Investiguen la mort d’un nadó trobat en l’armari d’un domicili de la província de València

La Guàrdia Civil de València investiga la mort d’un nadó nounat trobat en un armari després que la mare, una jove de 22 anys, acudís a urgències d’un centre hospitalari de l’àrea de Gandia, després de donar a llum a casa sense assistència.

Segons fonts de la Guàrdia Civil, en la matinada del dia 20 de febrer, s’ha trobat a un xiquet nounat mort en l’armari d’un domicili de la província de València.

Pel que sembla, una dona de 22 anys hauria tingut un part sense assistència que s’hauria complicat. A causa de l’hemorràgia, va acudir a l’hospital, deixant al nounat en un armari del domicili que compartia amb els seus pares, que desconeixien el seu embaràs i que la van acompanyar al centre mèdic.

Posteriorment, els pares de la dona van trobar el cos sense vida del nadó i van alertar a la Guàrdia Civil. S’ha fet càrrec de les diligències l’Equip de Policia Judicial de Gandia.

Últimes notícies

Anselmi vol fer renàixer la petjada dels tècnics argentins a la banqueta de l’Elx

Martín Anselmi, nou entrenador de l’Elx, vol recuperar la històrica presència de tècnics argentins al club, marcada per etapes d’èxit però també per fracassos recents.

El PSPV acusa Feijóo de no avalar Juanfran Pérez Llorca en la seua visita a Sueca

El síndic socialista José Muñoz assegura que la visita d’Alberto Núñez Feijóo a la Comunitat Valenciana ha evidenciat la falta de suport explícit a Juanfran Pérez Llorca i denuncia també el silenci entorn de l’expresident Carlos Mazón.

Feijóo promet acabar amb la discriminació financera de la Comunitat Valenciana

Alberto Núñez Feijóo ha promés en un acte a Sueca impulsar un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana i acabar amb la seua discriminació, mentres Juanfran Pérez Llorca ha garantit el suport del PPCV perquè arribe a la Moncloa.

Mes de maig rècord al TRAM d’Alacant amb més d’1,6 milions de viatgers

La xarxa del TRAM d’Alacant ha transportat 1.654.238 persones en maig, una xifra molt similar a la de 2025, amb la Línia 2 com la més utilitzada i un creixement destacat a la Línia 9.

Un jove quasi quadruplica la taxa d’alcohol mentre circulava amb patinet elèctric a Gandia

La Guàrdia Civil ha denunciat un jove de 25 anys que circulava amb un patinet elèctric al Grau de Gandia amb quasi quatre vegades la taxa d’alcohol permesa i sense haver inscrit el vehicle en el registre obligatori de la DGT.

Nous materials prefabricats sostenibles facilitaran la construcció a la Comunitat Valenciana

La Conselleria dIndustria ha finançat, a través dIvace+i Innovació i amb fons FEDER, el desenvolupament de nous materials ecosostenibles per a elements prefabricats que reduïxen ciment, àrids i petjada de carboni en la construcció.

Feijóo carrega contra el rebuig a la moció per exigir eleccions i parla de degradació màxima del sanchisme

Alberto Núñez Feijóo ha criticat a Sueca que la Mesa del Congrés no haja admés a tràmit una moció per demanar a Pedro Sánchez la convocatòria d’eleccions, i ha afirmat que és la degradació màxima del sanchisme.

Metrovalencia bat rècord en maig amb més de 9 milions de viatges

Metrovalencia ha superat en maig els 9 milions de desplaçaments, un 8,64 % més que en 2025, amb la Línia 3 com a més utilitzada i Xàtiva com l’estació amb més trànsit.