Jorge Martín, Topuria, Rodri Hernández i València, protagonistes dels Premis AS de l’Esport

MADRID, 3 (EUROPA PRESS)

El pilot Jorge Martín, el lluitador Ilia Topuria i el futbolista Rodri Hernández han sigut els grans protagonistes de la gala de la 18ª edició dels Premis AS de l’Esport, que s’ha celebrat a Madrid amb el lema ‘Amb València en el cor’, en solidaritat amb els afectats per la dana, i que ha homenatjat els millors esportistes de 2024.

La periodista Susana Guasch ha exercit com a presentadora d’una gala que ha obert el director del diari AS, Vicente Jiménez, amb unes paraules d’ànim per als damnificats per la barrancada.

«Sens dubte són moments difícils encara per a tots els llocs afectats per la dana, però, almenys, esta nit senten la calor del diari AS», ha indicat.

Precisament, el premi Esport en Positiu d’enguany ha anat a parar a la Comunitat Valenciana. El València CD, el Llevant UD, el FC Paiporta, el València Basket i la Fundació Trinidad Alfonso han rebut el guardó.

El guanyador en la categoria internacional ha sigut el ciclista eslové Primoz Roglic, campió per quarta vegada de la Volta a Espanya.

Últimes notícies

Nou servici a Dénia per a controlar el dolor agut després de grans cirurgies

L’Hospital Universitari de Dénia ha posat en marxa una Unitat de Dolor Agut per a pacients hospitalitzats després de cirurgies majors, amb tècniques avançades de control del dolor i seguiment personalitzat durant l’ingrés.

El Castelló signa el millor inici lluny de Castalia en 104 anys

El CD Castellón ha guanyat els tres primers partits com a visitant en LaLiga Hypermotion, fita inèdita en els seus 104 anys, i es manté líder en solitari abans de rebre el Tenerife a Castalia.

Morcillo assegura que l’Elx competirà sense por davant el Madrid

Javier Morcillo, migcampista de l’Elx, garantix que l’equip competirà al màxim davant el Real Madrid este dimarts al Martínez Valero i agraïx el suport incondicional de l’afició franjiverda.

Rescaten amb helicòpter un cavall que havia caigut a un estany a Cullera

Els bombers han alçat amb un helicòpter un cavall que havia quedat atrapat en un estany del Brosquil, a Cullera, i no podia eixir pel seu propi peu. L’animal es troba en bon estat i ja ha sigut retornat al seu amo.

Diumenge assolellat i amb temperatures en lleu ascens a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà este diumenge una jornada majoritàriament assolellada, amb temperatures màximes en lleuger ascens i vent fluix que girarà a llevant a migdia.

Un incendi en una vivenda de Dénia obliga a evacuar un edifici de cinc altures

Un incendi declarat en una vivenda de l’avinguda Ramón Ortega de Dénia ha obligat a desallotjar un edifici de cinc altures. Una família ha sigut atesa per inhalació de fum, però els residents han pogut tornar després a casa.

Belén Segarra conta en un llibre com va passar de la depressió al ioga

La il·lustradora valenciana Belén Segarra presenta 'Mi libro de yoga', una obra on narra com el ioga va transformar la seua depressió en un nou camí de vida. El volum combina text i il·lustracions per a acostar esta pràctica a qualsevol persona, siga quina siga la seua edat o experiència.

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.