12.5 C
València
Dijous, 18 desembre, 2025

Alerta groga per vent a la Comunitat i ratxes de fins a 100 km/h a Castelló

 

Amb el pas dels dies continua bufant el vent amb força a la Comunitat Valenciana. És per això que l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet) té activada l’alerta groga a diferents zones de la Comunitat per als pròxims dies.

 

Des de les 0.00 hores de hui dijous fins a les 0.00 hores de demà divendres l’avís groc afectarà l’interior sud de Castelló, l’interior nord i sud de València, així com l’interior i el litoral nord d’Alacant. Les ratxes podran arribar als 80 km/h, amb vent de component oest (ponent).

 

També per a hui dijous queda activada l’alerta groga al litoral nord i sud de València, per vents de 70 km/h, de component oest. El fenomen s’estendrà des de les 6.00 hores del matí a les 18.00 hores de la vesprada.

 

Situació per a divendres

Demà divendres continua la presència del vent, amb avisos en l’interior i la costa. Des de les 9.00 hores del matí de divendres fins a les 0.00 hores de la mitjanit de dissabte a diumenge, l’avís groc per vents de fins a 80 km/h afectarà novament l’interior sud de Castelló, l’interior nord i sud de València, a més de l’interior i el litoral nord d’Alacant.

 

Així mateix, Aemet pronostica fenòmens costaners a les zones de litoral. Des de les 6.00 hores de divendres fins al dissabte a les 8.00 del matí hi haurà vent de component sud-oest (llebeig) amb força 7, i ones de 3 a 4 metres.

 

A la costa castellonenca els fenòmens costaners s’esperen des de demà divendres a les 21.00 hores fins a les 0.00 hores de dissabte, amb vent de l’oest de força 7 tant al litoral nord com al litoral sud de la província.

 

Al litoral nord i sud de València l’avís groc per fenòmens costaners començarà també a les 21.00 hores de la nit de demà divendres, i s’estendrà fins a les 0.00 hores de la mitjanit del dissabte al diumenge.

 

Alerta taronja a Castelló per al dissabte

Dissabte s’activaran noves alertes. L’interior nord de Castelló també tindrà vents de 80 km/h des de la mitjanit fins a migdia, de 0.00 a 12.00 hores del dissabte. Així mateix, l’interior nord de Castelló tindrà alerta groga per vents de fins a 80 km/h des de les 0.00 hores de la mitjanit de dissabte, que es convertirà en alerta taronja, amb vents de fins a 100 km/h, a partir de les 12.00 del migdia d’eixe mateix dia. Aquesta alerta taronja arribarà fins a la mitjanit de dissabte a diumenge.

 

Per últim, el dissabte també hi haurà fenòmens costaners. L’avís groc queda fixat des de les 15.00 hores de dissabte fins a la mitjanit, i afectarà el litoral nord tant de Castelló com d’Alacant.

Últimes notícies

Centenars es manifesten a València pels drets dels migrants

Centenars de persones han recorregut València, des de la plaça de bous fins al CIE de Sapadors, per a denunciar exclusió i reclamar garanties per a la població migrant.

El PSPV presenta la proposta de gestora a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per denúncies d’assetjament sexual

La direcció provincial del PSPV ha proposat una gestora per a l'agrupació d'Almussafes després de la denúncia per assetjament sexual contra l'alcalde, ja expulsat. La llista, amb Jorge Vidal al capdavant, queda a l'espera del vistiplau intern i federal.

Centenars es manifesten a València per a reclamar drets de les persones migrants

Centenars de persones han recorregut València per a exigir garanties efectives de drets per a la població migrant. La marxa va culminar davant el CIE de Sapadors.

Imputat l’alcalde de Jérica per agressió sexual a dos menors; el PP demana suspendre-li de militància

Un jutjat de Segorbe investiga a l'alcalde de Jérica per dos presumptes delictes d'agressió sexual a menors. El PP li cessa com a assessor en la Diputació i demana suspendre la seua militància, mentres el PSPV exigix la seua dimissió.

Broseta deixa la secretaria autonòmica de representació davant la UE amb una dimissió irrevocable

Pablo Broseta ha presentat la seua dimissió irrevocable com a secretari autonòmic de Representació davant la UE i les CCAA. Va anunciar la renúncia en X sense donar motius.

Morant demana als edils d’Almussafes respectar a la denunciant i acatar el decidit pel PSPV

Diana Morant ha reclamat al grup socialista d'Almussafes respecte a la denunciant d'assetjament i obediència a les mesures del partit, que ja ha actuat contra l'alcalde.

El Port d’Alacant rescindix el contracte de l’estructura en la bocana i activa concursos de fred i hidrogen

El consell ha resolt el contracte de l'estructura fixa en la bocana per incompliment del contractista i ha llançat concursos per a una nau frigorífica i una planta d'hidrogen verd.

Creu Roja distribuïx més de 1.800 jocs i joguets a famílies vulnerables d’Alacant

Creu Roja ha iniciat a Alacant el lliurament de més de 1.800 jocs i joguets per a famílies vulnerables per Nadal. Les donacions es classifiquen i arriben directament a les llars.