Un vídeo molt emotiu mostra un elefant carregant a la seua cria morta per a enterrar-la

Un vídeo molt emotiu mostra un elefant carregant a la seva cria morta per enterrar-la

Un vídeo molt emotiu mostra un elefant carregant a la seua cria morta per a enterrar-la | Arxiu

 

Vídeo molt emotiu i dur el que ens arriba des de l’Índia en què es pot vore com un elefant carrega a la seua cria morta per a enterrar-la en el bosc acompanyat de tot el grup. Un guardabosc de la zona, Parveen Kaswan, va poder captar una escena presenciada per diverses persones que es van mantindre en silenci a distància per a respectar el terrible moment que estaven passant els animals.

 

En les imàtgens, es pot vore com, de repent, un enorme elefant apareix carregant amb la trompa a la seua cria acabada de morir, probablement a mans d’un altre animal, segons les primeres informacions. L’animal creua a poc a poc una carretera fins a deixar estés el cos del menut a l’altra banda de la carretera. És en aquell moment quan arriba tota la bandada i, una volta estan tots junts, el grup arranca una altra volta en silenci, carregant una altra volta les restes del xicotet elefant, per tal d’enterrar-lo en comunitat en el bosc, com si es tractaren d’humans.

 

Segons la Reserva de Kerala, a on treballa Kaswan, és habitual que estos enormes mamífers creen els seus propis cementeris enmig del bosc per a passar el dol conjuntament. Un vídeo molt sensible que ha pegat la volta al món i que ha fet saltar les llàgrimes a molts usuaris de les xarxes socials:

 

 

Un dofí aguanta a la seua cria morta per a que no s’afone

Com si fora una coincidència, una imatge similar és la que es va vore en les aigües de Florida, en els Estats Units, el passat 3 de juny. En este cas, es tractava d’un dofí que sostenia a la seua cria morta en la superfície de l’aigua per tal que no s’afonara. El vídeo va ser registrat en la costa d’Indian Shores per l’associació ‘See Through Canoe’, que creu que el xicotet animal marí va morir probablement a causa d’un colp amb una embarcació i que la mare «no estava a punt» per a deixar anar al seu fill. Este és l’emotiu vídeo:

 

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Lesió de Bigas i De Santiago complica la pretemporada de l’Elx

Pedro Bigas i Yago de Santiago encara no han jugat cap minut amb l’Elx en esta pretemporada per problemes físics. Altres jugadors com Adam Boayar, Matías Dituro i Abiel Osorio també continuen fora de combat per lesió o tràmits burocràtics.

El Consell retreu al PSPV la precarietat del servici de bombers forestals en época del Botànic

La Generalitat ha acusat el PSPV-PSOE de cinisme polític i d’haver precaritzat el servici de bombers forestals durant els governs del Botànic, després que els socialistes denunciaran que el Consell del PP no va executar el 21 % del pressupost de contractació de 2025. L’Executiu actual defensa que ha impulsat la major transformació de la SGISE, amb més unitats operatives tot l’any i un augment de la plantilla.

Els bombers continuen refrescant Tales i Eslida després de l’incendi de la Vall d’Uixó

Cinc unitats de Bombers Forestals i diversos efectius del Consorci de Castelló treballen hui en la fase de refresc de l’incendi de la Vall d’Uixó, amb especial vigilància a Tales i Eslida després de cremar 9.568 hectàrees.

Nou dispositiu psicològic immediat per a emergències de la DANA a la Comunitat Valenciana

La Generalitat i les associacions de víctimes de la DANA impulsaran un dispositiu d’intervenció psicològica immediata dins del sistema públic valencià i un programa de formació per a municipis, escoles i serveis socials.

Un nou xip fotònic valencià multiplica tasques per a comunicacions i IA

Investigadors de la UPV han contribuït a un processador fotònic programable capaç de fer diverses funcions alhora en un únic xip, clau per a futures xarxes de comunicacions, centres de dades i aplicacions d’intel·ligència artificial.

Carlos Espí s’acomiada del Llevant rumb al Real Madrid

El davanter valencià Carlos Espí ha fet públic el seu acomiadament del Llevant UD en un emotiu missatge a les xarxes socials després del seu traspàs al Real Madrid, agraint el suport rebut i assegurant que se'n va amb la tranquil·litat d'haver-ho donat tot pel club granota.

El PSPV acusa el Consell de deixar sense gastar un 21% per a bombers forestals

El PSPV-PSOE denuncia que el Consell del PP ha deixat sense executar el 21% del pressupost de 2025 per a contractar bombers forestals i critica que la plantilla de la SGISE només ha crescut en dos efectius, de 889 a 891.

Tots els hospitals públics valencians operen els casos més greus abans de 30 dies

Els 27 hospitals públics de la Comunitat Valenciana han aconseguit operar els pacients de màxima prioritat abans d un mes i reduir a la mitat els malalts en espera per a cirurgia urgent respecte de 2023.
FILMOTECA D'ESTIU