9.9 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Pugen els termòmetres amb un domini solejat este divendres

El divendres s’imposarà el sol a pràcticament tot el territori, així com a la jornada del dissabte

El divendres i el dissabte s’imposarà el sol en pràcticament tot el territori| Arxiu

 

La calor seguirà present estes próximes hores, però sense tindre els valors extrems dels termòmetres que vam tindre el cap de setmana passat en punts de la Comunitat Valenciana. A partir de divendres, les temperatures pujaran un poc respecte el dijous i s’imposarà el sol en pràcticament tot el territori, també en la jornada del dissabte. Diumenge arribarà un canvi de temps que ens portarà a parlar d’algun arruixó en les muntanyes de Castelló i seguirà sense fer massa calor.

 

Este divendres les màximes augmentaran un poc en tota la Comunitat Valenciana. Les diürnes que es preveuen podran pujar 2 graus fins a arribar als 34º en el prelitoral valencià i alacantí. Els termòmetres se situaran, en este cas, entre 30º i 34º en l’interior i entre 29º i 32º en el litoral. En primera línia de la costa, la marinada tornarà a ser l’encarregada de què els termòmetres siguen menys elevats que en el prelitoral i que, fruit de la humitat del mar, hi haja prou basca. 

 

Les mínimes d’este divendres oscil·laran amb valors similars als del dijous en general i, per tant, seguiran sent fresques en algunes zones del territori. Les xifres de nit aniran entre 14º i 21º en l’interior i entre 20º i 22º en la franja costanera.

 

Durant el divendres a la tarda creixeran nuvolades de formació diürna al prelitoral de Castelló

Durant el divendres per la vesprada creixeran nuvolades de formació diürna en el prelitoral de Castelló | AEMET

 

Quant a l’estat del cel, de cara al matí, s’esperen només alguns núvols baixos matiners en la costa valenciana i alguns intervals de núvols prims que començaran a aparéixer per les muntanyes de Castelló. Durant la vesprada creixeran nuvolades de formació diürna en el prelitoral de Castelló, sense acabar de descarregar en forma de precipitació, i en la resta predominarà el cel serè.

 

Temps tranquil dissabte amb algun arruixó diumenge

Durant el cap de setmana l’oratge estarà tranquil en general amb les fortes calorades lluny de la Comunitat Valenciana, ja que els termòmetres es mantindran amb valors similars als del divendres, però s’arribaran fins als 36º en l’interior de València el diumenge.

 

S’assoliran els 36º a l’interior de València el diumenge

S’arribará fins als 36º en l’interior de València el diumenge | wheatheronline.co.uk

 

El dissabte hi haurà un predomini de l’ambient solejat, amb l’excepció d’algunes bandes de núvols alts passatgers en algunes comarques. De cara a diumenge, es preveu la mateixa situació, amb la diferència de què es formaran núvols d’evolució en les muntanyes de Castelló, fins a poder arribar a precipitar en forma d’algun arruixó o tempesta.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Vila-real avança una lesió en el tendó d’Aquil·les de Juan Foyth

El defensa argentí es va retirar als vint minuts davant el Reial Madrid amb molèsties en el tendó d'Aquil·les esquerre. El club espera proves i tem que siga greu.

Barcelona conquista la seua sexta Supercopa en un clàssic igualat 2-0

El Barcelona va véncer 2-0 al Reial Madrid i va alçar la seua sexta Supercopa, quinta consecutiva. Brugts va obrir el marcador i Alexia va sentenciar de penal després d'una final molt competida.

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.

El València s’imposa a l’Espanyol amb un penal en el 95 (3-2)

Ramazani va convertir un penal en el descompte per a decidir un partit que l'Espanyol va igualar dos vegades. El València va encadenar la seua segona victòria seguida per primera vegada en la temporada.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.

El vent aconseguix ratxes de 122 km/h a Xixona, Alcoi, Ayora i Xert

Ratxes de fins a 122 km/h s'han mesurat a Xixona, Alcoi, Xert i Ayora, amb nombrosos municipis per damunt de 100 km/h. Bombers i carreteres, activats.