L’estiu arriba una setmana abans

Discover Calor CAT

L’estiu ha arribat amb antelació perquè després d’una primavera que fins ara havia sigut fresqueta i humida el cap de setmana ja hem tingut un tastet d’estiu. Ha fet calor, i molta, amb humitat relativa alta que encara fa més sensació de calor. Molta basca.

Encetem l‘última setmana de la primavera de 2021 comença forteta perquè hui encara farà més calor que ahir. Un dia amb sol i calor des de primera hora i només al nord es faran un poc més compactes els núvols esta vesprada. Fins i tot podran deixar alguna gota al nord.

Mapa de hui amb sol

Mapa amb les mínimes i màximes, a València mínima 20º i màxima 29º

Pocs canvis cal esperar per a demà dimarts. Hem de continuar amb el ventall a prop perquè la nit serà més calorosa i les temperatures no patiran canvis al centre de la jornada.

Mapes dimarts. De matí i vesprada sol

Mapa amb temperatures a la Comunitat Valenciana. Mínima 22º i màxima 28º

S’inestabilitzarà un poc l’oratge a mitjan setmana i les temperatures experimentaran un descens que pense tots agrairem.

Dimecres de vesprada el cel quedarà més cobert i es registraran pluges en punts de l’interior i fins i tot podrà quallar alguna tronada. Un aperitiu del qual ens espera dijous, on les temperatures encara baixaran més i les pluges es faran més generals.

Divendres els núvols seran més abundants al sud, on fins a migdia cal esperar ruixats que amb el pas de les hores seran cada volta més dèbils. Les temperatures es mantindran relativament.

Mapes de l'oratge de dimecres que farà sol i pluja pa dijous i divendres

 

Últimes notícies

La Conselleria d’Educació dona per trencada la negociació amb els sindicats en deu minuts i la vaga seguix

La reunió entre la Conselleria d'Educació i els sindicats docents es va tancar en tot just deu minuts després d'alçar-se de la taula la consellera Carmen Ortí, per la qual cosa la vaga indefinida del professorat valencià continua.

L’IVAM obri Apoteosi Now, la gran explosió fotogràfica de Cristina de Middel

L'IVAM presenta Apoteosi Now, una exposició de Cristina de Middel amb 252 fotografies disposades com una gran explosió visual que qüestiona la saturació d'imatges.

Troben a la platja de l’Almadrava un bust romà d’època altoimperial en excel·lent estat

Unes obres de regeneració a la platja de l'Almadrava, a Alacant, han tret a la llum un bust romà de marbre blanc dels segles I-II d. C., probablement vinculat a la deessa Venus.

Una cort indonèsia anunciarà el dilluns la sentència pel naufragi de la família valenciana en Komodo

El tribunal de Labuan Baix comunicarà el dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del vaixell turístic afonat al Parc Nacional de Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana.

Pérez Llorca anuncia un nou Pla de Ciència lligat a una llei de Ciència i Innovació en la Comunitat

El Consell treballa en un nou Pla de Ciència vinculat a la futura llei de la Ciència i la Innovació, acompanyat d'un acord plurianual de finançament universitari i mesures per a reforçar talent i beques.

Hugo Duro veu la classificació europea com un gran premi per a acomiadar Mestalla

Hugo Duro confia que el València aprofite el seu opcion d'entrar en la Lliga Conferència davant el Barcelona i convertir el comiat de Mestalla en un gran premi per a la aficion.

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana reafirma el seu suport total a Zapatero i la seua confiança en la Justícia

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, reitera el seu suport total a l'expresident José Luis Rodríguez Zapatero i subratlla la seua confiança plena en la Justícia després de la seua imputació en la causa sobre Plus ultra.

L’Habitació Roja celebra 30 anys amb un concert indie simfònic al costat de l’Orquestra de València

L'Habitació Roja celebra el seu 30 aniversari amb un concert especial en el Palau de la Música, on reinterpretarà el seu repertori en format indie simfònic al costat de l'Orquestra de València sota la direcció de Daniel Abad.