La Policia Nacional deté a un home després d’amenaçar de mort a un jove i a la seua mare

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat valenciana de Gandia a un home de 28 anys com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces, després de pel que sembla propinar un cop de puny a un jove i amenaçar-lo de mort a ell i a la seua mare en cas que denunciés l’ocorregut.

Els fets van succeir a la fi de novembre, al voltant de les deu de la nit, en un bar gandiense on la víctima treballa. El sospitós va entrar en el local al costat d’altres dos homes i el cambrer els va reclamar el pagament d’una consumició de dies anteriors, moment en el qual l’agressor, sense mediar paraula, li hauria donat un cop de puny en la cara.

L’ara detingut també hauria amenaçat amb matar al jove i a la seua mare si denunciava l’agressió, a més de proferir insults de caràcter homòfob cap a la víctima. Seguidament, l’agressor i els homes que li acompanyaven van abandonar el bar.

Després de tenir coneixement d’estos fets, agents de la Policia Nacional van realitzar les recerques oportunes a fi de localitzar al sospitós, sent detingut com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces.

L’arrestat, amb nombrosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Detenen a Castelló una cuidadora per traure 24.000 € del compte d’una anciana que atenia

Una cuidadora ha sigut detinguda a Castelló per retirar durant mesos quasi 24.000 euros del compte d’una anciana i vendre una joia seua sense consentiment familiar, descobert tot després de la mort de la víctima.

Les platges valencianes estrenen sensors per controlar la qualitat de l’aigua en temps real

La Generalitat ha posat en marxa una prova pilot amb biosensors intel·ligents a Port Saplaya i Meliana per controlar en temps real la qualitat de l’aigua de les platges i reforçar la seguretat sanitària.

Guia per a vore l’eclipsi solar amb seguretat a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi del 12 d’agost, amb nivell 3 de preemergència forestal, tancament de parcs naturals i un decàleg de consells per a una observació segura.

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera asseguren l’aigua potable amb una obra solar de 4,3 milions

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera ja tenen garantit l’abastiment d’aigua potable gràcies a una infraestructura de 4,3 milions d’euros alimentada amb energia solar, declarada d’emergència per la sequera extraordinària a la demarcació del Xúquer.

Les residències per a víctimes de violència atenen 305 dones en mig any

Els centres residencials de la Generalitat han acollit 305 dones i 115 menors víctimes de violència en el primer semestre de 2026. Susana Camarero destaca el reforç de la xarxa assistencial i la nova Estratègia Valenciana contra la tracta.

Sagunt a Escena porta al Teatre Romà ‘La òpera dels tres cèntims’ amb Coque Malla

Sagunt a Escena programa este cap de setmana 'La òpera dels tres cèntims', protagonitzada per Coque Malla, i l'espectacle de dansa contemporània 'Públic' de la companyia valenciana Fil d'Arena.

La ciutadania europea ja pot posar denúncies en línia davant la Guàrdia Civil

La Guàrdia Civil ha obert el seu sistema de denúncia telemàtica a la ciutadania europea amb identificació electrònica reconeguda pel Reglament eIDAS.

Elx dona llum verda a la rehabilitació integral del Convent de la Mercè, amb més de 10 milions

L’Ajuntament d’Elx ha aprovat el projecte per a rehabilitar íntegrament el Convent de la Mercè, amb una inversió de més de 10 milions finançada per la Generalitat, per a crear un nou espai cultural i ciutadà. Les obres, amb un termini estimat de tres anys, inclouen la recuperació dels elements patrimonials i l’adaptació dels antics espais conventuals a nous usos públics.
FILMOTECA D'ESTIU