Les boires litorals volen guanyar protagonisme el cap de setmana

Boira en uns aiguamolls

Es preveuen bancs de boira intermitents durant el cap de setmana en la costa valenciana i alacantina | @piliriuss

 

L’anticicló s’ha enganxat sobre la península Ibèrica tot el Nadal. Este dijous i els pròxims dies continuarem amb molta bonança i suavitat. Es presenta un cap de setmana solejat en l’interior i amb bancs de boira o núvols baixos en la costa alacantina i valenciana. De cara a dissabte i diumenge la boira també cobrirà les depressions interiors durant el matí.

 

L’oratge continuarà estable, sense fronts de pluja, però el vent d’origen marítim s’estendrà pel litoral sud. No es preveu que cause més molèstia, tot i que ajudarà a la formació de núvols baixos i boires intermitents que ens donaran un ambient humit i fresc, que ens acompanyarà per a acabar l’any.

Mapa de la previsió per a aquest divendres 27 de desembre

Mapa de la previsió per a este divendres | AEMET

 

Fort contrast entre les zones emboirades i les solejades

A partir de divendres les temperatures baixaran de manera més general, amb valors entre 16 i 19°C en la costa, amb sensació de fred en les zones emboirades. Dissabte tornaran a baixar lleugerament les temperatures diürnes i seran, en general, inferiors als 18°C.

 

Esta tendència seguirà el diumenge, quan poques màximes superaran els 16ºC. Pel que fa a les mínimes, també volen tirar cap avall i de matinada gelarà en comarques com Utiel-Requena, Serrans, Racó d’Ademús, l’Alt Palància, l’Alcalatén, Alt Maestrat i els Ports.

 

La setmana que ve despedirem l’any 2019 amb un oratge anticiclònic calcat als d’estos dies i temperatures suaus dins de la mitjana d’esta època, menys contrastades de la nit al dia, perquè els núvols baixos i l’aire marítim impediran que passen dels 16- 18ºC.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.

Iñigo Pérez reforça la tradició del Villarreal per la banqueta espanyola

L’arribada d’Iñigo Pérez al Villarreal allarga la històrica aposta del club per tècnics espanyols: en 26 temporades a Primera només Manuel Pellegrini ha sigut estranger. El basc signa per tres temporades i s’afegix a una nòmina d’entrenadors clau en l’evolució del club groguet.

Pérez Llorca acudix a la recepció dels reis per la visita del Papa León XIV

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, acudix al Palau Reial a la recepció oferida pels reis Felipe VI i Letizia amb motiu de la primera intervenció oficial del Papa León XIV a Espanya.

Buxadé presenta Vox en València com el nexe de les forces patriotes europees

L’eurodiputat de Vox Jorge Buxadé assegura en una cimera a València que el seu partit torna a ser el punt d’unió de les forces patriòtiques europees i carrega contra la immigració massiva i el Pacte Verd.

Educació defensa que la seua última oferta supera en 1.000 milions les demandes dels sindicats

La Conselleria d'Educació assegura que el seu pla de 3.386 milions en quatre anys per a l'ensenyament públic millora en 1.000 milions les exigències inicials dels sindicats i reclama posar fi a la vaga indefinida del professorat.

Catalá recorda que només un de sis festivals seguix a la Ciutat de les Arts per la sentència acústica

L'alcaldessa de València, María José Catalá, subratlla que només el festival de Les Arts es manté a la Ciutat de les Arts després d'una sentència per contaminació acústica, i atribueix a CACSA i als promotors la decisió de conservar l'emplaçament.

Borja Sémper exigix a Pedro Sánchez eleccions per a posar fi a la degradació política

El portaveu del PP, Borja Sémper, reclama a Pedro Sánchez que dissolga les Corts i convoque eleccions en considerar insostenible la situació política i els casos de corrupció. Ho ha dit a València, on ha afirmat que la degradació política espanyola ha d'acabar donant la paraula als ciutadans.