12.4 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

Un vídeo molt emotiu mostra un elefant carregant a la seua cria morta per a enterrar-la

Un vídeo molt emotiu mostra un elefant carregant a la seva cria morta per enterrar-la

Un vídeo molt emotiu mostra un elefant carregant a la seua cria morta per a enterrar-la | Arxiu

 

Vídeo molt emotiu i dur el que ens arriba des de l’Índia en què es pot vore com un elefant carrega a la seua cria morta per a enterrar-la en el bosc acompanyat de tot el grup. Un guardabosc de la zona, Parveen Kaswan, va poder captar una escena presenciada per diverses persones que es van mantindre en silenci a distància per a respectar el terrible moment que estaven passant els animals.

 

En les imàtgens, es pot vore com, de repent, un enorme elefant apareix carregant amb la trompa a la seua cria acabada de morir, probablement a mans d’un altre animal, segons les primeres informacions. L’animal creua a poc a poc una carretera fins a deixar estés el cos del menut a l’altra banda de la carretera. És en aquell moment quan arriba tota la bandada i, una volta estan tots junts, el grup arranca una altra volta en silenci, carregant una altra volta les restes del xicotet elefant, per tal d’enterrar-lo en comunitat en el bosc, com si es tractaren d’humans.

 

Segons la Reserva de Kerala, a on treballa Kaswan, és habitual que estos enormes mamífers creen els seus propis cementeris enmig del bosc per a passar el dol conjuntament. Un vídeo molt sensible que ha pegat la volta al món i que ha fet saltar les llàgrimes a molts usuaris de les xarxes socials:

 

 

Un dofí aguanta a la seua cria morta per a que no s’afone

Com si fora una coincidència, una imatge similar és la que es va vore en les aigües de Florida, en els Estats Units, el passat 3 de juny. En este cas, es tractava d’un dofí que sostenia a la seua cria morta en la superfície de l’aigua per tal que no s’afonara. El vídeo va ser registrat en la costa d’Indian Shores per l’associació ‘See Through Canoe’, que creu que el xicotet animal marí va morir probablement a causa d’un colp amb una embarcació i que la mare «no estava a punt» per a deixar anar al seu fill. Este és l’emotiu vídeo:

 

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

El Decret de Convivència valencià ha entrat en vigor amb més protecció a l’alumnat

La nova norma ha entrat en vigor per a reforçar la protecció de l'alumnat, previndre la violència i el ciberassetjament i consolidar entorns segurs i inclusius. Inclou una coordinació de benestar, límits al mòbil i procediments disciplinaris més àgils.

Generalitat i Ajuntament de València busquen seu temporal per al museu de Sorolla

Generalitat i Ajuntament van acordar buscar una seu provisional, probablement el Museu de la Ciutat, per a exhibir les obres de Sorolla de la Hispanic Society fins al seu trasllat al Palau de les Comunicacions.

Pérez Llorca insistix: el congrés del PPCV serà després de la reconstrucció per la DANA

Pérez Llorca ha reafirmat que el congrés del PPCV es convocarà quan acabe la reconstrucció després de la DANA i sosté que hi ha temps suficient.

L’advocat de Ábalos renúncia al seu defensa a les portes del juí i amb l’exministre a la presó

Carlos Bautista ha presentat la renúncia a la defensa de José Luis Ábalos i ha demanat suspendre terminis per a evitar indefensió. És el segon relleu d'advocats en la causa, amb l'exministre a la presó preventiva i una vista del Suprem fixada per al 15 de gener.

Les últimes pluges eleven les reserves del Xúquer en 21 hm³ i les del Segura en 16 hm³

Les precipitacions han impulsat al Xúquer fins al 51,5% i al Segura al 26,1%, amb pujades de 21 i 16 hm³. El conjunt del país aconseguix el 56,6%.

Pérez Llorca ha assegurat que continuarà buscant pactes amb l’oposició

El president ha reiterat la mà tendida a l'oposició després de reunir-se amb l'alcaldessa de València. Ha apel·lat a baixar la crispació i ha citat la dana com a motiu per a acordar.

Indonèsia manté fins al divendres la busca del xiquet valencià desaparegut en el naufragi de Komodo

Les autoritats indonèsies prolonguen l'operatiu per a localitzar a Quique, de 10 anys, desaparegut des del naufragi del 26 de desembre al Parc Nacional de Komodo. Després de trobar el dimarts el cos de Mateo i el casc del vaixell, el pla se centra en superfície i costes.

Llorca defén la col·laboració del PP en la investigació de la dana

Llorca ha sostingut que els dirigents del PP han col·laborat amb la investigació judicial sobre la dana del 29 d'octubre de 2024 i ha contrastat eixa actitud amb la del Govern d'Espanya.