Payasospital i Grup Erum renoven el seu conveni amb més recursos per als pallassos que visiten a xiquets hospitalitzats

ALACANT, 28 (EUROPA PRESS)

L’ONG Payasospital i el Grup Erum han renovat el seu acord de col·laboració per tercer any consecutiu, amb el propòsit de seguir promovent el benestar dels xiquets hospitalitzats i les seues famílies. Amb este nou conveni l’organització disposarà de «més recursos».

Esta aliança es basa en el «valuós treball» dels pallassos professionals de Payasospital, els qui visiten als xicotets durant la seua estada en els centres hospitalaris. La signatura del conveni ha tingut lloc en la seu central d’Erum a Alcoi i ha comptat amb la presència de Coral Erum, CEO del Grup Erum, i Maite Espí, responsable de màrqueting de l’ONG, segons ha indicat el grup en un comunicat.

Amb la renovació del conveni, l’Associació Payasospital «disposarà de més recursos per a continuar amb la seua labor humanitària i oferir suport emocional als xiquets i xiquetes hospitalitzats».

Coral Erum ha ressaltat que és «un honor poder contribuir al benestar dels xiquets hospitalitzats». «La dedicació i passió de Payasospital són veritablement inspiradores, i estem compromesos a seguir recolzant esta meravellosa causa», ha emfatitzat.

Payasospital portarà alegria i entreteniment a diversos hospitals, de la comunitat Valenciana, incloent l’Hospital Verge dels Lliris d’Alcoi, l’Hospital Clínic Universitari, La Fe, Dr. Peset, Hospital General de Castelló, Hospital la Plana de Vila Real, Hospital General d’Alacant, Hospital Sant Joan d’Alacant i Hospital General d’Elx.

Les activitats estan dissenyades per a proporcionar moments de relax i distracció als xicotets pacients, creant un ambient més positiu durant la seua estada hospitalària. Estes intervencions inclouen actuacions en viu, jocs interactius i altres dinàmiques especialment dissenyades per a cada hospital.

Els pallassos professionals de Payasospital s’encarreguen de brindar moments de diversió i entreteniment, «contribuint significativament al benestar emocional dels xiquets hospitalitzats».

Grup Erum ha destacat que la renovació d’este conveni «subratlla el ferm compromís d’ambdues organitzacions amb la responsabilitat social i el benestar comunitari». A més, confien que esta col·laboració servisca d’inspiració a altres empreses i entitats que també cerquen contribuir al benestar social.

Últimes notícies

Acabades les 17 obres d’emergència per la DANA al Júcar després d’una inversió de més de 220 milions

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha donat per tancades les 17 obres d’emergència per la DANA del 29 d’octubre de 2024, amb una inversió superior als 220 milions d’euros i actuacions centrades sobretot a la província de València.

Les obres d’emergència per la dana del 2024 al Júcar queden acabades després d’una inversió de 220 milions

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha conclòs les 17 obres d’emergència per la dana del 29 d’octubre del 2024, amb més de 220 milions invertits sobretot a la província de València per reforçar la protecció davant futures inundacions.

Paiporta prova nous avisos d’emergència amb megafonia de llarg abast

L’Ajuntament de Paiporta ha provat un sistema de megafonia de llarg abast per a reforçar els avisos a la població en emergències i continua analitzant diferents tecnologies per a triar la més eficaç.

Deixa el mòbil en la casa on ha robat a Elx i trau a la llum el furt en telefonar per a recuperar-lo

Un home de 64 anys ha sigut detingut a Elx després de deixar-se el mòbil en una vivenda on havia robat i telefonar després per intentar recuperar-lo, la qual cosa ha permés a la Policia Nacional identificar-lo i localitzar part dels objectes sostrets.

Intervenen més de mil botelles del ‘gas de la risa’ quan anaven cap a Balears des de Dénia

La Guàrdia Civil ha intervingut 1.008 botelles d’òxid nitrós en una furgoneta que anava a embarcar al port de Dénia amb destinació a les Illes Balears. El valor de la càrrega supera els 35.000 euros i s’investiga l’origen del producte.

L’alacantí Daniel Holgado farà el salt a MotoGP en 2027 amb Gresini Racing

El pilot alacantí Daniel Holgado, actual sisé del Mundial de Moto2 amb l’equip d’Aspar, ha signat amb Gresini Racing per a debutar en MotoGP en la temporada 2027.

Pablo Martínez s’acomiada del Llevant després de set temporades: ‘Sempre serà casa meua’

El migcampista madrileny Pablo Martínez ha dit adéu al Llevant després de set temporades i 155 partits, amb un emotiu missatge en què assegura que el club ‘sempre serà granota’ en el seu cor.

Consum dona 60.000 euros per a enviar ajuda humanitària a Veneçuela

La cooperativa canalitza l’aportació a través de Creu Roja per a atendre les persones damnificades pels terratrémols