Nou detinguts i tres ferits en noves protestes contra Netanyahu a Israel

MADRID, 18 (EUROPA PRESS)

Almenys nou persones han sigut detingudes i tres han resultat ferides després que hagen esclatat enfrontaments amb la Policia en una nova manifestació que ha tingut lloc davant del Parlament i que, finalment, ha acabat davant la residència del primer ministre israelià, Benjamin Netanyahu, a Jerusalem.

La Policia ha permès la marxa fins que alguns dels assistents han intentat travessar les tanques col·locades al voltant del perímetre de la vivenda del cap de Govern israelià, moment en el qual han començat les detencions, entre els quals es troba Noam Donen, cosí de la dona d’Ofer Calderón, un dels ostatges retinguts a Gaza.

Els organitzadors de la protesta han acusat la Policia de fer servir força excessiva, emprant canons d’aigua contra els manifestants i ferint tres persones que han necessitat ser hospitalitzades. Un dels canons hauria impactat contra una sanitària, Tal Weissbach, que portava una armilla identificativa, informa el diari israelià ‘Yedioth Ahronoth’.

A més d’ella, altres dos manifestants han sigut traslladats a l’hospital, un d’ells un home de 60 anys que aparentment hauria patit una fractura de fèmur, i “diversos agents de la Policia van resultar lleument ferits”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La UE finança amb 111.000 euros la restauració de la muralla del castell de Cullera danyada per la dana

Cullera rebrà 111.319 euros del Fons de Solidaritat de la Unió Europea per a sufragar la restauració de la muralla i una torre del castell danyades per la dana d'octubre de 2024.

Detingut un home per estafar fins a 60.000 euros a un ancià mitjançant extraccions bancàries a Turís

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 45 anys acusat d'estafar entre 50.000 i 60.000 euros a un ancià de 89 anys a Turís mitjançant unes 80 extraccions bancàries no autoritzades.

Els pagaments en efectiu del PSOE i les gestions de l’entorn de Montero marquen el juí a Ábalos

L'octava jornada del juí a José Luis Ábalos se centra en el sistema de pagaments en efectiu del PSOE i en les gestions atribuïdes a l'entorn de María Jesús Montero en la trama de contractes de màscares.

Les temperatures pugen en la Comunitat Valenciana en una jornada estable amb possibles pluges a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà este dimecres un temps estable i predomini de cels poc nuvolosos, amb temperatures a l'alça i risc de ruixats i alguna tempesta a l'interior abans d'un descens tèrmic a partir del dijous.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.