La Policia Local localitza 120 quilos de cocaïna en quatre saques a la platja del Saler

VALÈNCIA, 26 (EUROPA PRESS)

La Policia Local de València ha localitzat 120 quilos de cocaïna distribuïts en quatre saques cobertes amb xarxes a la platja del Saler, segons han informat fonts municipals.

La troballa es va produir cap a les 12.30 hores de dimarts quan una patrulla de l’operatiu especial de platges sud que prestava servici de vigilància a la zona del Perellonet va rebre un avís per part d’un veí que acabava de trobar diversos bidons a la platja.

La patrulla de Dunes de la Policia Local va donar una batuda amb els quads i va localitzar a la vora del mar, a l’altura del Casal d’Esplai, al Saler, quatre saques de color negre cobertes amb xarxes. Els agents les van arrossegar a l’arena i van comprovar que a l’interior hi havia paquets precintats de color negre.

Davant de la sospita que es poguera tractar de droga, la patrulla va donar avís al lloc de la Guàrdia Civil del Perellonet. Junt amb ells es va comprovar que els paquets contenien cocaïna. En total, es tracta de quatre saques amb 120 quilos de cocaïna, que han sigut dipositades a la Comandància de la Guàrdia Civil de València.

Últimes notícies

L’Autocine Star torna a encendre la pantalla a València coincidint amb el seu 45é aniversari

L’Autocine Star de València ha reobert després d’una renovació completa del recinte de més de 10.000 metres quadrats i incorpora una nova proposta gastronòmica i millores ambientals, coincidint amb el 45é aniversari.

Així queden els 11 diumenges i festius amb obertura comercial autoritzada per a 2027

L’Observatori del Comerç Valencià ha fixat els 11 diumenges i festius amb obertura comercial autoritzada per a 2027 i ha obert la porta a canviar-los si hi ha alertes meteorològiques o sanitàries.

Milers de residents de la Comunitat continuen sense cobrar la nòmina de juny, segons CESM-CV

El sindicat mèdic CESM-CV denuncia que molts residents de primer any i renovats en juny encara no han cobrat, tot i treballar amb normalitat als hospitals i centres de salut valencians.

Condenat a quatre anys de presó per agredir sexualment la seua inquilina a Villena

Un home de 59 anys ha sigut condemnat a quatre anys de presó per agredir sexualment una inquilina que li tenia llogada una habitació a Villena. A més, haurà d’indemnitzar la víctima amb 20.000 euros per danys morals.

Un incendi en un motor obliga a desallotjar un edifici de laboratoris a la UPV

Un incendi en un motor de combustió interna en una sala d’assaig del bloc 8P de la UPV ha obligat a desallotjar l’edifici de laboratoris fins que els bombers han controlat les flames i han ventilat la zona.

DIGI arriba a 100 botigues a Espanya amb una nova obertura a Torrent

DIGI ha inaugurat a Torrent la seua cinquena botiga pròpia a la província de València, amb la qual aconseguix les 100 tendes a tot Espanya i reforça el seu compromís amb la Comunitat Valenciana.

La Comunitat Valenciana, a la cua en ús de portàtils i tauletes a les aules

La Comunitat Valenciana és, junt amb Aragó, una de les autonomies amb menor ús de portàtils i tauletes a les aules, amb un 54 %, segons el Ministeri d'Educació, malgrat l’augment generalitzat de la digitalització als centres educatius.

Sis tigres rescatats a Alemanya arriben a Villena per a recuperar-se en el centre d’AAP

Una tigressa i els seus cinc cadells, criats en remolcs d’un polígon industrial a Saxònia, viatgen al centre de rescat d’AAP a Villena, on disposaran, per primera vegada, d’un recinte ampli i adaptat a les seues necessitats.