Jorge Martín, Topuria, Rodri Hernández i València, protagonistes dels Premis AS de l’Esport

MADRID, 3 (EUROPA PRESS)

El pilot Jorge Martín, el lluitador Ilia Topuria i el futbolista Rodri Hernández han sigut els grans protagonistes de la gala de la 18ª edició dels Premis AS de l’Esport, que s’ha celebrat a Madrid amb el lema ‘Amb València en el cor’, en solidaritat amb els afectats per la dana, i que ha homenatjat els millors esportistes de 2024.

La periodista Susana Guasch ha exercit com a presentadora d’una gala que ha obert el director del diari AS, Vicente Jiménez, amb unes paraules d’ànim per als damnificats per la barrancada.

“Sens dubte són moments difícils encara per a tots els llocs afectats per la dana, però, almenys, esta nit senten la calor del diari AS”, ha indicat.

Precisament, el premi Esport en Positiu d’enguany ha anat a parar a la Comunitat Valenciana. El València CD, el Llevant UD, el FC Paiporta, el València Basket i la Fundació Trinidad Alfonso han rebut el guardó.

El guanyador en la categoria internacional ha sigut el ciclista eslové Primoz Roglic, campió per quarta vegada de la Volta a Espanya.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El MACA complix 15 anys amb més de 920.000 visitants i s’aferma com a referent cultural

El MACA celebra el seu 15 aniversari amb més de 920.000 visitants i rècord en 2025. El museu reforça el seu paper amb 66 exposicions, programes educatius i nous fons.

35 tapes com a reclam turístic en la Ruta de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 plats i tapes en restaurants d'Alacant i es prolongarà fins al 2 d'abril, amb propostes de mar i horta. La iniciativa busca atraure visitants en vespres de Setmana Santa i reinterpreta receptes tradicionals en clau actual.

Marián Cano ressalta el pes de la indústria de l’esport en l’economia de la Comunitat Valenciana

La consellera Marián Cano ha defés en Forinvest la indústria de l'esport com a sector estratègic en la Comunitat, amb prop del 2% del PIB i 4.700 empreses. Ha subratllat l'estirada del turisme esportiu i el retorn fiscal dels grans esdeveniments.

La infanta Elena presencia la seua primera mascletà després de ser rebuda a l’Ajuntament de València

La infanta Elena ha sigut rebuda a l'Ajuntament de València abans d'assistir a la seua primera mascletà, l'onzena de les Falles 2026, a càrrec de Pirotècnia Tomás. La visita ha coincidit amb la seua participació en Forinvest i ha inclòs reconeixements a les tradicions i a iniciatives socials després de la dana.

Troben mort a un home de 68 anys en un carrer d’Alacant sense signes de violència

Un vianant va alertar al 112 a les 9.17 després de localitzar a un home defallit en La Florida. No hi ha signes aparents de violència i l'autòpsia ho aclarirà.

Trenta-cinc tapes com a reclam en la Ruta gastronòmica de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 tapes i plats en restaurants d'Alacant fins al 2 d'abril, amb receptes tradicionals reinterpretades i producte local.

Intervingudes set reproduccions no autoritzades de Yturralde i Chillida

La Policia de la Generalitat ha intervingut set còpies no autoritzades d'obres de José María Yturralde i Eduardo Chillida a València; el venedor ha sigut investigat. Dos rèpliques ja s'havien venut i les peces queden custodiades en Fira València.

Pedro Martínez demana defensa sòlida per a tindre opcions davant el Reial Madrid

El tècnic del València Basket va subratllar que la defensa i el control del ritme seran determinants davant un rival de gran qualitat. Va negar qualsevol ànim de revenja i va assumir la baixa de Kameron Taylor excepte recuperació quasi total.