17.2 C
València
Dissabte, 14 febrer, 2026

Dissabte amb probabilitat de ruixats i tempestes localment fortes en tota la Comunitat Valenciana

Mapa significatiu de la predicció meteorològica per a hui dissabte 8 de setembre

Mapa significatiu de la predicció meteorològica per a hui dissabte 8 de setembre | AEMET

 

Els cels ennuvolats predominaran en tota la Comunitat Valenciana durant la jornada d’aquest dissabte, 8 de setembre, en la qual hi haurà ruixats i tempestes que podran ser localment fortes en tot el territori.

Mapa d'alerta groga a la Comunitat Valenciana per al dia de hui

Mapa d’alerta groga a la Comunitat Valenciana per al dia hui | AEMET

 

El Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat Valenciana ha decretat preemergència per pluges al litoral sud de València i litoral nord d’Alacant, i el risc de pluges nivell groc a l’interior d’Alacant i Castelló i València. 

  

Les temperatures es mantindran amb pocs canvis pel que fa al divendres. Així, la màxima més elevada es registrarà a Alacant, Dénia i Elx, amb 30 graus, mentre que a Morella tindran la màxima més fresca, amb 22. A València i Castelló, les temperatures no superaran els 27 graus.

  

Per la seua banda, les mínimes rondaran els 20 graus en la costa i seran significativament més baixes a l’interior. Morella registrarà la temperatura mínima més baixa, amb 14 graus, mentre que la més elevada seran els 23 d’Alacant. A València tindran 22 graus i a Castelló, 21.

 

Dos ferits per la caiguda d’un raig

 

Ahir, al voltant de les 12 hores es va alertar al Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències perquè assistiren dos persones que havien patit la caiguda d’un raig en la platja de Bellreguard, a la Safor. Els serveis de socorrisme de la platja van atendre de seguida les dos persones realitzant maniobres de reanimació cardiopulmonar bàsica a un jove de 20 anys que es trobava en parada cardiorespiratòria.

 

A pesar d’això fins al lloc del succés s’ha hagut de desplaçar una unitat del Servei d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), i quan l’ambulància ha arribat el jove ferit ja es trobava conscient. L’equip mèdic del SAMU ha realitzat un electrocardiograma al xic i han mantingut les seues constants vitals. A continuació l’han evacuat a l’Hospital Francesc de Borja de Gandia. L’altra persona que l’acompanyava, una dona de 50 anys, ha sigut traslladada al mateix centre hospitalari en una unitat del Suport Vital Bàsic (SVB) de Creu Roja per dolor en la cama degut a la fulguració.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Suprem desestima el recurs de la UMH i consolida el grau de Medicina en la UA

L'alt tribunal inadmet el recurs de cassació de la UMH contra el grau de Medicina de la Universitat d'Alacant, confirma la fallada del TSJCV i imposa costes.

Temporal a Granada: voluntaris de València, rescat en Alfacar i Órgiva sense aigua

El temporal ha activat una resposta solidària i d'emergència: equips de València han secundat els acovardisques a la Vega i Huétor Tájar, la Guàrdia Civil ha evacuat a un veí en Alfacar i Órgiva s'ha quedat sense subministrament d'aigua pel trencament de la canonada general.

El Consell demana actuacions urgents i declarar 60 municipis zones greument afectades per la borrasca Harry

El Consell ha acordat sol·licitar al Govern la declaració de zones greument afectades per a 60 municipis i reclama obres urgents de regeneració del litoral després del temporal.

El PP reclama una auditoria urgent de les infraestructures ferroviàries a la província de València

El PP en la Diputació de València ha presentat una moció per a instar a Adif a una auditoria extraordinària de la xarxa ferroviària provincial. La proposta exigix un pla urgent amb calendari i pressupost i demana responsabilitats polítiques, inclosa la dimissió del ministre Óscar Puente

Donya Letizia visitarà la fàbrica de calçat Pedro García pel seu centenari

Donya Letizia visitarà el 19 de febrer la fàbrica Pedro García a Elda amb motiu del centenari de la firma. Recorrerà la cadena de producció i serà rebuda per autoritats i responsables de l'empresa.

Tanquen el port de València pel temporal i l’avís groc de Aemet

L'Autoritat Portuària de València ha decidit tancar este divendres el port a entrades i eixides per condicions meteorològiques adverses. Aemet ha activat avís groc en el litoral entre les 14 i les 22 hores i Emergències ha elevat les alertes per al dissabte.

Morant ha acusat a Camarero d’impulsar el canvi normatiu que va permetre irregularitats en la VPP d’Alacant

Diana Morant ha denunciat un escàndol en una promoció de VPP a Alacant i ha assenyalat a Susana Camarero per impulsar el canvi normatiu. Ha exigit explicacions en Les Corts i la devolució dels pisos adjudicats de manera irregular.

Morant defén que les paraules d’Óscar López sobre Lambán són una anàlisi política des del respecte

Diana Morant ha emmarcat les declaracions d'Óscar López sobre Javier Lambán com una anàlisi política realitzada des del respecte. Ha reclamat fer oposició al PP per a frenar a la ultradreta, ha rebutjat separar les eleccions generals i ha defés el seu suport a la llei de multireincidència impulsada per Junts.