Estabilitat absoluta: seguix el sol i el bon temps

Sortida de sol amb núvols alts i prims a la platja

Estabilitat absoluta | Arxiu

El tram final d’este cap de setmana serà totalment estable i solejat. Poques novetats tindrem en el temps, llevat d’algunes boirines matinals, tant en la costa com en l’interior, i poc més. Les temperatures seguiran sense canvis, però sobretot de cara a la pròxima setmana pujaran clarament amb l’arribada de vents més aponentats.

 

Estabilitat absoluta

Este diumenge, 9 de febrer, ens alçarem amb algunes boirines en l’interior i també en alguns trams litorals, però sense més conseqüències, i es desfaran ràpidament amb el pas de les hores. Durant el dia, el sol dominarà en tot el territori valencià sense excepcions amb vents calmats i una mar que seguirà molt tranquil·la. Cap canvi de temps a la vista.

 

Les temperatures mínimes seguiran sense canvis este diumenge, entre 6 i 9ºC en el litoral i entre 3 i 6ºC en l’interior. Seguirem sense glaçades i un ambient que serà poc fred en general. Durant el dia, amb més sol, les temperatures es recuperaran i arribaran fins als 19/20ºC en les zones interiors de València, mentres que en el litoral, la marinada frenarà el termòmetre al voltant dels 17ºC.

 

Mapa de previsió de l'Aemet per València

Previsió de símbols per a este pròxim diumenge | Aemet

 

Dilluns i dimarts, seguirem amb sol i estabilitat absoluta, però l’entrada del vent de ponent farà disparar el termòmetre en tot el litoral valencià. Les temperatures superaran els 25ºC en algunes zones i en l’interior també se superaran els 20ºC. L’ambient tornarà a ser més d’abril o maig que de febrer.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.