Una tortuga caiman de 30 quilos, de les més grans trobades mai en Estats Units

Imatge de la tortuga caiman trobada a Mississipí

Imatge de la tortuga caiman trobada en Mississipi | Mississippi Museum of Natural Science

 

Troballa animal impressionant la que s’ha fet en Estats Units. En concret, en el comptat de Lamar, al sud l’estat de Mississipi, s’ha descobert una tortuga caiman de quasi 30 quilos de pes. Unes mesures que la convertixen en la més gran de la història trobada mai en este estat i, probablement, en una de les més grans en Estats Units.

 

Concretament ha sigut Luke Pearson, un alumne de la Universitat de Sud del Mississipi, la persona que feia el gran descobriment. De fet, este estudiant es va topar amb este gran exemplar mentres treballava en un projecte centrat en l’estudi d’estos impressionants animals, segons ha publicat recentment el portal web ‘Periodista Digital’.  

 

 

La tortuga caiman, un rèptil amb uns mossos molt perillosos

La tortuga caiman també és coneguda com a ‘aligator’ o amb el seu nom científic ‘Macrochelys temminckii’. Esta espècie és coneguda per ser un rèptil mescla entre una tortuga i un caiman, i es caracteritza per les seues grans mesures i per fer uns mossos molt perillosos. Es calcula que pot arribar a arrancar el mànec d’una granera d’un sol mos, mentres que hi ha casos de persones que han perdut dits de les seues mans per culpa de mossos d’esta tortuga.

 

És un animal d’aigua dolça i una de les tortugues terrestres més grans del món. Físicament, es caracteritza per la seua llarga cua i per tindre un cap enorme. En algunes ocasions pot arribar a pesar 80 quilos i arribar fins als 65 centímetres de longitud. Té una substància en la llengua que li permet atraure l’atenció dels peixos, font d’alimentació d’este rèptil.

Últimes notícies

Ferit un camioner en caure per un terraplén a Forcall amb més de 200 porcs

Un home de 68 anys ha resultat ferit en caure per un terraplén a Forcall (Castelló) amb un camió que transportava 205 porcs, molts dels quals han mort per l'accident.

Anna frega els 40 graus en una nova jornada de calor extrema a la Comunitat

L’ona de calor ha deixat este dimarts fins a 39,6 graus en Anna i més de 38 graus en diversos municipis de la província de València, segons Avamet i Aemet.

Inditex manté la millor reputació empresarial i Juan Roig encapçala els líders més valorats

Inditex ha revalidat el primer lloc com a empresa amb millor reputació a Espanya segons Merco 2026, mentre que el president de Mercadona, el valencià Juan Roig, lidera el llistat dels 100 directius millor valorats.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón deixe de ser aforat

Associacions de familiars de víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l'aforament de Carlos Mazón i que puga ser investigat a Catarroja pels fets del 29 d'octubre de 2024.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés la fi de l’aforament de Carlos Mazón

Familiars de les víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l’aforament a l’expresident Carlos Mazón i han defensat que ha de declarar com a investigat a Catarroja.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón perda l’aforament

Associacions de familiars de les víctimes de la dana de València han exigit davant del Congrés que cese l’aforament de l’expresident Carlos Mazón i que puga ser investigat pels fets del 29 d’octubre de 2024.

Fauma, la nova app que permet seguir i cuidar animals des del mòbil

La nova aplicació Fauma ja està disponible en App Store i Google Play i permet seguir en temps real tortugues, pingüins i taurons de centres com l'Oceanogràfic de València, implicant els usuaris en projectes reals de conservació.

Les Corts allarguen fins a finals de juliol per deixar tancada la llei d’Acompanyament de 2026

Les Corts han decidit allargar el període de sessions fins al 31 de juliol per aprovar la llei d’Acompanyament als pressupostos de la Generalitat de 2026 abans de les vacacions d’estiu.