L’estiu arriba una setmana abans

Discover Calor CAT

L’estiu ha arribat amb antelació perquè després d’una primavera que fins ara havia sigut fresqueta i humida el cap de setmana ja hem tingut un tastet d’estiu. Ha fet calor, i molta, amb humitat relativa alta que encara fa més sensació de calor. Molta basca.

Encetem l‘última setmana de la primavera de 2021 comença forteta perquè hui encara farà més calor que ahir. Un dia amb sol i calor des de primera hora i només al nord es faran un poc més compactes els núvols esta vesprada. Fins i tot podran deixar alguna gota al nord.

Mapa de hui amb sol

Mapa amb les mínimes i màximes, a València mínima 20º i màxima 29º

Pocs canvis cal esperar per a demà dimarts. Hem de continuar amb el ventall a prop perquè la nit serà més calorosa i les temperatures no patiran canvis al centre de la jornada.

Mapes dimarts. De matí i vesprada sol

Mapa amb temperatures a la Comunitat Valenciana. Mínima 22º i màxima 28º

S’inestabilitzarà un poc l’oratge a mitjan setmana i les temperatures experimentaran un descens que pense tots agrairem.

Dimecres de vesprada el cel quedarà més cobert i es registraran pluges en punts de l’interior i fins i tot podrà quallar alguna tronada. Un aperitiu del qual ens espera dijous, on les temperatures encara baixaran més i les pluges es faran més generals.

Divendres els núvols seran més abundants al sud, on fins a migdia cal esperar ruixats que amb el pas de les hores seran cada volta més dèbils. Les temperatures es mantindran relativament.

Mapes de l'oratge de dimecres que farà sol i pluja pa dijous i divendres

 

Últimes notícies

Juí a una presidenta de comunitat per carregar 80.000 euros al compte d’una veïna morta

Una presidenta de comunitat de propietaris de Dénia s'enfronta a dos anys de prision per presumpta estafa en carregar quasi 80.000 euros en rebuts al compte d'una veïna que ja habia mort.

Ferit un jove de 21 anys en xocar el seu cotxe contra un arbre a Alcoi

Un jove de 21 anys resulta ferit en col·lidir el cotxe que conduïa contra un arbre en un carrer del nucli urbà d'Alcoi i és traslladat a l'hospital.

Carlos Cuerpo i Arcadi España s’estrenen en la Moncloa abans del primer Consell de Ministres

Carlos Cuerpo i Arcadi España posen en l'escalinata de la Moncloa abans d'assistir al seu primer Consell de Ministres com a titulars de les seues noves carteres després de l'eixida de María Jesús Montero.

Ratxes de vent de fins a 122 km/h assoten diversos municipis de Castelló

El fort vent a la província de Castelló deixa ratxes màximes de 122 km/h i manté actiu l'avís groc, amb registres destacats a l'interior i la costa.

Avís groc a Castelló per ratxes de vent de fins a 80 km/h

L'Agència Estatal de Meteorologia manté l'avís groc per vent en tota la província de Castelló, amb ratxes que poden aconseguir els 80 km/h segons la zona i l'horari.

Març s’acomiada en la Comunitat Valenciana amb més calor i vent molt fort en el nord

El final de març arriba a la Comunitat Valenciana amb ambient més temperat, cel poc nuvolós i ratxes de vent molt forts a Castelló i l'interior nord de València, tant a l'interior com en el litoral.

Un bebé de cinc mesos, greu després de ser mossegat al cap per un gos a Abanilla

Un bebé de cinc mesos roman ingressat en l'UCI de l'Hospital Doctor Balmis d'Alacant després de patir una mossegada en el crani per part d'un gos de raça potencialment perillosa en un paratge rural d'Abanilla.

Compromís acusa a Camps de gastar 15.000 euros en gasolina del seu cotxe oficial en 2025

Compromís acusa a Francisco Camps d'usar 15.000 euros públics en combustible del seu cotxe oficial per a la seua campanya interna en el PP, xifra que l'entorn del expresident nega i tatxa d'errònia.