La Policia Nacional deté a un home després d’amenaçar de mort a un jove i a la seua mare

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat valenciana de Gandia a un home de 28 anys com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces, després de pel que sembla propinar un cop de puny a un jove i amenaçar-lo de mort a ell i a la seua mare en cas que denunciés l’ocorregut.

Els fets van succeir a la fi de novembre, al voltant de les deu de la nit, en un bar gandiense on la víctima treballa. El sospitós va entrar en el local al costat d’altres dos homes i el cambrer els va reclamar el pagament d’una consumició de dies anteriors, moment en el qual l’agressor, sense mediar paraula, li hauria donat un cop de puny en la cara.

L’ara detingut també hauria amenaçat amb matar al jove i a la seua mare si denunciava l’agressió, a més de proferir insults de caràcter homòfob cap a la víctima. Seguidament, l’agressor i els homes que li acompanyaven van abandonar el bar.

Després de tenir coneixement d’estos fets, agents de la Policia Nacional van realitzar les recerques oportunes a fi de localitzar al sospitós, sent detingut com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces.

L’arrestat, amb nombrosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Vuit jugadors deixen el València CF en finalitzar el contracte este dimarts

Vuit futbolistes, quatre en propietat i quatre cedits, tanquen este dimarts la seua etapa al València CF en finalitzar els seus contractes i acords de cessió.

Un jove de 16 anys rep una envestida lleu als bous del Grau de Castelló

Un jove de 16 anys ha resultat ferit lleu este dimarts en el recinte taurí del Grau de Castelló durant els festejos de Sant Pere, sense necessitat de trasllat a l’hospital.

CCOO PV defensa que la regularització de migrants és una conquesta de drets i no una almoina

CCOO PV remarca que la regularització extraordinària de persones migrants és una conquesta de drets impulsada des de la societat civil i denuncia colls de botella en la tramitació i manca de recursos en les oficines d’estrangeria.

Els docents valencians tindran jornada de 35 hores, 6 dies d’assumptes propis i dret a desconnexió digital

Educació ha proposat un decret per al professorat valencià amb jornada de 35 hores, sis dies d’assumptes propis, dret a desconnexió digital i possibilitat de teletreball en juliol, encara pendent de negociació amb els sindicats.

Els hotels de la Comunitat Valenciana s’ompliran fins al 92 % en agost

La patronal Hosbec preveu una ocupació hotelera del 92 % en agost a la Comunitat Valenciana, lleugerament per damunt de 2025, amb forts increments de preu i d’ingressos per habitació i un pes creixent del turisme internacional.

Catalá carrega contra Morant i associa tot el PSOE amb Pedro Sánchez

María José Catalá ha afirmat que Diana Morant i el PSPV són 'el mateix que Pedro Sánchez' i ha qualificat el Govern central d''agònic', reclamant un avançament electoral.

València es convertix en banc de proves europeu contra les inundacions amb tecnologia espacial

València ha sigut triada per a provar FLOODWISE, un sistema europeu pioner que permet emetre alertes d inundacions fins a 15 dies abans, combinant satèl·lits, predicció meteorològica i intel·ligència hidrodinàmica.

El sacerdot d’Oriola expulsat pel papa qualifica de injusta la seua reducció a l’estat laïcal

El sacerdot alacantí Francisco José Vegara ha denunciat que el decret del papa León XIV que l’expulsa de l’estat clerical és injust i l’ha deixat sense dret de defensa. L’Església li retreu el rebuig públic a reconéixer els papes Francisco i León XIV i el seu magisteri.