Mastodon
27.6 C
València
Dilluns, 15 setembre, 2025

Mor un home després llançar-se a una piscina amb poca aigua a Benissa

 

Un home de 50 anys ha mort després de llançar-se a una piscina amb poca aigua en una urbanització de Benissa.

Al voltant de les 17.40 hores s’ha sol·licitat la intervenció del CICU per assistir a un home inconscient després de llançar-se a una piscina d’una urbanització de Benissa. En l’avís s’indicava que la piscina tenia poca aigua i el banyista s’ha colpejat contra el fons.

El CICU ha mobilitzat una unitat de SVB amb metge d’Atenció Primària fins al lloc de l’esdeveniment. Fins a l’arribada dels serveis sanitaris, membres de la Policia Local han realitzat maniobres de reanimació cardiopulmonar bàsica a l’home.

Un cop al lloc, els serveis mèdics han comprovat que, l’home de 50 anys, no tenia pols i han confirmat la seua defunció.

Últimes notícies

El València encadena els seus pitjors resultats històrics davant el Barcelona

El conjunt valencianista ha sigut atropellat 7-1, 0-5 i 6-0 en els seus tres últims dols, un 18-1 agregat inèdit. La dinàmica agreuja un historial ja advers.

València llança una campanya contra l’explotació sexual amb el lema ‘Si eres puter, eres còmplice’

L'Ajuntament activa una campanya de sensibilització que posa el focus en els qui consumixen prostitució i reforça l'atenció a les víctimes amb recursos i aliances.

Podemos condiciona el seu suport a la Llei de Mobilitat a frenar les ampliacions del Prat i del port de València

Podemos reclama paralitzar immediatament les ampliacions del Prat i del port de València com a condició per a donar suport a la Llei de Mobilitat Sostenible, vinculada a 10.000 milions europeus.

Diana Morant demana no contraposar La Volta i el suport a Gaza i centra el debat en drets humans

La ministra de Ciència sosté que el verdader debat és la defensa del poble de Gaza enfront del suport al 'genocida Netanyahu'. Defén les protestes pacífiques i veu com mal menor reubicar el final de La Volta.

Les morts per calor en la Comunitat Valenciana este estiu pugen a 427, un 60% més que en 2024

La Comunitat Valenciana suma 427 morts atribuïbles a la calor des de l'1 de juny al 14 de setembre, un 60,5% més que en 2024. Agost concentra quasi la mitat.

Compromís reclama els vídeos del Cecopi del dia de la dana amb àudio íntegre

Compromís demanarà les gravacions del Cecopi del 29 d'octubre amb el so complet per a esclarir decisions durant la dana que va deixar 229 morts a València.

València Basket bat el seu rècord d’abonats en l’estrena del Roig Arena

El club tanca la seua primera campanya d'abonaments en el Roig Arena amb més de 15.000 socis. L'equip masculí supera els 11.000 i el femení depassa els 4.000.

Els 20 rècords de la fase de grups de la Lliga de Campions que poden caure

Un repàs a 20 rècords de la fase de grups de la Lliga de Campions, de les majors golejades als topalls de regularitat, que marquen el llistó del torneig.