María José Catalá, primera alcaldessa de València a vestir de fallera a l’Ofrena

María José Catalá s’ha convertit en la primera alcaldessa de València a vestir de fallera per a l’Ofrena. Per a participar en l’homenatge floral a la Mare de Déu, ha utilitzat el mateix vestit que ja va lluir l’any 2022 quan ja va desfilar, com a regidora en l’oposició. En aquella ocasió, segons informen fonts d’Alcaldia de l’Ajuntament, “va estrenar un gipó negre confeccionat per Amparo Fabra amb un domàs de seda de Compañía de la Seda”.

Per a desfilar en l’Ofrena de 2025 com a presidenta nata de la Junta Central Fallera, Catalá ha portat una peça amb “un gran valor sentimental per a ella”: una mantellina chantilly negra brodada, que va ser un regal de la seua iaia.

L’adreç que va lluir és “un ram amb pedra verda oliva de Swarovski de Santamaría que va ser restaurat per Carmen i Elena, abans del tancament de la tenda d’esta històrica saga d’orfebres valencians, ja que va ser creat pel seu pare fa més de 50 anys. Este conjunt ha sigut completat amb un collaret de perles de set voltes d’Art Antic”, afigen les mateixes fonts municipals.

Les pintes de Flor d’Aigua són un regal de tots els seus companys en l’Ajuntament de València pel seu últim aniversari este mateix mes de març i porten l’escut de la ciutat. Tot este conjunt s’ha completat amb unes sabates de solepiell amb tela de la falda. El pentinat va ser realitzat per Carles Ruiz i el maquillatge a càrrec d’Àlex Jordán.

Abans que Catalá han sigut alcaldesses de València Clementina Ródenas (PSPV-PSOE, 1989-1991) i Rita Barberá (PP, 1991-2015).

Últimes notícies

Juan Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra evitar el protocol

Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a favor d’Isaac del Toro, però ha destacat que això li permet esquivar les obligacions de protocol.

Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra que s’estalvia el protocol

El xabier Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a mans d’Isaac del Toro, però assegura que el resultat és bo i que així evita el protocol d’entrevistes.

Desallotgen veïns d’Azuébar pel ràpid avanç de l’incendi forestal de Soneja

L’avanç de l’incendi forestal declarat a Soneja i la intensa fumera han obligat a desallotjar preventivament veïns d’Azuébar i a activar la situació 2 del pla d’incendis, amb un ampli desplegament de mitjans aeris, terrestres i de la UME.

L’incendi de Soneja es complica i ja mobilitza 10 mitjans aeris a Castelló

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja ha mobilitzat almenys 10 mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres, i continua amb evolució negativa, segons el Consorci de Bombers de Castelló.

El Villarreal inicia dilluns les revisions mèdiques abans d’alçar la pretemporada

El Villarreal CF ha previst les revisions mèdiques de la plantilla entre dilluns i dimecres, i començarà els entrenaments de pretemporada dijous 9 de juliol a la Ciutat Esportiva.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket: ‘Eternament agraït per tot’

Jean Montero ha trencat el seu contracte amb el Valencia Basket, deixa el club després de dos temporades i es declara ‘eternament agraït’. L’exterior dominicà se’n va amb una ACB, una Supercopa i diversos premis individuals.

Nous mitjans aeris se sumen a l’incendi forestal de Soneja, que empitjora

L’incendi forestal declarat este diumenge a Soneja continua amb evolució negativa. Ja treballen en la zona huit mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres.

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.