Primera víctima mortal valenciana pel temporal

Pedania de l'Escorralet, en Oriola

La pedania d’Escorralet, en Orihuela, després de les pluges torrencials | Rosa Cabrera

 

La Guàrdia Civil ha recuperat el cos d’un veí de Redován, de 58 anys, en Orihuela, el Baix Segura (Alacant), tot i que les primeres informacions apuntaven a Benferri. El cadàver s’ha recuperat cap a les 20.15 de la vesprada. La Delegació del Govern ha confirmat que l’home era de Redován, veí de la zona coneguda com la de la Virgen del Remedio.

 

Segons pareix, tal com ha publicat ‘Información’, es tracta d’un camioner que havia agarrat el cotxe este matí i havia quedat atrapat per l’aigua. Ha sigut quan ha demanat ajuda per la pujada del riu que els servicis d’Emergències no l’han trobat. El cos ha sigut localitzat posteriorment en un reconeiximent aeri que s’ha fet per la zona en helicòpter. Amb esta, el temporal deixa cinc víctimes mortals en tota Espanya, comptant les dos d’Albacete de dijous i les dos andaluses d’este divendres.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Santi Cazorla penja les botes després de 23 anys al futbol professional

Santi Cazorla, capità i símbol del Real Oviedo i mite del Villarreal, ha confirmat la seua retirada als 41 anys després de 23 temporades al futbol professional.

Lliure amb càrrecs el conductor begut que ha ferit greu una motorista en pràctiques i ha fugit a El Campello

Un home de 32 anys ha ferit de gravetat una alumna d’autoescola que feia pràctiques de moto a El Campello i ha fugit. Quadruplicava la taxa d’alcohol i ha quedat en llibertat amb càrrecs a l’espera de juí.

La campanya l’Espera Infinita denuncia el deteriorament de Rodalia a la província de València

El president provincial del PP de València, Vicent Mompó, ha llançat a Gandia la campanya l'Espera Infinita per a denunciar retards, cancel·lacions i averies constants a les línies de Rodalia, que considera un abandó del Govern central.

Braxton Key deixa el Valencia Basket després de rebutjar la renovació

Braxton Key ha finalitzat contracte amb el Valencia Basket i no ha acceptat l’oferta de renovació del club, després d’una temporada clau en els èxits a l’Eurolliga i la Lliga Endesa.

València restaura el monument a les víctimes del metro en el 20é aniversari de la tragèdia

L’Ajuntament de València ha completat la rehabilitació integral del monument a les víctimes de l’accident de metro de 2006, consensuada amb l’associació de víctimes i l’artista autora, coincidint amb el 20é aniversari del sinistre.

25 consultoris de platja i 85 milions per a reforçar la sanitat en zones turístiques este estiu

Sanitat obrirà entre juliol i setembre 25 consultoris auxiliars de platja i reforçarà 74 centres d’Atenció Primària amb un pressupost de 85,2 milions d’euros. Puçol mantindrà obert el seu consultori de platja tot l’any per a atendre l’augment de població.

Museus de Valladolid, León, Màlaga, València i Madrid incorporen 62 obres d’art recuperades a Itàlia

Un total de 62 peces d’art, valorades en més de tres milions d’euros i procedents de tràfic il·lícit, s’han reintegrat a museus d’Espanya, inclosos centres de València, Madrid, Valladolid, León i Màlaga, després de l’operació Altarpiece de la Guàrdia Civil.

Detinguda a Alacant per llogar un pis en condicions infrahumanes a immigrants sense papers

Una dona de 56 anys ha sigut detinguda a Alacant per utilitzar la seua vivenda com a pis patera per a immigrants en situació irregular, cobrar-los 10 euros al dia i amenaçar de mort els agents que l’investigaven.