10.9 C
València
Diumenge, 1 febrer, 2026

Labora té actives més de 2.600 ofertes d’ocupació i ja supera els 17.000 llocs oferits en els primers set mesos de 2024

Labora té actius en estos moments en el seu portal web Punt Labora més de 2.600 llocs de treball als quals pot accedir qualsevol persona només amb estar inscrita en el Servici Valencià d’Ocupació i Formació.

Estes ofertes que estan actives en estos moments se sumen a les 17.000 que ja han sigut difoses a través de Punt Labora en els primers set mesos de l’any 2024. En cada una es descriuen les característiques del lloc, els requisits de formació necessaris i condicions laborals.

Per a poder accedir a estes ofertes les persones han d’estar inscrites en Labora. A estos llocs pot optar qualsevol persona que vullga millorar la seua situació laboral.

Una vegada inscrites, per a accedir a les ofertes de Punt Labora només és necessari identificar-se amb el DNI/NIE i el pin. Posteriorment, les persones interessades poden buscar per paraules clau segons l’àmbit laboral i/o triar la província si no tenen tan definit el lloc de treball.

Cada oferta disposa d’un codi de referència que permet a les persones poder consultar en el seu Espai Labora en cas que tinguen qualsevol dubte, i per a fer-ho cal demanar  cita prèvia. Si és procedent, la persona sol·licitant podrà indicar que li interessa i començar el procés de candidatura.

Cal recordar que són les empreses de la Comunitat les que posen les ofertes en el portal de Labora, per a això sempre estan assistides per professionals de Labora, que són els que fan la selecció entre els candidats que complisquen els requisits demandats per les empreses.

En este sentit, és molt important que les persones tinguen la seua demanda d’ocupació actualitzada, amb totes les dades de contacte, així com la formació i experiència al dia. Este procés es fa en Labora a través de l’autoentrevista.

Treballar a Europa

Un altre dels servicis que oferix Labora és el de les ofertes d’ocupació a escala europea. Per a això, la xarxa Eures es convertix en un servici que s’ha demostrat especialment útil per a les persones que volen desenrotllar un projecte de mobilitat a Europa.

Últimes notícies

El Barcelona protegix el lideratge amb un 1-3 a Elx i agreuja la ratxa local

El Barcelona es va imposar 1-3 en el Martínez Valero després d'un partit dominat i amb moltes ocasions. L'Elx seguix sense guanyar en 2026 i s'acosta al descens.

1-3: el Barcelona aferma el lideratge i complica la vida a l’Elx

El Barcelona va guanyar 1-3 en el Martínez Valero i va protegir el lideratge una jornada més. L'Elx va seguir sense guanyar en 2026 i va quedar més prop del descens.

Sorloth, sense fractures ni hematomes cranials, torna a Madrid amb l’equip

Les proves mèdiques descarten fractures i hematomes cranials en Alexander Sorloth després del xoc de cap en el Llevant-Atlètic (0-0). El davanter torna a Madrid amb l'expedició i queda pendent d'evolució.

El Barcelona mana al descans davant l’Elx (1-2)

El Barcelona mana 1-2 al descans gràcies a Lamine Yamal i Ferran Torres; l'Elx va arribar a igualar per mitjà d'Álvaro Rodríguez. Els blaugranes han generat moltes ocasions i els pals han evitat un avantatge major.

Empat sense gols entre Llevant i Atlètic marcat per un xoc de caps

Llevant i Atlètic van empatar 0-0 en el Ciutat de València en un partit amb poques ocasions i condicionat per un fort xoc de caps entre Sorloth i Moreno. Luís Castro no va quedar satisfet malgrat la millora del seu equip després del descans.

0-0: Llevant i Atlètic, sense pegada després d’un fort xoc

Empat sense gols en el Ciutat de València en un dol amb poques arribades, marcat pel xoc de Sorloth i Matías Moreno i per les parades de Ryan i Oblak.

0-0: El Llevant domina a l’Atlètic però paga la seua falta de gol

El Llevant va millorar després del descans, va estrényer amb pressió alta i pilota parada i es va topar amb un Oblak brillant. L'Atlètic va generar molt poc i va rescatar un punt.

Nova manifestació per la dana exigix a Mazón entregar la seua acta de diputat

Centenars de persones han marxat per Benetússer, Sedaví i Alfafar per a exigir justícia i que Mazón entregue la seua acta i acudisca a declarar davant la jutgessa de Catarroja.