El secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer, ha avançat este dilluns que la previsió és que els allotjaments turístics del litoral de la Comunitat Valenciana superen el 70% d'ocupació mitjana durant el Pont de la Constitució. Així consta en els resultats de l'enquesta realitzada per la Agència Valenciana del Turisme (AVT) a una mostra representativa d'hotels, tant de litoral com d'interior, de la Comunitat Valenciana, segons ha informat la Generalitat en un comunicat. Per a Colomer, el fet de caure en dimecres la festivitat de la Constitució i en divendres la de la Inmaculada "ha animat les escapades entre els turistes, sobretot dels propis ciutadans de la Comunitat, que és el nostre principal mercat". De fet, ha destacat que a Benidorm , per exemple, s'espera que es cobrisquen el 85% de les places.
L’ocupació turística en el litoral de la Comunitat superarà el 70% en el pont de desembre
Últimes notícies
Successos
Tres joves detinguts a la A-3 amb un quilo de cocaïna en un fals fons del cotxe
La Guàrdia Civil ha interceptat a l’A-3, a Requena, un vehicle d’alta gamma que s’havia donat a la fuga en un control i en el qual s’ha localitzat un quilo de cocaïna ocult en un doble fons. El conductor, de 20 anys, i els altres dos ocupants, de 24 i 33 anys, han sigut posats a disposició judicial acusats de diversos delictes.
Esports
Quatre joves detinguts pels greus incidents violents fora de Mestalla al maig
La Policia Nacional ha detingut a València quatre joves, d’entre 18 i 21 anys, acusats de desordes públics i atemptat a agents per les agressions registrades abans del partit Valencia-Barça del 23 de maig als voltants de Mestalla.
Successos
Mor un jove de 25 anys en bolcar el seu cotxe a Castelló
Un jove de 25 anys ha mort i una dona de 29 ha resultat ferida en eixir-se un turisme de la via a l’avinguda del Castell Vell de Castelló, esta matinada. La Policia Local ha obert una investigació per aclarir les causes del sinistre.
Educació
Quasi un de cada quatre menors patix assetjament escolar durant més d’un any
L’assetjament escolar, presencial o en línia, ha augmentat en el curs 2025-2026 i ja afecta més d’un 14 % de l’alumnat, amb un 27,6 % de víctimes que el patix durant més d’un any. L’informe alerta també del creixement del ciberassetjament i de l’ús de la intel·ligència artificial per crear vídeos falsos i manipular imatges.
Espanya
Pérez Llorca retreu a Sánchez que només vulga resistir i no atenga les demandes d’Alacant
Juanfran Pérez Llorca acusa Pedro Sánchez de centrar-se a resistir al càrrec i d’ignorar les principals reivindicacions d’Alacant, després de la visita del president del Govern a empreses d’Elx i Novelda.
Educació
Coles contra calor, inundacions i focs: el llarg camí per adaptar-se al nou clima
Els centres educatius afronten un inici de curs marcat per onades de calor, risc d’inundacions i incendis, mentre la comunitat educativa critica les solucions provisionals i reclama canvis estructurals a llarg termini.
Educació
Les manifestacions educatives tornen dissabte per reclamar una escola pública digna
Docents, famílies i entitats cíviques tornaran este dissabte als carrers de València, Alacant i Castelló per exigir una escola pública digna i advertir que la lluita continua davant la Generalitat. Les protestes arriben després d’una vaga indefinida suspesa però no desconvocada i en un context de desacord amb la Conselleria d’Educació.
Successos
Intervenen 1.500 caderneres ocultes en un cotxe que anava cap a Algèria des d’Alacant
La Guàrdia Civil ha descobert unes 1.500 caderneres amagades en 30 caixes xicotetes dins d’un cotxe que anava a embarcar en un ferri cap a Orà, a Algèria. El conductor, de 57 anys, ha sigut detingut per contraban, delicte contra la fauna silvestre, maltractament animal i resistència a l’autoritat.







