Rafa Mora, expulsat de ‘Sálvame’ per un comentari masclista contra Alba Carrillo

Rafa Mora ha estat expulsat del plató de 'Sálvame' pels seus comentaris masclistes

Rafa Mora ha sigut expulsat del plató de ‘Sálvame’ pels seus comentaris masclistes | Telecinco

 

Des de què ha començat la nova edició de ‘Gran Hermano VIP 7’, en ‘Sálvame’ no es parla de res més. Els successos de Guadalix de la Sierra arriben fins al plató i els col·laboradors no dubten a l’hora de parlar sobre els concursants. A més, Rafa Mora ha protagonitzat un escandalós moment a causa dels seus comentaris masclistes sobre Alba Carrillo i ha sigut expulsat del programa.

 

Comentaris masclistes sobre Alba Carrillo

La col·laboradora, que participa en la setena edició de ‘GH VIP’, s’ha enfrontat amb Antonio David Flores dins de la casa i des del plató de ‘Sálvame’ ja s’han format dos bàndols, en un d’ells, la mare d’Alba, Lucía Pariente, i en l’altre, l’extronista de ‘Mujerers y Hombres y Viceversa’. La dona ha hagut de suportar els atacs verbals i masclistes de Rafa Mora contra la seua filla, provocant que els altres col·laboradors condemnaren la seua actitud.

 

«Ella pot parlar de la seua vida, de les seues portades i del que vullga perquè ha fet 20.000 i ja la coneixem: de professió, caça famosos», davant d’estes paraules de Rafa Mora, els seus companys s’han alçat en contra i Belén Esteban i Kiko Hernández, qui feia de presentador este divendres, li han dit «això no, Rafa» i «per ací no», respectivament. A més a més, Kiko Hernández ha sol·licitat que es revisara la gravació per a comprovar si en els comentaris del col·laborador hi havia masclisme, ja que Mediaset compta amb una secció des de a on intenten condemnar estes actituds en els seus programes.

 

Rafa Mora va acabar amb la paciència del presentador: «Perdona, però la seua filla està allà gràcies a tots els homes amb qui s’ha ficat en el llit». Davant d’estes paraules, Hernández ha decidit expulsar-lo del plató de ‘Sálvame’: «Això no es pot permetre. La cosa se’ns està anant de mare. Eixim i ens refresquem un poc. Ixes, veus si ha arribat ja la gota freda i després tornes».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El PSPV denuncia un fort retall d’inversions de la Generalitat a Alacant en els comptes de 2026

El PSPV-PSOE d’Alacant ha assegurat que la Generalitat ha reduït més de la mitat les inversions territorialitzades a la província en els pressupostos de 2026, mentre que el Govern d’Espanya preveu una aportació rècord als municipis alacantins.

PP i Vox aproven a soles les conclusions de la comissió de la DANA del 29 d’octubre

El ple de Les Corts ha aprovat amb PP i Vox el dictamen de la comissió d’investigació sobre la DANA del 29 d’octubre de 2024, rebutjat per PSPV i Compromis, que acusen el Consell de voler exculpar-se de la gestio d’una tragèdia amb 230 morts.

Pedro Martínez apel·la a la tranquil·litat abans de la final entre València Basket i Barça

Pedro Martínez assegura que el València Basket arriba a la final de la Lliga Endesa contra el Barça amb la tranquil·litat del treball ben fet, el factor pista a favor i molta il·lusió.

Pradilla encén l’afició taronja abans de la final contra el Barça al Roig Arena

Jaime Pradilla destaca la il·lusió del vestidor del Valencia Basket abans d’afrontar la final de la Lliga Endesa contra el Barça, que començarà este dijous al Roig Arena.

Orgull LGTBI a València: la Delegació del Govern es declara espai refugi

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana ha celebrat un acte institucional pel Dia de l’Orgull LGTBI amb desplegament de bandera i un conversatori amb entitats i les ministres Ana Redondo i Diana Morant, reivindicant la llibertat i la dignitat del col·lectiu.

Milers de metges ixen al carrer a València i Alacant per a defensar la sanitat pública

Metges i facultatius han omplit este dimecres els carrers de València i Alacant per a protestar contra l’Anteprojecte d’Estatut Marc i reclamar millors condicions laborals i assistència digna per als pacients. El Sindicat Mèdic CESMCV avisa que les mobilitzacions continuaran i no descarta una vaga indefinida.

Les víctimes de la dana claven foc a Les Corts pel tancament de la investigació

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre han qualificat de vergonya el tancament de la comissió d’investigació en Les Corts i han acusat Carlos Mazón de riure’s de les famílies afectades.

Temperatures de rècord a la Comunitat Valenciana des de dilluns: calor extrema a l’interior

El calor s’intensificarà des d’este cap de setmana a la Comunitat Valenciana i, entre dilluns 22 i divendres 26 de juny, la temperatura mitjana podria marcar rècords diaris des de 1950, amb especial incidència en l’interior.