Un vídeo molt emotiu mostra un elefant carregant a la seua cria morta per a enterrar-la

Un vídeo molt emotiu mostra un elefant carregant a la seva cria morta per enterrar-la

Un vídeo molt emotiu mostra un elefant carregant a la seua cria morta per a enterrar-la | Arxiu

 

Vídeo molt emotiu i dur el que ens arriba des de l’Índia en què es pot vore com un elefant carrega a la seua cria morta per a enterrar-la en el bosc acompanyat de tot el grup. Un guardabosc de la zona, Parveen Kaswan, va poder captar una escena presenciada per diverses persones que es van mantindre en silenci a distància per a respectar el terrible moment que estaven passant els animals.

 

En les imàtgens, es pot vore com, de repent, un enorme elefant apareix carregant amb la trompa a la seua cria acabada de morir, probablement a mans d’un altre animal, segons les primeres informacions. L’animal creua a poc a poc una carretera fins a deixar estés el cos del menut a l’altra banda de la carretera. És en aquell moment quan arriba tota la bandada i, una volta estan tots junts, el grup arranca una altra volta en silenci, carregant una altra volta les restes del xicotet elefant, per tal d’enterrar-lo en comunitat en el bosc, com si es tractaren d’humans.

 

Segons la Reserva de Kerala, a on treballa Kaswan, és habitual que estos enormes mamífers creen els seus propis cementeris enmig del bosc per a passar el dol conjuntament. Un vídeo molt sensible que ha pegat la volta al món i que ha fet saltar les llàgrimes a molts usuaris de les xarxes socials:

 

 

Un dofí aguanta a la seua cria morta per a que no s’afone

Com si fora una coincidència, una imatge similar és la que es va vore en les aigües de Florida, en els Estats Units, el passat 3 de juny. En este cas, es tractava d’un dofí que sostenia a la seua cria morta en la superfície de l’aigua per tal que no s’afonara. El vídeo va ser registrat en la costa d’Indian Shores per l’associació ‘See Through Canoe’, que creu que el xicotet animal marí va morir probablement a causa d’un colp amb una embarcació i que la mare «no estava a punt» per a deixar anar al seu fill. Este és l’emotiu vídeo:

 

 

També et pot interessar…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Diego Ventura imposa el seu mestratge a Castelló i tala una orella

Diego Ventura va destacar en la segona d'abonament de la Magdalena amb una actuació de tremp i domini que li va valdre una orella i una ovació. Rui Fernandes i Llija Vicens van marxar de buit davant un tancament noble però amb poca transmissió dels Espartars.

La Fiscalia sosté que Mazón no tenia competències en emergències i que no està provat que donara ordes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana afirma que la llei no atribuïx al president competències directes en protecció civil i que no hi ha proves d'ordes seues durant la dana. El comandament únic corresponia a Interior i només canviaria si apareixen noves evidències.

El nou centre de salut Rincón de Loix millora l’atenció a 20.000 persones i tindrà urgències 24 hores abans de l’estiu

El president Juanfran Pérez Llorca ha destacat l'accessibilitat i el reforç de servicis del nou centre, operatiu des del 2 de març després de 5,5 milions d'inversió. L'edifici suma més consultes, àrees específiques i preveu rehabilitació i urgències 24 hores abans de l'estiu.

Pérez Llorca destaca en els seus 100 dies la recuperació de la normalitat en la Generalitat

El president ha reivindicat que estos primers 100 dies han retornat la normalitat i l'estabilitat, amb més de la mitat dels seus compromisos ja en marxa.

Oliu confirma que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l’OPA fallida del BBVA

Josep Oliu ha assegurat que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l'OPA fallida del BBVA i ha fixat com a repte seguir el ritme de la innovació i la IA. També ha defés que la independència preserva la competència per a les pimes i ha reclamat simplificació reguladora a Europa.

Avís groc este dimarts per pluges de fins a 20 l/m² en una hora en la Comunitat Valenciana

Aemet ha establit el nivell groc per precipitacions intenses. Alacant, Castelló i València activen l'avís amb diferents franges i acumulats.

La Generalitat oferix suport a Benidorm per a complir la sentència de la serra Gelada

La Generalitat Valenciana ha oferit suport i ajuda a l'Ajuntament de Benidorm per a complir la sentència que li imposa 350 milions per la serra Gelada. El Consell ha garantit col·laboració per a executar la fallada i ha desvinculat a l'actual govern local de l'origen del conflicte

Catalá critica que Renfe no habilite autobusos des d’Albal durant la mascletà

L'alcaldessa de València ha enlletgit a Renfe que no preveja autobusos llançadora des d'Albal durant les hores de la mascletà. La Delegació del Govern defén la mesura per seguretat i l'atribuïx a instruccions municipals.