Anuncios

Lourdes Montes defén a Fran Rivera de les crítiques pel seu comentari desafortunat

 

Lourdes Montes ha eixit en defensa del seu home Fran Rivera després de les polèmiques declaracions que va realitzar ell en relació a un vídeo sexual i que tanta cua estan arrastrant. El torero es trobava comentant en ‘Espejo Público’ el cas de la treballadora d’Iveco que s’ha suïcidat després que en la seua empresa es difonguera un vídeo seu en el que se la veia mantenint relacions sexuals, quan de la seua reflexió va eixir una frase molt desafortunada que l’opinió pública ha criticat durament.

 

Concretament, el torero va demanar a les dones que no enviaren vídeos d’esta classe a les seues parelles perquè «els hòmens som incapaços de tindre un vídeo com eixe i no ensenyar-lo»; unes paraules per les que li han plogut tota classe de crítiques, tant per part d’internautes anònims en les xarxes socials, com de personatges famosos del món televisiu com, per exemple, Andreu Buenafuente, que va dedicar l’obertura del seu monòleg a ‘Late Motiv’ a criticar les poques ‘llums’ de Rivera amb una metàfora taurina: «Això passa quan les úniques llums que tens les tens en el trage de torero».

 

Altres personatges famosos que han reaccionat a les paraules del fill de Paquirri recriminant-li el seu punt de vista han sigut Irene Montero de Podemos, Cristina Pedroche i l’actor Carlos Bardem, que s’han pronunciat en les xarxes socials.

 

  

 

 

Lourdes Montes senyala la manipulació de les paraules del seu home

Lourdes Montes, vegent el terratrèmol que han causat les paraules del seu home i els atacs que està patint, ha decidit pronunciar-se al respecte en les xarxes socials i posar en context les paraules del torero: «Per favor, escoltem, és fàcil manipular la informació», reclamava la dona del torero per, a continuació, fer una explicació de les paraules del seu home i il·lustrant els internautes sobre què entenia ella del vídeo de Fran Rivera.

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mazón recorre la negativa al fet que l’Audiència revise documents clau de la DANA

La defensa de Carlos Mazón recorre la decisió del jutjat de Catarroja que rebutja enviar a l'Audiència Provincial documents concrets del cas de la DANA i denuncia indefensió.

Alacant obri la negociació per a continuar sent port d’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'alcalde d'Alacant confirma que ja s'han iniciat les negociacions per a mantindre a la ciutat com a port d'eixida de The Ocean Race després de 2027, secundat per Generalitat i Diputació, i destaca l'impacte econòmic i d'innovació de l'esdeveniment.

Puig reivindica a la universitat enfront de la cultura fake i el negacionismo

Ximo Puig defén en l'UJI el paper de la universitat i de l'educació humanista com a barrera davant la cultura fake, les faules i l'auge del negacionismo.

Mallorca i València es juguen un respir clau en la lluita per la permanència

Mallorca i València obrin la jornada 33 de LaLiga EA Sports en un dol directe per la permanència. Els dos equips busquen un triomf que els done aire i els permeta posar terra pel mig amb el descens.

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.

El PSPV acusa a Catalá de frenar la regularització d’immigrants a València

El PSPV retrau a l'alcaldessa María José Catalá la falta de reforços municipals per a tramitar la regularització d'immigrants i alerta del col·lapse en les cues de l'Ajuntament.