Anuncios

El Pont del Rei a Madrid Río acollirà la ‘mascletà’ madrilenya el pròxim 18 de febrer

El Pont del Rei, situat a Madrid Río, acollirà diumenge que ve, 18 de febrer, la ‘mascletà’ que celebrarà la capital, la primera vegada que es portarà fora de la Comunitat Valenciana, tal com ha anunciat l’alcalde de la ciutat, José Luis Martínez-Almeida.

Estic convençut que tot Madrid Río serà un formiguer de gent disposada a gaudir d’un espectacle sense igual com és la ‘mascletà‘”, ha afirmat l’alcalde aquest dilluns davant els periodistes des de la plaça de la Vila.

Anuncios

Segons ha afirmat, l’elecció de Pont del Rey es deu al fet que reuneix els requisits tècnics i de seguretat necessaris, a més d’oferir una de les panoràmiques “més belles de la capital“, als peus de la Catedral de l’Almudena i del Palau Real.

Des de l’Ajuntament de Madrid han justificat que aquest emplaçament permetrà que la ‘mascletà’ siga “una celebració per a tots, en la qual famílies, joves i majors puguen compartir aquest esdeveniment de la cultura valenciana i espanyola”.

A això, han afegit que aquesta celebració serà possible gràcies a “la bona disposició” de l’alcaldessa de València, María José Catalá. Aquesta activitat es troba dins del protocol de col·laboració que van firmar els dos ajuntaments en la passada Fira Internacional de Turisme (Fitur) per a promoure accions de promoció mútua i serà finançada per l’Ajuntament de la capital.

El Consistori de València i el de Madrid van fixar el cap de setmana del 17 i 18 de febrer, previ a la Crida –acte en el qual es dóna el tret d’eixida a les Falles amb la telefonada de les Falleres Majors a la participació en les festes– com a data en la qual es dispararà la primera ‘mascletà’ en la capital d’Espanya, de la mà de Pirotècnia Valenciana.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.

Les pluges deixen més de 35 litres per metre quadrat a Navarrés i obliguen a 21 intervencions de bombers en la Comunitat

Les pluges d'este dissabte en la Comunitat Valenciana han deixat fins a 35,3 litres per metre quadrat a Navarrés i han obligat a 21 intervencions de bombers a València i Alacant.

Castelló arranca el repartiment d’ulleres per a veure l’eclipsi total del 12 d’agost

Castelló ha començat en el Planetari el repartiment de més de 12.000 ulleres homologades per la UE per a observar amb seguretat l'eclipsi total de sol del 12 d'agost de 2026, dins d'una programació especial d'activitats divulgatives.

Sis ferits en bolcar una furgoneta a Moncofa i un patinet en un altre accident a Castelló

Sis persones han resultat ferides de diversa consideració en bolcar la furgoneta en la qual viatjaven a Moncofa, mentres que un home de 41 anys ha patit politraumatismes en un altre accident entre un cotxe i un patinet a Castelló.

Diana Morant crida a obrir el PSPV perquè la societat decidisca projecte i candidatures

Diana Morant proposa obrir el PSPV a 100.000 activistes del canvi perquè la ciutadania participe en el projecte polític i en l'elecció de lideratges i candidatures.

El València Basket es juga la segona plaça davant un Baskonia a l’aguait

El València Basket rep al Kosner Baskonia en un dol directe per la segona plaça de la Lliga Endesa, clau per a assegurar el factor pista i evitar al Reial Madrid en semifinals.
Anuncios