14.7 C
València
Dimecres, 10 desembre, 2025

Un tornado destrossa cotxes en el Port de Barcelona

 

Un tornado ha causat molts problemes en el Port de Barcelona este diumenge de vesprada. El cap de fibló que s’ha originat en la mar, fruit del potent arruixó que ha caigut ha acabat tocant terra i ha destrossat alguns cotxes que, segons pareix, estarien esperant per a entrar en un ferri de la companyia Baleària, i alguns vehicles han patit d’anys com ara vidres i para-xocs arrancats. Estes són les imàtgens:

 

 

A més de les destrosses en els cotxes, el tornado ha avançat cap a una zona a on hi havia uns quants contenidors i ha causat alguns danys també en eixos objectes. No obstant, afortunadament, no s’han de lamentar ferits, ja que les persones que han presenciat el fenomen han resultat il·leses però s’han endut un bon espant.

 

Fet i fet, ha tingut lloc prop de les cinc de la vesprada, just quan un arruixó torrencial afectava la ciutat, causant també problemes en la zona de l’aeroport. De fet, a part del tornado, hi ha hagut inundacions i molts problemes per acumulacions d’aigua, i alguna caiguda d’arbres.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detingut de nou el presumpte agressor de la seua parella a Catarroja després de la mort de la víctima

La Guàrdia Civil ha arrestat este dimecres a l'home, de 43 anys, per orde del jutjat de Sueca davant risc de fugida, després que la dona, de 48, morira tres dies després de l'agressió. En una primera compareixença va quedar en llibertat amb mesures cautelars.

Miguel Ángel Oliver: la IA pot ajudar al periodisme, però no farà periodisme

Oliver ha subratllat que la Intel·ligència Artificial pot agilitzar processos, però no substituïx el criteri periodístic. Va reclamar honestedat i supervisió humana.

Una altra xiqueta va patir trastorns després de la sedació de l’anestesista detingut per homicidi imprudent a Alzira

Una menor de 5 anys va presentar complicacions després de ser sedada a Paterna pel mateix anestesista implicat en el cas d'Alzira. La Policia manté la investigació i el professional seguix amb mesures cautelars.

Mor després de tres dies en l’UCI una dona de 43 anys agredida per la seua parella a Catarroja

Una dona de 43 anys ha mort en l'UCI tres dies després de patir una agressió en el seu domicili de Catarroja. La seua parella va ser detinguda i va quedar en llibertat amb mesures cautelars abans de la defunció.

Núvols a la vesprada i lleuger descens de les màximes en la Comunitat Valenciana

La jornada deixa més nuvolositat des de la vesprada i una baixada suau de les màximes, amb boires i bancs de boira a l'interior de València i Alacant. El vent serà fluix i rolará d'oest a nord-est en la costa, amb repunts al final del dia.

Mor una dona després de tres dies en l’UCI després de ser agredida per la seua parella a Catarroja (València)

Una dona de 50 anys ha mort en l'UCI tres dies després de ser agredida presumptament per la seua parella a Catarroja. El detingut va quedar en llibertat amb mesures cautelars després de passar a disposició judicial.

Mor després de tres dies en l’UCI una dona agredida per la seua parella a Catarroja

Una dona de 50 anys ha mort en l'UCI tres dies després d'ingressar per una agressió suposadament a les mans de la seua parella a Catarroja. L'home va ser detingut i va quedar en llibertat amb mesures cautelars.

La mort de l’anglés, novel·la

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana explica que el valencià emprat en la novel·la segueix els criteris de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua, amb preferència per formes genuïnes i habituals