Dissabte amb probabilitat de ruixats i tempestes localment fortes en tota la Comunitat Valenciana

Mapa significatiu de la predicció meteorològica per a hui dissabte 8 de setembre

Mapa significatiu de la predicció meteorològica per a hui dissabte 8 de setembre | AEMET

 

Els cels ennuvolats predominaran en tota la Comunitat Valenciana durant la jornada d’aquest dissabte, 8 de setembre, en la qual hi haurà ruixats i tempestes que podran ser localment fortes en tot el territori.

Mapa d'alerta groga a la Comunitat Valenciana per al dia de hui

Mapa d’alerta groga a la Comunitat Valenciana per al dia hui | AEMET

 

El Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat Valenciana ha decretat preemergència per pluges al litoral sud de València i litoral nord d’Alacant, i el risc de pluges nivell groc a l’interior d’Alacant i Castelló i València. 

  

Les temperatures es mantindran amb pocs canvis pel que fa al divendres. Així, la màxima més elevada es registrarà a Alacant, Dénia i Elx, amb 30 graus, mentre que a Morella tindran la màxima més fresca, amb 22. A València i Castelló, les temperatures no superaran els 27 graus.

  

Per la seua banda, les mínimes rondaran els 20 graus en la costa i seran significativament més baixes a l’interior. Morella registrarà la temperatura mínima més baixa, amb 14 graus, mentre que la més elevada seran els 23 d’Alacant. A València tindran 22 graus i a Castelló, 21.

 

Dos ferits per la caiguda d’un raig

 

Ahir, al voltant de les 12 hores es va alertar al Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències perquè assistiren dos persones que havien patit la caiguda d’un raig en la platja de Bellreguard, a la Safor. Els serveis de socorrisme de la platja van atendre de seguida les dos persones realitzant maniobres de reanimació cardiopulmonar bàsica a un jove de 20 anys que es trobava en parada cardiorespiratòria.

 

A pesar d’això fins al lloc del succés s’ha hagut de desplaçar una unitat del Servei d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), i quan l’ambulància ha arribat el jove ferit ja es trobava conscient. L’equip mèdic del SAMU ha realitzat un electrocardiograma al xic i han mantingut les seues constants vitals. A continuació l’han evacuat a l’Hospital Francesc de Borja de Gandia. L’altra persona que l’acompanyava, una dona de 50 anys, ha sigut traslladada al mateix centre hospitalari en una unitat del Suport Vital Bàsic (SVB) de Creu Roja per dolor en la cama degut a la fulguració.

 

Anuncios

Últimes notícies

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.

El Consell fixa com es triarà la llengua base en l’admissió escolar de 2026-2027

El Consell ha ratificat l'informe que regula l'admissió de l'alumnat i l'elecció o canvi de llengua base per al curs 2026-2027, donant preferència a les famílies que ja estan escolaritzades en el mateix centre.