Un vídeo molt emotiu mostra un elefant carregant a la seua cria morta per a enterrar-la

Un vídeo molt emotiu mostra un elefant carregant a la seva cria morta per enterrar-la

Un vídeo molt emotiu mostra un elefant carregant a la seua cria morta per a enterrar-la | Arxiu

 

Vídeo molt emotiu i dur el que ens arriba des de l’Índia en què es pot vore com un elefant carrega a la seua cria morta per a enterrar-la en el bosc acompanyat de tot el grup. Un guardabosc de la zona, Parveen Kaswan, va poder captar una escena presenciada per diverses persones que es van mantindre en silenci a distància per a respectar el terrible moment que estaven passant els animals.

 

En les imàtgens, es pot vore com, de repent, un enorme elefant apareix carregant amb la trompa a la seua cria acabada de morir, probablement a mans d’un altre animal, segons les primeres informacions. L’animal creua a poc a poc una carretera fins a deixar estés el cos del menut a l’altra banda de la carretera. És en aquell moment quan arriba tota la bandada i, una volta estan tots junts, el grup arranca una altra volta en silenci, carregant una altra volta les restes del xicotet elefant, per tal d’enterrar-lo en comunitat en el bosc, com si es tractaren d’humans.

 

Segons la Reserva de Kerala, a on treballa Kaswan, és habitual que estos enormes mamífers creen els seus propis cementeris enmig del bosc per a passar el dol conjuntament. Un vídeo molt sensible que ha pegat la volta al món i que ha fet saltar les llàgrimes a molts usuaris de les xarxes socials:

 

 

Un dofí aguanta a la seua cria morta per a que no s’afone

Com si fora una coincidència, una imatge similar és la que es va vore en les aigües de Florida, en els Estats Units, el passat 3 de juny. En este cas, es tractava d’un dofí que sostenia a la seua cria morta en la superfície de l’aigua per tal que no s’afonara. El vídeo va ser registrat en la costa d’Indian Shores per l’associació ‘See Through Canoe’, que creu que el xicotet animal marí va morir probablement a causa d’un colp amb una embarcació i que la mare «no estava a punt» per a deixar anar al seu fill. Este és l’emotiu vídeo:

 

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.