17.7 C
València
Divendres, 5 desembre, 2025

Lourdes Montes defén a Fran Rivera de les crítiques pel seu comentari desafortunat

 

Lourdes Montes ha eixit en defensa del seu home Fran Rivera després de les polèmiques declaracions que va realitzar ell en relació a un vídeo sexual i que tanta cua estan arrastrant. El torero es trobava comentant en ‘Espejo Público’ el cas de la treballadora d’Iveco que s’ha suïcidat després que en la seua empresa es difonguera un vídeo seu en el que se la veia mantenint relacions sexuals, quan de la seua reflexió va eixir una frase molt desafortunada que l’opinió pública ha criticat durament.

 

Concretament, el torero va demanar a les dones que no enviaren vídeos d’esta classe a les seues parelles perquè «els hòmens som incapaços de tindre un vídeo com eixe i no ensenyar-lo»; unes paraules per les que li han plogut tota classe de crítiques, tant per part d’internautes anònims en les xarxes socials, com de personatges famosos del món televisiu com, per exemple, Andreu Buenafuente, que va dedicar l’obertura del seu monòleg a ‘Late Motiv’ a criticar les poques ‘llums’ de Rivera amb una metàfora taurina: «Això passa quan les úniques llums que tens les tens en el trage de torero».

 

Altres personatges famosos que han reaccionat a les paraules del fill de Paquirri recriminant-li el seu punt de vista han sigut Irene Montero de Podemos, Cristina Pedroche i l’actor Carlos Bardem, que s’han pronunciat en les xarxes socials.

 

  

 

 

Lourdes Montes senyala la manipulació de les paraules del seu home

Lourdes Montes, vegent el terratrèmol que han causat les paraules del seu home i els atacs que està patint, ha decidit pronunciar-se al respecte en les xarxes socials i posar en context les paraules del torero: «Per favor, escoltem, és fàcil manipular la informació», reclamava la dona del torero per, a continuació, fer una explicació de les paraules del seu home i il·lustrant els internautes sobre què entenia ella del vídeo de Fran Rivera.

 

 

Últimes notícies

Pérez Llorca urgix al seu Consell a fer un salt qualitatiu en la postdana i en vivenda

El president ha demanat més coordinació per a accelerar la reconstrucció després de la DANA i reforçar la política de vivenda, amb rendició de comptes i focus en resultats. El nou Consell va arrancar amb la presa de possessió d'onze consellers, tres amb rang de vicepresidència.

Catalá ha demanat al PSOE condemnar les ordes de silenci a víctimes i assumir responsabilitats

L'alcaldessa de València ha demanat al PSOE una condemna explícita als qui van manar callar a dones víctimes i que assumisca responsabilitats. Ha vinculat la seua demanda a les denúncies per assetjament contra Paco Salazar i a la coherència en igualtat.

Quatre detinguts per estafa de bons d’estètica de 46.000 euros a Elx

La Policia Nacional ha detingut a Elx a quatre persones per vendre bons de tractaments que no es van prestar. El frau suma quasi 46.000 euros i hi ha 358 afectats.

Catalá veu al nou Consell molt preparat i demana càrrecs solvents

Catalá ha qualificat al nou Consell de molt preparat i ha demanat perfils tècnics al capdavant de l'administració, amb menys soroll i més treball. Mompó ha urgit a recuperar el ritme i ha garantit suport als municipis afectats per la dana.

Els nous consellers juren el seu càrrec davant Pérez Llorca en el Palau de la Generalitat

Els onze membres del Consell han pres possessió en el Saló de Corts, amb sis juraments en valencià i cinc en castellà, en un acte presidit per Juanfran Pérez Llorca. La cerimònia ha formalitzat la remodelació i el repartiment de competències per a l'any i mig restant de legislatura.

El comissionat de la DANA del Consell donarà tots els passos per a reprendre el diàleg amb el Govern

Raúl Mèrida ha assegurat que el Consell donarà tots els passos per a acordar amb el Govern central i representar a les víctimes de la DANA. L'objectiu, ha dit, és recuperar qualitat de vida i seguretat en els municipis afectats.

Detingut a Vilamarxant un home amb quatre ordes d’ingrés a la presó després d’intentar fugir per la casa d’un veí

La Guàrdia Civil ha detingut a Vilamarxant a un home amb quatre requisitòries de detenció i ingrés a la presó. L'arrestat va intentar escapar per la vivenda d'un veí, però la fugida va ser frustrada.

Quatre detinguts a Oropesa després de desmantellar un punt de venda de droga

La Guàrdia Civil ha desmantellat un punt de venda de droga a Orpesa després de registrar una vivenda. Hi ha quatre detinguts i una quinta persona investigada.