10.6 C
València
Dimarts, 18 novembre, 2025

Cap de setmana de cels clars i temperatures en ascens a la Comunitat Valenciana

mapa

Mapa de símbols per al divendres 12 d’abril | AEMET

 

El cap de setmana es presenta tranquil, de moment, pel que fa a l’oratge en la Comunitat Valenciana. Així, segons els pronòstics de l’Agència Estatal de Meteorologia, Aemet, els pròxims dies estaran dominats pels cels clars o nuvolats, però sense presència, en principi, de pluges.

 

Per a aquest divendres, les previsions d’Aemet apunten a un dia dominat pels cels clars o poc nuvolats, amb alguns intervals de núvols d’evolució a l’interior. Les temperatures patiran pocs canvis respecte a les de dijous.

 

En aquest sentit, les màximes se situaran en la major part de la Comunitat entre els 18 i els 24 graus centígrads. Així, tindrem 24 ºC a Orihuela; 22 ºC a Elx; 20 ºC a Alacant, Castelló, València Vinaròs o Ontinyent; 19 ºC a Requena, Gandia, la Vall d’Uixó o Dénia; i 18 ºC a Alcoi. Per baix estarà la màxima de Morella, que se situarà en 15 ºC.

 

Quant a les mínimes per a aquest divendres, els termòmetres se situaran en alguns punts entre els 9 i 10 graus. D’aquesta manera, tindrem 10 ºC a punts com Alacant, Dénia, Elx, Vinaròs o Gandia, mentre que es registraran 9 ºC a Castelló, València, Orihuela o la Vall d’Uixó.

 

Per baix estaran els 5 ºC de mínima d’Alcoi i Ontinyent, els 4 ºC de Requena, i els 3 ºC de Morella.

 

Pel que fa al vent, en el nord de la província de Castelló bufarà de mestral (nord-oest) de forma moderada, amb intervals de fort. Posteriorment començarà a bufar més fluix. En la resta del territori el vent bufarà fluix i variable, amb brises en el litoral de vesprada.

 

Cap de setmana

Per a dissabte, Aemet pronostica un dia molt tranquil i estable, amb predomini de cels clars. Les temperatures seguiran sense registrar grans canvis, excepte alguns ascensos en les màximes en les zones d’interior. El vent seguirà bufant fluix i variable, amb brises en el litoral.

 

Per a diumenge, s’espera un dia amb cels poc nuvolats que aniran tendint a cobrir-se. Les temperatures pujaran, mentre que el vent bufarà fluix de ponent (oest), amb intervals de moderat, al matí. De vesprada continuaran les brises en el litoral.

Últimes notícies

Una dona i el seu gos rescatats i desenes desallotjats en un incendi a València

Una dona i el seu gos van ser rescatats d'un pis en flames en l'avinguda de Blasco Ibáñez. Desenes de veïns van ser desallotjats i altres confinats fins a l'extinció.

Temperatures en descens i vent fort en el nord de Castelló este dimarts en la Comunitat

El dimarts es preveu ambient poc nuvolós, amb núvols i ruixats matinals en el litoral sud de València i nord d'Alacant. Baixaren les temperatures i el vent bufarà amb força en el nord de Castelló.

Sara Sorribes torna amb una sòlida victòria després de set mesos d’aturada

La castellonenca va tornar amb un 6-2 i 6-3 davant Gabriela Ce en el WTA 125 de Pujol després d'una aturada de més de set mesos per salut mental. Jugarà octaus el dimecres.

Tempestes de curta duració deixen 11,6 l/m² en una hora a Vilamarxant (València)

La Comunitat Valenciana registra tempestes breus i intenses amb abundant aparell elèctric i moviment de nord a sud. Vilamarxant suma 11,6 l/m² en una hora

Merino retrau al Govern reduir el CPFF a un instrument al seu servici

Ruth Merino ha criticat que el CPFF s'haja centrat en objectius d'estabilitat i no en la reforma del sistema de finançament. Ha exigit un fons transitori i claredat sobre el extraFLA per a evitar que la Comunitat Valenciana seguisca en desavantatge.

Mazón lamenta després de la seua compareixença en el Congrés: ‘M’hauria agradat poder parlar més i millor’

El president en funcions ha assenyalat que li hauria agradat parlar més i millor després de quasi quatre hores de preguntes en la comissió que investiga la DANA. Ha defés que va actuar amb la informació disponible i ha acusat la Confederació Hidrològica del Xúquer d'avisar tard.

València Basket celebrarà la seua junta d’accionistes en el Roig Arena l’11 de desembre

El club va convocar la junta per a l'11 de desembre en el Roig Arena, on presentarà els comptes d'un exercici marcat pel trasllat. En l'orde del dia figura la ratificació de contractes amb Licampa 1617.

El València presentarà un pressupost de 102,17 milions i no preveu ni beneficis ni pèrdues

El club presentarà el 17 de desembre un pressupost de 102,17 milions per a 2025-26 que preveu equilibri. El deute augmenta i cau l'ingrés per TV.