L’estiu arriba una setmana abans

Discover Calor CAT

L’estiu ha arribat amb antelació perquè després d’una primavera que fins ara havia sigut fresqueta i humida el cap de setmana ja hem tingut un tastet d’estiu. Ha fet calor, i molta, amb humitat relativa alta que encara fa més sensació de calor. Molta basca.

Encetem l‘última setmana de la primavera de 2021 comença forteta perquè hui encara farà més calor que ahir. Un dia amb sol i calor des de primera hora i només al nord es faran un poc més compactes els núvols esta vesprada. Fins i tot podran deixar alguna gota al nord.

Mapa de hui amb sol

Mapa amb les mínimes i màximes, a València mínima 20º i màxima 29º

Pocs canvis cal esperar per a demà dimarts. Hem de continuar amb el ventall a prop perquè la nit serà més calorosa i les temperatures no patiran canvis al centre de la jornada.

Mapes dimarts. De matí i vesprada sol

Mapa amb temperatures a la Comunitat Valenciana. Mínima 22º i màxima 28º

S’inestabilitzarà un poc l’oratge a mitjan setmana i les temperatures experimentaran un descens que pense tots agrairem.

Dimecres de vesprada el cel quedarà més cobert i es registraran pluges en punts de l’interior i fins i tot podrà quallar alguna tronada. Un aperitiu del qual ens espera dijous, on les temperatures encara baixaran més i les pluges es faran més generals.

Divendres els núvols seran més abundants al sud, on fins a migdia cal esperar ruixats que amb el pas de les hores seran cada volta més dèbils. Les temperatures es mantindran relativament.

Mapes de l'oratge de dimecres que farà sol i pluja pa dijous i divendres

 

Últimes notícies

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.

Volkswagen tria València per a estrenar l’ID.Polo, el seu urbà elèctric fet a Espanya

Volkswagen ha presentat a València l’ID.Polo, el seu primer urbà 100 % elèctric fabricat a Espanya, amb un preu d’eixida de 17.900 euros. El model manté l’ADN clàssic del Polo i oferix fins a 449 quilòmetres d’autonomia.