Les boires litorals volen guanyar protagonisme el cap de setmana

Boira en uns aiguamolls

Es preveuen bancs de boira intermitents durant el cap de setmana en la costa valenciana i alacantina | @piliriuss

 

L’anticicló s’ha enganxat sobre la península Ibèrica tot el Nadal. Este dijous i els pròxims dies continuarem amb molta bonança i suavitat. Es presenta un cap de setmana solejat en l’interior i amb bancs de boira o núvols baixos en la costa alacantina i valenciana. De cara a dissabte i diumenge la boira també cobrirà les depressions interiors durant el matí.

 

L’oratge continuarà estable, sense fronts de pluja, però el vent d’origen marítim s’estendrà pel litoral sud. No es preveu que cause més molèstia, tot i que ajudarà a la formació de núvols baixos i boires intermitents que ens donaran un ambient humit i fresc, que ens acompanyarà per a acabar l’any.

Mapa de la previsió per a aquest divendres 27 de desembre

Mapa de la previsió per a este divendres | AEMET

 

Fort contrast entre les zones emboirades i les solejades

A partir de divendres les temperatures baixaran de manera més general, amb valors entre 16 i 19°C en la costa, amb sensació de fred en les zones emboirades. Dissabte tornaran a baixar lleugerament les temperatures diürnes i seran, en general, inferiors als 18°C.

 

Esta tendència seguirà el diumenge, quan poques màximes superaran els 16ºC. Pel que fa a les mínimes, també volen tirar cap avall i de matinada gelarà en comarques com Utiel-Requena, Serrans, Racó d’Ademús, l’Alt Palància, l’Alcalatén, Alt Maestrat i els Ports.

 

La setmana que ve despedirem l’any 2019 amb un oratge anticiclònic calcat als d’estos dies i temperatures suaus dins de la mitjana d’esta època, menys contrastades de la nit al dia, perquè els núvols baixos i l’aire marítim impediran que passen dels 16- 18ºC.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Així afectarà l’oratge a la visió de l’eclipsi solar des de Castelló i Alacant

L’eclipsi solar d’este dimecres es preveu amb cel poc nuvolós a la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló i a l’interior nord d’Alacant.

Compromís acusa Catalá de posar els joves a la cua davant el turisme

Compromís assegura que l’infobaròmetre municipal sobre la joventut evidencia greus dificultats per accedir a una vivenda i critica que el govern de Catalá prioritza el turisme. El sondeig mostra que més de la mitat dels jóvens de València encara no s’han emancipat.

La Comunitat Valenciana s’oferix per a ajudar Colòmbia després del terratrémol

La Generalitat ha expressat les seues condolences per les víctimes del terratrémol de Colòmbia i s’ha posat a disposició per a col·laborar en la resposta humanitària, especialment a través de les ONG valencianes que treballen en el país.

Pinedo atura per l’eclipse les seues històriques Corregudes de Joies

La pedania de Pinedo està celebrant les seues Corregudes de Joies, una tradició de més de 180 anys que s’interromprà demà per l’eclipse i es reprendrà dijous a la platja.

Víctor Chust augura un Elche molt compacte i amb fam de LALIGA

El central valencià de l’Elche, Víctor Chust, assegura que es veurà un equip molt compacte i compromés i destaca el rècord de 27.000 abonats per a la nova temporada de LALIGA.

Més de la mitat dels jóvens de València no s’han pogut emancipar per culpa de la vivenda

Una enquesta municipal revela que el 55 % dels jóvens de València no s’han emancipat i que la vivenda és el seu principal problema, per davant de l’ocupació. Malgrat això, un 71 % es mostra satisfet amb la faena i amb el temps lliure.

El Valencia CF aprofita l’ajornament de Lliga amb un amistós contra el Teruel a Paterna

El Valencia CF jugarà este dimecres un amistós contra el CD Teruel a l’Estadi Antonio Puchades de Paterna per no perdre ritme després de l’ajornament del debut en Lliga davant el Betis, i Corberán repartirà minuts entre tota la plantilla i jugadors del Mestalla.

Compromís exigix l’enderroc de l’hotel Sidi Saler i la renaturalització de la Devesa

Compromís ha reclamat al Govern central que declare caducada la concessió de l’hotel Sidi Saler, en parc natural de l’Albufera, i inicie el seu enderroc per recuperar el cordó dunar de la Devesa.