida a recompondre la majoria social que sustenta el projecte de Sánchez

Diana Morant defén que el Govern de Pedro Sánchez seguix recolzat per una majoria social i parlamentària i sosté que la dreta no oferix una alternativa política clara.

Un cigarret provoca l’incendi a l’hospital de Torrevieja i deixa dos ferits

L'incendi a l'hospital de Torrevieja es va originar quan un pacient va encendre un cigarret al costat d'una bombona d'oxigen, la qual cosa va causar una explosió, dos ferits i el desallotjament parcial del centre.

Pilar Bernabé arranca la seua carrera a l’alcaldia de València amb un compromís d’escolta i diàleg

Pilar Bernabé presenta la seua candidatura a l'alcaldia de València amb un projecte centrat en l'escolta veïnal, la defensa de l'educació pública i una ciutat oberta, diversa i pròxima.

Quinze detinguts per una estafa de 400.000 euros amb falses crides de bancs

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització que va estafar prop de 400.000 euros suplantant a bancs per telèfon i ha detingut a quinze persones en onze províncies.

El PP aplaudix que el Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre el cas Oltra

El PP en Les Corts valora que la Comissió de Peticions del Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre la gestió del cas d'abusos a una menor tutelada vinculat a l'entorn de Mónica Oltra mentres seguisca el procediment judicial a Espanya.

Paco Roca explora les relacions de parella en el seu nou còmic El viatge, que saltarà al cinema

El viatge, la nova novel·la gràfica de Paco Roca, indaga en les ruptures i les relacions de parella a llarg termini, ambientades a la Patagònia i amb adaptació al cinema en marxa.

Detingut a València per cobrar per empadronar il·legalment a estrangers

La Policia Nacional deté a València a un home de 42 anys acusat de falsedat documental i d'afavorir la immigració irregular mitjançant contractes de lloguer falsos per a empadronar a estrangers a canvi de diners.