Les boires litorals volen guanyar protagonisme el cap de setmana

Boira en uns aiguamolls

Es preveuen bancs de boira intermitents durant el cap de setmana en la costa valenciana i alacantina | @piliriuss

 

L’anticicló s’ha enganxat sobre la península Ibèrica tot el Nadal. Este dijous i els pròxims dies continuarem amb molta bonança i suavitat. Es presenta un cap de setmana solejat en l’interior i amb bancs de boira o núvols baixos en la costa alacantina i valenciana. De cara a dissabte i diumenge la boira també cobrirà les depressions interiors durant el matí.

 

L’oratge continuarà estable, sense fronts de pluja, però el vent d’origen marítim s’estendrà pel litoral sud. No es preveu que cause més molèstia, tot i que ajudarà a la formació de núvols baixos i boires intermitents que ens donaran un ambient humit i fresc, que ens acompanyarà per a acabar l’any.

Mapa de la previsió per a aquest divendres 27 de desembre

Mapa de la previsió per a este divendres | AEMET

 

Fort contrast entre les zones emboirades i les solejades

A partir de divendres les temperatures baixaran de manera més general, amb valors entre 16 i 19°C en la costa, amb sensació de fred en les zones emboirades. Dissabte tornaran a baixar lleugerament les temperatures diürnes i seran, en general, inferiors als 18°C.

 

Esta tendència seguirà el diumenge, quan poques màximes superaran els 16ºC. Pel que fa a les mínimes, també volen tirar cap avall i de matinada gelarà en comarques com Utiel-Requena, Serrans, Racó d’Ademús, l’Alt Palància, l’Alcalatén, Alt Maestrat i els Ports.

 

La setmana que ve despedirem l’any 2019 amb un oratge anticiclònic calcat als d’estos dies i temperatures suaus dins de la mitjana d’esta època, menys contrastades de la nit al dia, perquè els núvols baixos i l’aire marítim impediran que passen dels 16- 18ºC.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Polèmica a València per l’anàlisi de la Guàrdia Civil a la gestió de Modepran

L’alcaldessa Catalá assegura que la Guàrdia Civil porta anys analitzant la gestió de Modepran, mentres el PSPV acusa el govern municipal i demana explicacions públiques al regidor de Benestar Animal.

Morant demana que Mazón perda l’acta de diputat i siga expulsat del PP per la gestió de la dana

La líder del PSPV-PSOE, Diana Morant, ha reclamat a Juanfran Pérez Llorca que expulse Carlos Mazón del PP i li retire l’acta de diputat, arran dels missatges del grup de WhatsApp del Govern valencià durant la dana del 29 d’octubre de 2024.

Alcoi complix el somni de Camilo Sesto amb un museu que repassa la seua vida

Alcoi ha inaugurat un museu dedicat a Camilo Sesto amb 2.000 peces que repassen la seua trajectòria personal i artística, fruit de la col·laboració entre institucions, família i fans.

Confirmen les penes pels abusos sexuals de la secta de Vistabella del Maestrat

El Tribunal Superior de Justícia valencià ha ratificat les condemnes de fins a set anys de presó a cinc membres d'una comunitat pseudoreligiosa instal·lada en una masia de Vistabella del Maestrat per abusos sexuals a menors entre 2007 i 2022.

Khaalia Hillsman deixa el Valencia Basket després de ser l’MVP de la Copa de la Reina

El Valencia Basket ha confirmat que no renova la pivota nord-americana Khaalia Hillsman, clau en la Copa de la Reina però amb menys pes en la Lliga Femenina.

Un conductor ferit en xocar contra un arbre després de perdre el control del cotxe a Elx

Un conductor ha resultat ferit a Elx en perdre el control del cotxe i col·lidir amb un vehicle estacionat, mobiliari urbà i un arbre, que ha caigut sobre el vehicle. La seua acompanyant ha eixit il·lesa.

Irene Montero acusa la Generalitat de fer passar vergonya al professorat valencià

Irene Montero ha elogiat la lluita del professorat valencià en vaga i ha acusat la Generalitat de generar una imatge de vergonya, mentre Podem adverteix que la mobilització continuarà fins a aconseguir millores en l’educació pública.

Irene Montero contraposa l’orgull del professorat a la vergonya de la Generalitat per la vaga educativa

Irene Montero ha destacat en València l’orgull del professorat de l’escola pública en vaga i ha acusat la Generalitat de actuar amb vergonya davant unes reivindicacions que considera bàsiques per a l’educació valenciana.