Un llamp deixa sis ferits en un camp de golf en Atlanta

 

El PGA Tour Championship d’Atlanta de golf va fregar la tragèdia durant l’última jornada. El campionat ‘FedExCup’ es va suspendre per les adverses condicions meteorològiques i els espectadors s’estaven retirant del recorregut quan un llamp va impactar contra un arbre i va ferir a 6 persones que es trobaven prop.

 

 

La tercera ronda de l’últim torneig de la temporada del Tour de la PGA s’havia suspés uns 30 minuts per les tempestes que hi havia en la zona. S’havia demanat als espectadors que buscaren refugi, quan el llamp va caure en la part alta de l’arbre, d’uns 20 metres, just davant del forat número 16, i va disparar cap a terra tota classe de fragments de la corfa de l’arbre.

 

Brad Uhl, resident d’Atlanta, va explicar que «va haver una gran explosió i una ona expansiva tan forta que vam poder sentir-la com si fora vent». «Va ser com un centelleig que vaig percebre de reüll. Estava plovent i tots estàvem soplujats prop de l’arbre».

 

 

Dos llamps simultanis

James H. White III, portaveu de la policia d’Atlanta, va informar que cinc hòmens i una xica es refugiaven al peu de l’arbre que va ser impactat pel llamp. Els sis ferits van ser portats a diferents hospitals per a rebre els tractaments oportuns.

 

Diverses ambulàncies van acudir al club privat, que estava situat a uns cinc quilòmetres del centre d’Atlanta. En el camp, 30 golfistes competien per la Copa FedEx i per un premi de 15 milions de dòlars.

 

 

Mark Russell, vicepresident del Tour de la PGA en matèria de regles i competicions, va dir que, de fet, dos llamps van caure pràcticament simultàniament en la zona, inclòs el que va tocar l’arbre. El Tour de la PGA va cancel·lar les altres d’activitats durant el dissabte.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.

L’Acadèmia de Gastronomia reivindica el producte local i el talent jove en els seus premis

Més de 400 persones abrigallen a Castelló la gala de l'Acadèmia de Gastronomia de la Comunitat Valenciana, que estrena premis al producte local i reforça el suport al talent jove.

El xofer de Mazón s’acull a la seua declaració judicial i evita respondre en la comissió del Congrés sobre la dana

El conductor de Carlos Mazón durant la dana de València es nega a respondre en la comissió del Congrés i es limita a remetre les seues explicacions a la declaració que ja va prestar davant el jutjat de Catarroja.

Bernabé defén les obres en Rodalia malgrat els problemes puntuals en la C2

Pilar Bernabé reivindica la inversió en Rodalia i admet incidències com el caos en la línia C2, que atribuïx a les obres per a millorar la xarxa ferroviària.

Ampli desfasament en el seguiment de la vaga de metges en la Comunitat Valenciana

Sanitat situa el seguiment de la vaga de metges en la Comunitat Valenciana en el 7,43%, mentres que el sindicat CESMCV l'eleva fins al 90%, amb fortes diferències per províncies i condicionades pels servicis mínims.

Boies marines que convertixen dades del Mediterrani en art digital viu

El projecte Coneixement flotant transforma en temps real les dades de boies marines enfront d'Oropesa en art digital i escultures que conviden a reflexionar sobre el patrimoni natural i els anomenats temps liquidos.

Justícia i Fiscalia pacten 200 noves places de fiscals, 20 per a la Comunitat Valenciana

El Ministeri de Justícia i la Fiscalia General de l'Estat acorden el repartiment territorial de 200 noves places de fiscal. La Comunitat Valenciana suma 20 llocs i Madrid, Catalunya i Andalusia concentren el major reforç percentual i en números absoluts.

El Llevant es juga la permanència davant tres rivals europeus i dos finals en el Ciutat

El Llevant tancarà la temporada amb tres eixides davant equips en lluita per Europa i dos dols directes a casa que poden decidir la permanència en LaLiga.