Estabilitat absoluta: seguix el sol i el bon temps

Sortida de sol amb núvols alts i prims a la platja

Estabilitat absoluta | Arxiu

El tram final d’este cap de setmana serà totalment estable i solejat. Poques novetats tindrem en el temps, llevat d’algunes boirines matinals, tant en la costa com en l’interior, i poc més. Les temperatures seguiran sense canvis, però sobretot de cara a la pròxima setmana pujaran clarament amb l’arribada de vents més aponentats.

 

Estabilitat absoluta

Este diumenge, 9 de febrer, ens alçarem amb algunes boirines en l’interior i també en alguns trams litorals, però sense més conseqüències, i es desfaran ràpidament amb el pas de les hores. Durant el dia, el sol dominarà en tot el territori valencià sense excepcions amb vents calmats i una mar que seguirà molt tranquil·la. Cap canvi de temps a la vista.

 

Les temperatures mínimes seguiran sense canvis este diumenge, entre 6 i 9ºC en el litoral i entre 3 i 6ºC en l’interior. Seguirem sense glaçades i un ambient que serà poc fred en general. Durant el dia, amb més sol, les temperatures es recuperaran i arribaran fins als 19/20ºC en les zones interiors de València, mentres que en el litoral, la marinada frenarà el termòmetre al voltant dels 17ºC.

 

Mapa de previsió de l'Aemet per València

Previsió de símbols per a este pròxim diumenge | Aemet

 

Dilluns i dimarts, seguirem amb sol i estabilitat absoluta, però l’entrada del vent de ponent farà disparar el termòmetre en tot el litoral valencià. Les temperatures superaran els 25ºC en algunes zones i en l’interior també se superaran els 20ºC. L’ambient tornarà a ser més d’abril o maig que de febrer.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Assassinada una dona per presumpta violència masclista a Callosa de Segura

Una dona va ser assassinada per escanyament a Callosa de Segura, Alacant, i el principal sospitós és la seua parella sentimental, investigat per un possible cas de violència masclista.

L’Estat eleva a 170.300 milions les transferències a comunitats i reforça el finançament autonòmic

L'Estat transferirà este any 170.300 milions a les comunitats autònomes, un 7,7% més, i 29.247 milions a les entitats locals, en màxims històrics, mentres diverses autonomies del PP rebutgen les reunions bilaterals propostes per Hisenda.

Díez reclama traure a l’AVL de la disputa política mentres el seu pressupost puja un 5,1% en 2026

El vicepresident segon José Díez defén en Les Corts que el pressupost de l'Acadèmia Valenciana de la Llengua augmente un 5,1% en 2026 i reclama mantindre-la al marge de la confrontació partidista.

Compromís reclama en el Congrés que Marlaska explique l’actuació policial en la vaga docent valenciana

Compromís i altres grups demanen que Marlaska rendisca comptes en el Congrés per l'actuació policial durant la vaga docent en la Comunitat Valenciana i per l'agressió a una professora.

Els Premis Rei Jaume I reconeixen avanços en economia de gènere, fotònica i biomedicina

La 38 edició dels Premis Rei Jaume I reconeix investigacions capdavanteres en economia de gènere, fotònica, canvi climàtic, biomedicina, noves tecnologies, empresa i salut pública, amb set guardons dotats amb 100.000 euros cada un.

Docents bloquegen accessos al Palau en protesta durant els premis Rei Jaume I

Diversos grups de docents en vaga indefinida han bloquejat els principals accessos a la plaça de Manises, enfront del Palau de la Generalitat, coincidint amb l'acte de proclamació dels premis Rei Jaume I 2026.

El Marató bp Castelló fixa data per a 2027 i llança les inscripcions

El Marató bp Castelló se celebrarà el 14 de febrer de 2027 i ja ha obert inscripcions per a la seua 17a edició, avalada per la Road Race Label de World Athletics.

València Basket obri a casa els quarts davant un Bilbao en ratxa

València Basket inicia en el Roig Arena la seua eliminatòria de quarts de final de la Lliga Endesa davant un Surne Bilbao Basket perillós, en bona dinàmica i amb recent precedent ajustat en el mateix escenari.