11.1 C
València
Dimecres, 26 novembre, 2025

Cap de setmana de cels clars i temperatures en ascens a la Comunitat Valenciana

mapa

Mapa de símbols per al divendres 12 d’abril | AEMET

 

El cap de setmana es presenta tranquil, de moment, pel que fa a l’oratge en la Comunitat Valenciana. Així, segons els pronòstics de l’Agència Estatal de Meteorologia, Aemet, els pròxims dies estaran dominats pels cels clars o nuvolats, però sense presència, en principi, de pluges.

 

Per a aquest divendres, les previsions d’Aemet apunten a un dia dominat pels cels clars o poc nuvolats, amb alguns intervals de núvols d’evolució a l’interior. Les temperatures patiran pocs canvis respecte a les de dijous.

 

En aquest sentit, les màximes se situaran en la major part de la Comunitat entre els 18 i els 24 graus centígrads. Així, tindrem 24 ºC a Orihuela; 22 ºC a Elx; 20 ºC a Alacant, Castelló, València Vinaròs o Ontinyent; 19 ºC a Requena, Gandia, la Vall d’Uixó o Dénia; i 18 ºC a Alcoi. Per baix estarà la màxima de Morella, que se situarà en 15 ºC.

 

Quant a les mínimes per a aquest divendres, els termòmetres se situaran en alguns punts entre els 9 i 10 graus. D’aquesta manera, tindrem 10 ºC a punts com Alacant, Dénia, Elx, Vinaròs o Gandia, mentre que es registraran 9 ºC a Castelló, València, Orihuela o la Vall d’Uixó.

 

Per baix estaran els 5 ºC de mínima d’Alcoi i Ontinyent, els 4 ºC de Requena, i els 3 ºC de Morella.

 

Pel que fa al vent, en el nord de la província de Castelló bufarà de mestral (nord-oest) de forma moderada, amb intervals de fort. Posteriorment començarà a bufar més fluix. En la resta del territori el vent bufarà fluix i variable, amb brises en el litoral de vesprada.

 

Cap de setmana

Per a dissabte, Aemet pronostica un dia molt tranquil i estable, amb predomini de cels clars. Les temperatures seguiran sense registrar grans canvis, excepte alguns ascensos en les màximes en les zones d’interior. El vent seguirà bufant fluix i variable, amb brises en el litoral.

 

Per a diumenge, s’espera un dia amb cels poc nuvolats que aniran tendint a cobrir-se. Les temperatures pujaran, mentre que el vent bufarà fluix de ponent (oest), amb intervals de moderat, al matí. De vesprada continuaran les brises en el litoral.

Últimes notícies

Mazón insistix que va ser a peu de l’aparcament al Palau i nega haver estat ilocalizable

Carlos Mazón ha reiterat que, després de menjar en El Ventorro, va acompanyar a Maribel Vilaplana a l'aparcament i es va dirigir a peu, sense parades, al Palau. Ha rebutjat que estiguera ilocalizable i ha precisat que a les 20.00 ja eixia cap al Centre d'Emergències de L'Eliana.

Cuenca va remenar que Mazón fora a Utiel el 29-O, però Pradas va dir que no es podia entrar

José Manuel Cuenca ha declarat que es va valorar que Carlos Mazón es desplaçara a Utiel poc abans de les 17.00 del 29 d'octubre, però Salomé Pradas va advertir que no es podia entrar. També ha assenyalat que no es va contemplar acudir al Cecopi i que va perdre mesos de missatges per un canvi de telèfon.

Espanya haurà d’invertir 104.000 milions en 10 anys per a afrontar sequeres i inundacions

Espanya haurà de destinar 103.824 milions en una dècada per a mitigar sequeres i reduir inundacions, segons un informe que desgrana prioritats i actuacions.

Ciutadans demana a la jutgessa de la DANA tornar a citar a la periodista que va menjar amb Mazón el 29-O

L'acusació popular de Ciutadans ha sol·licitat una nova declaració de Maribel Vilaplana en detectar contradiccions sobre el reservat i el temps que va passar amb Carlos Mazón el 29 d'octubre.

Dos detinguts i tres investigats per robar coure en obres del canal d’accés a València

La Guàrdia Civil ha detingut a dos persones i ha investigat a altres tres per sostraure coure de catenària en les obres del canal d'accés ferroviari a València. Els implicats, treballadors de la UTE, han venut material per 23.000 euros i han usat documentació aliena per a ocultar la seua identitat.

Parkiduo aterra a Madrid amb el seu model de lloguer compartit de garatges

La plataforma Parkiduo ha fet el salt a Madrid amb un sistema que permet compartir una mateixa plaça de garatge per franges horàries. El model reduïx costos per a conductors i augmenta els ingressos dels propietaris mentres optimitza l'ús de l'espai.

Un incendi al costat de les vies retarda 30 minuts la línia C-6 entre Sagunt i Almenara

Un incendi pròxim a les vies està provocant retards mitjans d'uns 30 minuts en la línia C-6 entre València Nord i Castelló. La circulació es manté per una sola via entre Sagunt i Almenara.

Cel buidat, temperatures en descens i vent fort en zones de Castelló i Alacant

Este dimecres hi haurà cel poc nuvolós o buidat, baixaran les temperatures i s'esperen ratxes molt fortes del nord-oest en el nord de Castelló i en el litoral d'Alacant, que amainaran a la vesprada. El dijous seguiran els cels buidats, amb mínimes més baixes i màximes en lleuger ascens.