Jorge Martín, Topuria, Rodri Hernández i València, protagonistes dels Premis AS de l’Esport

MADRID, 3 (EUROPA PRESS)

El pilot Jorge Martín, el lluitador Ilia Topuria i el futbolista Rodri Hernández han sigut els grans protagonistes de la gala de la 18ª edició dels Premis AS de l’Esport, que s’ha celebrat a Madrid amb el lema ‘Amb València en el cor’, en solidaritat amb els afectats per la dana, i que ha homenatjat els millors esportistes de 2024.

La periodista Susana Guasch ha exercit com a presentadora d’una gala que ha obert el director del diari AS, Vicente Jiménez, amb unes paraules d’ànim per als damnificats per la barrancada.

«Sens dubte són moments difícils encara per a tots els llocs afectats per la dana, però, almenys, esta nit senten la calor del diari AS», ha indicat.

Precisament, el premi Esport en Positiu d’enguany ha anat a parar a la Comunitat Valenciana. El València CD, el Llevant UD, el FC Paiporta, el València Basket i la Fundació Trinidad Alfonso han rebut el guardó.

El guanyador en la categoria internacional ha sigut el ciclista eslové Primoz Roglic, campió per quarta vegada de la Volta a Espanya.

Últimes notícies

Elda immortalitza Pedrito Rico amb una escultura a la plaça Major

Elda ha homenatjat el cantant Pedrito Rico amb la inauguració d’una escultura en bronze a la plaça Major, obra de l’escultor local Carlos Martínez, en un acte emotiu amb família i veïns.

Un home ferit en un xoc entre dos camions a la Font de la Figuera

Un home ha resultat ferit este dijous en col·lisionar dos camions a la Font de la Figuera. Els bombers l'han excarcerat i un helicòpter medicalitzat l'ha traslladat a l'hospital.

El Valencia Basket incorpora Mouhamadou Gueye per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’ala-pivot Mouhamadou Gueye, nord-americà amb passaport senegalés, per una temporada, en el seu primer pas pel bàsquet europeu.

Reventons càlids amb ratxes de més de 90 km/h sacsegen el sud d’Alacant

Diverses zones del sud de la província d’Alacant han patit esta vesprada reventons càlids amb ratxes de vent molt fortes i una pujada sobtada de temperatures, en una jornada amb avís roig per calor extrema.

María Collados i Nayra Luque, noves Reines de les Festes de Castelló en 2027

María Collados Marzá ha sigut designada Reina de les Festes de Castelló de 2027 i la xiqueta Nayra Luque Beltrán serà la Reina Infantil, després de la telefonada de l'alcaldessa Begoña Carrasco.

Hisienda insta el PP a no frenar la quita del deute que afavorix sobretot les seues autonomies

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha demanat al PP en el Congrés que no bloquege la llei que permet condonar més de 83.000 milions del deute autonòmic, una mesura que beneficia sobretot comunitats governades pels populars com Andalusia, la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Bicorp encapçala la tercera onada de calor amb quasi 44 graus

La tercera onada de calor de l’estiu ha deixat fins a 43,9 graus a Bicorp i més de 40 graus en nombroses localitats de l’interior de València i Alacant.

L’alacantina Awa Fam brilla amb el seu primer doble-doble a la WNBA

La pívot de Santa Pola Awa Fam ha signat el seu primer doble-doble en la WNBA amb 10 punts i 10 rebots, tot i la derrota de Seattle Storm davant Minnesota Lynx.