Un llamp deixa sis ferits en un camp de golf en Atlanta

 

El PGA Tour Championship d’Atlanta de golf va fregar la tragèdia durant l’última jornada. El campionat ‘FedExCup’ es va suspendre per les adverses condicions meteorològiques i els espectadors s’estaven retirant del recorregut quan un llamp va impactar contra un arbre i va ferir a 6 persones que es trobaven prop.

 

 

La tercera ronda de l’últim torneig de la temporada del Tour de la PGA s’havia suspés uns 30 minuts per les tempestes que hi havia en la zona. S’havia demanat als espectadors que buscaren refugi, quan el llamp va caure en la part alta de l’arbre, d’uns 20 metres, just davant del forat número 16, i va disparar cap a terra tota classe de fragments de la corfa de l’arbre.

 

Brad Uhl, resident d’Atlanta, va explicar que «va haver una gran explosió i una ona expansiva tan forta que vam poder sentir-la com si fora vent». «Va ser com un centelleig que vaig percebre de reüll. Estava plovent i tots estàvem soplujats prop de l’arbre».

 

 

Dos llamps simultanis

James H. White III, portaveu de la policia d’Atlanta, va informar que cinc hòmens i una xica es refugiaven al peu de l’arbre que va ser impactat pel llamp. Els sis ferits van ser portats a diferents hospitals per a rebre els tractaments oportuns.

 

Diverses ambulàncies van acudir al club privat, que estava situat a uns cinc quilòmetres del centre d’Atlanta. En el camp, 30 golfistes competien per la Copa FedEx i per un premi de 15 milions de dòlars.

 

 

Mark Russell, vicepresident del Tour de la PGA en matèria de regles i competicions, va dir que, de fet, dos llamps van caure pràcticament simultàniament en la zona, inclòs el que va tocar l’arbre. El Tour de la PGA va cancel·lar les altres d’activitats durant el dissabte.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.

València es transforma un mes en capital del disseny amb el València Design Fest

El València Design Fest 2026 se celebrarà del 10 de setembre al 15 d’octubre, amb més de 60 activitats en 30 seus i Polònia com a país convidat, consolidant la ciutat com a referent internacional del disseny i la creativitat.

Brugué plantarà cara al Barça: el Levante rep el líder sense por ni complexos

El capità del Levante, Roger Brugué, ha assegurat que l’equip rebrà el Barça, líder invicte, sense por ni complexos després d’encadenar sis triomfs seguits a casa. El davanter destaca la unió del vestidor i l’actuació clau del porter Mathew Ryan en l’últim empat a Màlaga.