Cap de setmana de cels clars i temperatures en ascens a la Comunitat Valenciana

mapa

Mapa de símbols per al divendres 12 d’abril | AEMET

 

El cap de setmana es presenta tranquil, de moment, pel que fa a l’oratge en la Comunitat Valenciana. Així, segons els pronòstics de l’Agència Estatal de Meteorologia, Aemet, els pròxims dies estaran dominats pels cels clars o nuvolats, però sense presència, en principi, de pluges.

 

Per a aquest divendres, les previsions d’Aemet apunten a un dia dominat pels cels clars o poc nuvolats, amb alguns intervals de núvols d’evolució a l’interior. Les temperatures patiran pocs canvis respecte a les de dijous.

 

En aquest sentit, les màximes se situaran en la major part de la Comunitat entre els 18 i els 24 graus centígrads. Així, tindrem 24 ºC a Orihuela; 22 ºC a Elx; 20 ºC a Alacant, Castelló, València Vinaròs o Ontinyent; 19 ºC a Requena, Gandia, la Vall d’Uixó o Dénia; i 18 ºC a Alcoi. Per baix estarà la màxima de Morella, que se situarà en 15 ºC.

 

Quant a les mínimes per a aquest divendres, els termòmetres se situaran en alguns punts entre els 9 i 10 graus. D’aquesta manera, tindrem 10 ºC a punts com Alacant, Dénia, Elx, Vinaròs o Gandia, mentre que es registraran 9 ºC a Castelló, València, Orihuela o la Vall d’Uixó.

 

Per baix estaran els 5 ºC de mínima d’Alcoi i Ontinyent, els 4 ºC de Requena, i els 3 ºC de Morella.

 

Pel que fa al vent, en el nord de la província de Castelló bufarà de mestral (nord-oest) de forma moderada, amb intervals de fort. Posteriorment començarà a bufar més fluix. En la resta del territori el vent bufarà fluix i variable, amb brises en el litoral de vesprada.

 

Cap de setmana

Per a dissabte, Aemet pronostica un dia molt tranquil i estable, amb predomini de cels clars. Les temperatures seguiran sense registrar grans canvis, excepte alguns ascensos en les màximes en les zones d’interior. El vent seguirà bufant fluix i variable, amb brises en el litoral.

 

Per a diumenge, s’espera un dia amb cels poc nuvolats que aniran tendint a cobrir-se. Les temperatures pujaran, mentre que el vent bufarà fluix de ponent (oest), amb intervals de moderat, al matí. De vesprada continuaran les brises en el litoral.

Últimes notícies

Mitjans aeris i terrestres continuen combatent l’incendi forestal de Forcall

L’incendi forestal originat pel foc d’un camió accidentat en un barranc de Forcall continua actiu i obliguen a desplegar importants mitjans aeris i terrestres.

Paiporta s’ompli per exigir que Mazón deixe de ser aforat per la DANA

Centenars de persones han recorregut Paiporta, zona zero de la DANA de 2024, per homenatjar les 230 víctimes i exigir que Carlos Mazón deixe de ser aforat.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Forcall (Castelló)

Els serveis d’extinció treballen en un incendi forestal declarat a Forcall, als Ports, amb set mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres desplegats a la zona.

Acte solidari a Silla per recordar les víctimes de la dana amb música i reconeixements

Silla ha acollit el primer gran acte solidari de la Red Estatal de Apoyo a No Olvidar la Dana, amb actuacions artístiques, càrrecs institucionals i reconeixements a víctimes, voluntariat i entitats. La xarxa, que agrupa 125 organitzacions, ha anunciat que este és el primer pas d’una nova etapa de treball continuat.

L’Hydra HM Hospitales s’imposa en la regata llarga ORC A2 del Trofeu SM la Reina 2026

L’Hydra HM Hospitales ha conquerit la prova Offshore ORC A2 del XXVII Trofeu SM la Reina - XXXVIII Copa Almirante Marcial Sánchez-Barcaíztegui després de completar les 162 milles fins a Eivissa i tornar a València en 30:44:55 temps compensat. El Ziving i l’M10, tots dos del RCN València, han completat el podi abans de l’inici de les proves costaneres Inshore.

Gustavo Dudamel ajorna els concerts de juliol a València i Alacant pel terratrémol a Veneçuela

Gustavo Dudamel ha ajornat els concerts previstos al juliol a València, Alacant i altres ciutats dEspanya amb la Orquesta Sinfónica Nacional Juvenil de Venezuela arran del greu terratrémol que ha colpejat el seu país. El Palau de la Música i Ibermúsica han expressat la seua solidaritat i han anunciat que treballen per reprogramar la gira quan siga possible.

Morant promet demanar perdó a les víctimes de la dana si arriba a la Presidència

Diana Morant assegura que, si és presidenta de la Generalitat, demanarà perdó a les víctimes de la dana i les rebrà al Palau. La líder del PSPV acusa el Govern actual de faltar al respecte a les famílies afectades.

Anselmi aposta per un Elx valent que pense sempre en guanyar

El nou entrenador de l Elx, Martín Anselmi, ha explicat que vol un equip valent, agressiu i protagonista, centrat en pensar a guanyar i mantindre la identitat de joc actual.