Labora té actives més de 2.600 ofertes d’ocupació i ja supera els 17.000 llocs oferits en els primers set mesos de 2024

Labora té actius en estos moments en el seu portal web Punt Labora més de 2.600 llocs de treball als quals pot accedir qualsevol persona només amb estar inscrita en el Servici Valencià d’Ocupació i Formació.

Estes ofertes que estan actives en estos moments se sumen a les 17.000 que ja han sigut difoses a través de Punt Labora en els primers set mesos de l’any 2024. En cada una es descriuen les característiques del lloc, els requisits de formació necessaris i condicions laborals.

Anuncios

Per a poder accedir a estes ofertes les persones han d’estar inscrites en Labora. A estos llocs pot optar qualsevol persona que vullga millorar la seua situació laboral.

Una vegada inscrites, per a accedir a les ofertes de Punt Labora només és necessari identificar-se amb el DNI/NIE i el pin. Posteriorment, les persones interessades poden buscar per paraules clau segons l’àmbit laboral i/o triar la província si no tenen tan definit el lloc de treball.

Cada oferta disposa d’un codi de referència que permet a les persones poder consultar en el seu Espai Labora en cas que tinguen qualsevol dubte, i per a fer-ho cal demanar  cita prèvia. Si és procedent, la persona sol·licitant podrà indicar que li interessa i començar el procés de candidatura.

Cal recordar que són les empreses de la Comunitat les que posen les ofertes en el portal de Labora, per a això sempre estan assistides per professionals de Labora, que són els que fan la selecció entre els candidats que complisquen els requisits demandats per les empreses.

En este sentit, és molt important que les persones tinguen la seua demanda d’ocupació actualitzada, amb totes les dades de contacte, així com la formació i experiència al dia. Este procés es fa en Labora a través de l’autoentrevista.

Treballar a Europa

Un altre dels servicis que oferix Labora és el de les ofertes d’ocupació a escala europea. Per a això, la xarxa Eures es convertix en un servici que s’ha demostrat especialment útil per a les persones que volen desenrotllar un projecte de mobilitat a Europa.

Anuncios

Últimes notícies

L’avió que va evacuar a dos pacients del creuer Hondius reposta a València abans de volar a Rotterdam

L'avió medicalitzat que va traslladar des de Cap Verd a Gran Canària a dos pacients del creuer MV Hondius amb símptomes compatibles amb hantavirus reposta a València i continua viatge a Rotterdam, mentres els malalts seguixen cap a Països Baixos en una altra aeronau.

Avís taronja per pluges intenses a Alacant i sud de València este dijous

La Aemet activa l'avís taronja per pluges molt intenses a l'interior i litoral nord d'Alacant i en el litoral sud de València, amb tempestes, graníssol i ratxes de vent molt forts.

Pluges intenses i tempestes en gran part de la Comunitat Valenciana, sobretot entre València i Alacant

La Comunitat Valenciana registra hui ruixats generalitzats, localment molt forts i amb tempesta entre el sud de València i el nord d'Alacant, amb descens de màximes a l'interior i situació marítima una mica alterada.

Urpa de Cap Verd el creuer amb brot de hantavirus rumb a Canàries

El creuer MV Hondius ha partit de Cap Verd cap al port de Granadilla de Abona, a Tenerife, després d'evacuar a tres persones amb hantavirus. A la seua arribada s'activarà un dispositiu sanitari per a avaluar i repatriar a tot el passatge, inclosos els espanyols a bord.

València Basket assalta el OAKA, força el 1-2 i allarga la sèrie davant el Panathinaikos

València Basket firma una exhibició col·lectiva en el OAKA, derrota al Panathinaikos per 87-91 i manté visca l'eliminatòria de quarts de final de l'Eurolliga.

El Crystal Palace s’interessa per Marcelino per a rellevar a Glasner

El Crystal Palace ha realitzat un primer sondeig per Marcelino García Toral per a ocupar la banqueta la pròxima temporada després de l'eixida anunciada d'Oliver Glasner, que deixarà el club al final del curs.

Aemet alerta de tempestes intenses en la serra que poden causar inundacions locals

Aemet manté avisos taronja i groc per tempestes que poden descarregar més de 40 litres per metre quadrat en una hora en el sud de València i nord d'Alacant, amb el risc d'inundacions locals.

Els bombers rescaten a un conductor atrapat per la pala d’un carretó en un polígon de Rafelbunyol

Un conductor ha resultat atrapat en el seu turisme en incrustar-se la pala d'un carretó en l'habitacle i ha hagut de ser rescatat pels bombers en un polígon industrial de Rafelbunyol.