Les boires litorals volen guanyar protagonisme el cap de setmana

Boira en uns aiguamolls

Es preveuen bancs de boira intermitents durant el cap de setmana en la costa valenciana i alacantina | @piliriuss

 

L’anticicló s’ha enganxat sobre la península Ibèrica tot el Nadal. Este dijous i els pròxims dies continuarem amb molta bonança i suavitat. Es presenta un cap de setmana solejat en l’interior i amb bancs de boira o núvols baixos en la costa alacantina i valenciana. De cara a dissabte i diumenge la boira també cobrirà les depressions interiors durant el matí.

 

L’oratge continuarà estable, sense fronts de pluja, però el vent d’origen marítim s’estendrà pel litoral sud. No es preveu que cause més molèstia, tot i que ajudarà a la formació de núvols baixos i boires intermitents que ens donaran un ambient humit i fresc, que ens acompanyarà per a acabar l’any.

Mapa de la previsió per a aquest divendres 27 de desembre

Mapa de la previsió per a este divendres | AEMET

 

Fort contrast entre les zones emboirades i les solejades

A partir de divendres les temperatures baixaran de manera més general, amb valors entre 16 i 19°C en la costa, amb sensació de fred en les zones emboirades. Dissabte tornaran a baixar lleugerament les temperatures diürnes i seran, en general, inferiors als 18°C.

 

Esta tendència seguirà el diumenge, quan poques màximes superaran els 16ºC. Pel que fa a les mínimes, també volen tirar cap avall i de matinada gelarà en comarques com Utiel-Requena, Serrans, Racó d’Ademús, l’Alt Palància, l’Alcalatén, Alt Maestrat i els Ports.

 

La setmana que ve despedirem l’any 2019 amb un oratge anticiclònic calcat als d’estos dies i temperatures suaus dins de la mitjana d’esta època, menys contrastades de la nit al dia, perquè els núvols baixos i l’aire marítim impediran que passen dels 16- 18ºC.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

El PSPV-PSOE demana la dimissió immediata de Marciano Gómez per derivar 25 milions a un grup sanitari vinculat a la seua família

El PSPV-PSOE reclama el cessament immediat del conseller de Sanitat, Marciano Gómez, després de conéixer-se que el seu departament va derivar més de 25 milions d'euros públics a un grup hospitalari gestionat pel seu germà entre 2024 i 2025.

Benidorm reserva 60 milions del seu pressupost de 2026 per a pagar la sentència de Serra Gelada

Benidorm destinarà 60 milions del seu pressupost municipal de 2026 al pagament de la sentència pels sòls del APR-7 de Serra Gelada, sense pujar impostos ni retallar servicis, i amb un fort impuls inversor i social.

El PPCV alerta de l’agonia del sanchismo i dubte del futur del PSPV

Fernando Pastor, síndic del PPCV en Les Corts, sosté que el sanchismo travessa una fase d'agonia política i es pregunta si arrossegarà al PSPV, al qual veu debilitat per la seua vinculació amb Pedro Sánchez i José Luis Rodríguez Zapatero.

El PPCV dona per agonitzant al sanchismo i dubte del futur del PSPV

El síndic del PP en Les Corts, Fernando Pastor, dona per esgotat el sanchismo, reclama eleccions generals urgents i qüestiona l'impacte en el PSPV i en els seus socis.

El Marq obri al juny la gran mostra d’or prehispànic de Colòmbia a Espanya

El Museu Arqueològic d'Alacant inaugurarà el 29 de juny l'exposició itinerant amb el major préstec d'or de Colòmbia a Espanya, amb més de 290 peces prehispàniques.

Queralt Casas s’acomiada del València Basket després de set temporades històriques

Queralt Casas no renovarà amb el València Basket i tancarà el 30 de juny una etapa de set temporades com a capitana i referent en l'etapa més exitosa del club.

Les regions líders en automoció d’Europa exigixen més pes en la política industrial de la UE

Les 41 regions de l'Aliança de les Regions amb Indústria d'Automoció aproven en Bizkaia la Declaració de Bilbao, en la qual reclamen un paper central en la transició industrial i en el futur del sector a la UE.

Pérez Llorca demana la fi de la vaga docent i apel·la al sentit comú

Pérez Llorca urgix als sindicats docents a posar fi a la vaga indefinida iniciada l'11 de maig, defén avanços en la negociació i reclama recuperar el sentit comú i el diàleg.