L’IVAM celebra la Nit dels Museus amb entrada gratuïta i activitats fins a mitjanit

VALÈNCIA, 17 (EUROPA PRESS)

L’Institut Valencià d’Art Modern (IVAM) se suma a les celebracions pel Dia i la Nit Dels Museus amb entrada gratuïta el dissabte 18 de maig i un ampli programa de visites, trobades i accions específiques fins a la mitjanit.

Aquesta acció permet, a més d’ampliar l’horari d’obertura en règim de gratuïtat, gaudir d’una experiència única i visitar els espais expositius en un horari especial, destaca el museu en un comunicat.

Aquest dissabte, 18 de maig, l’IVAM prepara una programació especial nocturna amb motiu de la Nit Europea dels museus que comptarà amb l’actuació de l’OtraDanza. En el marc de l’exposició ‘Sempere a París’, la companyia s’inspira en les obres de l’artista alacantí per a explorar la tridimensionalidad dels cossos en l’espai i l’ús de la llum. L’espectacle, que porta per títol ‘Sempere’, és d’accés lliure fins a completar aforament.

A partir de les 18.00 hores, els visitants podran gaudir de visites comentades a les exposicions. Entre les propostes previstes, el comissari d’exposicions, editor i docent Álvaro de los Ángeles oferirà una visita performativa a l’exposició ‘Escena I. Fer paisatge’ que es clausura aquest cap de setmana. Una última oportunitat de recórrer les set sales d’aquesta mostra amb obres de 33 artistes de la col·lecció de l’IVAM, com Cecilia Vicuña, Ignacio Pinazo, Henri Matisse, Andrea Canepa, Miquel Navarro, June Crespo, Pierre Soulages, Susana Solano o Asunción Molinos Gordo.

La programació nocturna també inclou recorreguts per l’exposició de Julio González i la mostra sobre Ignacio Pinazo. Així mateix, s’ha organitzat una visita comentada a l’exposició ‘Un contínuum comú indefinidament llis’ que es va inaugurar el 16 de maig amb més de 130 artistes de la col·lecció de l’IVAM.

Els Grans de l’IVAM, un grup estable de visitants sènior (majors de 55 anys) interessats a ampliar coneixements sobre història de l’art contemporani, realitzaran una mediació a l’exposició ‘Escena I. Fer paisatge’ el dissabte 18 de maig a les sis de la vesprada.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez carrega contra el president del Panathinaikos després de la derrota del València Basket en l’Eurolliga

Pedro Martínez va elogiar el nivell del Panathinaikos després de l'ajustada derrota del València Basket, però va arremetre amb duresa contra el president del club grec i va demanar a l'Eurolliga que actue.

Ataman denuncia que la Policia vol detindre al president del Panathinaikos després de guanyar a València

Ergin Ataman va denunciar que diversos agents de Policia van intentar detindre al president del Panathinaikos i a un membre del seu cos tècnic després del triomf per 105-107 davant el València Basket, en una compareixença sense preguntes.

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.