7.5 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

Pugen els termòmetres amb un domini solejat este divendres

El divendres s’imposarà el sol a pràcticament tot el territori, així com a la jornada del dissabte

El divendres i el dissabte s’imposarà el sol en pràcticament tot el territori| Arxiu

 

La calor seguirà present estes próximes hores, però sense tindre els valors extrems dels termòmetres que vam tindre el cap de setmana passat en punts de la Comunitat Valenciana. A partir de divendres, les temperatures pujaran un poc respecte el dijous i s’imposarà el sol en pràcticament tot el territori, també en la jornada del dissabte. Diumenge arribarà un canvi de temps que ens portarà a parlar d’algun arruixó en les muntanyes de Castelló i seguirà sense fer massa calor.

 

Este divendres les màximes augmentaran un poc en tota la Comunitat Valenciana. Les diürnes que es preveuen podran pujar 2 graus fins a arribar als 34º en el prelitoral valencià i alacantí. Els termòmetres se situaran, en este cas, entre 30º i 34º en l’interior i entre 29º i 32º en el litoral. En primera línia de la costa, la marinada tornarà a ser l’encarregada de què els termòmetres siguen menys elevats que en el prelitoral i que, fruit de la humitat del mar, hi haja prou basca. 

 

Les mínimes d’este divendres oscil·laran amb valors similars als del dijous en general i, per tant, seguiran sent fresques en algunes zones del territori. Les xifres de nit aniran entre 14º i 21º en l’interior i entre 20º i 22º en la franja costanera.

 

Durant el divendres a la tarda creixeran nuvolades de formació diürna al prelitoral de Castelló

Durant el divendres per la vesprada creixeran nuvolades de formació diürna en el prelitoral de Castelló | AEMET

 

Quant a l’estat del cel, de cara al matí, s’esperen només alguns núvols baixos matiners en la costa valenciana i alguns intervals de núvols prims que començaran a aparéixer per les muntanyes de Castelló. Durant la vesprada creixeran nuvolades de formació diürna en el prelitoral de Castelló, sense acabar de descarregar en forma de precipitació, i en la resta predominarà el cel serè.

 

Temps tranquil dissabte amb algun arruixó diumenge

Durant el cap de setmana l’oratge estarà tranquil en general amb les fortes calorades lluny de la Comunitat Valenciana, ja que els termòmetres es mantindran amb valors similars als del divendres, però s’arribaran fins als 36º en l’interior de València el diumenge.

 

S’assoliran els 36º a l’interior de València el diumenge

S’arribará fins als 36º en l’interior de València el diumenge | wheatheronline.co.uk

 

El dissabte hi haurà un predomini de l’ambient solejat, amb l’excepció d’algunes bandes de núvols alts passatgers en algunes comarques. De cara a diumenge, es preveu la mateixa situació, amb la diferència de què es formaran núvols d’evolució en les muntanyes de Castelló, fins a poder arribar a precipitar en forma d’algun arruixó o tempesta.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pradas subratlla que Mazón no responia i Cuenca nega frenar avisos de confinament

Pradas afirma que no va aconseguir contactar amb Mazón quan es valorava un possible confinament durant la DANA. Cuenca nega frenar avisos i demana criteri jurídic.

Més del 82% dels docents valencians denuncien falta de suport a l’educació pública

Un 82,9% percep escàs suport institucional i un 78,3% veu recursos insuficients. L'estudi de STEs assenyala a més ràtios altes, més burocràcia i un clima d'aula més tibant.

Víctimes de la dana reben a Pradas i Cuenca amb crits de ‘assassins’ en el jutjat

Diverses desenes d'afectats per la dana s'han concentrat davant el jutjat de Catarroja i han increpat a Salomé Pradas i José Manuel Cuenca abans del seu acarament. La jutgessa va acordar la diligència per a aclarir contradiccions sobre la gestió de l'emergència.

Pradas i l’excap de gabinet de Mazón confronten les seues versions davant la jutgessa per la gestió de la dana

La jutgessa celebra este dilluns un acarament entre Salomé Pradas i José Manuel Cuenca per a aclarir contradiccions sobre el confinament durant la dana. Un informe de l'Advocacia, que va avalar eixa mesura, xoca amb la versió de l'excap de gabinet.

Víctimes de la DANA increpen a Pradas i Cuenca en el jutjat amb crits de ‘assassins’

Diverses desenes de membres d'associacions de víctimes de la DANA s'han concentrat en el jutjat de Catarroja i han rebut a Salomé Pradas i José Manuel Cuenca amb crits de 'assassins'. La protesta ha precedit a l'acarament entre els dos, acordat per la jutgessa per a aclarir contradiccions sobre la gestió de l'emergència.

Associacions de víctimes reben a Pradas i Cuenca amb crits de ‘assassins’ en el jutjat de Catarroja

Diverses desenes d'afectats per la dana s'han concentrat davant el jutjat de Catarroja i han increpat a Salomé Pradas i José Manuel Cuenca abans de l'acarament.

La supervivent del naufragi a Indonèsia agraïx el viscut i promet honrar als seus 4 àngels

Andrea Ortuño ha compartit un missatge en xarxes en el qual agraïx el viscut amb els seus 4 àngels i afirma que seguirà avant per a honrar-los. La busca del xiquet que seguix desaparegut es va donar per finalitzada este divendres després de 15 dies.

La setmana arranca amb cel poc nuvolós, màximes a l’alça i vent fluix en la Comunitat Valenciana

Dilluns amb cel poc nuvolós en la Comunitat Valenciana, màximes en ascens excepte en el litoral de Castelló i el sud d'Alacant. El dimarts a penes canviarà la situació.