Labora té actives més de 2.600 ofertes d’ocupació i ja supera els 17.000 llocs oferits en els primers set mesos de 2024

Labora té actius en estos moments en el seu portal web Punt Labora més de 2.600 llocs de treball als quals pot accedir qualsevol persona només amb estar inscrita en el Servici Valencià d’Ocupació i Formació.

Estes ofertes que estan actives en estos moments se sumen a les 17.000 que ja han sigut difoses a través de Punt Labora en els primers set mesos de l’any 2024. En cada una es descriuen les característiques del lloc, els requisits de formació necessaris i condicions laborals.

Per a poder accedir a estes ofertes les persones han d’estar inscrites en Labora. A estos llocs pot optar qualsevol persona que vullga millorar la seua situació laboral.

Una vegada inscrites, per a accedir a les ofertes de Punt Labora només és necessari identificar-se amb el DNI/NIE i el pin. Posteriorment, les persones interessades poden buscar per paraules clau segons l’àmbit laboral i/o triar la província si no tenen tan definit el lloc de treball.

Cada oferta disposa d’un codi de referència que permet a les persones poder consultar en el seu Espai Labora en cas que tinguen qualsevol dubte, i per a fer-ho cal demanar  cita prèvia. Si és procedent, la persona sol·licitant podrà indicar que li interessa i començar el procés de candidatura.

Cal recordar que són les empreses de la Comunitat les que posen les ofertes en el portal de Labora, per a això sempre estan assistides per professionals de Labora, que són els que fan la selecció entre els candidats que complisquen els requisits demandats per les empreses.

En este sentit, és molt important que les persones tinguen la seua demanda d’ocupació actualitzada, amb totes les dades de contacte, així com la formació i experiència al dia. Este procés es fa en Labora a través de l’autoentrevista.

Treballar a Europa

Un altre dels servicis que oferix Labora és el de les ofertes d’ocupació a escala europea. Per a això, la xarxa Eures es convertix en un servici que s’ha demostrat especialment útil per a les persones que volen desenrotllar un projecte de mobilitat a Europa.

Últimes notícies

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.

Riquelme veu preocupant que la selecció no tinga jugadors del Reial Madrid en el Mundial

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, considera preocupant que Espanya afrontara el Mundial sense futbolistes del club i reclama un debat entre projectes.

Marcelino veu molt difícil entrenar a Espanya la pròxima temporada

Marcelino García Toral, que posa fi a la seua etapa al Vila-real, considera poc probable dirigir a un equip espanyol el pròxim curs i s'obri seriosament a entrenar a l'estranger.

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.