Pugen els termòmetres amb un domini solejat este divendres

El divendres s’imposarà el sol a pràcticament tot el territori, així com a la jornada del dissabte

El divendres i el dissabte s’imposarà el sol en pràcticament tot el territori| Arxiu

 

La calor seguirà present estes próximes hores, però sense tindre els valors extrems dels termòmetres que vam tindre el cap de setmana passat en punts de la Comunitat Valenciana. A partir de divendres, les temperatures pujaran un poc respecte el dijous i s’imposarà el sol en pràcticament tot el territori, també en la jornada del dissabte. Diumenge arribarà un canvi de temps que ens portarà a parlar d’algun arruixó en les muntanyes de Castelló i seguirà sense fer massa calor.

 

Este divendres les màximes augmentaran un poc en tota la Comunitat Valenciana. Les diürnes que es preveuen podran pujar 2 graus fins a arribar als 34º en el prelitoral valencià i alacantí. Els termòmetres se situaran, en este cas, entre 30º i 34º en l’interior i entre 29º i 32º en el litoral. En primera línia de la costa, la marinada tornarà a ser l’encarregada de què els termòmetres siguen menys elevats que en el prelitoral i que, fruit de la humitat del mar, hi haja prou basca. 

 

Les mínimes d’este divendres oscil·laran amb valors similars als del dijous en general i, per tant, seguiran sent fresques en algunes zones del territori. Les xifres de nit aniran entre 14º i 21º en l’interior i entre 20º i 22º en la franja costanera.

 

Durant el divendres a la tarda creixeran nuvolades de formació diürna al prelitoral de Castelló

Durant el divendres per la vesprada creixeran nuvolades de formació diürna en el prelitoral de Castelló | AEMET

 

Quant a l’estat del cel, de cara al matí, s’esperen només alguns núvols baixos matiners en la costa valenciana i alguns intervals de núvols prims que començaran a aparéixer per les muntanyes de Castelló. Durant la vesprada creixeran nuvolades de formació diürna en el prelitoral de Castelló, sense acabar de descarregar en forma de precipitació, i en la resta predominarà el cel serè.

 

Temps tranquil dissabte amb algun arruixó diumenge

Durant el cap de setmana l’oratge estarà tranquil en general amb les fortes calorades lluny de la Comunitat Valenciana, ja que els termòmetres es mantindran amb valors similars als del divendres, però s’arribaran fins als 36º en l’interior de València el diumenge.

 

S’assoliran els 36º a l’interior de València el diumenge

S’arribará fins als 36º en l’interior de València el diumenge | wheatheronline.co.uk

 

El dissabte hi haurà un predomini de l’ambient solejat, amb l’excepció d’algunes bandes de núvols alts passatgers en algunes comarques. De cara a diumenge, es preveu la mateixa situació, amb la diferència de què es formaran núvols d’evolució en les muntanyes de Castelló, fins a poder arribar a precipitar en forma d’algun arruixó o tempesta.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Controlat l’incendi forestal de Serra i reobert el trànsit marítim al Port de Sagunt

L’incendi declarat este divendres a Serra s’ha estabilitzat cap a les 20.00 hores després d’una evolució positiva, fet que ha permés retirar els dos mitjans aeris del MITECO i reobrir el trànsit marítim al Port de Sagunt.

LIFE Intemares impulsa que quasi una quarta part de la mar espanyola estiga protegida

El projecte europeu LIFE Intemares ha ajudat a passar del 8 % al 22,5 % d’àrea marina protegida a Espanya des de 2017 i ha permés declarar 12 nous espais marins de la Red Natura 2000.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Serra

Set mitjans aeris i nombroses unitats terrestres treballen en l’extinció d’un incendi forestal declarat esta vesprada al terme municipal de Serra, prop de la carretera CC-3341.

El professorat manté la pressió: STEPV i UGT veuen insuficients les mesures de la Generalitat

STEPV i UGT asseguren que la vaga indefinida del professorat valencià ha funcionat, però adverteixen que la mobilització continuarà perquè consideren insuficients les mesures anunciades per la Generalitat.

La Audiencia obliga la jutgessa a mantindre la transcripció de les declaracions del cas DANA

La Audiencia de València ha donat la raó a l’exconsellera de Justícia Salomé Pradas i ha ordenat a la jutgessa instructora del cas DANA que no interrompisca la transcripció de les declaracions a partir del 30 de juny de 2026. La decisió deixa sense efecte l’ordre inicial del jutjat de Catarroja, que preveia aturar este treball arran del cessament de quatre funcionàries assignades a la causa.

Paiporta afronta la renovació total del clavegueram amb 90 milions després de la DANA

Paiporta preveu reconstruir 22,46 quilometres de clavegueram en quatre anys amb una inversio de mes de 90 milions, en una actuacio considerada sense precedents a Espanya després de la DANA de 2024.

Colón estrena reforma este dilluns amb el nou segell urbà Valentia

La reurbanització del carrer Colón de València comença dilluns 15 de juny com a primera obra del Pla Valentia, amb cinc mesos de treballs, més espai per a vianants i un nou segell identitari al paviment.

Així serà el calendari escolar 2026-2027 a la Comunitat Valenciana

El curs 2026-2027 començarà el 9 de setembre en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i FP i acabarà el 18 de juny, amb 179 dies lectius i més flexibilitat per als ajuntaments.