11.9 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

Nou detinguts i tres ferits en noves protestes contra Netanyahu a Israel

MADRID, 18 (EUROPA PRESS)

Almenys nou persones han sigut detingudes i tres han resultat ferides després que hagen esclatat enfrontaments amb la Policia en una nova manifestació que ha tingut lloc davant del Parlament i que, finalment, ha acabat davant la residència del primer ministre israelià, Benjamin Netanyahu, a Jerusalem.

La Policia ha permès la marxa fins que alguns dels assistents han intentat travessar les tanques col·locades al voltant del perímetre de la vivenda del cap de Govern israelià, moment en el qual han començat les detencions, entre els quals es troba Noam Donen, cosí de la dona d’Ofer Calderón, un dels ostatges retinguts a Gaza.

Els organitzadors de la protesta han acusat la Policia de fer servir força excessiva, emprant canons d’aigua contra els manifestants i ferint tres persones que han necessitat ser hospitalitzades. Un dels canons hauria impactat contra una sanitària, Tal Weissbach, que portava una armilla identificativa, informa el diari israelià ‘Yedioth Ahronoth’.

A més d’ella, altres dos manifestants han sigut traslladats a l’hospital, un d’ells un home de 60 anys que aparentment hauria patit una fractura de fèmur, i “diversos agents de la Policia van resultar lleument ferits”.

Últimes notícies

Detingut a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord de València

La Guàrdia Civil ha arrestat a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va incomplir una mesura judicial.

Cau a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord: tenia tres ordes d’ingrés a la presó

La Guàrdia Civil ha detingut a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va infringir mesures.

Felipe Orts arriba en el seu millor moment i somia amb el podi a Benidorm

Felipe Orts afronta la Copa del Món de Benidorm en el seu millor moment i es marca el podi com a somni realista malgrat l'alt nivell i la presència de Van der Poel. Sofía Rodríguez aspira a un top 15 davant les grans favorites.

Les temperatures han baixat en la Comunitat Valenciana i les màximes s’han quedat en 15 graus

El descens tèrmic ha deixat les màximes en 15 graus a Rojales i Orihuela, per davall dels 19 del divendres a Pego. El diumenge baixaran les mínimes i les màximes seran similars.

Manifestació a Llíria contra la planta de biometà i per energies segures

Veïns de Llíria han protestat contra la macroplanta de biometà i han reclamat alternatives més netes, segures i sostenibles per a la comarca.

Luis Castro va lamentar que el penal de Mbappé va canviar el partit

El tècnic del Llevant va atribuir el 2-0 a un punt d'inflexió en la pena màxima transformada per Mbappé i va lamentar no capitalitzar les primeres ocasions.

Iván Romero va lamentar la baixada després del penal i va defendre l’actitud del Llevant

El davanter del Llevant va lamentar la derrota 2-0 davant el Reial Madrid, va assegurar que el seu equip va tindre les millors ocasions i que el penal de Mbappé va canviar el partit.

Emergències llança un avís especial per pluges fortes i temporal marítim des del dilluns

El Centre de Coordinació d'Emergències ha emés un avís especial per temporal marítim, pluges fortes i vent des del dilluns a la vesprada en la Comunitat Valenciana. Aemet preveu un episodi amb precipitacions molt persistents, ratxes molt fortes i neu copiosa en muntanya.