Investiguen la mort d’un nadó trobat en l’armari d’un domicili de la província de València

La Guàrdia Civil de València investiga la mort d’un nadó nounat trobat en un armari després que la mare, una jove de 22 anys, acudís a urgències d’un centre hospitalari de l’àrea de Gandia, després de donar a llum a casa sense assistència.

Segons fonts de la Guàrdia Civil, en la matinada del dia 20 de febrer, s’ha trobat a un xiquet nounat mort en l’armari d’un domicili de la província de València.

Pel que sembla, una dona de 22 anys hauria tingut un part sense assistència que s’hauria complicat. A causa de l’hemorràgia, va acudir a l’hospital, deixant al nounat en un armari del domicili que compartia amb els seus pares, que desconeixien el seu embaràs i que la van acompanyar al centre mèdic.

Posteriorment, els pares de la dona van trobar el cos sense vida del nadó i van alertar a la Guàrdia Civil. S’ha fet càrrec de les diligències l’Equip de Policia Judicial de Gandia.

Últimes notícies

Estabilitzat l’incendi forestal de Llíria en només dues hores

L’incendi forestal declarat esta vesprada en el terme de Llíria ha quedat estabilitzat en unes dues hores després de desallotjar diverses vivendes.

Thiago Fernández reforçarà les bandes del Llevant cedit pel Villarreal

L’extrem argentí Thiago Fernández, de 22 anys i propietat del Villarreal, jugarà esta pròxima temporada al Llevant en qualitat de cedit.

Un incendi forestal en Llíria obliga a desallotjar diverses vivendes

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Llíria ha obligat a desallotjar diverses vivendes i ha mobilitzat importants mitjans terrestres i aeris.

Benidorm destina 8.000 euros per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

L'Ajuntament de Benidorm ha aprovat destinar 8.000 euros a accions humanitàries per a les víctimes del terratrémol de magnitud 7,4 a Colòmbia, que ha causat almenys 240 morts. L'ajuda es canalitzarà a través d'organismes oficials i inclou un missatge especial de suport a la ciutat agermanada de Manizales.

Valencia i Hércules s’enfronten dijous a Paterna en un nou amistós de pretemporada

El Valencia CF jugarà este dijous 13 d’agost un amistós contra l’Hércules al camp Antonio Puchades de Paterna, en una setmana amb dos partits preparatoris abans de l’estrena en LaLiga 2026-27.

Les màximes arriben als 37 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes d’este dimarts han arribat als 37 graus en diversos municipis de la Comunitat Valenciana, amb pics de quasi 38 graus a Elx.

Consells per conduir amb seguretat durant l’eclipsi solar a València

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb recomanacions per evitar desplaçaments innecessaris i reforços de transport públic a València.

Així es podrà vore l’eclipsi solar des de la Comunitat Valenciana

L’eclipsi solar d’este dimecres es vorà amb cel poc nuvolós en gran part de la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló. Aemet preveu temperatures altes, risc extrem d’incendis i recorda que es podrà observar el fenomen des de les ciutats litorals sense desplaçar-se.