Nou detinguts i tres ferits en noves protestes contra Netanyahu a Israel

MADRID, 18 (EUROPA PRESS)

Almenys nou persones han sigut detingudes i tres han resultat ferides després que hagen esclatat enfrontaments amb la Policia en una nova manifestació que ha tingut lloc davant del Parlament i que, finalment, ha acabat davant la residència del primer ministre israelià, Benjamin Netanyahu, a Jerusalem.

La Policia ha permès la marxa fins que alguns dels assistents han intentat travessar les tanques col·locades al voltant del perímetre de la vivenda del cap de Govern israelià, moment en el qual han començat les detencions, entre els quals es troba Noam Donen, cosí de la dona d’Ofer Calderón, un dels ostatges retinguts a Gaza.

Els organitzadors de la protesta han acusat la Policia de fer servir força excessiva, emprant canons d’aigua contra els manifestants i ferint tres persones que han necessitat ser hospitalitzades. Un dels canons hauria impactat contra una sanitària, Tal Weissbach, que portava una armilla identificativa, informa el diari israelià ‘Yedioth Ahronoth’.

A més d’ella, altres dos manifestants han sigut traslladats a l’hospital, un d’ells un home de 60 anys que aparentment hauria patit una fractura de fèmur, i “diversos agents de la Policia van resultar lleument ferits”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Nova manifestació a València el 28 de març per a exigir presó a Carlos Mazón per la dana

Col·lectius socials, cívics i sindicals han convocat el 28 de març una nova marxa a València. Reclamen presó per a Carlos Mazón per la gestió de la dana de 2024.

Quatre ferits en una col·lisió entre dos cotxes en Novetlé

Quatre persones han resultat ferides en la col·lisió de dos cotxes al carrer Enric Valor de Novetlé. Dos ocupants han hagut de ser excarcerats.

La Policia ha assajat la seua resposta davant un atac terrorista en l’estadi del Llevant

La Policia Nacional ha realitzat un simulacre amb víctimes i ostatges en el Ciutat de València per a avaluar temps de reacció i coordinació en un supòsit partit. El dispositiu ha implicat a GEO, ENITE, UIP, TEDAX-NRBQ, Guies Canins i Policia Científica, sota la coordinació de la Sala CIMACC 091.

La CHJ no detecta parametros alarmants en la qualitat de l’aigua després de la dana

La CHJ tanca un any de mostrejos després de la dana d'octubre de 2024 sense resultats alarmants i amb l'Albufera de nou en el seu estat previ, fins i tot molt vulnerable. El analisis detallat de dades seguix per a confirmar tendències en aigües, acuiferos i sediments.

Mercadona va elevar el seu benefici un 24,9% en 2025, fins a 1.729 milions

La cadena ha guanyat 1.729 milions en 2025, un 24,9% més, amb vendes de 41.900 milions i quota del 28,5% a Espanya. Preveu impulsar el model tendisca 9.

Els hotels de València aconseguixen un 67% d’ocupació per a la setmana fallera

València arranca la setmana fallera amb un 67% d'ocupació hotelera entre el 13 i el 19 de març. El 18-19 marca el pic i es preveu impuls d'última hora.

Mercadona va elevar el seu benefici un 24,9% en 2025, fins a 1.729 milions

La cadena ha guanyat 1.729 milions d'euros en 2025, un 24,9% més que un any abans, amb vendes a l'alça, creixement a Portugal i major impuls del canal en línia.

El Síndic urgix a la EVHA a suprimir la cita prèvia obligatòria i reforçar l’atenció presencial

El Síndic de Greuges ha sol·licitat a la EVHA suprimir la cita prèvia obligatòria després de constatar retards de fins a un mes i barreres per a col·lectius vulnerables. La institució proposa reforçar recursos i garantir atenció presencial sense filtres que limiten drets com sol·licitar vivenda social.