Un llamp deixa sis ferits en un camp de golf en Atlanta

 

El PGA Tour Championship d’Atlanta de golf va fregar la tragèdia durant l’última jornada. El campionat ‘FedExCup’ es va suspendre per les adverses condicions meteorològiques i els espectadors s’estaven retirant del recorregut quan un llamp va impactar contra un arbre i va ferir a 6 persones que es trobaven prop.

 

 

La tercera ronda de l’últim torneig de la temporada del Tour de la PGA s’havia suspés uns 30 minuts per les tempestes que hi havia en la zona. S’havia demanat als espectadors que buscaren refugi, quan el llamp va caure en la part alta de l’arbre, d’uns 20 metres, just davant del forat número 16, i va disparar cap a terra tota classe de fragments de la corfa de l’arbre.

 

Brad Uhl, resident d’Atlanta, va explicar que «va haver una gran explosió i una ona expansiva tan forta que vam poder sentir-la com si fora vent». «Va ser com un centelleig que vaig percebre de reüll. Estava plovent i tots estàvem soplujats prop de l’arbre».

 

 

Dos llamps simultanis

James H. White III, portaveu de la policia d’Atlanta, va informar que cinc hòmens i una xica es refugiaven al peu de l’arbre que va ser impactat pel llamp. Els sis ferits van ser portats a diferents hospitals per a rebre els tractaments oportuns.

 

Diverses ambulàncies van acudir al club privat, que estava situat a uns cinc quilòmetres del centre d’Atlanta. En el camp, 30 golfistes competien per la Copa FedEx i per un premi de 15 milions de dòlars.

 

 

Mark Russell, vicepresident del Tour de la PGA en matèria de regles i competicions, va dir que, de fet, dos llamps van caure pràcticament simultàniament en la zona, inclòs el que va tocar l’arbre. El Tour de la PGA va cancel·lar les altres d’activitats durant el dissabte.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.