VALÈNCIA, 12 (EUROPA PRESS)
Judith Domènech i Àlex López han presentat la candidatura ‘Tornem’ per a encapçalar la nova direcció de Joves amb Iniciativa-Compromís –les joventuts d’una de les tres ‘potes’ de la coalició–, que es decidirà el pròxim 26 d’octubre. La proposta que encapçalen Domènech i López busca «enfortir el projecte ecosocialista» de cara als pròxims dos anys.
L’equip de Domènech (Riba-roja) i López (Sagunt) ho integren també Andrea Mirambell (Ibi) i Martí Peris (Sollana) en l’àrea d’organització, Ignasi González (València) en finances, Joseph Ramón (regidor de Joventut de Benetússer) en relacions institucionals i Aitana Tomás (Sueca) en acció política i moviments socials, segons ha detallat la formació en un comunicat.
La candidatura presenta un projecte amb l’objectiu d'»enfortir les joventuts de Compromís representant l’esquerra valencianista i transformadora, treballant des d’una perspectiva de classe, ecosocialista, internacionalista, feminista i antifeixista». Després de la «fugida de l’antiga coordinadora», Domènech i López han assegurat que accepten «el repte de tornar a ser unes joventuts amb esperit crític i constructiu per a fer forta Iniciativa i Compromís».
I han fixat com les «lluites prioritàries» la millora de les condicions materials dels joves com l’accés a l’habitatge, acabar amb la precarietat laboral i dotar de recursos a la salut mental. «Hem de treballar conjuntament amb els moviments socials i eixir als carrers», ha afegit.







