12.3 C
València
Dijous, 4 desembre, 2025

Per què la ‘Lotería del Niño’ toca més que la de Nadal?

El 6 de gener es produirà un altre dels esdeveniments més esperats de l’any de Loteries i Apostes de l’Estat, el Sorteig Extraordinari del ‘niño’. També coneguda com la Loteria de Reis pel dia que es produeix, un dels dubtes que és perquè toca més la ‘Lotería del niño’ que el Sorteig Extraordinari de Nadal, que es va produir al desembre.

Si encara no tens el teu dècim i vols jugar al Sorteig Extraordinari del ‘niño’ d’este any no t’oblides de fer-ho abans de la data límit, es pot comprar tant en punts de venda físics oficials com en línia.

Algunes diferències entre el Sorteig del ‘niño’ i el de Nadal

Un dels aspectes a tindre en compte sobre per què el Sorteig del ‘niño’ 2023 toca més que el Sorteig de Nadal és que el primer té una menor quantitat de premis a repartir aparentment, ja que es forma bàsicament de: primer premi, segon, tercer, aproximacions, centenes, últimes xifres i reintegrament. Tot i això, la Loteria de Nadal sembla tindre més categories de premis, com el primer, segon, tercer, diferents quarts i cinquens números premiats, etc.

A més, el Sorteig del ‘niño’ 2023 reparteix 770 milions d’euros en premis, davant dels 2.590 milions de la Loteria de Nadal. En contraposició, l’emissió de la Loteria Nacional del xiquet de 55 sèries de 100.000 bitllets cadascuna, al preu de 200 euros el bitllet (dividit en dècims de 20 euros), davant de les 185 sèries de 100.000 bitllets del sorteig extraordinari celebrat de desembre.

La raó per la qual la ‘Loteria del xiquet’ toca més

El secret que explica per què el Sorteig del xiquet toca més que la Loteria de Nadal es troba als reintegraments, és a dir, el premi que et permet recuperar el gastat en el dècim. I és que al Sorteig Extraordinari del xiquet hi ha tres números premiats amb reintegrament.

Al Sorteig del ‘niño’ 2023 l’últim número del primer premi es correspon amb el reintegrament, però a més hi haurà dos extraccions més dels bombos per anunciar dos números més premiats amb la devolució. 

Llista completa premis Loteria del xiquet

  • Primer premi: 2.000.000 euros a la sèrie, 200.000 per dècim.
  • Segon premi: 750.000 euros a la sèrie, 75.000 per dècim.
  • Tercer premi: 250.000 euros a la sèrie, 25.000 per dècim.
  • Extraccions de quatre xifres: 20 premis de 3.500 euros a la sèrie, 350 per dècim.
  • Extraccions de tres xifres: 1.400 premis de 1.000 euros a la sèrie, 100 per dècim.
  • Extraccions de dos xifres: 5.000 premis de 400 euros a la sèrie, 40 euros al dècim.
  • Aproximacions al primer premi: dos premis de 12.000 euros a la sèrie, 1.200 euros per dècim, per als números anterior i posterior al primer premi.
  • Aproximacions al segon premi: dos premis de 6.100 euros a la sèrie, 610 euros per dècim, per als números anterior i posterior al segon premi.
  • Centenes del primer premi: 99 premis de 1.000 euros a la sèrie, 100 euros per dècim, per als 99 números restants de la centena del primer premi.
  • Centenes del segon premi: 99 premis de 1.000 euros a la sèrie, 100 euros per desè, per als 99 números restants de la centena del segon premi.
  • Centenes del tercer premi: 99 premis de 1.000 euros a la sèrie, 100 euros per dècim, per als 99 números restants de la centena del tercer premi.
  • Tres darreres xifres del primer premi: 99 premis de 1.000 euros a la sèrie, 100 euros per dècim, per als bitllets les últimes xifres dels quals siguen iguals a les del primer premi.
  • Tres darreres xifres del segon premi – 99 premis de 1.000 euros a la sèrie, 100 euros per dècim, per als bitllets les últimes xifres dels quals siguen iguals a les del segon premi.
  • Dues darreres xifres del primer premi: 999 premis de 1.000 euros a la sèrie, 100 euros per dècim, per als bitllets les últimes xifres dels quals siguen iguals a les del primer premi.
  • Reintegraments del primer premi: 9.999 premis de 200 euros per sèrie, 20 euros per dècim, per als bitllets l’última xifra dels quals siga igual al primer premi.
  • Reintegraments de la primera extracció especial: 10.000 premis de 200 euros per sèrie, 20 euros per dècim, per als bitllets l’última xifra dels quals coincidisca amb la primera extracció especial d’una xifra.
  • Reintegraments de la segona extracció especial: 10.000 premis de 200 euros per sèrie, 20 euros per dècim, per als bitllets l’última xifra dels quals coincidisca amb la segona extracció especial d’una xifra.

Últimes notícies

El president de la Generalitat recupera el valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla de llengua, identitat i política, i reclama que el valencià siga emprat amb normalitat pels càrrecs públics, independentment de la seua ideologia

Pérez Llorca configura un nou Consell amb onze conselleries i tres vicepresidències

El president manté quasi tot l’equip de Mazón, incorpora perfils del PP i crea les àrees de Presidència i Serveis Socials, Família i Infància

Un home mor en un pis de València després d’una agressió i el company de pis és detingut

Els serveis d’emergència confirmen la mort de la víctima i traslladen a un altre home amb traumatisme mentre la Policia Nacional investiga els fets

Una dona de 29 anys és assassinada a ganivetades a Alacant en un nou cas de violència masclista

La víctima ha sigut trobada sense vida al domicili on encara convivien; l’agressor, de 34 anys, s’ha suïcidat després dels fets

Juanfran Pérez Llorca pren possessió com a president de la Generalitat i obri una nova etapa marcada pel diàleg

El nou cap del Consell assumeix el càrrec després d’un acte solemne en què ha demanat “perdó” a les famílies de les 229 víctimes de la DANA del 29 d’octubre del 2024

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.