Estabilitat absoluta: seguix el sol i el bon temps

Sortida de sol amb núvols alts i prims a la platja

Estabilitat absoluta | Arxiu

El tram final d’este cap de setmana serà totalment estable i solejat. Poques novetats tindrem en el temps, llevat d’algunes boirines matinals, tant en la costa com en l’interior, i poc més. Les temperatures seguiran sense canvis, però sobretot de cara a la pròxima setmana pujaran clarament amb l’arribada de vents més aponentats.

 

Estabilitat absoluta

Este diumenge, 9 de febrer, ens alçarem amb algunes boirines en l’interior i també en alguns trams litorals, però sense més conseqüències, i es desfaran ràpidament amb el pas de les hores. Durant el dia, el sol dominarà en tot el territori valencià sense excepcions amb vents calmats i una mar que seguirà molt tranquil·la. Cap canvi de temps a la vista.

 

Les temperatures mínimes seguiran sense canvis este diumenge, entre 6 i 9ºC en el litoral i entre 3 i 6ºC en l’interior. Seguirem sense glaçades i un ambient que serà poc fred en general. Durant el dia, amb més sol, les temperatures es recuperaran i arribaran fins als 19/20ºC en les zones interiors de València, mentres que en el litoral, la marinada frenarà el termòmetre al voltant dels 17ºC.

 

Mapa de previsió de l'Aemet per València

Previsió de símbols per a este pròxim diumenge | Aemet

 

Dilluns i dimarts, seguirem amb sol i estabilitat absoluta, però l’entrada del vent de ponent farà disparar el termòmetre en tot el litoral valencià. Les temperatures superaran els 25ºC en algunes zones i en l’interior també se superaran els 20ºC. L’ambient tornarà a ser més d’abril o maig que de febrer.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.

Juan Luis Gandia assumix el rectorat de la Universitat de València reivindicant humanisme, ciència i compromís cívic

Juan Luis Gandia pren possessió com a rector de la Universitat de València i marca com a eixos del seu mandat l'humanisme, la ciència i la responsabilitat cívica, defenent una universitat pública al servici de la societat.

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.

La Conselleria d’Educació dona per trencada la negociació amb els sindicats en deu minuts i la vaga seguix

La reunió entre la Conselleria d'Educació i els sindicats docents es va tancar en tot just deu minuts després d'alçar-se de la taula la consellera Carmen Ortí, per la qual cosa la vaga indefinida del professorat valencià continua.

L’IVAM obri Apoteosi Now, la gran explosió fotogràfica de Cristina de Middel

L'IVAM presenta Apoteosi Now, una exposició de Cristina de Middel amb 252 fotografies disposades com una gran explosió visual que qüestiona la saturació d'imatges.