Les màximes cauen fins a 6 graus en la Comunitat i Pego lidera amb 21,3

Les temperatures màximes d’este divendres en la Comunitat Valenciana s’han desplomat respecte al dijous i han deixat un panorama clarament més fresc. Els descensos han aconseguit els 6 graus en diversos punts i el valor més alt del dia s’ha quedat en 21,3 a Pego, lluny dels registres de la jornada anterior.

En comparació amb el dijous, els retrocessos han oscil·lat entre 1,5 graus i una mica més de 6, segons les localitats. Pego ha passat de 25,8 a 21,3, una caiguda de 4,5. A la província de Castelló, Torreblanca ha baixat de 23,5 a 21,0 i la capital s’ha quedat en 20,5 enfront dels 23,1 d’ahir. A la comarca de la Safor, Miramar ha firmat 20,8, cinc menys que en la vespra.

Caigudes més acusades a València i Carcaixent

Els descensos més notables s’han concentrat a la província de València. La ciutat de València ha marcat 19,4 després dels 25,6 del dia anterior, mentres que Carcaixent ha passat de 25,3 a 19,2, entorn de 6 graus menys. L’aeroport de València també ha replicat eixa tònica, amb 19,3 enfront dels 25,5 del dijous.

A la província d’Alacant, la capital ha aconseguit hui 20,0, clarament per davall dels 24,7 d’ahir. L’aeroport del Altet ha seguit la mateixa línia, amb un descens de més de cinc graus, de 24,7 a 19,4. En l’extrem nord del territori, Fredes ha tornat a registrar la màxima més baixa de la jornada, amb 11,9, 1,5 menys que en la vespra.

En conjunt, la jornada ha deixat màximes més contingudes i un repartiment desigual de descensos: més pronunciats en l’àrea de València i una mica més moderats en punts del litoral de Castelló i Alacant. Fins i tot amb la caiguda generalitzada, diverses localitats costaneres han superat els 20 graus, encara que sense aconseguir els pics de la jornada prèvia.

Últimes notícies

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.

València revisarà i reforçarà la seguretat dels seus museus municipals després del robatori a Villena

L'Ajuntament de València ha acordat revisar i reforçar les mesures de seguretat dels museus i monuments municipals, arran del robatori recent del tresor del museu de Villena, amb més vigilància i una inversió específica al Museu de la Ciutat.