El primer premi del sorteig de Reis és el 57342 i ha tocat en València

Ejemplo de shortcode con estilo
El número premiat en el sorteig de Reis ha sigut el 57342 | TVE La sort ha tornat a caure en el territori valencià este dilluns amb el sorteig dels Reis del 2020 de la Loteria Nacional. El primer en saber-se ha sigut el tercer premi, amb el número 26706. Este número, premiat amb 250.000 […]
Primer premi del sorteig dels Reis

El número premiat en el sorteig de Reis ha sigut el 57342 | TVE

La sort ha tornat a caure en el territori valencià este dilluns amb el sorteig dels Reis del 2020 de la Loteria Nacional. El primer en saber-se ha sigut el tercer premi, amb el número 26706. Este número, premiat amb 250.000 euros a la sèrie i 25.000 euros al dècim, s’ha venut en l’Administració número 1 de Torrent, en l’Horta de València. 

 

Però la sort no s’ha quedat ahí i ha volgut repartir més diners en el territori valencià. El segon premi, que ha estat molt repartit per tota Espanya, ha caigut en Benidorm (Marina Baixa), Sant Joan d’Alacant (l’Alacantí), San Miguel de Salinas (Baix Segura) i en les localitats de l’Horta de València, Manises, Aldaia i Paterna. El número premiat amb 750.000 euros a la sèrie i 75.000 euros al dècim és el 21816.

 

Els xiquets de Sant Ildefons han continuat repartint sort amb el primer premi del sorteig de Reis. El número premiat amb 2 milions d’euros a la sèrie i 200.000 al dècim ha sigut el 57342 i també s’ha venut en territori valencià. Concretament, el primer premi ha caigut en Manises (Horta) i en Simat de la Valldigna (la Safor).

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Villarreal C amplia l’avantatge i la lluita pel play-off s’estreny

El Villarreal C conserva el lideratge amb sis punts d’avantatge sobre el Levante B després de la novena jornada. Del tercer al desé classificat només hi ha dos punts de diferència.

‘La verbena de la Paloma’ arriba a Les Arts després de la cancel·lació per la dana

Les Arts estrena el 4 de novembre ‘La verbena de la Paloma’, la primera incursió del teatre en el gènere menut, després de cancel·lar-la en 2024 per la dana.

El pastisser d’Asp Raúl Asencio rebrà el premi Gastro Cinema 2026

El pastisser d’Asp rebrà el guardó en la clausura del festival, el 19 de novembre, al Teatro Arniches d’Alacant.

Mislata i València acomiaden l’artista Miquel Navarro, mort als 81 anys

Familiars, veïns i representants de la cultura i la política han acomiadat Miquel Navarro a Mislata. L’artista ha mort als 81 anys.

Compromís vol frenar la llei del sòl del PP amb esmenes contra l’especulació

Compromís ha presentat esmenes contra la llei del sòl del PP, que considera que afavorix l’especulació i debilita la protecció davant de les inundacions. La formació proposa una moratòria urbanística en zones afectades per la DANA.

El Levante torna a la zona de descens després d’onze jornades

La derrota per 0-2 davant de Atlético de Madrid ha deixat el Levante en la dihuitena plaça, amb deu punts. L’equip buscarà reaccionar en els pròxims partits.

El port d’Alacant explora noves connexions comercials amb la Xina

Una delegació del port de Yangzhou ha visitat Alacant per estudiar connexions logístiques i comercials, nous trànsits i futures col·laboracions.

Els negocis afectats per la dana ja poden demanar ajudes urgents

Les empreses afectades per la dana Adam poden sol·licitar les ajudes fins a l’1 de febrer de 2027. Comerços, establiments turístics i indústries poden rebre 10.000 euros per local.