Una tortuga caiman de 30 quilos, de les més grans trobades mai en Estats Units

Imatge de la tortuga caiman trobada a Mississipí

Imatge de la tortuga caiman trobada en Mississipi | Mississippi Museum of Natural Science

 

Troballa animal impressionant la que s’ha fet en Estats Units. En concret, en el comptat de Lamar, al sud l’estat de Mississipi, s’ha descobert una tortuga caiman de quasi 30 quilos de pes. Unes mesures que la convertixen en la més gran de la història trobada mai en este estat i, probablement, en una de les més grans en Estats Units.

 

Concretament ha sigut Luke Pearson, un alumne de la Universitat de Sud del Mississipi, la persona que feia el gran descobriment. De fet, este estudiant es va topar amb este gran exemplar mentres treballava en un projecte centrat en l’estudi d’estos impressionants animals, segons ha publicat recentment el portal web ‘Periodista Digital’.  

 

 

La tortuga caiman, un rèptil amb uns mossos molt perillosos

La tortuga caiman també és coneguda com a ‘aligator’ o amb el seu nom científic ‘Macrochelys temminckii’. Esta espècie és coneguda per ser un rèptil mescla entre una tortuga i un caiman, i es caracteritza per les seues grans mesures i per fer uns mossos molt perillosos. Es calcula que pot arribar a arrancar el mànec d’una granera d’un sol mos, mentres que hi ha casos de persones que han perdut dits de les seues mans per culpa de mossos d’esta tortuga.

 

És un animal d’aigua dolça i una de les tortugues terrestres més grans del món. Físicament, es caracteritza per la seua llarga cua i per tindre un cap enorme. En algunes ocasions pot arribar a pesar 80 quilos i arribar fins als 65 centímetres de longitud. Té una substància en la llengua que li permet atraure l’atenció dels peixos, font d’alimentació d’este rèptil.

Últimes notícies

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.

Avís groc per pluges fortes al litoral de Castelló este dissabte

Aemet ha activat l’avís groc per pluges de fins a 30 litres per metre quadrat i tempestes al litoral de Castelló, dins d’un episodi de fortes precipitacions que afecta també altres comunitats.

Luís Castro alerta que el Levante té menys pressupost que molts equips de Segona

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, admet que hi ha equips de LaLiga Hypermotion amb més pressupost i demana calma per la inscripció de jugadors. El tècnic assegura que el club treballa per sanar la seua situació econòmica i completar la plantilla.

L’incendi de Segorbe arrasa 633 hectàrees i manté desallotjades mil persones a Gàtova

L’incendi declarat dijous a Segorbe ha cremat 633 hectàrees, part a la Serra Calderona, i obliga a mantindre fora de casa un miler de veïns de Gàtova mentre 25 mitjans aeris i uns 350 efectius continuen les tasques d’extinció.

Xàfecs en la mitat nord i descens suau de les màximes hui

L’Agència Estatal de Meteorologia preveu per a este dissabte xàfecs amb tronada en la mitat nord de la Comunitat Valenciana i una lleugera baixada de les temperatures màximes, sobretot a l’interior. El diumenge tendirà a estabilitzar-se l’oratge, amb més clarianes però encara amb ruixats puntuals.

Els avistaments de meduses baixen un 20 % tot i un mar més càlid

Els avisos de meduses en les costes espanyoles han disminuït un 20 % en 2026, segons dades de l’app MedusApp, malgrat que la temperatura de la mar ha pujat unes dècimes. Un expert de la Universitat d’Alacant recorda que la calor de l’aigua no determina la seua presència a les platges.

El vent complica l’incendi de Sogorb amb ratxes de més de 30 km/h esta vesprada

Aemet preveu per a esta vesprada ratxes de vent de més de 30 km/h en l’incendi de Sogorb, després d’una nit meteorològicament tranquil·la però sense pluges.