Metrovalencia funcionarà la setmana de Falles durant les 24 hores del dia

Metrovalencia | Metrovalencia

 

Metrovalencia funcionarà durant els sis dies de la setmana gran de Falles, del 14 al 20 de març, les 24 hores seguides, i es reforçarà el servici prestat per Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) tant pel dia com a la nit, sobretot en les hores punta, com és el moment de la mascletà.

 

D’eixa manera s’ha anunciat este dimecres en una roda de premsa el conseller de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, Arcadi España, qui ha detallat el dispositiu desplegat per FGV amb motiu de les festes falleres.

 

De moment, i amb les dades que es tenen hui, l’activitat del metre no descansarà durant sis dies i en les jornades més importants hi haurà més freqüències. Per exemple, el 14 de març el servici augmentarà un 10%; el 15 de març, un 65%; i el dia 19, el de la ‘cremà’, hi haurà un 75,2% més de freqüència.

 

Major servici de seguretat

Amb la finalitat de donar un bon servici, s’ha contractat de manera temporal a 56 agents d’Atenció al Client procedents de les borses de treball, i s’ha reforçat el nombre de vigilants de seguretat, incrementant-se un 11% en passar de 647 a 720 en torns de demà, vesprada i nit.

 

Les freqüències variaran en funció del dia, franja horària i destinació, cosa per la que es recomana als usuaris que s’informen del pas dels trens en la pàgina web de Metrovalencia, en el telèfon gratuït 900 461 046 o en les mateixes estacions, a demés de a través de les xarxes socials de Facebook (facebook.com/metrovalencia.fgv) i Twitter (@metrovalencia).

 

Línies tancades durant els principals dies de Falles

Per motius de seguretat, les estacions de Xàtiva i Colón estaran tancades de 12.30 a 14.30 les hores dels principals dies festius, el 14, 15, 16, 17, 18 i 19 de març, pel que es recomana que durant eixes hores es gasten les instal·lacions d’Àngel Guimerà, Plaça Espanya, Albereda i Bailèn, segons els orígens dels viatges.

 

De la mateixa forma, l‘estació d’Albereda es tancarà al públic dos hores abans de l’inici dels castells de focs artificials els dies 16, 17 i 18 i es mantindrà sense servici fins a un temps prudencial després de què s’acaben. Els viatgers que vulguen desplaçar-se fins a l’Albereda en eixa franja horària, podran baixar-se en les estacions immediates de Facultats o Colón.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ceuta rebrà l’Alta Distinció de la Generalitat pel coratge del seu poble

La Generalitat Valenciana concedirà enguany l’Alta Distinció a la ciutat autònoma de Ceuta, un reconeixement que el seu president, Juan Jesús Vivas, assegura que honra el coratge i el valor dels ceutins en un moment molt difícil per al territori.

Experiència, cooperació i ciència, claus per a prevenir desastres naturals

Experts internacionals han llançat des de València una plataforma de l’OCDE per a compartir experiències, reforçar la cooperació i posar la ciència al centre de la prevenció de desastres naturals.

Intervinguts 862 quilos de cocaïna en un contenidor al port de València

Vigilància Duanera i Guàrdia Civil han comissat 862 quilos de cocaïna amagats en un contenidor procedent de Guayaquil al port de València. No hi ha detinguts i s’investiga una possible contaminació a bord del vaixell.

Les primeres reaccions valencianes a l’anunci electoral de Sánchez esclaten en xarxes

L’anunci de Pedro Sánchez de dissoldre les Corts Generals i convocar eleccions generals anticipades el 29 de novembre ha encés les reaccions en xarxes socials dels principals dirigents polítics de la Comunitat Valenciana, que ja es posicionen davant la nova cita amb les urnes.

Cinc detinguts a València passen a disposició judicial després de la protesta per la vivenda

Les cinc persones arrestades dissabte a València després de la manifestació pel dret a la vivenda han passat este dilluns al matí a disposició judicial. Col·lectius socials han convocat una concentració a la Ciutat de la Justícia i han anunciat una caixa de resistència en suport dels detinguts.

L’acampada per la vivenda seguix a Alacant malgrat l’avanç electoral

El Sindicat de Vivenda de Carolines manté de manera indefinida l’acampada a la plaça de la Muntanyeta d’Alacant després de la convocatòria d’eleccions generals, fins que s’aproven mesures com lloguers indefinits i més parc públic.

Demanen fins a 6 anys de presó a exempleats de l’Elche CF per quedar-se diners d’entrades

Nou exempleats de l’Elche CF, entre ells l’excap de taquilles, s’enfronten a fins a 6 anys de presó per una presumpta venda fraudulenta d’entrades entre 2007 i 2013 que hauria causat un perjudici d’1,2 milions d’euros al club.

Pedro Sánchez convoca eleccions generals a Espanya

El president fixa els comicis per al 29 de novembre i anuncia un Consell de Ministres extraordinari per a dissoldre les Corts