Estabilitat absoluta: seguix el sol i el bon temps

Sortida de sol amb núvols alts i prims a la platja

Estabilitat absoluta | Arxiu

El tram final d’este cap de setmana serà totalment estable i solejat. Poques novetats tindrem en el temps, llevat d’algunes boirines matinals, tant en la costa com en l’interior, i poc més. Les temperatures seguiran sense canvis, però sobretot de cara a la pròxima setmana pujaran clarament amb l’arribada de vents més aponentats.

 

Estabilitat absoluta

Este diumenge, 9 de febrer, ens alçarem amb algunes boirines en l’interior i també en alguns trams litorals, però sense més conseqüències, i es desfaran ràpidament amb el pas de les hores. Durant el dia, el sol dominarà en tot el territori valencià sense excepcions amb vents calmats i una mar que seguirà molt tranquil·la. Cap canvi de temps a la vista.

 

Les temperatures mínimes seguiran sense canvis este diumenge, entre 6 i 9ºC en el litoral i entre 3 i 6ºC en l’interior. Seguirem sense glaçades i un ambient que serà poc fred en general. Durant el dia, amb més sol, les temperatures es recuperaran i arribaran fins als 19/20ºC en les zones interiors de València, mentres que en el litoral, la marinada frenarà el termòmetre al voltant dels 17ºC.

 

Mapa de previsió de l'Aemet per València

Previsió de símbols per a este pròxim diumenge | Aemet

 

Dilluns i dimarts, seguirem amb sol i estabilitat absoluta, però l’entrada del vent de ponent farà disparar el termòmetre en tot el litoral valencià. Les temperatures superaran els 25ºC en algunes zones i en l’interior també se superaran els 20ºC. L’ambient tornarà a ser més d’abril o maig que de febrer.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.

Dos anys de presó per agredir sexualment a una dona amb discapacitat intel·lectual a Alcoi

L'Audiència d'Alacant condemna a dos anys de presó i cinc d'allunyament i llibertat vigilada a un home que va agredir sexualment de forma continuada a una dona amb un 65% de discapacitat intel·lectual.

Sanitat ordena retirar una crema depilatòria de Deliplus per dubtes sobre la seua seguretat

Sanitat ha ordenat el cessament de venda i retirada d'una crema depilatòria Deliplus de Mercadona al no poder garantir un ús segur, per risc de sobreexposicion en zones àmplies del cos.