Anuncios

Dissabte amb probabilitat de ruixats i tempestes localment fortes en tota la Comunitat Valenciana

Mapa significatiu de la predicció meteorològica per a hui dissabte 8 de setembre

Mapa significatiu de la predicció meteorològica per a hui dissabte 8 de setembre | AEMET

 

Els cels ennuvolats predominaran en tota la Comunitat Valenciana durant la jornada d’aquest dissabte, 8 de setembre, en la qual hi haurà ruixats i tempestes que podran ser localment fortes en tot el territori.

Mapa d'alerta groga a la Comunitat Valenciana per al dia de hui

Anuncios
Mapa d’alerta groga a la Comunitat Valenciana per al dia hui | AEMET

 

El Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat Valenciana ha decretat preemergència per pluges al litoral sud de València i litoral nord d’Alacant, i el risc de pluges nivell groc a l’interior d’Alacant i Castelló i València. 

  

Les temperatures es mantindran amb pocs canvis pel que fa al divendres. Així, la màxima més elevada es registrarà a Alacant, Dénia i Elx, amb 30 graus, mentre que a Morella tindran la màxima més fresca, amb 22. A València i Castelló, les temperatures no superaran els 27 graus.

  

Per la seua banda, les mínimes rondaran els 20 graus en la costa i seran significativament més baixes a l’interior. Morella registrarà la temperatura mínima més baixa, amb 14 graus, mentre que la més elevada seran els 23 d’Alacant. A València tindran 22 graus i a Castelló, 21.

 

Dos ferits per la caiguda d’un raig

 

Ahir, al voltant de les 12 hores es va alertar al Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències perquè assistiren dos persones que havien patit la caiguda d’un raig en la platja de Bellreguard, a la Safor. Els serveis de socorrisme de la platja van atendre de seguida les dos persones realitzant maniobres de reanimació cardiopulmonar bàsica a un jove de 20 anys que es trobava en parada cardiorespiratòria.

 

A pesar d’això fins al lloc del succés s’ha hagut de desplaçar una unitat del Servei d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), i quan l’ambulància ha arribat el jove ferit ja es trobava conscient. L’equip mèdic del SAMU ha realitzat un electrocardiograma al xic i han mantingut les seues constants vitals. A continuació l’han evacuat a l’Hospital Francesc de Borja de Gandia. L’altra persona que l’acompanyava, una dona de 50 anys, ha sigut traslladada al mateix centre hospitalari en una unitat del Suport Vital Bàsic (SVB) de Creu Roja per dolor en la cama degut a la fulguració.

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Les tempestes es generalitzen a Espanya amb xàfecs torrencials i risc de crescudes

Un tàlveg d'aire fred dispara la inestabilitat en quasi tota Espanya amb tempestes molt intenses al Mediterrani, registres torrencials a Alzira i risc de crescudes sobtades en la conca de l'Ebre.

La Diputació de València reforça el seu paper com a pont entre els municipis i la Unió Europea

La Diputació de València reivindica el paper dels governs intermedis en la construcció europea i detalla el reforç de la seua assistència tècnica i financera perquè els municipis accedisquen a fons comunitaris.

La Generalitat activa la preemergència hidrològica en el Magre després de fortes pluges a Guadassuar

La Generalitat activa el nivell groc del Pla Especial d'Inundacions en la conca del Magre després de superar els 50 l/m² a Guadassuar i deixar registres destacats en diverses localitats veïnes.

Una tempesta descarrega 72,4 l/m² en una hora a Alzira i activa avisos per pluja intensa

Una tempesta molt localitzada deixa 72,4 l/m² en poc més d'una hora a Alzira i obliga a mantindre avisos taronja i groc per pluja intensa en diverses comarques de la Comunitat Valenciana.

La Fiscalia manté la petició de 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual

La Fiscalia manté la seua petició de huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a pacients en la seua consulta privada. El juí queda vist per a conclusions finals el 21 de maig.

La Sindicatura de Comptes denuncia la deixadesa en ciberseguretat del sector públic valencià

La Sindicatura de Comptes qualifica d'inacceptable la governança de la ciberseguretat en la majoria d'entitats públiques i societats mercantils de la Generalitat, amb nivells de maduresa molt baixos i riscos significatius per a servicis i dades.

Bernabé acusa el PP d’abandonar la Malva-rosa i d’embossar els projectes del barri

Pilar Bernabé acusa el govern de María José Catalá de mantindre paralitzats projectes clau a la Malva-rosa, com la VPP i la biblioteca, i de tindre la ciutat embossada pels seus embolics interns.

La jutgessa conclou que l’És_Alert per la DANA va ser tardà i es va bloquejar per dubtes jurídics i lingüístiques

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA a València conclou que l'avís És_Alert es va enviar tard i amb un missatge erroni després d'hores d'indecisió, dubtes jurídics i canvis lingüístics.
Anuncios