Cap de setmana de cels clars i temperatures en ascens a la Comunitat Valenciana

mapa

Mapa de símbols per al divendres 12 d’abril | AEMET

 

El cap de setmana es presenta tranquil, de moment, pel que fa a l’oratge en la Comunitat Valenciana. Així, segons els pronòstics de l’Agència Estatal de Meteorologia, Aemet, els pròxims dies estaran dominats pels cels clars o nuvolats, però sense presència, en principi, de pluges.

 

Per a aquest divendres, les previsions d’Aemet apunten a un dia dominat pels cels clars o poc nuvolats, amb alguns intervals de núvols d’evolució a l’interior. Les temperatures patiran pocs canvis respecte a les de dijous.

 

En aquest sentit, les màximes se situaran en la major part de la Comunitat entre els 18 i els 24 graus centígrads. Així, tindrem 24 ºC a Orihuela; 22 ºC a Elx; 20 ºC a Alacant, Castelló, València Vinaròs o Ontinyent; 19 ºC a Requena, Gandia, la Vall d’Uixó o Dénia; i 18 ºC a Alcoi. Per baix estarà la màxima de Morella, que se situarà en 15 ºC.

 

Quant a les mínimes per a aquest divendres, els termòmetres se situaran en alguns punts entre els 9 i 10 graus. D’aquesta manera, tindrem 10 ºC a punts com Alacant, Dénia, Elx, Vinaròs o Gandia, mentre que es registraran 9 ºC a Castelló, València, Orihuela o la Vall d’Uixó.

 

Per baix estaran els 5 ºC de mínima d’Alcoi i Ontinyent, els 4 ºC de Requena, i els 3 ºC de Morella.

 

Pel que fa al vent, en el nord de la província de Castelló bufarà de mestral (nord-oest) de forma moderada, amb intervals de fort. Posteriorment començarà a bufar més fluix. En la resta del territori el vent bufarà fluix i variable, amb brises en el litoral de vesprada.

 

Cap de setmana

Per a dissabte, Aemet pronostica un dia molt tranquil i estable, amb predomini de cels clars. Les temperatures seguiran sense registrar grans canvis, excepte alguns ascensos en les màximes en les zones d’interior. El vent seguirà bufant fluix i variable, amb brises en el litoral.

 

Per a diumenge, s’espera un dia amb cels poc nuvolats que aniran tendint a cobrir-se. Les temperatures pujaran, mentre que el vent bufarà fluix de ponent (oest), amb intervals de moderat, al matí. De vesprada continuaran les brises en el litoral.

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.