Estabilitat absoluta: seguix el sol i el bon temps

Sortida de sol amb núvols alts i prims a la platja

Estabilitat absoluta | Arxiu

El tram final d’este cap de setmana serà totalment estable i solejat. Poques novetats tindrem en el temps, llevat d’algunes boirines matinals, tant en la costa com en l’interior, i poc més. Les temperatures seguiran sense canvis, però sobretot de cara a la pròxima setmana pujaran clarament amb l’arribada de vents més aponentats.

 

Estabilitat absoluta

Este diumenge, 9 de febrer, ens alçarem amb algunes boirines en l’interior i també en alguns trams litorals, però sense més conseqüències, i es desfaran ràpidament amb el pas de les hores. Durant el dia, el sol dominarà en tot el territori valencià sense excepcions amb vents calmats i una mar que seguirà molt tranquil·la. Cap canvi de temps a la vista.

 

Les temperatures mínimes seguiran sense canvis este diumenge, entre 6 i 9ºC en el litoral i entre 3 i 6ºC en l’interior. Seguirem sense glaçades i un ambient que serà poc fred en general. Durant el dia, amb més sol, les temperatures es recuperaran i arribaran fins als 19/20ºC en les zones interiors de València, mentres que en el litoral, la marinada frenarà el termòmetre al voltant dels 17ºC.

 

Mapa de previsió de l'Aemet per València

Previsió de símbols per a este pròxim diumenge | Aemet

 

Dilluns i dimarts, seguirem amb sol i estabilitat absoluta, però l’entrada del vent de ponent farà disparar el termòmetre en tot el litoral valencià. Les temperatures superaran els 25ºC en algunes zones i en l’interior també se superaran els 20ºC. L’ambient tornarà a ser més d’abril o maig que de febrer.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.

Educació fixa fins demà el termini perquè els sindicats docents firmen l’acord

Educació dona de termini fins a este dimecres a les 17.00 hores perquè els sindicats docents accepten l'última oferta, que manté la pujada salarial de 200 euros fins a 2028 i retira canvis sobre valencià i substitucions.

El Gómez Ulla prepara visites segures per als 13 aïllats per hantavirus després de donar de nou negatiu

L'Hospital Gómez Ulla organitza visites escalonades i controlades per als 13 contactes de hantavirus, que han tornat a donar negatiu, mentres l'únic cas positiu evoluciona de manera favorable.

Aagesen veu fonamental que l’ex alt càrrec investigat per l’àudio de Aemet rendisca comptes

Sara Aagesen considera fonamental que el exsubsecretario de Justícia valencià rendisca comptes per la filtració de l'àudio manipulat de Aemet durant la dana de 2024 a València.

Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana

Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.

Scariolo reivindica al Reial Madrid abans de la Final Four malgrat les baixes de Tavares i Len

Sergio Scariolo afronta la Final Four de l'Eurolliga a Atenes amb il·lusió i recalca que el Reial Madrid sempre competix, malgrat les importants baixes de Walter Tavares i Alex Len en el joc interior.

La ZAS de Russafa entra en vigor mentres València analitza el recurs de les discoteques

La Zona Acústicament Saturada de Russafa s'aplicarà des de demà amb límits a l'hostaleria, mentres l'Ajuntament estudia el recurs de les discoteques del carrer Tomasos.

Educació i sindicats encaren una tercera reunió clau en el sèptim dia de vaga docent

Educació i sindicats inicien la seua tercera reunió per a intentar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat públic no universitari en la Comunitat Valenciana, que complix set dies.