Lourdes Montes defén a Fran Rivera de les crítiques pel seu comentari desafortunat

 

Lourdes Montes ha eixit en defensa del seu home Fran Rivera després de les polèmiques declaracions que va realitzar ell en relació a un vídeo sexual i que tanta cua estan arrastrant. El torero es trobava comentant en ‘Espejo Público’ el cas de la treballadora d’Iveco que s’ha suïcidat després que en la seua empresa es difonguera un vídeo seu en el que se la veia mantenint relacions sexuals, quan de la seua reflexió va eixir una frase molt desafortunada que l’opinió pública ha criticat durament.

 

Concretament, el torero va demanar a les dones que no enviaren vídeos d’esta classe a les seues parelles perquè «els hòmens som incapaços de tindre un vídeo com eixe i no ensenyar-lo»; unes paraules per les que li han plogut tota classe de crítiques, tant per part d’internautes anònims en les xarxes socials, com de personatges famosos del món televisiu com, per exemple, Andreu Buenafuente, que va dedicar l’obertura del seu monòleg a ‘Late Motiv’ a criticar les poques ‘llums’ de Rivera amb una metàfora taurina: «Això passa quan les úniques llums que tens les tens en el trage de torero».

 

Altres personatges famosos que han reaccionat a les paraules del fill de Paquirri recriminant-li el seu punt de vista han sigut Irene Montero de Podemos, Cristina Pedroche i l’actor Carlos Bardem, que s’han pronunciat en les xarxes socials.

 

  

 

 

Lourdes Montes senyala la manipulació de les paraules del seu home

Lourdes Montes, vegent el terratrèmol que han causat les paraules del seu home i els atacs que està patint, ha decidit pronunciar-se al respecte en les xarxes socials i posar en context les paraules del torero: «Per favor, escoltem, és fàcil manipular la informació», reclamava la dona del torero per, a continuació, fer una explicació de les paraules del seu home i il·lustrant els internautes sobre què entenia ella del vídeo de Fran Rivera.

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Guàrdia Civil ha desmantellat a Elda una plantació de cànnabis després d’interceptar un cotxe amb 812 plantes

La Guàrdia Civil ha desmantellat a Elda una instal·lació de cultiu de cànnabis després de detindre a un home que traslladava 812 plantes. En la nau s'han trobat 89 plantes, 12,7 quilos llestos per a la seua distribució i un enganxament il·legal a la llum.

Avís taronja a l’interior nord de Castelló per vents de fins a 100 km/h

Aemet activa per a este diumenge l'avís taronja a l'interior nord de Castelló per ratxes de fins a 100 km/h i manté avisos grocs a Castelló i València.

La Generalitat resol els primers expedients del Grau III+ per a persones amb ELA

La Conselleria ha resolt les 23 primeres sol·licituds del nou grau de dependència extrema per a ELA i patologies afins. Les prestacions aniran de 3.200 a 9.850 euros i es tramitaran amb prioritat en un màxim de tres mesos.

Els danys en el camp es disparen: 250% més d’hectàrees sinistrades en dos mesos

El tren de borrasques de l'inici de 2026 ha deixat 120.876 hectàrees sinistrades i eleva les indemnitzacions previstes a 83,16 milions. L'impacte es concentra a Andalusia i Extremadura, amb efectes també en la Comunitat Valenciana i Murcia.

Marissa Lynn, la fallera major nord-americana de Els Somnis: ‘Les Falles se senten i era ara o mai’

Marissa Lynn, estatunidenc d'Ohio, és la fallera major de Els Somnis de València i defén que les Falles se senten. Assumix el càrrec 'ara o mai' i el compartix amb els seus fills, protagonistes infantils de la comissió.

Les vivendes turístiques de València pengen el cartell de complet en el cap de setmana prefalles

Les vivendes d'ús turístic aconseguixen el 100% d'ocupació a València durant el cap de setmana previ a les Falles. Entre setmana la previsió baixa al 71%.

La UPV inaugura un museu permanent amb les escenes guanyadores de La Ciència als Falles

La UPV ha inaugurat una seu permanent del museu Ciència i Falles en el poal morat de la Ciutat Politècnica de la Innovació, amb ninots i escenes premiades de 2024 i 2025. La mostra creixerà amb cada edició del concurs i reforça el pont entre divulgació científica i tradició fallera.

Les vivendes turístiques de València aconseguixen el 100% d’ocupació en el cap de setmana prefalles

Les 4.786 vivendes d'ús turístic de València estan completes el divendres, dissabte i diumenge previs a Falles; entre setmana l'ocupació baixa al 71%.