Els millors vins que pots trobar en el supermercat per menys de dos euros

Bodega de vinos en un supermercado

Bodega de vins en un supermercat | Cedida

 

L’enòleg i escriptor Joan C. Martín, compra anualment quasi mil botelles de vi en els supermercats de tota Espanya. Posteriorment els tasta i els puntua. En el seu recent llibre publicat ‘Los Supervinos 2018’, explica una selecció dels millors vins de les cinc últimes collites. En la seua guia, dels 150 vins que ha escollit, personalment solament es quedaria amb tres, tal com informa ‘La Vanguardia’. El primer, un cava Primer Cuvée Brut que costa 8,25 euros, «del millor que he provat», diu Joan C. Martín. El segon, un Vega del Geva Negre Criança amb DO Serres de Màlaga que costa uns 10 euros, «té una personalitat molt singular». Però segons l’enòleg i escriptor espanyol, el «millor de la guia», és un rosat Hoya de Cadenes Bobal Rosé per tan sols 3,65 euros.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La jutgessa que investiga la dana cita com a testimoni al xofer de la exconsellera Pradas

La jutgessa que investiga la gestió de la dana de 2024 cita a declarar com a testimoni al xofer de la llavors consellera de Justícia i Interior, Salomé Pradas, i impulsa noves diligències sobre comunicacions durant l'emergència.

Detingut un menor per quatre robatoris amb força en vivendes habitades a Castelló

La Guàrdia Civil ha detingut a un menor per quatre robatoris amb força en vivendes d'Alcalá de Xivert i Santa Magdalena de Pulpis, un d'ells en grau de temptativa. Part dels objectes sostrets ha sigut recuperada i el cas seguix sota investigació.

Cau a Castelló una xarxa de tràfic internacional de drogues amb set detinguts

La Guàrdia Civil desarticula a Castelló una organització dedicada al tràfic internacional de drogues, amb set detinguts i més de 130 quilos de cocaïna intervinguts.

Juí a Alacant a tres acusats de falsejar altes en la Seguretat Social per a cobrar l’atur

L'Audiència d'Alacant jutja a tres responsables d'una constructora i una gestoria acusats de simular contractes perquè 28 persones accediren a l'atur, amb un suposat perjuí de 235.000 euros.

El Suprem veta la retransmissió en directe del juí a Ábalos pels contractes de màscares

El Tribunal Suprem nega la retransmissió en directe del juí a José Luis Ábalos, el seu exasesor Koldo García i el comisionista Víctor de Aldama per presumptes mossegades en contractes de màscares.

Alliberades unes cent persones a Nules en una macrooperació contra el tràfic

Un dispositiu de la Guàrdia Civil a Nules ha permés alliberar a al voltant d'un centenar de persones i precintar quatre immobles en una investigació judicial per tràfic d'éssers humans que seguix baix secret de sumari.

Detinguts tres hòmens en ser sorpresos robant en una nau de fruita a Vinaròs

La Guàrdia Civil va detindre a tres hòmens d'entre 39 i 43 anys després de ser sorpresos robant en una nau industrial d'emmagatzematge de fruita a Vinaròs, on van forçar accessos i portaven una arma blanca.

Presó provisional per a un home acusat de set robatoris en vehicles a Sant Joan de Moró

Un home de 36 anys ingressa a la presó provisional acusat d'un delicte continuat de robatori amb força en set vehicles estacionats en la via pública de Sant Joan de Moró.