Una nóvia enganxa a la seua parella violant la seua millor amiga dies abans de la boda

El fets van tenir lloc a l'agost, però l'agressor va ser detingut el passat 3 d'octubre 

Els fets van passar en agost, però l’agressor va ser detingut el passat 3 d’octubre  | València Diari

 

Daniel J. Carney estava a punt de casar-se amb la seua parella i va decidir organitzar una festa amb motiu de la celebració pocs dies abans de la boda, en agost. L’acte es va celebrar en un hotel situat en Pennsilvània, en els Estats Units. Segons relata ‘The Washington Post’, la futura dona de Carney li va demanar, ja entrada la nit, que acompanyara a la seua millor amiga a la seua habitació, ja que havia begut massa. No obstant això, en lloc d’ajudar-la a gitar-se, la va conduir fins a un vestuari i la va violar.

 

Tal com explica el mitjà referit, va ser la mateixa parella de l’agressor qui va descobrir els fets. Després d’una forta discussió, van decidir casar-se igualment.

 

La víctima, per la seua banda, va esperar a l’endemà del casament per a denunciar l’agressió sexual. Igualment, segons consta en l’escrit de demanda, la jove va perdre el coneixement en beure massa alcohol. Ja dins el vestuari de l’hotel —a on va passar la violació— es va despertar en sentir un mos de Carney i es va tornar a desmaiar. Finalment, va vore que estava despullada i que la parella de la seua amiga l’estava violant.

 

Carney assegura que la víctima va iniciar les relacions

L’agressor va al·legar que va ser la víctima qui el va portar al vestuari, però les imàtgens de les càmeres de seguretat indiquen el contrari i incriminen directament al xic. Paral·lelament, després de l’enllaç matrimonial, pareix que Carney es va posar en contacte amb la xica per a demanar-li perdó i dir-li que es prenguera la pastilla per a evitar problemes. Ara —des del 3 d’octubre— està detingut i s’enfronta a una condemna que podria arribar als 20 anys de presó.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.

La pujada d’humitat dona una treva a l’incendi de la Vall d’Uixó però l’oratge empitjora

L’augment d’humitat ha millorat lleugerament les tasques d’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control, però les previsions de vent de llevant i l’orografia compliquen el treball dels Bombers de Castelló.

Dinou persones ateses per fum en l’incendi de la Vall d’Uixó i reforç sanitari a la zona

Dinou persones han sigut ateses per inhalació de fum en l’incendi de la Vall d’Uixó, set continuen en observació i dos romanen ingressades. Sanitat i altres conselleries han reforçat recursos sanitaris, socials i per a animals davant els desallotjaments.

El Govern descarta causes naturals en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Govern ha avançat que l’incendi forestal declarat a la Vall d’Uixó, amb 4.300 hectàrees arrasades i més de 16.000 evacuats, no sembla tindre un origen natural, tot i que la investigació continua oberta.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 4.300 hectàrees i manté 16.000 veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha calcinat unes 4.300 hectàrees en un front de 40 quilòmetres i continua fora de control, amb 16.000 persones desallotjades i confinaments en diversos municipis del sud de Castelló.

Les 16.000 persones evacuades busquen allotjament mentre el foc continua actiu a la Vall d’Uixó

La majoria de les 16.000 persones evacuades per l'incendi de la Vall d'Uixó s'han traslladat a cases de familiars o amics, mentre unes 500 han passat la nit en pavellons i instal·lacions municipals de localitats veïnes.

Els incendis forestals cremen més de 152.000 hectàrees a Espanya, sis vegades més que en 2025

Els incendis forestals han cremat 152.678 hectàrees a Espanya fins al 26 de juliol, sis vegades més que en el mateix període de 2025, i han disparat els grans focs i els anomenats incendis de sexta generació.