Un vídeo molt emotiu mostra un elefant carregant a la seua cria morta per a enterrar-la

Un vídeo molt emotiu mostra un elefant carregant a la seva cria morta per enterrar-la

Un vídeo molt emotiu mostra un elefant carregant a la seua cria morta per a enterrar-la | Arxiu

 

Vídeo molt emotiu i dur el que ens arriba des de l’Índia en què es pot vore com un elefant carrega a la seua cria morta per a enterrar-la en el bosc acompanyat de tot el grup. Un guardabosc de la zona, Parveen Kaswan, va poder captar una escena presenciada per diverses persones que es van mantindre en silenci a distància per a respectar el terrible moment que estaven passant els animals.

 

En les imàtgens, es pot vore com, de repent, un enorme elefant apareix carregant amb la trompa a la seua cria acabada de morir, probablement a mans d’un altre animal, segons les primeres informacions. L’animal creua a poc a poc una carretera fins a deixar estés el cos del menut a l’altra banda de la carretera. És en aquell moment quan arriba tota la bandada i, una volta estan tots junts, el grup arranca una altra volta en silenci, carregant una altra volta les restes del xicotet elefant, per tal d’enterrar-lo en comunitat en el bosc, com si es tractaren d’humans.

 

Segons la Reserva de Kerala, a on treballa Kaswan, és habitual que estos enormes mamífers creen els seus propis cementeris enmig del bosc per a passar el dol conjuntament. Un vídeo molt sensible que ha pegat la volta al món i que ha fet saltar les llàgrimes a molts usuaris de les xarxes socials:

 

 

Un dofí aguanta a la seua cria morta per a que no s’afone

Com si fora una coincidència, una imatge similar és la que es va vore en les aigües de Florida, en els Estats Units, el passat 3 de juny. En este cas, es tractava d’un dofí que sostenia a la seua cria morta en la superfície de l’aigua per tal que no s’afonara. El vídeo va ser registrat en la costa d’Indian Shores per l’associació ‘See Through Canoe’, que creu que el xicotet animal marí va morir probablement a causa d’un colp amb una embarcació i que la mare «no estava a punt» per a deixar anar al seu fill. Este és l’emotiu vídeo:

 

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.
FILMOTECA D'ESTIU