La Policia Nacional deté a un home després d’amenaçar de mort a un jove i a la seua mare

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat valenciana de Gandia a un home de 28 anys com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces, després de pel que sembla propinar un cop de puny a un jove i amenaçar-lo de mort a ell i a la seua mare en cas que denunciés l’ocorregut.

Els fets van succeir a la fi de novembre, al voltant de les deu de la nit, en un bar gandiense on la víctima treballa. El sospitós va entrar en el local al costat d’altres dos homes i el cambrer els va reclamar el pagament d’una consumició de dies anteriors, moment en el qual l’agressor, sense mediar paraula, li hauria donat un cop de puny en la cara.

L’ara detingut també hauria amenaçat amb matar al jove i a la seua mare si denunciava l’agressió, a més de proferir insults de caràcter homòfob cap a la víctima. Seguidament, l’agressor i els homes que li acompanyaven van abandonar el bar.

Després de tenir coneixement d’estos fets, agents de la Policia Nacional van realitzar les recerques oportunes a fi de localitzar al sospitós, sent detingut com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces.

L’arrestat, amb nombrosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Les víctimes mortals de la DANA 29-O critiquen que l’avís d’Es-Alert va arribar massa tard

L’Associació de Víctimes Mortals DANA 29-O denuncia que l’avís massiu d’Es-Alert de la Generalitat Valenciana va arribar quan les inundacions ja estaven en marxa i acusa el Consell de no protegir a temps la població.

Utiel supera l’episodi de pluges sense danys però manté la vigilància al riu Magre

Utiel ha superat l’últim episodi de pluges sense incidències destacables, encara que l’Ajuntament ha mantingut la vigilància al riu Magre tota la nit per les alertes activades.

Paiporta respira després d’una forta tromba de més de 60 litres

Paiporta ha viscut unes hores de gran inquietud per una tromba de més de 60 litres per metre quadrat, però este dijous al matí la situació ja s’ha normalitzat. Brigades municipals, Protecció Civil i Policia Local han treballat en cadena per a resoldre totes les incidències.

València torna a la normalitat després de les pluges torrencials sense danys greus

La província de València ha recuperat la calma després d’un episodi de pluges torrencials que ha acumulat més de 100 litres per metre quadrat però no ha provocat ferits ni danys materials greus. Les incidències principals s’han centrat en inundacions, talls puntuals en transports i suspensió de classes.

Un miler d’incidents per les pluges a la ciutat de València en menys de 18 hores

El Centre de Coordinació d’Emergències ha gestionat un miler d’incidents per pluges i tempestes en menys de 18 hores, més de la mitat a València ciutat. La majoria d’avisos han sigut per buidatges d’aigua, filtracions, problemes de circulació i vehicles bloquejats.

Metrovalencia reprén el servici en totes les línies amb retards per la pluja

Metrovalencia ha reobert este dijous totes les línies de metro i tramvia després de la parada nocturna per les fortes pluges, però encara registra retards i incidències, sobretot en les línies 1, 2 i 3.

Alaquàs recupera la normalitat després d’una forta tromba d’aigua

Alaquàs ha recuperat la normalitat després d’un episodi de pluges intenses que ha deixat quasi 80 litres per metre quadrat, 60 d’ells en només una hora, sense danys greus.

Tots els trens de Rodalia tornen a circular a València després de les fortes pluges

Renfe ha restablit la circulació en les línies C1, C2, C3 i C6 de Rodalia de València després de les fortes pluges de dimecres, que van obligar a tallar diversos trams per incidències en la catenària, senyalització i subministrament elèctric.