Un jove de 20 anys abusa d’una xiqueta de 16 en en el barri de Ciutat Jardí de València

policia local valencia

Imatge d’arxiu | Policia Local de València

 

La Policia Local de València ha detingut a un jove de 20 anys per, presumptament, abusar d’una menor de 16, a la que va assetjar amb tocaments pel cos i besos en el coll malgrat la negativa de la dona.

 

Segons fonts policials, els fets es van produir la matinada d’este dijous quan agents de la setena Unitat de Districte i de la Unitat de Convivència i Seguretat (O.C.O.S) de la Policia Local de València van ser requerits per a dirigir-se al barri de Ciutat Jardí de la capital valenciana perquè, pel que pareix, un jove estava realitzant tocaments a una xica.

 

Personats en el lloc, es van entrevistar amb la menor i altra persona, que van manifestar que el jove, presumptament, hauria dut a terme una actitud assetjadora amb la jove, amb tocaments pel cos i besos en el coll, als que en tot moment es va negar la xica.

 

A més, les dos van manifestar que esta persona va mantindre una actitud assetjadora, durant tota la nit, amb les xiques que estaven en el local, segons les fonts.

 

Després d’obtindre la descripció del jove, els agents van aconseguir localitzar-lo, i van procedir a la seua detenció, lectura de drets i trasllat a la Inspecció Central de Guàrdia. Mentres que la jove va ser acompanyada pels Agents fins al seu domicili, on van informar als seus pares dels fets. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

CSIF reclama més professors en Educació i qualifica d’insuficient l’augment de 5.000 places

CSIF ha considerat insuficient la proposta de la Conselleria d’Educació d’incrementar 5.000 places en quatre cursos i ha reclamat més docents i la seua incorporació més ràpida per a reduir ràtios i millorar l’atenció educativa.

Quarta autonomia amb més autònoms en pluriactivitat: així està la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana és la quarta autonomia amb més autònoms en pluriactivitat, amb 29.085 treballadors que compatibilitzen el seu negoci amb una faena assalariada, segons UPTA.

Les màximes freguen els 40 °C a Xixona en l’inici de la tercera ona de calor

La tercera ona de calor de l’estiu ha deixat quasi 40 °C a Xixona i ha activat l’avís taronja per al migdia a l’interior de València i Alacant.

La Generalitat destina 49,26 milions a modernitzar 853 pimes industrials

Les ajudes Inpyme mobilitzaran 178 milions, mantindran 27.111 llocs de treball i permetran crear 1.023 ocupacions noves.

Foulquier continua al marge i pot perdre’s l’inici de la Lliga amb el Valencia

Dimitri Foulquier continua recuperant-se al marge del grup a Paterna, es perdrà el pròxim amistós contra l’Eldense i no té garantit arribar al debut de Lliga davant el Celta en Mestalla.

Ferit per arma de foc un home de 53 anys en un carrer de Castelló

Un home de 53 anys ha resultat ferit per arma de foc al carrer Maestro Bretón de Castelló i ha sigut traslladat al Hospital General, on ha sigut atés i ja ha rebut l’alta mèdica.

PSPV i Compromís exigixen que Pérez Llorca explique qui va pagar el seu viatge a la final del Mundial

PSPV i Compromís han demanat al president Juanfran Pérez Llorca que detalle qui va pagar el seu viatge i estada a Nova York per vore la final del Mundial de futbol, mentres PP i Vox resten importància a la polèmica destacant que no hi ha gasto públic.

Aemet activa avís taronja dijous a València i Alacant per temperatures de fins a 40 graus

La nova ona de calor, la tercera de l’estiu a la Comunitat Valenciana, tindrà el seu punt àlgid entre dimarts i divendres, amb avís taronja dijous a València i Alacant per màximes de fins a 40 graus i avís groc a l’interior de Castelló.