Investiguen la mort d’un nadó trobat en l’armari d’un domicili de la província de València

La Guàrdia Civil de València investiga la mort d’un nadó nounat trobat en un armari després que la mare, una jove de 22 anys, acudís a urgències d’un centre hospitalari de l’àrea de Gandia, després de donar a llum a casa sense assistència.

Segons fonts de la Guàrdia Civil, en la matinada del dia 20 de febrer, s’ha trobat a un xiquet nounat mort en l’armari d’un domicili de la província de València.

Pel que sembla, una dona de 22 anys hauria tingut un part sense assistència que s’hauria complicat. A causa de l’hemorràgia, va acudir a l’hospital, deixant al nounat en un armari del domicili que compartia amb els seus pares, que desconeixien el seu embaràs i que la van acompanyar al centre mèdic.

Posteriorment, els pares de la dona van trobar el cos sense vida del nadó i van alertar a la Guàrdia Civil. S’ha fet càrrec de les diligències l’Equip de Policia Judicial de Gandia.

Últimes notícies

Ratxes de més de 130 km/h agranen Castelló i obliguen a desenes d’intervencions d’emergència

El fort temporal de vent a la província de Castelló deixa ratxes de fins a 143 km/h, més d'un centenar d'incidències ateses i la suspensió de diversos actes previstos.

Domingo de cels buidats i vent fort en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge amb cels buidats, vent del nord i nord-oest amb ratxes molt fortes i temperatures estables, amb gelades febles a l'interior nord.

Un caminador que es convertix amb carro de la compra desperta l’interés de Rolser

Un jove dissenyador ha creat Rondine, un caminador que també funciona com a carro de la compra i que ha cridat l'atenció de Rolser, interessada a desenrotllar el concepte en el futur.

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.