Un tornado destrossa cotxes en el Port de Barcelona

 

Un tornado ha causat molts problemes en el Port de Barcelona este diumenge de vesprada. El cap de fibló que s’ha originat en la mar, fruit del potent arruixó que ha caigut ha acabat tocant terra i ha destrossat alguns cotxes que, segons pareix, estarien esperant per a entrar en un ferri de la companyia Baleària, i alguns vehicles han patit d’anys com ara vidres i para-xocs arrancats. Estes són les imàtgens:

 

 

A més de les destrosses en els cotxes, el tornado ha avançat cap a una zona a on hi havia uns quants contenidors i ha causat alguns danys també en eixos objectes. No obstant, afortunadament, no s’han de lamentar ferits, ja que les persones que han presenciat el fenomen han resultat il·leses però s’han endut un bon espant.

 

Fet i fet, ha tingut lloc prop de les cinc de la vesprada, just quan un arruixó torrencial afectava la ciutat, causant també problemes en la zona de l’aeroport. De fet, a part del tornado, hi ha hagut inundacions i molts problemes per acumulacions d’aigua, i alguna caiguda d’arbres.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els hotels del Cabanyal podran recuperar llicències en suspendre’s part de la moratòria

El TSJCV ha declarat parcialment nul·la la suspensió de llicències d’hotels al Cabanyal-Canyamelar i Compromís alerta d’un possible impacte patrimonial en l’Ajuntament de València.

Les pedregades en la Ribera causen 14,3 milions en danys al camp valencià

La Unió Llauradora ha xifrat en 14,3 milions d’euros les pèrdues al camp valencià per les fortes tempestes de dijous, que han afectat 6.584 hectàrees, sobretot de caqui i cítrics a la Ribera Alta i Baixa.

Les infraccions penals baixen un 9 % a Torrevieja fins juliol però l’alcalde demana més agents

Les infraccions penals a Torrevieja han caigut un 9 % fins juliol de 2026 respecte a 2025, segons el Govern, però l’alcalde denuncia falta de guàrdies civils per a una població en creixement.

Gàtova espera alçar el confinament dilluns si l’incendi continua estabilitzat

Gàtova confia a quedar desconfina este dilluns de vesprada si l’incendi forestal iniciat dijous a Segorbe manté l’evolució positiva i les condicions no empitjoren.

Hosbec alerta que 15.000 llocs de treball perillen si l’Imserso seguix amb les mateixes tarifes

Hosbec advertix que la no participació dels hotels de la Comunitat Valenciana en l’Imserso pot implicar la pèrdua de 15.000 llocs de treball i 150 milions d’euros si no s’actualitzen les tarifes. La patronal defensa que el programa és clau per a desestacionalitzar el turisme i reclama una revisió urgent dels preus.

Avís groc este dimarts per temperatures de fins a 36 graus al litoral de València

Aemet ha activat per a este dimarts l’avís groc al litoral nord i sud de la província de València per temperatures de fins a 36 graus a partir de les 13.00 hores. Este dilluns les màximes pujaran lleugerament i no es descarten ruixats amb tempesta localment forts a València i al sud de Castelló.

Detingudes tres persones a Barcelona i Bunyol per una estafa amb contenidors prefabricats

Tres veïns de Barcelona i Bunyol han sigut detinguts per una presumpta estafa de 47.000 euros en la compravenda de contenidors marítims adaptats com a vivenda, amb víctimes a Sevilla i A Coruña. La investigació de la Guardia Civil continua oberta i no es descarten més afectats.

Detingut un empleat de banca per furtar 25.000 euros a una clienta major a Gandia

La Guàrdia Civil ha detingut a Gandia un empleat de banca de 29 anys acusat d’estafar 25.000 euros a una clienta d’avançada edat. L’home hauria sol·licitat una targeta al seu nom i fet extraccions durant mesos sense el seu consentiment.