10.7 C
València
Divendres, 9 gener, 2026

L’estiu arriba una setmana abans

Discover Calor CAT

L’estiu ha arribat amb antelació perquè després d’una primavera que fins ara havia sigut fresqueta i humida el cap de setmana ja hem tingut un tastet d’estiu. Ha fet calor, i molta, amb humitat relativa alta que encara fa més sensació de calor. Molta basca.

Encetem l‘última setmana de la primavera de 2021 comença forteta perquè hui encara farà més calor que ahir. Un dia amb sol i calor des de primera hora i només al nord es faran un poc més compactes els núvols esta vesprada. Fins i tot podran deixar alguna gota al nord.

Mapa de hui amb sol

Mapa amb les mínimes i màximes, a València mínima 20º i màxima 29º

Pocs canvis cal esperar per a demà dimarts. Hem de continuar amb el ventall a prop perquè la nit serà més calorosa i les temperatures no patiran canvis al centre de la jornada.

Mapes dimarts. De matí i vesprada sol

Mapa amb temperatures a la Comunitat Valenciana. Mínima 22º i màxima 28º

S’inestabilitzarà un poc l’oratge a mitjan setmana i les temperatures experimentaran un descens que pense tots agrairem.

Dimecres de vesprada el cel quedarà més cobert i es registraran pluges en punts de l’interior i fins i tot podrà quallar alguna tronada. Un aperitiu del qual ens espera dijous, on les temperatures encara baixaran més i les pluges es faran més generals.

Divendres els núvols seran més abundants al sud, on fins a migdia cal esperar ruixats que amb el pas de les hores seran cada volta més dèbils. Les temperatures es mantindran relativament.

Mapes de l'oratge de dimecres que farà sol i pluja pa dijous i divendres

 

Últimes notícies

Pedro Martínez lamenta el segon quart després de la derrota davant el Mònaco

València Basket va cedir davant Mònaco i el seu tècnic va subratllar que el segon quart va ser determinant per les pèrdues i l'encert rival. Spanoulis va destacar la solidesa defensiva i el repartiment de responsabilitats.

Sadiq arriba al València traspassat per la Reial Societat i firma fins a 2028

Umar Sadiq es va convertir este dijous en nou jugador del València després de l'acord de traspàs amb la Reial Societat. El davanter va firmar fins a 2028.

El PP acusa a Morant d’atacar a tot el partit perquè els seus alcaldes no avalen el relat de la reconstrucció

Fernando Pastor ha acusat a Diana Morant de carregar contra tot el PP al no aconseguir l'aval d'alcaldes socialistes al relat sobre la reconstrucció després de la dana. El síndic ha defés que les obres estan executades i ha criticat la judicialització del debat.

Rosa Peris presidirà la gestora del PSPV a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per assetjament

El PSOE situarà a Rosa Peris al capdavant d'una gestora a Almussafes després de l'expulsió de Toni González. L'alcalde manté el càrrec des del grup mixt.

Carmen Martínez substituirà a Alejandro Soler com a coordinadora del PSPV en el Congrés

Carmen Martínez rellevarà a Alejandro Soler en la coordinació del PSPV en el Congrés. El PSPV ajustarà també la seua estructura en Les Corts amb canvis previstos i continuïtat.

Morant acusa el PP de deixar sense executar el 50% dels diners estatals per a la dana

Diana Morant ha denunciat que el Consell i el PP han deixat sense executar la mitat dels fons transferits pel Govern per a la recuperació després de la dana de 2024 en la Comunitat Valenciana. També ha defés el nou model de finançament i ha anunciat una conferència política del PSPV al maig a Alacant.

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demana la seua compareixença en un jutjat

Alberto Núñez Feijóo atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en el Congrés per la causa de la DANA, malgrat un recurs que demanava seu judicial pròxima. La magistrada va avalar la via telemàtica a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal.

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demanava la seua compareixença en un jutjat

El president del PP atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en la Cambra, autoritzat per la jutgessa a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal. La diligència seguix avant mentres es resol un recurs que sol·licitava la seua declaració en un jutjat pròxim al seu domicili.