Alerta groga per vent a la Comunitat i ratxes de fins a 100 km/h a Castelló

 

Amb el pas dels dies continua bufant el vent amb força a la Comunitat Valenciana. És per això que l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet) té activada l’alerta groga a diferents zones de la Comunitat per als pròxims dies.

 

Des de les 0.00 hores de hui dijous fins a les 0.00 hores de demà divendres l’avís groc afectarà l’interior sud de Castelló, l’interior nord i sud de València, així com l’interior i el litoral nord d’Alacant. Les ratxes podran arribar als 80 km/h, amb vent de component oest (ponent).

 

També per a hui dijous queda activada l’alerta groga al litoral nord i sud de València, per vents de 70 km/h, de component oest. El fenomen s’estendrà des de les 6.00 hores del matí a les 18.00 hores de la vesprada.

 

Situació per a divendres

Demà divendres continua la presència del vent, amb avisos en l’interior i la costa. Des de les 9.00 hores del matí de divendres fins a les 0.00 hores de la mitjanit de dissabte a diumenge, l’avís groc per vents de fins a 80 km/h afectarà novament l’interior sud de Castelló, l’interior nord i sud de València, a més de l’interior i el litoral nord d’Alacant.

 

Així mateix, Aemet pronostica fenòmens costaners a les zones de litoral. Des de les 6.00 hores de divendres fins al dissabte a les 8.00 del matí hi haurà vent de component sud-oest (llebeig) amb força 7, i ones de 3 a 4 metres.

 

A la costa castellonenca els fenòmens costaners s’esperen des de demà divendres a les 21.00 hores fins a les 0.00 hores de dissabte, amb vent de l’oest de força 7 tant al litoral nord com al litoral sud de la província.

 

Al litoral nord i sud de València l’avís groc per fenòmens costaners començarà també a les 21.00 hores de la nit de demà divendres, i s’estendrà fins a les 0.00 hores de la mitjanit del dissabte al diumenge.

 

Alerta taronja a Castelló per al dissabte

Dissabte s’activaran noves alertes. L’interior nord de Castelló també tindrà vents de 80 km/h des de la mitjanit fins a migdia, de 0.00 a 12.00 hores del dissabte. Així mateix, l’interior nord de Castelló tindrà alerta groga per vents de fins a 80 km/h des de les 0.00 hores de la mitjanit de dissabte, que es convertirà en alerta taronja, amb vents de fins a 100 km/h, a partir de les 12.00 del migdia d’eixe mateix dia. Aquesta alerta taronja arribarà fins a la mitjanit de dissabte a diumenge.

 

Per últim, el dissabte també hi haurà fenòmens costaners. L’avís groc queda fixat des de les 15.00 hores de dissabte fins a la mitjanit, i afectarà el litoral nord tant de Castelló com d’Alacant.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Protesta davant el consolat dels EUA a València per la guerra de l’Iran i el genocidi en Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l'Iran i en denúncia del genocidi en Palestina. Els convocants demanen la fi de les complicitats amb Israel i els Estats Units.

Cinc persones, entre elles un xiquet, ateses per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut assistits per inhalació de fum i traslladats a l'Hospital de Dénia després d'un incendi al carrer Pare Pere.

Protesta davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l’Iran i el genocidi de Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels Estats Units a València contra la guerra de l'Iran i el genocidi de Palestina, en una acció convocada per diverses organitzacions, entre elles BDS. Els convocants han demanat acabar amb les 'complicitats' amb Israel i els EUA.

Alacant tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres per alerta groga per vents

L'Ajuntament ha activat el protocol per forts vents i tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres. Aemet preveu ratxes de fins a 70 km/h en les hores centrals del dimarts.

Un xiquet i quatre adults, atesos per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut atesos per inhalació de fum després d'un incendi en un edifici del carrer Pare Pere, a Dénia. Tots han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia i el foc ja ha quedat extingit.

La Lliga O suspén els partits del Reial Madrid i València Basket per tancament aeri a Abu Dhabi

La competició sub-22 va ajornar la jornada de Reial Madrid i València Basket en quedar les seues plantilles encallades a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. La nova data s'anunciarà.

Huit anys de presó per pilotar una pastera en la qual van morir cinc persones

L'Audiència d'Alacant ha imposat huit anys de presó al pilot d'una pastera que va eixir d'Alger i va quedar a la deriva 16 dies. La fallada acredita que va intentar afavorir la immigració clandestina de 19 persones en una barca sobrecarregada i sense mitjans de seguretat.

Educació publica el calendari d’admissió i matrícula per a 2026-2027

La Conselleria ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat el calendari d'admissió i matrícula per a 2026-2027 en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Educació Especial. Inclou millores que avancen terminis en Secundària i novetats sobre la llengua base.