Un llamp deixa sis ferits en un camp de golf en Atlanta

 

El PGA Tour Championship d’Atlanta de golf va fregar la tragèdia durant l’última jornada. El campionat ‘FedExCup’ es va suspendre per les adverses condicions meteorològiques i els espectadors s’estaven retirant del recorregut quan un llamp va impactar contra un arbre i va ferir a 6 persones que es trobaven prop.

 

 

La tercera ronda de l’últim torneig de la temporada del Tour de la PGA s’havia suspés uns 30 minuts per les tempestes que hi havia en la zona. S’havia demanat als espectadors que buscaren refugi, quan el llamp va caure en la part alta de l’arbre, d’uns 20 metres, just davant del forat número 16, i va disparar cap a terra tota classe de fragments de la corfa de l’arbre.

 

Brad Uhl, resident d’Atlanta, va explicar que «va haver una gran explosió i una ona expansiva tan forta que vam poder sentir-la com si fora vent». «Va ser com un centelleig que vaig percebre de reüll. Estava plovent i tots estàvem soplujats prop de l’arbre».

 

 

Dos llamps simultanis

James H. White III, portaveu de la policia d’Atlanta, va informar que cinc hòmens i una xica es refugiaven al peu de l’arbre que va ser impactat pel llamp. Els sis ferits van ser portats a diferents hospitals per a rebre els tractaments oportuns.

 

Diverses ambulàncies van acudir al club privat, que estava situat a uns cinc quilòmetres del centre d’Atlanta. En el camp, 30 golfistes competien per la Copa FedEx i per un premi de 15 milions de dòlars.

 

 

Mark Russell, vicepresident del Tour de la PGA en matèria de regles i competicions, va dir que, de fet, dos llamps van caure pràcticament simultàniament en la zona, inclòs el que va tocar l’arbre. El Tour de la PGA va cancel·lar les altres d’activitats durant el dissabte.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.

Ajuntaments socialistes se concentren per a donar suport al poble de Ceuta

Diversos ajuntaments socialistes, especialment de la Comunitat Valenciana, s'han concentrat este dimecres per a mostrar el seu suport a Ceuta i reclamar més col·laboració institucional i recursos per a la ciutat autònoma.

Alicia Giménez Bartlett amenaça en enviar Petra Delicado al convent si es repetix

Alicia Giménez Bartlett presenta la novel·la Bajo el cielo infernal, un nou cas de Petra Delicado marcat per la seua viudetat i una trama complexa al barri de la Mina.

Nits tropicals i pujada de temperatures en la Península i Balears este dijous

El dijous farà temps estable amb un ascens general de temperatures en la Península i Balears, nits tropicals en la Mediterrània i mitat sud i vent de llevant fort en l’estret de Gibraltar.

Detinguda una parella a València per un presumpte homicidi d’un bebé a Tarragona

La Policia Nacional ha detingut a l’Estació del Nord de València una parella reclamada per un jutjat de Tarragona per un presumpte delicte d’homicidi relacionat amb la mort del seu bebé.

La DOP Uva de Taula del Vinalopó inicia la campanya 2026 amb el primer ram tallat a Agost

La DOP Uva de Taula Embossada del Vinalopó ha encetat a Agost la campanya 2026 amb el tall simbòlic del primer ram i una nova etiqueta identificativa, en un acte amb presència de la Generalitat i la Diputació d'Alacant.

Un centenar de veïns de l’Eliana es mobilitzen en suport al poble ceutí

Al voltant d’un centenar de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de l’Eliana per donar suport al poble ceutí i reclamar col·laboració institucional. Càrrecs municipals han criticat la convocatòria de la FEMP i han demanat baixar la tensió a Ceuta.