Pecos confirma segona data a València amb la seua gira ‘Dos veus i una història’

VALÈNCIA, 2 (EUROPA PRESS)

Pecos ha confirmat una segona data a València dins de la seua gira ‘Dos veus i una història’, amb la qual celebren el 45 aniversari del seu debut. La cita tindrà lloc diumenge que ve 18 de maig a la Plaça de Bous, segons ha anunciat el duo en un comunicat.

Després de la «gran acollida» de l’anunci de la volta als escenaris, Pecos ha confirmat una segona data en valència, ciutat en la qual, per tant, actuaran el 17 i 18 de maig.

El disc de debut de Javier, de 17 anys, i Pedro, de 16, va vendre més de 300.000 exemplars a Espanya. Els dos joves del barri de Sant Cristóbal de Los Angeles, de Madrid, van veure com la cançó ‘Esperanzas’, composta per Pedro i cantada per Javier, va canviar radicalment la seua vida i els va convertir en «vertader fenomen social».

Amb el seu gira, volen demostrar que la seua música «transcendix la nostàlgia i el temps, i que les seues cançons seguixen formant part una banda sonora intergeneracional en l’imaginari col·lectiu social».

Últimes notícies

PortCastelló busca més negoci a Egipte i aspira a diversificar el seu tràfic de mercaderies

Una delegació de PortCastelló i de la Cambra de Comerç ha viatjat a El Caire per presentar avantatges logístics i buscar nous fluxos comercials amb Egipte, un soci clau en tràfic de mercaderies del port.

SOS Hostaleria reclama als diputats que tomben la prohibició de fumar en terrasses

SOS Hostaleria demanarà als grups del Congrés que rebutgen la nova llei que veta fumar en terrasses, que considera letal per a bars i ocupació.

Detinguda a Pego una parella per enganyar i robar joies valorades en 8.000 euros a uns octogenaris

Un home de 50 anys i una dona de 37 han sigut detinguts a Pego per furtar joies per valor de 8.000 euros a una parella d’octogenaris, després de guanyar-se la seua confiança amb un fals servici de recollida de ferralla.

Cauen uns estafadors amb dades bancàries de mig milió de persones: registres a la província de València

La Guàrdia Civil ha desmantellat una organització que suposadament enviava SMS suplantant bancs per robar credencials i estafar clients. Hi ha 13 detinguts, registres en la província de València i una base de dades amb informació de 500.000 persones.

Pérez Llorca afirma que es va pagar de la seua butxaca el viatge a la final del Mundial

Juanfran Pérez Llorca assegura que s’ha pagat de la seua butxaca el viatge i l’hotel per vore la final del Mundial 2026 als Estats Units, després de les crítiques de l’oposició en Les Corts.

Avis per calor i tempestes en dotze comunitats: la Comunitat Valenciana, en risc per altes temperatures

La primera ona de calor de la setmana ha activat avisos per altes temperatures i tempestes en dotze comunitats i Ceuta. La Comunitat Valenciana està en nivell groc per calor i tronades, amb risc especial a l’interior de Castelló i València.

Ingressa a presó per disparar contra un cotxe després d’una discussió de trànsit a Sagunt

Un home ha ingressat a presó a Sagunt acusat d’intent d’homicidi i tinença il·lícita d’armes després de disparar contra la porta d’un vehicle en una discussió de trànsit.

Quasi un 40 % més de pressupost del Consell per a la pesca valenciana

El Consell ha incrementat quasi un 40 % el pressupost destinat al sector pesquer valencià, amb més de 30 milions per a modernitzar flota i instal·lacions i noves ajudes del FEMPA fins a 2029.