Lourdes Montes defén a Fran Rivera de les crítiques pel seu comentari desafortunat

 

Lourdes Montes ha eixit en defensa del seu home Fran Rivera després de les polèmiques declaracions que va realitzar ell en relació a un vídeo sexual i que tanta cua estan arrastrant. El torero es trobava comentant en ‘Espejo Público’ el cas de la treballadora d’Iveco que s’ha suïcidat després que en la seua empresa es difonguera un vídeo seu en el que se la veia mantenint relacions sexuals, quan de la seua reflexió va eixir una frase molt desafortunada que l’opinió pública ha criticat durament.

 

Concretament, el torero va demanar a les dones que no enviaren vídeos d’esta classe a les seues parelles perquè «els hòmens som incapaços de tindre un vídeo com eixe i no ensenyar-lo»; unes paraules per les que li han plogut tota classe de crítiques, tant per part d’internautes anònims en les xarxes socials, com de personatges famosos del món televisiu com, per exemple, Andreu Buenafuente, que va dedicar l’obertura del seu monòleg a ‘Late Motiv’ a criticar les poques ‘llums’ de Rivera amb una metàfora taurina: «Això passa quan les úniques llums que tens les tens en el trage de torero».

 

Altres personatges famosos que han reaccionat a les paraules del fill de Paquirri recriminant-li el seu punt de vista han sigut Irene Montero de Podemos, Cristina Pedroche i l’actor Carlos Bardem, que s’han pronunciat en les xarxes socials.

 

  

 

 

Lourdes Montes senyala la manipulació de les paraules del seu home

Lourdes Montes, vegent el terratrèmol que han causat les paraules del seu home i els atacs que està patint, ha decidit pronunciar-se al respecte en les xarxes socials i posar en context les paraules del torero: «Per favor, escoltem, és fàcil manipular la informació», reclamava la dona del torero per, a continuació, fer una explicació de les paraules del seu home i il·lustrant els internautes sobre què entenia ella del vídeo de Fran Rivera.

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dimitrievski confia en el cansament de l’Atlètic i demana estrényer a Mestalla

Stole Dimitrievski considera que l'Atlètic de Madrid arribarà més cansat a Mestalla per la Champions i demana al València un partit intens per a aprofitar l'ocasió.

Detingut en l’aeroport d’Alacant-Elx amb 3,5 quilos de cocaïna ocults en una maleta

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 27 anys en l'aeroport d'Alacant-Elx després de trobar 3,5 quilos de cocaïna ocults en un doble fons de la seua maleta, classificada com a equipatge rush.

La comissió de vivenda d’Alacant seguix malgrat l’informe que limita les compareixences

La comissió municipal sobre les irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan manté les seues sessions de l'11 i 22 de maig malgrat un informe del secretari que desaconsella citacions i restringix les compareixences.

L’Audiència de València rebutja la recusació de la jutgessa que investiga la DANA

L'Audiència de València ha desestimat l'intent d'una acusació particular d'apartar a la jutgessa que investiga la gestió de la DANA i ha avalat la seua decisió de no tramitar l'incident de recusació.

Jupol denuncia la tardana mobilització de la Policia Nacional durant la dana de 2024 a València

El sindicat Jupol acusa la Direcció Superior de València de reaccionar tard davant la dana de 2024 i de deixar sense desplegar a unitats preparades mentres es derivava als agents al 112 com a voluntaris per a retirar fang.

El pallasso alacantí David García Coll lidera Kurios, l’espectacle de Circ del Sol a Alacant

L'artista alacantí David García Coll encarna a un científic idealista del segle XIX en Kurios, el muntatge de Circ del Sol que arribarà a la Platja de Sant Joan del 16 de juliol al 23 d'agost.

L’Eurocambra alça la immunitat a Alvise Pérez perquè siga jutjat per assetjament a la fiscal Gisbert

El Parlament Europeu ha alçat la immunitat parlamentària de Luis Alvise Pérez, líder des Va acabar la Festa, perquè el Tribunal Suprem puga investigar-li per presumpte assetjament a la fiscal de delictes d'odi Susana Gisbert.

La jutgessa que investiga la DANA citarà a Carlos Mazón com a testimoni després de la decisió de l’Audiència

La jutgessa del Jutjat 3 de Catarroja posposa la citació com a testimoni del expresident de la Generalitat Carlos Mazón fins que l'Audiència de València resolga el seu recurs per a personar-se en la causa per la DANA.