L’estiu arriba una setmana abans

Discover Calor CAT

L’estiu ha arribat amb antelació perquè després d’una primavera que fins ara havia sigut fresqueta i humida el cap de setmana ja hem tingut un tastet d’estiu. Ha fet calor, i molta, amb humitat relativa alta que encara fa més sensació de calor. Molta basca.

Encetem l‘última setmana de la primavera de 2021 comença forteta perquè hui encara farà més calor que ahir. Un dia amb sol i calor des de primera hora i només al nord es faran un poc més compactes els núvols esta vesprada. Fins i tot podran deixar alguna gota al nord.

Mapa de hui amb sol

Mapa amb les mínimes i màximes, a València mínima 20º i màxima 29º

Pocs canvis cal esperar per a demà dimarts. Hem de continuar amb el ventall a prop perquè la nit serà més calorosa i les temperatures no patiran canvis al centre de la jornada.

Mapes dimarts. De matí i vesprada sol

Mapa amb temperatures a la Comunitat Valenciana. Mínima 22º i màxima 28º

S’inestabilitzarà un poc l’oratge a mitjan setmana i les temperatures experimentaran un descens que pense tots agrairem.

Dimecres de vesprada el cel quedarà més cobert i es registraran pluges en punts de l’interior i fins i tot podrà quallar alguna tronada. Un aperitiu del qual ens espera dijous, on les temperatures encara baixaran més i les pluges es faran més generals.

Divendres els núvols seran més abundants al sud, on fins a migdia cal esperar ruixats que amb el pas de les hores seran cada volta més dèbils. Les temperatures es mantindran relativament.

Mapes de l'oratge de dimecres que farà sol i pluja pa dijous i divendres

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca reivindica els avanços del poble gitano i reforça l’aposta per les polítiques socials

Juanfran Pérez Llorca subratlla els avanços del poble gitano en la Comunitat Valenciana i reafirma el compromís del Consell amb la inclusió i les polítiques socials.

Aemet activa l’avís groc a Alacant per pluges intenses i a Castelló per vent fort

Aemet activa l'avís groc a l'interior i litoral sud d'Alacant per pluges de fins a 20 l/m² en una hora i en el nord de Castelló per ratxes de vent de 80 km/h.

Cepeda i Dituro rescaten a l’Elx davant un València superior però sense punteria

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació decisiva de Matías Dituro van donar oxigen a l'Elx davant un València que va generar més ocasions però va tornar a fallar en la definició.

Cepeda i Dituro sostenen a l’Elx i castiguen un València que perdona

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació excel·lent de Matías Dituro donen tres punts vitals a l'Elx davant un València amb moltes ocasions però sense punteria.

Empat sense gols al descans entre Elx i València en un derbi molt igualat

Elx i València arriben al descans amb empat sense gols en un derbi autonòmic molt equilibrat, amb fases de domini altern i l'ocasió més clara per a Lucas Beltrán.

Logronyo vibra amb una espectacular mascletà valenciana en la Plaça de l’Ajuntament

Més de 120 quilos de pólvora i milers d'assistents convertixen la Plaça de l'Ajuntament de Logronyo en un escenari faller amb música, pólvora i tradició valenciana.

Logronyo viu la seua primera falla per a acostar-se a la cultura valenciana

Logronyo estrena este cap de setmana la seua pròpia falla, una figura al·legòrica al vi de Rioja que es va plantar el divendres i cremarà el diumenge, acompanyada d'actes típics de la festa valenciana.

Més de 250 conductors passen a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes de trànsit

Un total de 257 conductors van ser posats a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes contra la seguretat viària, la majoria per alcohol i per conduir sense permís o llicència.