El secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer, ha avançat este dilluns que la previsió és que els allotjaments turístics del litoral de la Comunitat Valenciana superen el 70% d'ocupació mitjana durant el Pont de la Constitució. Així consta en els resultats de l'enquesta realitzada per la Agència Valenciana del Turisme (AVT) a una mostra representativa d'hotels, tant de litoral com d'interior, de la Comunitat Valenciana, segons ha informat la Generalitat en un comunicat. Per a Colomer, el fet de caure en dimecres la festivitat de la Constitució i en divendres la de la Inmaculada "ha animat les escapades entre els turistes, sobretot dels propis ciutadans de la Comunitat, que és el nostre principal mercat". De fet, ha destacat que a Benidorm , per exemple, s'espera que es cobrisquen el 85% de les places.
Últimes notícies
Successos
Una nova manifestació per la dana ha demanat que Mazón entregue l’acta de diputat
La protesta ha reunit ciutadans i familiars de víctimes per a reclamar que el expresident entregue el seu escó i comparega davant la jutgessa. El recorregut ha passat per Benetússer, Sedaví i Alfafar, algunes de les localitats més afectades.
Política
Compromís exigix al Govern desbloquejar ja la norma que impedix orxata amb menys sucre
Compromís ha enviat una carta als ministres d'Agricultura i de Drets Socials, Consum i Agenda 2030 per a exigir la reforma del Reial decret 1338/1988. Reclama un calendari immediat que permeta vendre orxata amb menys sucre sense perdre la denominació de xufa.
Medi ambient
La UPV desenrotllarà una plataforma per a avaluar en temps real la salut de l’Albufera
La UPV desenrotllarà una plataforma pública de monitoratge en temps real de l'Albufera dins de OBEREK. Permetrà decisions ràpides, restauració després de desastres i agricultura de precisió.
Medi ambient
Barrachina: els agricultors no temen al mercat, però exigixen igualtat de tracte
El conseller defén que el camp valencià competix si se li apliquen les mateixes regles i retrau que l'acord UE-Mercosur se subscriguera sense salvaguardes inicials.
Oratge
Avís groc per vent a València i fenòmens costaners a Alacant
Aemet ha establit l'avís groc per ratxes de fins a 70 km/h en el litoral nord i interior sud de València i per mala mar a Alacant. El vent del sud-oest deixarà ones de fins a 3 metres i els avisos es prolongaran del diumenge a la vesprada al dimarts de matinada segons el fenomen.
Oratge
Domingo amb cels nuvolosos i possibles pluges en la Comunitat Valenciana
Este diumenge 1 de febrer es preveuen cels nuvolosos en tota la Comunitat i precipitacions més probables en la mitat sud, amb temperatures amb pocs canvis.
Medi ambient
Barrachina: els agricultors no temen al mercat, però exigixen igualtat de tracte
El conseller d'Agricultura sosté que el camp valencià competix sense por, però reclama un marc just. Critica l'acord UE-Mercosur sense salvaguardes i demana una PAC específica.
Salut
L’IVO complix 50 anys: d’ajudar a bé morir a un referent que cura i cuida
L'Institut Valencià d'Oncologia celebra el seu 50 aniversari després de transformar-se d'un centre centrat en el final de la vida a un referent integral del càncer. La institució prepara una ampliació per a incorporar noves tecnologies i modalitats assistencials.




