14.1 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

L’ocupació turística en el litoral de la Comunitat superarà el 70% en el pont de desembre

El secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer, ha avançat este dilluns que la previsió és que els allotjaments turístics del litoral de la Comunitat Valenciana superen el 70% d'ocupació mitjana durant el Pont de la Constitució. Així consta en els resultats de l'enquesta realitzada per la Agència Valenciana del Turisme (AVT) a una mostra representativa d'hotels, tant de litoral com d'interior, de la Comunitat Valenciana, segons ha informat la Generalitat en un comunicat. Per a Colomer, el fet de caure en dimecres la festivitat de la Constitució i en divendres la de la Inmaculada "ha animat les escapades entre els turistes, sobretot dels propis ciutadans de la Comunitat, que és el nostre principal mercat". De fet, ha destacat que a Benidorm , per exemple, s'espera que es cobrisquen el 85% de les places.

Últimes notícies

Feijóo i Rufián xoquen per la DANA entre insults i acusacions de mentir en el Congrés

La comissió d'investigació de la DANA ha viscut este dilluns un xoc entre Feijóo i Rufián marcat per insults i retrets. Sumar i PSOE han endurit també les crítiques al líder del PP.

La comissió de la DANA crida a l’orde a Feijóo després del seu xoc amb Bildu per ETA

Feijóo ha sigut cridat a l'orde en la comissió de la DANA després d'un dur encreuament amb Oskar Matute en el qual ha al·ludit als 800 morts d'ETA i a Arnaldo Otegi. La presidenta ha intervingut per a exigir que se cenyiren al tema de la compareixença.

Torres crida a barallar contra l’insult i la degradació democràtica

El ministre de Política Territorial ha censurat l'insult d'una regidora del PP a Pedro Sánchez en un míting del PSOE i ha demanat combatre la crispació i el feixisme. Advertix que la polarització erosiona la convivència democràtica i recorda precedents històrics.

Detinguda la directora d’una guarderia a Algemesí per presumpte maltractament a menors

La Policia Nacional ha detingut a la directora d'una guarderia d'Algemesí per presumpte maltractament habitual i vexacions a menors. Després de declarar, ha quedat en llibertat provisional amb mesures d'allunyament i prohibició de treballar amb menors.

Dos milions per a millorar l’eficiència energètica en tres edificis de l’Estat a Castelló

MITECO ha aprovat tres projectes per a reduir consum i emissions en edificis de la AGE a Castelló amb fons Feder 2021-2027. El principal convertirà un immoble en edifici de consum quasi nul.

Vivenda demana retirar de les plataformes 14.000 pisos turístics il·legals en la Comunitat Valenciana

Vivenda ha notificat a les plataformes 86.275 vivendes turístiques i de temporada il·legals i els ha demanat retirar els seus anuncis. En la Comunitat Valenciana són 14.387.

Morant acusa a Feijoo de mentir sobre la dana i sosté que continua fent-ho

La ministra Diana Morant ha carregat contra Alberto Núñez Feijoo per la gestió de la dana en la Comunitat i li ha acusat de mentir per a protegir a Carlos Mazón. Les seues crítiques coincidixen amb la compareixença del líder del PP en la comissió parlamentària.

Detinguda una treballadora d’una guarderia d’Algemesí per presumpte maltractament a menors

La Policia ha detingut a una dona de 55 anys que treballa en una guarderia d'Algemesí pel presumpte maltractament a menors. La denúncia va partir del personal i el centre està clausurat.