Pugen els termòmetres amb un domini solejat este divendres

El divendres s’imposarà el sol a pràcticament tot el territori, així com a la jornada del dissabte

El divendres i el dissabte s’imposarà el sol en pràcticament tot el territori| Arxiu

 

La calor seguirà present estes próximes hores, però sense tindre els valors extrems dels termòmetres que vam tindre el cap de setmana passat en punts de la Comunitat Valenciana. A partir de divendres, les temperatures pujaran un poc respecte el dijous i s’imposarà el sol en pràcticament tot el territori, també en la jornada del dissabte. Diumenge arribarà un canvi de temps que ens portarà a parlar d’algun arruixó en les muntanyes de Castelló i seguirà sense fer massa calor.

 

Este divendres les màximes augmentaran un poc en tota la Comunitat Valenciana. Les diürnes que es preveuen podran pujar 2 graus fins a arribar als 34º en el prelitoral valencià i alacantí. Els termòmetres se situaran, en este cas, entre 30º i 34º en l’interior i entre 29º i 32º en el litoral. En primera línia de la costa, la marinada tornarà a ser l’encarregada de què els termòmetres siguen menys elevats que en el prelitoral i que, fruit de la humitat del mar, hi haja prou basca. 

 

Les mínimes d’este divendres oscil·laran amb valors similars als del dijous en general i, per tant, seguiran sent fresques en algunes zones del territori. Les xifres de nit aniran entre 14º i 21º en l’interior i entre 20º i 22º en la franja costanera.

 

Durant el divendres a la tarda creixeran nuvolades de formació diürna al prelitoral de Castelló

Durant el divendres per la vesprada creixeran nuvolades de formació diürna en el prelitoral de Castelló | AEMET

 

Quant a l’estat del cel, de cara al matí, s’esperen només alguns núvols baixos matiners en la costa valenciana i alguns intervals de núvols prims que començaran a aparéixer per les muntanyes de Castelló. Durant la vesprada creixeran nuvolades de formació diürna en el prelitoral de Castelló, sense acabar de descarregar en forma de precipitació, i en la resta predominarà el cel serè.

 

Temps tranquil dissabte amb algun arruixó diumenge

Durant el cap de setmana l’oratge estarà tranquil en general amb les fortes calorades lluny de la Comunitat Valenciana, ja que els termòmetres es mantindran amb valors similars als del divendres, però s’arribaran fins als 36º en l’interior de València el diumenge.

 

S’assoliran els 36º a l’interior de València el diumenge

S’arribará fins als 36º en l’interior de València el diumenge | wheatheronline.co.uk

 

El dissabte hi haurà un predomini de l’ambient solejat, amb l’excepció d’algunes bandes de núvols alts passatgers en algunes comarques. De cara a diumenge, es preveu la mateixa situació, amb la diferència de què es formaran núvols d’evolució en les muntanyes de Castelló, fins a poder arribar a precipitar en forma d’algun arruixó o tempesta.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca alerta que retallar el Tajo-Segura posa en risc el menjar a Espanya i Europa

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, defensa en el VIII Congrés Nacional de l’Aigua a Elx que el trasvasament Tajo-Segura és clau per a la seguretat alimentària d’Espanya i Europa i acusa el Govern central de posar en risc milers de llocs de treball amb els retalls.

La UPV acosta la ciència a la taula amb la gastronomia valenciana

La Universitat Politècnica de València ha llançat 'Un mos de Ciència', una iniciativa audiovisual que explica els secrets científics de plats i productes emblemàtics de la gastronomia valenciana, amb la col·laboració de Consum.

Pablo Ruz acusa Pedro Sánchez d’haver anat a Elx per a ‘amagar-se’

L’alcalde d’Elx, Pablo Ruz, ha qualificat de ‘un poc estranya’ la visita de Pedro Sánchez a la companyia aeroespacial PLD Space i ha insinuat que el president del Govern s’ha desplaçat a la ciutat ‘a amagar-se’. En contrast, ha elogiat la presència del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, per a explicar una ‘inversió complitda’ i comprometre’s amb els regants sense aigua.

Els derbis de Buñol i Vila-real centren la segona jornada del grup VI

La segona jornada del grup VI de Tercera Federació estarà marcada pels derbis Levante B-Buñol i Villarreal C-Roda, amb diversos duels directes per l’estrena triomfal i la permanència.

Els servicis digitals ja impulsen les exportacions espanyoles per damunt del turisme

Les exportacions espanyoles de servicis digitals han crescut un 66,8 % des de 2019 i ja han superat les vendes turístiques, segons un informe de la Fundació BBVA i l’Ivie. Els servicis professionals i informàtics concentren la major part d’estes exportacions, amb Espanya guanyant lleugerament pes en el mercat mundial.

Cap de setmana estable i més calor a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana enceta este divendres un cap de setmana de temps estable, amb cels poc nuvolosos i temperatures en augment. El vent bufarà fluix, encara que es reforçarà en alguns trams del litoral de València i Castelló.

Controlat l’incendi en dues naus industrials a Montserrat després de tota la nit de treball

Els bombers han controlat de matí un incendi declarat anit en una nau química de Montserrat que s’ha estés a una nau fustera. Desenes d’efectius han treballat tota la nit per evitar que el foc afectara més instal·lacions.

Policia i Guàrdia Civil reforcen amb les autonomies la seguretat als museus per l’onada de robatoris

Policia Nacional i Guàrdia Civil han compartit amb les comunitats autònomes informació clau per reforçar la seguretat als museus després de tres robatoris recents, un d’ells al Museu de Villena. La Generalitat critica que el Ministeri de Cultura no haja presentat encara un pla de treball concret.