11.9 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

Labora té actives més de 2.600 ofertes d’ocupació i ja supera els 17.000 llocs oferits en els primers set mesos de 2024

Labora té actius en estos moments en el seu portal web Punt Labora més de 2.600 llocs de treball als quals pot accedir qualsevol persona només amb estar inscrita en el Servici Valencià d’Ocupació i Formació.

Estes ofertes que estan actives en estos moments se sumen a les 17.000 que ja han sigut difoses a través de Punt Labora en els primers set mesos de l’any 2024. En cada una es descriuen les característiques del lloc, els requisits de formació necessaris i condicions laborals.

Per a poder accedir a estes ofertes les persones han d’estar inscrites en Labora. A estos llocs pot optar qualsevol persona que vullga millorar la seua situació laboral.

Una vegada inscrites, per a accedir a les ofertes de Punt Labora només és necessari identificar-se amb el DNI/NIE i el pin. Posteriorment, les persones interessades poden buscar per paraules clau segons l’àmbit laboral i/o triar la província si no tenen tan definit el lloc de treball.

Cada oferta disposa d’un codi de referència que permet a les persones poder consultar en el seu Espai Labora en cas que tinguen qualsevol dubte, i per a fer-ho cal demanar  cita prèvia. Si és procedent, la persona sol·licitant podrà indicar que li interessa i començar el procés de candidatura.

Cal recordar que són les empreses de la Comunitat les que posen les ofertes en el portal de Labora, per a això sempre estan assistides per professionals de Labora, que són els que fan la selecció entre els candidats que complisquen els requisits demandats per les empreses.

En este sentit, és molt important que les persones tinguen la seua demanda d’ocupació actualitzada, amb totes les dades de contacte, així com la formació i experiència al dia. Este procés es fa en Labora a través de l’autoentrevista.

Treballar a Europa

Un altre dels servicis que oferix Labora és el de les ofertes d’ocupació a escala europea. Per a això, la xarxa Eures es convertix en un servici que s’ha demostrat especialment útil per a les persones que volen desenrotllar un projecte de mobilitat a Europa.

Últimes notícies

Ratxes de més de 100 km/h assoten l’interior de Castelló i aconseguixen 122 km/h en Fredes

El vent del nord-oest està deixant ratxes molt fortes en la Comunitat Valenciana, amb 122 km/h en Fredes. Aemet activa avís taronja per vent fins al migdia i temporal en la costa.

Vent molt fort a l’interior nord i descens de temperatures este dissabte en la Comunitat Valenciana

Dissabte amb cel poc nuvolós, descens de màximes a l'interior de Castelló i ratxes molt fortes de l'oest a l'interior nord. El diumenge arribarà amb més núvols, pluges febles a l'interior i pujada de la cota de neu.

Un catedràtic de la UPV repetix en el top 100 europeu de dissenyadors de jocs de taula amb un puzle

Gabriel Songel torna a figurar entre els 100 millors dissenyadors europeus de jocs de taula gràcies a un puzle modular de 12 peces. El reconeixement li ha permés participar en la Game Inventors Convention de la Fira del Joguet de Nuremberg 2026.

Un treballador de 40 anys ha mort després de caure des de diversos metres en una vivenda de Torrent

Un treballador de 40 anys ha mort en caure des de diversos metres mentres treballava en una vivenda de Torrent. Els servicis d'emergència no van poder reanimar-ho.

Dimitix la regidor d’Urbanisme d’Alacant després de ser adjudicatària d’una vivenda pública

Rocío Gómez ha anunciat la seua dimissió un dia després de conéixer-se que va ser adjudicatària d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan; el cas està sota investigació per possibles irregularitats.

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.

El Consell sosté que no hi ha risc de menor recaptació amb la rebaixa fiscal

Barrachina ha defés que la rebaixa fiscal no minvarà els ingressos en ampliar els límits de deduccions de l'IRPF amb retroactivitat a 1 de gener de 2025. També ha explicat el seu rebuig al decret òmnibus que inclou l'exempció d'ajudes per la DANA per mesclar matèries.